2019 Honda CR-V Hybrid i-MMD (inteligent Multi-Mode Drive)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by bflorian View Post

    Asta ma face sa dorm mai frumos ,, Deocamdata parerile ziaristilor de la revistele de profil sunt absolut elogioase, au venit neincrezatori si au plecat fermecati de CR-V hibrid''.
    Buni regizori, buni actori. Pai de la ziaristi sa asteptam sa miroasa joja ? Poate ca ajung sa spuna adevarul asa, in proportie de 60- 70 % . Mie, mi-e cunoscut faptul ca , (din confesiunea unui inginer de la un service de reprezentanta de masini japoneza), daca ziaristii devin prea obiectivi atunci cand li se da o masina noua pe mana sa o vada, sa o pipaie si sa face drive-uri cu ea, si se apuca sa spuna si ce nu le convine reprezentantelor de masini, nu mai pupa alta masinuta, nu mai pupa banuti nici de la reprezentanta si poate nici de la seful lui de la revista auto sau site-ul auto care-l pune sa faca teste cu ea.
    Asa ca ei ,, trebe'' sa faca un fel de balet intre ce vad si ce vor trebui sa scrie sau sa filmeze. Daca nu fac frumos baietii , vor fi ocoliti de reprezentante si vor ajunge sa prezinte masini de spalat rufe pe blogurile si pe site-urile lor. Ca doar din asta traiesc ei. E drept ca atata timp cat e ceva nou de prezentat si de spus ca merita sa fie spus, e ok, dar si cand te urci in masina si simti pe pielea ta ce n-a spus ziaristul, te enervezi.
    Si nu credeti voi nici pe ,,independentii romanasi'' de pe vreun blog sau alta forma de prezentare care ajunge pe youtube ca sunt asa independenti.
    Pe un site din USA ma astept in proportie mai mare sa vad si aud ceva obiectiv. Adevaratele bubite o sa le simtim ,,dupe'' ce cumparam masina .

    Comment


    • #62
      Destinatar
      Senior Member
      Destinatar daca doresti o mai mare siguranta, ceea ce nu este de condamnat, ar trebui sa ii dai cam 1 an ragaz noului sistem hybrid de pe crv, pentru a-ti putea face o parere cat mai sigura.
      Sper ca nu am gresit cand am spus "nou". Practic, nu stiu daca a fost deja pe alte modele, in alte tari.


      Eu am o nelamurire generala legate de hybride:
      -ce durata de viata are bateria?
      -cat costa o baterie noua?

      O sa intreb si la dealer, insa ma gandeam ca poate are careva aceste informatii si le poate imparti. Poate e un aspect ce trebuie luat in considerare.


      Comment


      • #63
        Pai, daca ma gandesc la experienta pe care o au cu Honda Clarity , electrice si plug-in Hybrid, nu prea avem de ce sa le ducem grija celor de la Honda, stiu sa faca cel putin in America, stiu ca le cam merge bine de ,, vreo niste'' 8-10 ani , ia priveste aici : https://automobiles.honda.com/clarity, de-aici intelegem ca stiu sa faca baterii si au ceva ,, esperenta'' in spate. important e daca vor ei sa faca asa ceva si-n Europa.
        Daca privim si peste gard la Toyota cu Prius-urile lor de peste 12 ani, trag concluzia ca nu fiabilitatea si durata de viata a bateriilor ai doboara pe ei, producatorii de masini electrice si hybride, ci plictisul consumatorului modern care vrea si altceva dupa oarece timp. Bateria noua la Toyota costa am inteles vreo 6000- 8000 de euro noua dar nu se strica niciodata toata ci module din ea care costa 400- 800 euro bucata si ca ar fi garantate 8- 12 ani.

        Comment


        • #64
          8 ani sau 100k mile ofera Honda garantie la baterie. Cel putin la Clarity scrie asa.

          Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk

          Comment


          • #65
            Originally posted by Destinatar View Post
            au ceva ,, esperenta'' in spate. important e daca vor ei sa faca asa ceva si-n Europa.
            Honda CR-V Hybrid care se vinde acum in Europa e facuta in Japonia. Am avut masini facute in Japonia... sunt fenomenale. Adica, nu am nici un termen de comparatie in ceea ce priveste calitatea si fiabilitatea, aflate la cote maxime.
            Abia astept sa o testeze mai multi listasi de aici si sa vedem pareri la cald.
            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

            Comment


            • #66
              Click image for larger version

Name:	WhatsApp Image 2019-02-08 at 14.10.12.jpeg
Views:	306
Size:	25.8 KB
ID:	854841

              Consum de CR-V Hybrid īn București, pe 102,6 Km. Eu zic că e foarte bine.
              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
              My cars:

              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

              Comment


              • #67
                Originally posted by KMR View Post
                Click image for larger version

Name:	WhatsApp Image 2019-02-08 at 14.10.12.jpeg
Views:	306
Size:	25.8 KB
ID:	854841

                Consum de CR-V Hybrid īn București, pe 102,6 Km. Eu zic că e foarte bine.
                Poti sa ne detaliezi putin?
                De exemplu daca ai atins consumul acesta conducand mai sportiv, sau daca ai menajat-o, viteza medie, etc... Cred ca ar fi si altii interesati de astfel de detalii, nu doar eu

                Comment


                • #68
                  Cum a fost traficul?
                  In ce intervale orare ai circulat? Vad pe bord un 2 dimineata.

                  Comment


                  • #69
                    mai multi listasi de aici

                    Ma amuza expresia asta eleganta . Doresc si eu din toata inima sa o-ncerc. merita sa vad cum functioneaza.

                    Comment


                    • #70
                      Ha,, ha. Era ora 14 dar arată 2 . La ora 2 dorm de obicei. Traficul, obișnuit, de București, īn ore normale de condus. Stilul de mers.... nu știu cum să-l definesc dar așa, cum mergea traficul. Nu prea multe slalomuri. Voi face un review mai cuprinzător luni, marți, că o scot și la drum, etc și pot să-mi fac o imagine mai obiectivă depre ea. Oricum, la prima "vedere" īmi place foarte mult.
                      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                      My cars:

                      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by scarr View Post

                        Poti sa ne detaliezi putin?
                        De exemplu daca ai atins consumul acesta conducand mai sportiv, sau daca ai menajat-o, viteza medie, etc... Cred ca ar fi si altii interesati de astfel de detalii, nu doar eu
                        Apropos: baga caldura?

                        Comment


                        • #72
                          De ce n-ar băga? Bagă, exact ca o mașină normală, pe benzină.
                          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                          My cars:

                          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                          Comment


                          • #73

                            Cel mai probabil bate in directia ca multi posesori de hibryde in anotimpul rece nu dau drumul climatizarii sa se faca cald pentru a nu creste consumul.

                            Comment


                            • #74
                              Asta e prima dată cānd o aud Căldura vine de la instalația de răcire a motorului. Motorul generează căldura. Cred că, mai degrabă, ar trebui să nu dea drumul la A/C vara
                              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                              My cars:

                              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                              Comment


                              • #75
                                Exista o lunga discutie pe forumurile din SUA si Canada legata de caldura insuficienta in noile CRV-uri. Unii se pling ca solutia oferita de producator a fost "sa-si tina masina in garaj". Cum nu am avut CRV benzinar ci numai diesel (care se incalzea mai greu) ma intreb si eu daca face asta. Mai ales ca nu sunt la curent cu ciclul Atkinson care (spun cei mai destepti ca mine) reduce performantele motorului pentru a oferi un consum mai mic. De aici intrebarea mea.

                                Comment

                                Working...
                                X