2019 Honda CR-V Hybrid i-MMD (inteligent Multi-Mode Drive)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    De unde cifrele? M-am uitat pe specificatiile de pe site si, la CR-V, avem asa: consum (oras/mediu) CR-V benzina: 9.4 / 7.8, CR-V Hybrid: 5.1 / 5.5. M-am uitat pe spritmonitor.de si am selectat cateva modele (toate sunt consumuri medii raportate de utilizatori in varii conditii): Jazz benzina: 6.2, Jazz Hybrid: 5.37, Civic benzina: 7.53, Civic Hybrid: 5.73, Prius: 5.04, Auris benzina: 7.16, Auris Hybrid 5.3, CH-R: 5.35.
    Deci diferentele nu-mi par asa de mari. E drept ca in oras s-ar putea sa fie putin mai mari, insa in traficul din Bucuresti, desele demarari consuma rapid si bateria. De aia zic ca un plug-in, pe care sa-l incarci la birou, la cumparaturi sau acasa ajuta mult mai mult din punct de vedere al consumului de carburant traditional decat modelul hibrid ales de Honda.

    Originally posted by scarr View Post

    octi_b
    Senior Member
    octi_b eu inca nu m-am interesat mai exact cum sta treaba cu plug-in-urile, insa poate ma dumireste careva: la Outlander se da un consum combinat de 1,8 l/100km. Trebuie sa incarc bateria in acesti 100 km? De cate ori? Cat ma costa, in medie, pe langa benzina, curentul, la 100km?
    Banuiesc ca aceasta cifra este valabila pentru un recharge full. Daca ne uitam la specificatii, bateria de pe Outlander PHEV este de 13.8 kWh, iar consumul in mod electric e dat ca 169 Wh/km. Asta inseamna ca, cu un plin de baterie, poti merge 81.65km. Restul (adica 18.35km), daca il parcurgi pe benzina cu un, sa zicem, 10%, obtii aprox 1.8L deci cam cat au dat ei. Deci, ca si costuri, vei avea pe 100km cei 1.8L de banzina (~11 lei), plus curentul electric (~4 lei).
    "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

    '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

    Comment


    • #32
      Originally posted by dinoc View Post
      Eu zic ca in zilele noastre o masina hybrid are sens (chiar si fara plug-in), atat dpdv al consumului cat si dpdv al performantelor (a se vedea si gama sport hybrid de la Acura).
      O masina full electric este un moft atata timp cat nu ai infrastructura (sau nici macar nu stai la casa sa ti-o incarci singur).
      Imagineaza-ti ca maine ar trece toata lumea la electric, ar tine reteaua electrica existenta consumul extra?
      Fa un drum in tara cu un full electric si sa vad ce linistit si fara griji conduci dintr-un capat in altul al tarii (nu mai zic daca te prinde noaptea sau vreo furtuna pe undeva)

      N-am zis ca noi (noi, ca omenire, cu atat mai putin noi, ca romani) suntem gata pregatiti pentru electrice full. Am zis doar ca alea mi se par a fi viitorul. Am aratat in postul de mai sus de ce hibridul non plug-in nu prea are sens, mai ales in traficul din Bucuresti.
      Full electricele au o multime de avantaje dpdv dinamic si economic fata de hibride: n-au atatea componente in miscare (cutie de viteze, ambreiaj, motor termic, cardan de obicei motoarele sunt aproape de roti sau pe punti etc), nu ai rezervor, bateriile le poti incadra sau chiar incorpora in sasiu coborand astfel centrul de greutate. Asta ajuta la dinamica si la siguranta, cockpitul fiind deasupra componentelor grele (nu mai ai motorul cu care sa te trezesti in brate in caz de impact frontal).

      Eu nu sunt neaparat un fan al electrificarii masinilor, mi-ar placea sa raman la motoarele termice. In schimb, mi se pare ca, dintre toate, hibridele care nu se pot baga in priza sunt cele mai dezavantajate.
      "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

      '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

      Comment


      • #33
        Mie hibridele imi dau rau de tot cu virgula. Toate. Nu vad ce rost are sa pun inca un motor (sau mai multe si inca un rezervor de energie pe masina. A zis Octi_b mai sus) cind am deja unul. Adaug masa in plus pe masina, masa de care nu e nevoie. Ca nu-i Porsche 918. Producatorii in schimb sint fortati sa faca asta pentru a atinge blestematele alea de cote de emisii. Cel putin cele declarate in fisa masinii. Si pe care le ocolesc/minaresc care cum poate, ciclurile de testare numindu-se ele cum se vor mai fi numind sint totusi departe de exploatarea in trafic real a masinii! Chiar cred ca nu au incotro. Altfel spus, ca de obicei solutia unei non-probleme e politica (eliminarea cotei de codoi si limitarea poluantilor reali nu ai celor imaginati de "the green bug maniacs").

        Pe de alta parte cred ca apele trebuie despartite.
        - Pentru un sofer de placere ca mine benzina MT 100% pe un sasiu cit mai usor si-mi ajunge. Nu am ce face cu 2 tone de masina! Numi-s-ar ea Ferrari! (N-apuc eu vremea la care sa pot sa merg Ploiesti-Padis si retur Alba Iulia cu un plin de baterie electrica, daca va exista vremea aceea).
        - Insa pentru un sofer care locuieste la casa, de-acolo merge la birou si inapoi acasa parcurgind zilnic sa zicem 30-40-50 km dus intors atunci full electric fara discutie!
        Sigur, asta ar impune niste investitii in infrastructura de transport a unor curenti/voltaje mai mari decit ce avem azi in cartiere (transformatoare in primul rind si alea-s scumpe rau) insa n-ar fi neaparat un capat de tara.
        Io si Ea
        Senior Member
        Last edited by Io si Ea; 25-01-19, 19:05.
        "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

        Comment


        • #34
          Daaaa...
          Am avut un CR-V cu motorul diesel de 2,2 care consuma si 14l la suta in Bucuresti. Dar era o masina formidabila.
          Acum am un CR-V 2l benzinar, fara turbina, care consuma si 30l la suta in circulatia din Bucuresti, cand se sta si o jumatate de ora sa traversezi o intersectie pe Stefan cel Mare.
          Dar e o masina altfel foarte buna.
          Cred ca o hibrida cu 8l in oras, hai si 9l, mi-ar place si mai mult. Foarte mult.
          Din cauza asta astept cu interes sa vad si eu pareri obiective ale hondarilor dupa ce au condus cereveul hibrid.
          Am mai spus aici, am fost cu CR-V benzinar si cu o Toyota Rav4 hybrid pana in Grecia cu un amic de-al meu si la drum intins nu era nici o diferenta. In orase insa, ooo... diferenta era uriasa.
          Pentru cine merge mult in afara oraselor, hibrida nu se justifica. Pentru cine isi mananca ficatii si prin oras, povestea poate fi diferita.
          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

          Comment


          • #35
            AWD e 4x4 permanent, iar 4WD e ala cu maneta. Sunt principii de functionare diferite, unul este AWD e haldex, celalalt e torsen.

            Parerea mea e ca s-a gasit material din care sa fie confectionate bateriile pentru momentul in care vanadiul s-a consumat.
            Daca e sa ne luam cifre, iata, nordicii bag in ei EV-uri cum baga americanii McDonalds.

            Apoi un CR-V Hibrid care nu e plug-in cred ca suna frumos. Daca exista guru al DPF off, cred ca vor exista in viitor si guru al bateriilor off si ramai cu termicul pe masina, caz in care un CR-V de 2.0 benzina aspirat ar parea o piatra pretioasa pentru entiziasti si fani ai CR-V-ului pre 2006

            Comment


            • #36
              @ pt cei care nu cred Ʈn hybrid

              Comparatie intre 2 sedan-uri:
              Accord CL9 motor 2.4 benzina vs Lexus IS300h motor 2.5 benzina hybrid,
              Consum Ć®n București aprox 14.x L/100 la Accord vs 6.x L/100 Lexus cu toata greutatea extra a bateriilor

              Auris hybrid - 5.xL/100 Ć®n București
              RAV 4 hybrid sub 10L/100 in București motor de 2.5 benzina hybrid

              Hibridul poate fi bun și la sportivitate,
              https://www.acura.com/sport-hybrid

              Fara acele baterii si instant low rpm torque n-ar fi reușit NSX-ul sa bată Tesla

              https://youtu.be/jR9FkdfbLRQ
              dinoc
              Senior Member
              Last edited by dinoc; 27-01-19, 00:40.

              Comment


              • #37
                N-ar fi mai bine sa mutam mica noastra controversa undeva la diverse? Daca da atunci rog un moderator s-o faca mutind si mesajele care nu privesc direct CR-V-ul 2018 hibrid.

                Dinu, in ce ma priveste in viata reala voi folosi launch control (cu sau fara ajutor electric) doar in situatia cu totul improbabila in care voi opri vreodata la McDrive.
                "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                Comment


                • #38
                  Consumul de benzina, la hybridul CRV, asta ne roade, in oras in mod special, ca in afara, cel putin din ce e publicat, se pare ca o ia in sus destul de mult. Revenind la consumul in oras, recte in Bucuresti, unde sunt eu interesat, nu cred, asa cum am mai spus ca o sa fie de 5-6 litri/100 km, si nici 7-9l/ 100 km . Eu zic ca posesorii de CRV hybrid vor trebui sa se multumeasca cu 10l/100 km in oras, acuma sa n-aruncati cu pietre-n mine dar simt ca ni se ascund multe amanunte despre capacitatile acestui SUV, despre cum se foloseste acest SUV.
                  Si chiar daca amarul acestei constatari neplacute l-as mai indulci amagindu-ma ca poate va consuma 7-8-9 l/100 km, imi revine din nou in minte, intrebarea, de ce sa platesc benzina pe 5-8 ani inainte cumparandu-mi masina asta cand prin utilizare in oras nu se face o diferenta nemaipomenita de consum intre ea si o benzinara ? si vorba preopinentilor de mai sus, ce surprize pecuniare ne va mai rezerva Honda cu motoarele si bateriile lor electrice referitor la mentenanta si fiabilitate in timp ?, pentru ca ne uitam la motorul 1,5 Turbo, si hopa surpriza cu benzina in ulei si frigalau in habitaclu( in America), ne-am uitat la motorul 1,6 Diesel si hopa alta surpriza cu DPF-ul infundat in mod regulat, aparuta la vremea ei. Si aceste defectiuni nu sunt probleme minore, ele ne fac sa ne insuram cu service-ul, accept faptul ca orice marca are bubitele ei, dar cand avem pretentii de fiabilitate de la un nume ca Honda, aceste necazuri ne fac sa pretrecem o parte destul de importanta din viata in service-uri.
                  Pai asa n-am dreptate sa fiu temperat cand ma gandesc la Hybrid in gama asta de masini ? si sa ma potolesc incercand sa iau o benzinara de la alte case europene sau japoneze sau hybrida cu alt nume ?( in nici un caz de la Mitsu...)

                  Comment


                  • #39
                    Apropo ca veni vorba de alte case japoneze: am fost ieri la Toyota sa vad si eu premiera la noul RAV4 Hybrid. Doar am urcat in el, nu am cerut drive-test.

                    Impresii subiective:
                    - exteriorul e superb
                    - interiorul e destul de ciudat, cel putin cum a fost proiectat bordul: cele doua mari butoane cu cauciuc peste ele ies prea mult in evidenta si sunt prea mari, cat doua cepe
                    - spatiul la interior nu este deloc dupa asteptari. Dupa ce am vazut ditamai tancul, din exterior, la interior ma asteptam la ceva mai mult spatiu. Probabil contribuie si faptul ca pozitia la volan e destul de inalta-
                    - portbagajul, la fel, nu este foarte mare, precum ma asteptam
                    - ieri am urcat si intr-un GLC. As spune ca la interior, spatiul ar fi acelasi, desi in GLC, din cauza pozitiei mai joase la volan, devine mai spatioasa
                    - per total, nu prea incantat de cum arata bordul, in rest, cum ziceam, exteriorul este pe gustul meu (vorbesc aici doar de Style Edition), iar referitor la modul cum se conduce, deocamdata nu pot spune nimic

                    Fara sa vad inca CR-V-ul, interiorul mi se pare mult mai frumos.

                    Sper sa fac un test-drive cu ambele, in curand, in Stuttgart (totusi, nu cred ca se compara cu Bucurestiul, ca si trafic/aglomeratie) si o sa vad care sunt consumurile reale.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by scarr View Post
                      Apropo ca veni vorba de alte case japoneze: am fost ieri la Toyota sa vad si eu premiera la noul RAV4 Hybrid. Doar am urcat in el, nu am cerut drive-test.

                      Impresii subiective:
                      - exteriorul e superb
                      - interiorul e destul de ciudat, cel putin cum a fost proiectat bordul: cele doua mari butoane cu cauciuc peste ele ies prea mult in evidenta si sunt prea mari, cat doua cepe
                      - spatiul la interior nu este deloc dupa asteptari. Dupa ce am vazut ditamai tancul, din exterior, la interior ma asteptam la ceva mai mult spatiu. Probabil contribuie si faptul ca pozitia la volan e destul de inalta-
                      - portbagajul, la fel, nu este foarte mare, precum ma asteptam
                      - ieri am urcat si intr-un GLC. As spune ca la interior, spatiul ar fi acelasi, desi in GLC, din cauza pozitiei mai joase la volan, devine mai spatioasa
                      - per total, nu prea incantat de cum arata bordul, in rest, cum ziceam, exteriorul este pe gustul meu (vorbesc aici doar de Style Edition), iar referitor la modul cum se conduce, deocamdata nu pot spune nimic

                      Fara sa vad inca CR-V-ul, interiorul mi se pare mult mai frumos.

                      Sper sa fac un test-drive cu ambele, in curand, in Stuttgart (totusi, nu cred ca se compara cu Bucurestiul, ca si trafic/aglomeratie) si o sa vad care sunt consumurile reale.
                      Aici la Romania n-a fost lansat inca, saptamana aceasta am fost la Honda Nord in Pipera si am vazut hybridul CRV dar nu am solicitat drive cu el, insa am mers langa ei sa vad la Toyota pe RAV4 Hybrid si am dorinta sa-l testez numai ca aici la Toyota Nord nu au adus deloc nici un hybrid RAV4 2019 , mi s-a spus ca pe la sfarsitul lui martie 2019 ar putea aduce, dupa ce la sfarsitul lui decembrie 2018, mi s-a spus ca il aduc in ianuarie 2019 spre sfarsitul lunii. E ca la ,,alba-neagra'' la noi.
                      Un alt amanunt important ar fi ca daca cautati pe www.iihs.org o sa gasiti la testarile efectuate , ca Honda CRV 2018 si 2019, alaturi de alte marci onorabile, are o caroserie cu securitate la impact foarte buna, in timp de Toyota RAV4 2018 sta cam prost la securittea la impact in privinta pasagerului stg. fata,adica e cam infundat manechinul la membrul inf de bordul masinii si de stalpul usii, asta inseamna ca RAV4 ca e cam slabut fata de CRV la la impact frontal desi in Europa au primit 5 stle amandoua, americanii ai purica mai mult si asa apar diferente notabile la securitatea la impact, bordul masinii se dezintegreaza cam rau la RAV4 in momentul impactului, fata de CRV care are ce arata in cazul acesta. RAV$ 2019 nu are inca nici o testare facuta, ceea ce ma face sa cred ca nu se prea grabesc sa arate daca au aceeasi slabiciune ca predecesorul lor din 2018.

                      Comment


                      • #41
                        A aparut la Ako, au pus niste poze pe FB.

                        aaah tot nu pot pune imagini, spune ca "The attachment storage directory does not exist or is not writable."

                        Desi eu le-am pus pe directorul unui HD... straniu. Folosesc computer si W10.
                        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                        Comment


                        • #42
                          Primele date despre consum in Romania!
                          Cāt consumă și cum se conduce noua Honda CR-V Hybrid?
                          https://www.youtube.com/watch?v=jPDQ1NBRinw
                          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                          Comment


                          • #43
                            Si ce zicea? ( respectivul clip pare sters)

                            Comment


                            • #44
                              5,ceva % in oras
                              5% extraurban
                              "Ethics. That's always so inconvenient."
                              Cal Lightman

                              Comment


                              • #45
                                Tocmai a postat pe Facebook - Hondafan un user (nu stiu daca este si pe forum) care a facut test-drive cu CR-V Hybrid. Consumuri cam maricele a declarat acolo, insa nu prea a detaliat cati km a parcurs si cum i-a parcurs ...

                                Comment

                                Working...
                                X