2019 Honda CR-V Hybrid i-MMD (inteligent Multi-Mode Drive)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Temperatura minimă la care am folosit mașina a fost de -7 grade. S-a încălzit repede și face căldură suficientă , exact ca o mașină pe benzină. Se dezgheață foarte repede parbrizul ( nu îmi place să folosesc racletă pe geamuri ) , Scaunele se încălzesc repede iar volanul se încălzește aproape instantaneu.
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #77
      Sa intelegem ca CRV-ul,2019 tot nu are incalzire in parbriz? nu inteleg de ce nu vor sa monteze asa ceva, e cel mai util lucru, mai util decat un sistem care recunoaste semnele de circulatie....

      Comment


      • #78
        parbrizul incalzit e util la diesel
        la benzina nu mi se pare chiar asa de mega inventie
        plus ca in anumite situatii deranjeaza la ochi firele
        plus ca la nevoie costa un parbriz de iti da gaura in buzunar
        "Ethics. That's always so inconvenient."
        Cal Lightman

        Comment


        • #79
          Originally posted by Turkish View Post
          parbrizul incalzit e util la diesel
          la benzina nu mi se pare chiar asa de mega inventie
          plus ca in anumite situatii deranjeaza la ochi firele
          plus ca la nevoie costa un parbriz de iti da gaura in buzunar
          aici nu sunt de accord, cel putin personal prefer sa stau ca la luneta cu degivrare decat sa mi vajaie in fata clima. Si mai ales daca mai sunt ploi de gheata, nu mai dai cu racleta pe parbriz. Legat de costuri, sa fim seriosi, exista casco, nu cred ca isi ia cineva masina noua fara sa faca casco.
          Last edited by alexme24; 11-02-19, 16:14.

          Comment


          • #80
            Are o zona incalzita numai in locul in care "parcheaza" stergatoarele de parbriz.

            Comment


            • #81
              Hibridul avand motor cu ciclu Atkinson, eficienta lui termala e undeva pe la 40% (comparativ cu 25% cat are cel Otto). In mod electric, incalzirea ar trebui sa consume din baterie. Probabil de aici intrebarea legata de cum si cat incalzeste.
              Interesant ar fi de vazut autonomia reala din timpul iernii vs cea declarata.
              "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

              '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

              Comment


              • #82
                Originally posted by bflorian View Post
                Are o zona incalzita numai in locul in care "parcheaza" stergatoarele de parbriz.
                asa am si eu la Lexus si combinat cu incalzirea rapida a motorului nu am avut iarna asta nici un moment in care sa simt lipsa unei incalziri full

                la masinile la care am avut parbriz incalzit dura un minut si jumatate spre doua pana se dezgheta complet toata suprafata daca afara erau sub -2/3 celsius
                motorul pe benzina face asta la fel sau poate chiar mai repede fara a mai fi nevoie de rezistenta electrica peste tot
                "Ethics. That's always so inconvenient."
                Cal Lightman

                Comment


                • #83
                  A venit! Ce pot sa spun? Senzatia de masina noua este priceless... Sa pui benzina in ea de 240 lei si sa iti apara pe bord ca urmatoarea alimentare e la 1070 km te face sa te simti mai bine.

                  Am vazut cum lucreaza bateria cu motorul: la viteza joasa merge pe baterie (consum instantaneu 0) si din cand in cand motorul porneste (chiar daca nu depasesti 40 km/ora) si incarca bateria (in acel moment consumul instantaneu se duce spre maxim... cred ca de 20l %).

                  Ma poate ajuta cineva cu un tutorial pentru Android Auto (sau inlocuitor)? Aparent nu merge in Ro....

                  Nu am reusit sa inteleg cat este garantia la baterie si sitemul adiacent (nu gasesc in caiet scris...)?!

                  A! Uitasem! Baga caldura!

                  Comment


                  • #84
                    S- o stăpânești sănătos! Să înveți să regenerezi bateria din padele
                    Uite de unde să pui Android Auto pe telefon : https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-3-9-5850-release/ De mers, merge, l-am folosit eu pe CR-V Hybrid. Dai jos APK.-ul și îl pui în telefon.
                    Succes!
                    Last edited by KMR; 12-02-19, 21:09.
                    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                    My cars:

                    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                    Comment


                    • #85
                      Sa o conduci cu placere multi km. si fara de probleme !

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by KMR View Post
                        S- o stăpânești sănătos! Să înveți să regenerezi bateria din padele
                        Uite de unde să pui Android Auto pe telefon : https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-3-9-5850-release/ De mers, merge, l-am folosit eu pe CR-V Hybrid. Dai jos APK.-ul și îl pui în telefon.
                        Succes!
                        Multumesc! Merge brici!

                        Comment


                        • #87
                          1. deschide-i pagina la My CR-V
                          2. Pune poze multe
                          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                          sigpic

                          Comment


                          • #88
                            Dupa ce bflorian a deschis topic pentru CRV-ul hybrid, s-a mutat discutia acolo, desi unele chestii generale, care nu tin neaparat de masina dansului, s-ar putea discuta in continuare aici ...

                            De aceea prefer sa raspund aici la acest post

                            Originally posted by ticker View Post
                            Mie 40k mi se pare putin cam mult. Mi-as fi dorit si o baterie cu un range electric de 50-80km si un sistem Plug-in. Cam asta ar fi idealul meu...
                            Cu un setup din-asta un consum real de 4-5% in oras e realizabil. Ma rog... vise.

                            In alta ordine de idei, daca as avea bani de CR-V-ul nou eu as lua varianta hybrid, chiar daca un plug-in hybrid e mai potrivit nevoilor mele (stau la casa in afara Bucurestiului si am nevoie de o autonomie mai mare ca sa pot sa ma bucur de un consum mic la naveta).
                            Idealul meu este acelasi, un CR-V Hybrid cu Plug-In, insa cred ca mai trebuie sa treaca vreo 2-3 ani.
                            La serviciu o sa avem in curand o masina electrica, care are nevoie de o statie de incarcare. Am vorbit cu superiorul (fiind firma mica, totul e mult mai simplu) daca se poate o statie si pentru angajati. Momentan nu are nimeni hybrid plug-in, insa se tinde in aceasta directie. Si a fost de acord. Asadar, mi-ar conveni mult un plug-in, mai ales ca e posibil sa nici nu platesc curentul

                            In sectiunea Plug-In Hybrid e cam 'subtire' piata ...
                            “I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.” ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

                            Comment


                            • #89
                              Un test de CRV hybrid si apropo de consum 6.7 in Bucuresti : https://www.promotor.ro/teste-video/...-foto-17892440
                              Probabil nici asta nu e bun .Acu sincer la 180 de CP cat ar trebui sa consume ca sa fie bine ...
                              Apropo de Plug-In cica peste 80% din posesori uita sau nu ii intereseaza sa incarce bateriile. In multe tari s-au cumparat si pt taxe scazute pur si simplu .
                              Last edited by botz; 28-02-19, 19:22.

                              Comment


                              • #90
                                Eu personal am priza acasa langa capota la masina, dar nu am masina, de aia vreau Plug-in
                                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X