2019 Honda CR-V Hybrid i-MMD (inteligent Multi-Mode Drive)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by ticker View Post
    Eu personal am priza acasa langa capota la masina, dar nu am masina, de aia vreau Plug-in
    Imi cer scuze pt OT, doar o mica incursiune legat de aceasta tema.

    Ai studiat putin piata plug-in-urilor?

    Outlander-ul nu e deloc pe gustul meu, mi se pare urat (parere personala).
    Kia Niro mi se pare interesanta ... stiu, e alta clasa, gen HRV, insa nici in asta nu am urcat inca.
    VAG + BMW stiu ca au hybride DOAR plug-in, insa nu m-am interesat deloc.

    Comment


    • #92
      Vag o stiu. Mai degraba as prefera un Hyundai Ioniq decat un Kia Niro. Nu imi place cum arata Kia.

      Nici Outlanderul nu e pe gustul meu.

      Realist vorbind nu o sa imi iau plug in prea curand, decat daca ma angajez undeva unde iti dau un buget si iti alegi tu masina...
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #93
        Pe 16 se face un eveniment de lansare al Hybridului. M-au invitat sa zic citeva cuvinte. Probabil ca voi veni caci nu am nimic in agenda si am dorinta de a spune corect ceea ce cred eu despre masina. Nu stiu exact unde se tine dar va tin la curent si poate ne intilnim Singura limitare va veni din faptul ca nu am o formatie tehnica ...

        Comment


        • #94
          Am dat peste un calcul de rentabilitate facut de ADAC, in care sunt comparate diverse modele de la diversi producatori, cu diverse motorizari disponibile (Electric, Plug-In Hybrid, Benzina, Diesel).

          La final iese un numar care reprezinta cat te costa masina respectiva in centi/km, in functie de cati km parcurgi anual.

          Ce zic ei ca s-a luat in calcul:
          - devalorizarea masinii
          - costuri revizii
          - costuri legate de necesitatea schimbului anumitor piese de uzura, inclusiv anvelope
          - costuri legate de consum (dupa standard-ul WLTP). In acest sens sunt trecute si preturile care s-au luat in considerare pentru fiecare tip de carburant.
          - costuri asigurare obligatorie/casco
          - costuri impozit
          - reduceri/premii oferite in cazul masinilor electrice

          Cu scris BOLD sunt reprezentate variantele cele mai rentabile, din urma acestui calcul.

          Mi se pare interesant, de aceea pun aici link-ul, poate intereseaza si pe altii: https://www.adac.de/_mmm/pdf/E-Autos...ich_260562.pdf

          Stiu ca nu are legatura directa cu CR-V Hybrid, insa nu am gasit un topic mai potrivit.

          Comment


          • #95
            Salutare,

            Am avut ocazia sa testez noul crv hybrid echipare lifestyle. Drumul a fost Bucuresti A3-Susai-Poiana si retur pe Dn.
            La inceput mi se parea ciudata pozitia inalta (la accord scaunul este reglat pe cel mai de jos nivel) dar dupa gasirea pozitiei la scaun, reglajul fiind manual (la accord electric este mai usor de potrivit si precise pozitiile) a inceput sa-mi placa.
            Incep prin a spune ca masina este foarte stabila la viteze (nu spun cifre ) de autostrada in combinatie cu vant, am avut un sentiment de siguranta in comparatie cu Q3 nou (ultima condusa in concediu) care la aceleasi viteze nu era ok deloc. Masina este silent compar cu accord care este insonorizata exterior/interior, nu este zgomot de rulare/vant, se aude motorul (doar la viteze) dar nu suparator. A3 am mers constant viteza...in Drive, de la Posada in Sport unde masina este altceva si ce ii trebuie, oferindu-mi un zambet tamp ca la accord care are niste modificari. Spre Susai am prins gheata, zapada "tocata", sleauri si m-am bucurat pentru ca am putut testa si sistemul awd, masina a urcat fara probleme, desi la inceput am avut indoieli recunosc, cauciucuri Nokia WR. La Susai avea consum 9.7 %. La coborare am mers tot in Sport setata pe maxim pentru frana regenerativa fara sa fie necesara franarea. Pe Paraul Rece in curbe m-a surprins din nou placut fara sa o simt ca se inclina prea mult incat sa reduc viteza.
            La intoarcere am urmarit sistemul hybrid/termic si am observat ca la 120 km/h mergeau amandoua, dupa 70 km/h era 4x2 si la intrare in Bucuresti avea un consum de 6.9% cred ca se poate si mai bine. Sistemul audio se aude bine, ma asteptam din ce citisem ca este slab, dar nu, comparat cu Hertz ce am pe accord este decent, nu as schimba nimic, muzica tot timpul de pe telefon (spotify, apple music, soundcloud). Mi-a placut sistemul hybrid, in oras este o placere, in Sport se regenereaza cel mai bine bateria si se mentine setarea de franare, farurile lumineaza foarte bine, senzorii de parcare am sesizat ca nu sunt asa sensibili ca la accord distanta fiind destul de mica fata de obiect cand incep sa observe (poate este doar o impresie), este foarte spatioasa si placuta la drum.
            Ce nu mi-a placut sunt plasticiele imitatii de lemn dar se pot schimba din accesorii , cele spate usi care imita pielea pana si cusatura, nu am inteles de ce, pana si marginea de la spatar un plastic, la accord fiind piele dar nu este asa de grav, volanul care imi lasa impresia ca este format din trei si plasticul de la butoane, as fi vrut sa fie de dimensiuni mai mici si mai gros si capota la viteze se misca in partea dinspre parbriz, dar am inteles ca este din cauza Euroncap, siguranta pietoni etc, ma rog si la accord se misca dar in partea din fata cand am luat-o dupa anumite reglaje mai putin.

            In concluzie este calificata .
            Multumesc lui Alin si Alexandru.

            Drumuri sigure sa aveti!
            Honda Accord CU2 2.4 AT
            "Never drive faster than your angels can fly"

            Comment


            • #96
              Am mers si eu o ora si ceva cu cereveul hibrid - ca pasager si ca sofer foarte putin. Dar mi-am facut o impresie.
              In primul rand, am o oarecare experienta cu cereveurile; in ultimii 8 ani am avut una diesel si una benzinara, cea de acum, cu care am mers in total vreo 140k km.
              Cum e noua realizare cerevista hibrida?
              E o experienta foarte interesanta.
              Evident e o noua caroserie - se comporta altfel la socurile drumului, si e mai inalta, semnificativ.
              Asta e super bine.
              Va reamintesc ca avem o constructie foarte interesanta - un motor electric invarte rotile, si motorul termic doar incarca acumulatorul care da curent la motorul electric; cam dupa 70 km la ora este singurul moment in care motorul termic se cupleaza la roti direct, fara cutie de transmisie.
              Asta inseamna ca avem cuplu de la 0 turatii ale rotilor si ca ar putea sa mearga exceptional in conditii dificile... de verificat.
              Oricum senzatia este de masina agila si chiar aproape sportiva daca se alege modul Sport - care sacrifica putin economia si silentiozitatea.
              Masina este extrem de silentioasa inauntru - motorul insa nu este atat de silentios ca la Prius, unde chiar ca nu se aude si nu se simte cand merge termicul si cand nu.
              O chestie interesanta... cand mergi doar electric e un difuzor prim bara din fata ( cred) care genereaza o melodie ca sa auda pietonii masina... care masina nu se aude mai de loc, daca merge doar pe electric.
              Dar nu poti merge mult, nu e PHEV... dar cat merge e foarte interesant.
              Pozitia pasagerilor in spate este somptuoasa... este loc foarte mult.
              In fata, nimic de comentat... scaunele mi s-au parut foarte bune, nici moi, nici tari, cu un suport lateral bun.
              Reglajele electrice ale scaunelor, cele cunoscute... totul foarte bine.
              Instrumentele se vad bine... tableta e OK... o linie mare este verde daca masina e pe auto si rosie pe sport.
              Deci nu poti gresi.
              Spatiul la portbagaj... mai mic decat la benzinara mea... cine are nevoie de mult spatiu nu va fi fericit. Cat de mic? Cu vreo 50 dm3 cred.
              Ce nu mi-a placut... cand mergi si opresti, trebuie musai sa tii piciorul pe frana de picior. Sau sa pui frana de mana, care este electrica.
              Nu poti sta pe loc pur si simplu... fara sa apesi nimic... mi-ar fi placut asta.
              Altfel este o masina grozava. La hopuri mai sportiva decat benzinara mea de acum... dar nu deranjaza.
              Acceleratia, frana, jos palaria. Sistemele de siguranta care vad obiectele din fata sau simt masinile din punctul mort sau care te tin pe linie... foarte bune... impresionante chiar.
              Consumul, nu pot sa apreciez foarte exact... mers putin pe autostrada si mult prin oras, cam sub 9 la suta.
              Ceea ce este cam de 2 ori mai putin decat cat consuma benzinara mea de acum... mi se pare fabulos, pentru o masina mai grea.
              Pentru Honda e un mare pas inainte. Sunt absolut sigur ca va avea un mare succes pe piata.
              Modelul acesta de hybrid este facut in Japonia... asta spune multe despre fiabilitatea la care trebuie sa ne asteptam.
              Frana electrica la padele este foarte efectiva... si eficienta... imi este clar ca placutele de frana vor fi schimbate mult mai rar.
              Daca o sa merg mai mult, va spun mai multe.
              Astea au fost niste pareri in fuga, desigur.
              Cum este instalatia sonora nu stiu, pentru ca am vrut sa aud zgomotele motorului si ale caroseriei.
              Pare o masina la fel de odihnitoare pentru drumuri lungi ca vechile cereveuri.
              Fiind insa foarte agila si in conditii de oras - directia, jos palaria. Ferma si cu comanda vaiabila.
              Lumina data de leduri, jos palaria.
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

              Comment


              • #97
                Originally posted by cerevelu View Post
                Ce nu mi-a placut... cand mergi si opresti, trebuie musai sa tii piciorul pe frana de picior. Sau sa pui frana de mana, care este electrica.
                Nu poti sta pe loc pur si simplu... fara sa apesi nimic... mi-ar fi placut asta.
                Interesant review, multumesc!

                Hibridul nu are functia de auto hold, cum are varianta pe benzina?
                2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                Ex:
                2014 Honda Civic Executive
                2011 Honda Civic GT

                Comment


                • #98
                  Proiectia aia pe parbriz a elementelor din bord, la fel ca la generatia 5, o are doar varianta de echipare de top.
                  O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by bacu View Post


                    Hibridul nu are functia de auto hold, cum are varianta pe benzina?
                    Poate varianta mai noua de cereveu benzinar sa aiba auto hold, a mea - model 2017 - nu are asa ceva.

                    Cereveul hibrid are frana de mana electrica, desigur, dar... ma refeream strict la faptul ca nu poti sta pe loc decat cu frana de picior apasata sau - destul de incomod - cu frana de mana electrica.
                    Poate se poate si altfel dar nu m-am prins.
                    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                    Comment


                    • Pai nu la frana de mana electrica ma refeream, ci la functia auto hold, care exact asta face: tine masina pe loc fara sa mai apesi nimic. Am verificat si e disponibila atat pe benzinara cat si pe hibrid. Vezi poza cu butonul respectiv care se afla sub butonul de frana de mana eletrica (Brake Hold se numeste).

                      Avem și noi ceva mai rudimentar pe ale noastre, care dar doar tine mașina câteva secunde sa nu o ia la vale atunci când pleci din panta.
                      bacu
                      Senior Member
                      Last edited by bacu; 09-04-19, 18:37.
                      2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                      Ex:
                      2014 Honda Civic Executive
                      2011 Honda Civic GT

                      Comment


                      • Originally posted by ro861 View Post
                        Proiectia aia pe parbriz a elementelor din bord, la fel ca la generatia 5, o are doar varianta de echipare de top.
                        Dacă te referi la head-up display, nu e pe parbriz ci pe un plastic care se ridică ( dacă vrei).
                        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                        My cars:

                        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                        Comment


                        • Originally posted by bacu View Post
                          Pai nu la frana de mana electrica ma refeream, ci la functia auto hold, care exact asta face: tine masina pe loc fara sa mai apesi nimic. Am verificat si e disponibila atat pe benzinara cat si pe hibrid. Vezi poza cu butonul respectiv care se afla sub butonul de frana de mana eletrica (Brake Hold se numeste)..
                          Da da mii de scuze, era butonul si probabil si functia, dar... nu ma prinsei, fiind totul nou si diferit. Da, da, deci poti sta pe loc fara sa franezi. Bine de stiut.
                          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                          Comment


                          • Sambata am facut un test-drive (sotia era alaturi) atat cu noul RAV 4 Hybrid Style Selection, cat si cu noul CR-V Hybrid Executive (aprox. 30 de minute cu fiecare, atat in oras, cat si in afara, fara autostrada).
                            Am tinut sa fac un test-drive in aceeasi zi, pentru a observa mai bine diferentele.

                            Observatii personale:
                            +CR-V: are o tinuta de drum mai buna, directia mai precisa
                            +CR-V: suspensia cred ca este putin mai ridiga, ceea ce iti poate crea impresia de agilitate/rapiditate
                            +CR-V: sunetul motorului este mai frumos
                            +CR-V: interior mai elegant, iar sotia zicea ca si exteriorul e mai frumos

                            -CR-V: scaunele mi se pareau mai confortabile pe Rav, fiind putin mai lungi in zona genunchilor, dar si mai moi

                            D
                            esi exista 34 CP diferenta intre cele doua masini, nu am observat diferenta de putere.


                            Este greu, totusi, sa faci o delimitare clara intre cele doua, cel putin nu dupa cateva minute de condus, insa ca feeling eu as merge pe CR-V.

                            Comment


                            • Salut,
                              Ceva noutati cu privire la consum? Ma intereseaza cat e consumul pe autostrada la 130km/h. Eventual si pe un DN la 100km/h.
                              In oras cei de la vanzari zic de 6. In testul de la Promotor consumul mediu Pipera-Dr. Taberei la ora varf a fost 6.7. Sa-i cred?
                              Caut o alternativa pentru Accordul diesel. Pe lista scurta am CRV-ul hibrid si Toyota Camry.

                              John

                              Comment


                              • Originally posted by john2010 View Post
                                Salut,
                                Ceva noutati cu privire la consum? Ma intereseaza cat e consumul pe autostrada la 130km/h. Eventual si pe un DN la 100km/h.
                                In oras cei de la vanzari zic de 6. In testul de la Promotor consumul mediu Pipera-Dr. Taberei la ora varf a fost 6.7. Sa-i cred?
                                Caut o alternativa pentru Accordul diesel. Pe lista scurta am CRV-ul hibrid si Toyota Camry.

                                John
                                Daca e s-o luam asa, nu cred ca cineva de aici a stat alaturi de cei de la Promotor, ca sa poata confirma consumul. Crede fiecare ce vrea, insa trebuie tinut cont de un fapt, legat de consumuri: nu are cum sa fie la fel, la doua persoane diferite. Pana si directia din care bate vantul si cu ce viteza, poate sa influenteze. Si pe urma sa dam vina pe cine?

                                A fost o comparatie, nu mai stiu cine a facut-o, in care s-a luat un CR-V Hybrid si un CR-V 1.5T, si au mers unul in spatele celuilalt. Practic, aceleasi conditii de drum. In oras (Bucuresti, aglomeratie), hibridul avea consum de 6%, iar 1.5T de 12%, iar in afara orasului, ceva drum national, destul de liber, hibridul avea 5,3% iar 1.5T 5,7%. Asta daca tin bine minte.

                                Concluzia mea este ca, in oras, are sens o hibrida, insa daca circuli mult pe autostrada si drumuri nationale, m-as gandi mult mai bine.

                                Ai reusit sa testezi cele doua masini?

                                Comment

                                Working...
                                X