De unde cifrele? M-am uitat pe specificatiile de pe site si, la CR-V, avem asa: consum (oras/mediu) CR-V benzina: 9.4 / 7.8, CR-V Hybrid: 5.1 / 5.5. M-am uitat pe spritmonitor.de si am selectat cateva modele (toate sunt consumuri medii raportate de utilizatori in varii conditii): Jazz benzina: 6.2, Jazz Hybrid: 5.37, Civic benzina: 7.53, Civic Hybrid: 5.73, Prius: 5.04, Auris benzina: 7.16, Auris Hybrid 5.3, CH-R: 5.35.
Deci diferentele nu-mi par asa de mari. E drept ca in oras s-ar putea sa fie putin mai mari, insa in traficul din Bucuresti, desele demarari consuma rapid si bateria. De aia zic ca un plug-in, pe care sa-l incarci la birou, la cumparaturi sau acasa ajuta mult mai mult din punct de vedere al consumului de carburant traditional decat modelul hibrid ales de Honda.
Banuiesc ca aceasta cifra este valabila pentru un recharge full. Daca ne uitam la specificatii, bateria de pe Outlander PHEV este de 13.8 kWh, iar consumul in mod electric e dat ca 169 Wh/km. Asta inseamna ca, cu un plin de baterie, poti merge 81.65km. Restul (adica 18.35km), daca il parcurgi pe benzina cu un, sa zicem, 10%, obtii aprox 1.8L deci cam cat au dat ei. Deci, ca si costuri, vei avea pe 100km cei 1.8L de banzina (~11 lei), plus curentul electric (~4 lei).
Deci diferentele nu-mi par asa de mari. E drept ca in oras s-ar putea sa fie putin mai mari, insa in traficul din Bucuresti, desele demarari consuma rapid si bateria. De aia zic ca un plug-in, pe care sa-l incarci la birou, la cumparaturi sau acasa ajuta mult mai mult din punct de vedere al consumului de carburant traditional decat modelul hibrid ales de Honda.
Originally posted by scarr
View Post
Comment