2019 Honda CR-V Hybrid i-MMD (inteligent Multi-Mode Drive)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2019 Honda CR-V Hybrid i-MMD (inteligent Multi-Mode Drive)

    Am deschis acest topic deoarece nu am gasit unul dedicat acestui model.

    Vine in 4 variante de echipare:
    - Elegance (2WD) de la 34.000,- Euro
    - Elegance (4WD) de la 37.500,- Euro
    - Lifestyle (4WD) de la 39.750,- Euro
    - Executive (4WD) de la 43.000,- Euro


    Mai multe detalii legate de echipare gasiti pe internet, voi lista doar cateva dintre caracteristicile principale ale noului sistem hybrid.

    Capacitate cilindrica: 1993 cmc

    Transmisie: E-CVT

    Putere maxima motor termic: 145/6200 CP/RPM
    Cuplu maxim motor termic: 175/4000 Nm/RPM

    Putere maxima ansamblu hybrid: 184 CP
    Cuplu maxim ansamblu hybrid: 315 Nm

    Acceleratie 0-100 km/h: 8.8s(2WD) 9.2s(AWD)

    Consum combinat (Ll100km): 5.3(2WD) 5.5(4WD)

    Emisii CO2 (g/km): 120(2WD) 126(4WD)

    Masa proprie (kg): 1614-1657(2WD) 1672-1726(4WD)

    Capacitate rezervor: 57l


    *Datele sunt luate de pe site-ul www.hondatrading.ro si nu imi asum raspunderea pentru eventuale neconcordante.


    Nu stiu cand apare la dealeri in Romania (in DE apare pe 16.02.2019) insa aici vom putea impartasi impresiile de dupa test-drive.



    scarr
    Senior Member
    Last edited by scarr; 23-01-19, 11:47.

  • #2
    Si deja primele confuzii: in DE apar alte variante de echipare, fata de cele prezentate mai sus.

    Aici link-ul spre brosura: https://www.honda.de/content/dam/loc...2018-11-22.pdf

    CR-V Hybrid 2WD Comfort 32.290 Euro
    CR-V Hybrid 2WD Elegance 34.990 Euro
    CR-V Hybrid AWD Elegance 36.990 Euro
    CR-V Hybrid 2WD Lifestyle 38.090 Euro
    CR-V Hybrid AWD Lifestyle 40.090 Euro
    CR-V Hybrid AWD Executive 43.590 Euro

    Comment


    • #3
      hibridele mai au o chestie de care nu vorbeste nimeni suficient si care conteaza la calcularea costurilor de detinere si a proiectiilor financiare
      La Toyota / Lexus a asa > poti avea o acoperire pentru baterie cam 10 ani - mai intai garantie apoi un soi de asigurare pe baterie care nu e scumpa
      Dupa care la revedere iar o baterie hibrina noua este aprox 3k eur.
      De principiu bateria isi pierde in timp din capacitate dar la sistemul Toyota asta nu inseamna nimic care sa afecteze radical mobilitatea masinii ci doar faptul ca va porni mai des motorul si in timp va consuma mai mult
      Dar toata povestea asta afecteaza valoarea de revanzare a masinii.
      De ex eu ma gandeam acum sa cumpar un Lexus CT usor rulat - daca iau unul din 2017 asta inseamna ca eu ma pot proteja de chestiunea cu acumulatorul hibrid pana in 2027
      Intrebarea este ce se va intampla cu e eventuala revanzare atunci? Probabil ca masina hibrida se va devaloriza mai mult decat omonima care este doar benzina (stiu ca CT nu e doar benzina) dar intrebarea ar fi valida de ex la o comparatie Lexus NX hibrid vs benzina.

      Sunt curios sa aflu mai multe informatii pe tema asta despre sistemul hibrid de la Honda.
      Ptr ca daca situatia e similara inseamna nu numai ca masina e mai scumpa cu vreo cateva mii decat varianta pe benzina si si ca se devalorizeaza mai mult.

      si un review despre competitorul principal
      https://www.youtube.com/watch?v=yEe6rg_ftas
      "Ethics. That's always so inconvenient."
      Cal Lightman

      Comment


      • #4
        Ce zici tu Turkish e inca o dovada ca masinile au devenit consumabile cu durata de viata predefinita (8-10 ani).

        Personal am mai mare incredere (mai putin la siguranta) in masini vechi de 10 ani intretinute foarte bine decat in cele noi...

        La CR-V hybrid pt mine e prea mare diferenta. Daca ar avea o baterie de minim 20kw (de ce nu 38) si Plug in, da asa ar fi tentant. Daca nu, dezavantajele unei masini electrice (pornire & autonomie iarna si vara + battery life&cost) sunt maricele.

        Pentru mine cei 7500 Eur diferenta sunt greu de justificat...
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #5
          E posibil ca in unele cazuri, in functie de mai multi factori (nr de km anual, stilul de condus, in localitate/afara, drumuri in principal drepte sau urcusuri si coborasuri, costuri revizii, pastrezi masina 5 ani sau 10 ani, factor de depreciere, etc.) , cumpararea unui hybrid sa nu ofere nici un avantaj financiar.

          Referitor la ce zice ticker, da masinile au devenit consumabile, cu o durata de viata de 5-10 ani, insa nu pentru toti e valabil acest lucru. Nu toti isi permit sa schimbe masina o data la 5 ani, cu o alta noua. Asa ca acele masini vor ramane in circulatie in continuare, doar probabil la alt proprietar. Care va trebui sa investeasca mai putin in pretul de achizitie, insa mai mult in reparatii.
          scarr
          Senior Member
          Last edited by scarr; 23-01-19, 13:12.

          Comment


          • #6
            Un articol interesant despre cota hibridelor si niste rapsunsuri daca merita sa luam o hibrida la mana a doua.
            https://www.caradisiac.com/les-voitu...tes-172542.htm
            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

            Comment


            • #7
              si un test foarte interesant din care citez: "Sur les grands axes, le moteur thermique prend le relais seul et invite à une conduite souple et coulée. Les fortes accélérations se font davantage remarquer par le hurlement du régime moteur que par le mouvement de l’aiguille du compteur. Bref, le CR-V invite à rouler calmement, à l’américaine. Le bilan à la pompe nous a légèrement déçus avec une moyenne de 7,7 l/100 km relevée sur un parcours mixte ville/routes/autoroute. On est assez loin des 5,3 l/100 km homologués en NEDC corrélé. Toutefois, nous avons adopté un mode de conduite classique en respect des limitations de vitesse. Gageons qu’il soit facile de descendre sous les 6,5 l/100 km en effleurant la pédale de droite."

              https://www.caradisiac.com/essai-hon...ous-172901.htm
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

              Comment


              • #8
                Merde alors... asta e daca nu e bateria suficient de mare... Un Oulander PHED are un consum mediu real de 5.6%
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ticker View Post
                  Merde alors... asta e daca nu e bateria suficient de mare... Un Oulander PHED are un consum mediu real de 5.6%
                  Depinde cand. Poate daca incarcam bateria acasa.
                  Inainte de a lua al doilea CR-V am fost la testat masini... Kia, Toyota, Mitsu, Skoda... SUV-uri. La PHEV`ul Outlander am luat masina dupa unul care mersese electric sa vada cum e... si descarcase bateria aproape de tot. Asa ca motorul cu benzina tragea tare sa traga masina si sa incarce bateria. Cel putin pe cei vreo 60Km pe care am fost eu, pe DN1 si apoi pe niste drumuri mai desfundate si inapoi, am depasit si 9l la suta, consum instantaneu... nu stiu cat o fi fost per total pentru ca era destul de complicat meniul si dupa mine venea altul la probe. Oricum mi s-a parut ca nu consuma putin.
                  Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                  Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                  Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cerevelu View Post
                    si un test foarte interesant din care citez: "Sur les grands axes, le moteur thermique prend le relais seul et invite à une conduite souple et coulée. Les fortes accélérations se font davantage remarquer par le hurlement du régime moteur que par le mouvement de l’aiguille du compteur. Bref, le CR-V invite à rouler calmement, à l’américaine. Le bilan à la pompe nous a légèrement déçus avec une moyenne de 7,7 l/100 km relevée sur un parcours mixte ville/routes/autoroute. On est assez loin des 5,3 l/100 km homologués en NEDC corrélé. Toutefois, nous avons adopté un mode de conduite classique en respect des limitations de vitesse. Gageons qu’il soit facile de descendre sous les 6,5 l/100 km en effleurant la pédale de droite."

                    https://www.caradisiac.com/essai-hon...ous-172901.htm
                    Pai, asa cum am zis intr-o alta postare, si cum reiese si din testarea celor de la Caradisiac, media asta de 7,7 l/100 km ascunde un consum de peste 10 l/ 100km in oras la Franta, unde circulatia e mai civilizata decat la Romania, si nici nu vreau sa ma gandesc ce consum inseamna in Bucuresti unde locuiesc.
                    Suntem departe de ce visam . Poate doar o masina electrica, Audi E-Tron sa ne satisfaca dorintele dar si aici, platim benzina pe 20- 25 de ani inainte, cumparand o asemenea masina cu 78000 de euro .
                    Cea mai buna socoteala o sa ne facem cand o sa apara un SUV Honda CRV electric la pretul de-acum pana-n 30000- 40000 euro si gata, terminam cu benzina si hybridele. Vor mai ramane o vreme poate doar masinile militare si vapoarele pe motorina, asta daca bateriile cu vanadiu nu vor rezolva complet problema.

                    Comment


                    • #11
                      Electricele sunt deocamdata un vis frumos. Si o poveste buna de impins in fata in social media.
                      Dificultatile adoptarii in full a acestei tehnologii vor fi poate depasite partial in 10 ani de tarile civilizate. Ceea ce noi nu suntem,
                      "Ethics. That's always so inconvenient."
                      Cal Lightman

                      Comment


                      • #12
                        Nope, nu exista pe Terra suficient vanadiu pentru a produce baterii pentru masini, cam toata productia mondiala (Africa de Sud, China, Rusia) e pe la 83 000 MT pe an si e nevoie de el in principal pentru oteluri. Vanadiul nu poate fi o solutie generala pentru industria auto.
                        "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                        Comment


                        • #13
                          Vis frumos, asa e, e foarte probabil (daca tehnologia bateriilor si motoarele vor evolua) ca masina SUV medie sau mare, hybrida cu un mic consum de benzina sau complet electrica sa fie in urmatorii 5- 10 ani , apanajul celor care acum isi cumpara si-si permit Porsche Cayenne , BMW X7 , Mercedes MLD, GLC, si alte Gelemeuri , asta pentru ca pretul unei baterii puternice 100 sau 150 kw face cam jumatate din pretul masinii,( acum un kw de baterie costa 1000 de euro), deci masina electrica cu 250 km/ ora, va costa asa, cam 200000 - 350000 euro, iar aceste masini se vor ieftini cand bateria va costa sub 100 euro / kw, atunci isi va permite si p - - - - - a masini electrice mari si puternice aka SUV, la 30000 sau 40000 de euro.

                          Pana atunci, ne zgaim ochii la ce scoate Honda pe piata si mergem linistiti la benzinarie sa alimentam .

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Io si Ea View Post
                            Nope, nu exista pe Terra suficient vanadiu pentru a produce baterii pentru masini, cam toata productia mondiala (Africa de Sud, China, Rusia) e pe la 83 000 MT pe an si e nevoie de el in principal pentru oteluri. Vanadiul nu poate fi o solutie generala pentru industria auto.
                            Da, si noi ne gandim ce sa facem cu ce-avem in Apuseni.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Destinatar View Post
                              Vis frumos, asa e, e foarte probabil (daca tehnologia bateriilor si motoarele vor evolua) ca masina SUV medie sau mare, hybrida cu un mic consum de benzina sau complet electrica sa fie in urmatorii 5- 10 ani , apanajul celor care acum isi cumpara si-si permit Porsche Cayenne , BMW X7 , Mercedes MLD, GLC, si alte Gelemeuri , asta pentru ca pretul unei baterii puternice 100 sau 150 kw face cam jumatate din pretul masinii,( acum un kw de baterie costa 1000 de euro), deci masina electrica cu 250 km/ ora, va costa asa, cam 200000 - 350000 euro, iar aceste masini se vor ieftini cand bateria va costa sub 100 euro / kw, atunci isi va permite si p - - - - - a masini electrice mari si puternice aka SUV, la 30000 sau 40000 de euro.

                              Pana atunci, ne zgaim ochii la ce scoate Honda pe piata si mergem linistiti la benzinarie sa alimentam .
                              Si nu e vorba doar de ieftinirea kw de baterie si de puterea bateriei ci de cati km poti parcurge cu ea, adica va putea parcurge 1000 km fara probleme o asemenea baterie, insa cati bani va costa infrastructura statiilor de incarcare in toata Europa si capacitatea de incarcare in cateva minute a bateriilor, si astea vor costa.

                              Comment

                              Working...
                              X