2019 Honda CR-V Hybrid i-MMD (inteligent Multi-Mode Drive)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aurelian.paratu View Post
    Nu stiu cum sa intre 57 litri....la mine rezervorul este de 50 litri.A mea este ........
    Eu asa parca citisem in manual, 57 litri. Sper sa nu ma fi Ónșelat.

    Comment


    • Originally posted by Florin80 View Post
      Eu cred ca o medie de 8.5 l in bucuresti este acceptabil. Din ce am vazut posesorii de rav 4 au undeva la 9 in bucuresti consum mediu.
      Nu stiu cum au calculat la WLTP, dar pe site-ul Honda Romania, e afisat consum de 8,4 l in oras in regim de faza joasa...
      Pe site-ul Honda.de pentru Germania, in brosura de prezentare Honda CRV Hybrid, nu stiu ce-au facut sau ce-au desfacut ca este afisat consum de 7,4 l/ 100 km pentru modelul Executive Super bleifrei (95 ROZ)3) , tot in regimul asta, probabil ca normele Euro 6d aplicabile de la 01.01.2020 in UE cer sa se-ncadreze in asemena restrictii de consum si au consum de 7,4l / 100 km, cum au facut sa fie consumul mai mic la modelele CRV Hybrid productie 2020, nu stiu, dar puteti verifica cine nu crede.
      Tot din motivul asta,al consumului, daca va uitati la oferta de VW Tiguan in Romania, au doar un model de Tiguan Trendline, Motor1.5 TSI , Putere 130 CP, cam slabut pentru caroseria de Tiguan, dar numai asa intri in normele Euro 6d. E ceata mare pe site-ul VW Romania.

      Acuma, reluind chestia CRV la CRV Hybrid si privind situatia in ansamblu, recunosc ca o fi Bucurestiul de vina, dar macar sa fie afisat corect consumul. O fi acceptabil 8,5 % consum dar daca e si adevarat.

      Am mers relativ constant in Bucuresti, relativ la aceleasi zile si ore si cam aceleasi trasee, ca sa nu spuna nimeni ca e de vina consumul in dinamica.
      Ar fi bine ca 8,5 l afisati sa fie reali, la mine nu sunt, categoric spun. Ce se afiseaza e o gogoasa despre care, cu mare indulgenta poti sa spui ca e orientativa , adica cu 8,5 litri ar trebui sa mergi 588 km, daca eu bag 50 l de benzina si merg pana-si epuizeaza ultimile liniute cam 500 km cand se aprinde si LED-ul de atentionare rezerva , inseamna ca , consumul e 10 litri/ 100 km si iar bag 50 litri si iar repet calcularea consumului si tot 10 l/ 100 km ies din calcul, atunci 10 litri are consum/ 100 km , nu 8,5 l/ 100 km cat afiseaza cand a consumat cei 50 de litri si a ajuns pe rezerva
      Ce ramane 6 sau 7 litri ai pot consuma cu riscul de a strica pompa de benzina ( din cate am inteles, mi s-a spus sa nu merg pe rezerva de benzina ca pot strica pompa deoarece ea se raceste cu benzina), insa chiar si-asa, daca consum din aceasta rezerva si fac 600 km, voi face socoteala 55 sau 57 litri consumati si tot iese consum de peste 10 litri de benzina.
      Ca sa va exemplific,la umplerea rezervorului cu 50 litri imi arata autonomie 760 alteori 780 km, acum o sa va arat cum arata ecranul de afisaj aproape de jumatatea rezervorului: si are 7.6 l/ 100 consum afisat, , are 247 km parcursi si ar mai avea 362 km autonomie , insa discrepantele sunt urmatoarele: dupa consumul afisat ar trebui sa am autonomie 657 km in total, insa adunand ce-am parcurs cu ce-as mai putea parcurge ies 609 km total, nici o corelare cu consumul de 7,6%(657 km). Dar, cand voi consuma si ultimile 2 liniute si voi ajunge la rezerva , voi constata ca am parcurs in jur 500 km cu 50 l benzina, si asta e consumul real.

      Deci , pe masura ce se consuma benzina, constat ca nu parcurg mai mult de 500 km , asta inseamna ca nu se coreleaza consumul afisat si autonomia afisata cu consumul si autonomia reala, e o degringolada mare de tot in afisajul din fata volanului pe care o deslusesti abia la sfarsit cand se goleste rezervorul.

      O fi acceptabil 8,5 % l/ 100 km consum pe CRV hybrid in Bucuresti,dar daca e si adevarat si adevarat nu e .

      Comment


      • Consumul real este cel afisat +1 sau 1.5 litri/ 100 km

        Comment


        • Originally posted by scarr View Post
          In cazul vostru Bucureștiul e de vina. Eu unul sunt mulțumit de consum, Ónsă eu circul in conditii destul de decente, fără aglomerație, nu prea mult in oras, preponderent drum extraurban...deci probabil noi aici comparăm doua extreme, din punct de vedere al regimului de exploatare.
          Nu stiu daca trebuie sa ne exprimam ca noi comparam aici doua extreme, daca tu spui ca vara mergi 850 km cu un plin si iarna 700 km in Germania intr-un trafic mai lejer si mai civilizat , eu aici in Romania, am facut vara 750 km maxim cu un plin la un drum din Bucuresti pana-n Moldova pe sosele noastre nationale; totusi, discrepanata la consum e prea mare: adica o masina poate sa mearga 850 km vara, indiferent cat de favorabile ai sunt conditiile de rulare iar in conditii de trafic in Bucuresti sa zicem , alta masina cu aceleasi caracteristici tehnice merge doar 500 km ?
          Adica, chiar asa 350 km( 41 % ) sa fie diferenta de consum la un singur plin intre 2 masini cu aceleasi caracteristici tehnice ?
          Asta ma face pe mine sa cred ca masina mea, are printre alte probleme, si o problema de consum, ramane de vazut daca reuseste cineva sa dea de cap la problema. Probabil ca, consumul indica in mod indirect alte necazuri , poate de-aceea bateria externa merge cum merge si asta e doar varful aisbergului .

          Comment


          • Originally posted by aurelian.paratu View Post
            Nu stiu cum sa intre 57 litri....la mine rezervorul este de 50 litri.A mea este ........
            Glumesti, nu? Si la a ta este tot de 57 litri.

            Comment


            • Glumesc desigur. Eu cel mai mult am bagat 50 litri. Mai mult nu a intrat.

              Comment


              • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                Glumesc desigur. Eu cel mai mult am bagat 50 litri. Mai mult nu a intrat.
                Asa da, deja ar fi fost prea de tot, sa iti puna tie special un rezervor mai mic

                Comment


                • Originally posted by Destinatar View Post

                  adica o masina poate sa mearga 850 km vara, indiferent cat de favorabile ai sunt conditiile de rulare iar in conditii de trafic in Bucuresti sa zicem , alta masina cu aceleasi caracteristici tehnice merge doar 500 km ?
                  Adica, chiar asa 350 km( 41 % ) sa fie diferenta de consum la un singur plin intre 2 masini cu aceleasi caracteristici tehnice ?
                  Asta ma face pe mine sa cred ca masina mea, are printre alte probleme, si o problema de consum, ramane de vazut daca reuseste cineva sa dea de cap la problema. Probabil ca, consumul indica in mod indirect alte necazuri , poate de-aceea bateria externa merge cum merge si asta e doar varful aisbergului .
                  Da se poate.
                  Its not you its Bucharest .

                  PS. Ca paranteza fara nici o legatura cu CRV-Hybrid .La a mea clasica 1.8 mers extraurban o singura data am reusit 700 de km pana s-a aprins becul .Urban in Bucuresti se aprinde constant iarna la 350 km facuti. Si sunt sigur ca masina nu are nici un fel de probleme ascunse .Poate doar soferul sau orasul in care circula....

                  Comment


                  • Originally posted by Destinatar View Post
                    Nu stiu daca trebuie sa ne exprimam ca noi comparam aici doua extreme, daca tu spui ca vara mergi 850 km cu un plin si iarna 700 km in Germania intr-un trafic mai lejer si mai civilizat , eu aici in Romania, am facut vara 750 km maxim cu un plin la un drum din Bucuresti pana-n Moldova pe sosele noastre nationale; totusi, discrepanata la consum e prea mare: adica o masina poate sa mearga 850 km vara, indiferent cat de favorabile ai sunt conditiile de rulare iar in conditii de trafic in Bucuresti sa zicem , alta masina cu aceleasi caracteristici tehnice merge doar 500 km ?
                    Adica, chiar asa 350 km( 41 % ) sa fie diferenta de consum la un singur plin intre 2 masini cu aceleasi caracteristici tehnice ?
                    Consumul variaza foarte mult in functie de multi factori, de la presiunea in cauciucuri la incarcare, calitatea combustibilului, lungimea tipica a unui drum, samd. Orice comparatie de genul asta e sortita esecului, nu are relevanta.
                    Daca chiar crezi ca masina ta consuma mai mult si o ai de ceva timp, eu, in locul tau, as verifica bateria in primul rand.
                    Diferenta fata de consumul afisat in bord din experienta mea este de 0.35L/100km in medie. Nu e cea mai mica, dar e acceptabila avand in vedere faptul ca e un sistem de propulsie complicat. Nu cumva ai gresit ceva atunci cand ai calculat diferenta de 1.5l intre real si teoretic?

                    Honda CBR F4i
                    Honda Civic 1.8 Exec
                    Honda Jazz 1.4 M/T

                    Comment


                    • Originally posted by satori View Post

                      Consumul variaza foarte mult in functie de multi factori, de la presiunea in cauciucuri la incarcare, calitatea combustibilului, lungimea tipica a unui drum, samd. Orice comparatie de genul asta e sortita esecului, nu are relevanta.
                      Daca chiar crezi ca masina ta consuma mai mult si o ai de ceva timp, eu, in locul tau, as verifica bateria in primul rand.
                      Diferenta fata de consumul afisat in bord din experienta mea este de 0.35L/100km in medie. Nu e cea mai mica, dar e acceptabila avand in vedere faptul ca e un sistem de propulsie complicat. Nu cumva ai gresit ceva atunci cand ai calculat diferenta de 1.5 litri intre real si teoretic?
                      Uite ca n-am gresit cu nimic la calculul consumului de cand tot bag benzina-n ea si am facut aproape 14000 km, inchipuie-ti ca am facut ceva plinuri cu ea si vara si iarna si am tot studiat conditiile de exploatare a masinii. Diferenta e de cel putin 1-1, 5 litri fata de ce zice la WLTP ca , consuma. . Nu stan-n puterea mea sa verific bateria externa, se studiaza problema indelung . Si cu siguranta mai sunt si alti factori care conduc la consum crescut, dar nu factori externi, ci factori interni, care tin de motorul masinii si problemele din motor.

                      In evolutia explicatiilor academice pe care le-am inghitit cu factorii pe care-i invoci, bla-bla-urile astea cu calitatea ...drum..etc. nu tin, astea-s justificari( unde exista o marja a consumului rezonabila) pe care le primesti in functie de cata educatie in domeniul auto crede interlocutorul tau care te-mbrobodeste, ca le-ai avea sau nu le-ai avea.

                      Exista niste marje de diferenta la consum dar la o masina care se pretinde hibrida, nu e bine, nu e normal sa ai consum 10- 10, 5 litri % , aici vorbim de o masina hybrida, nu de o masina simpla pe benzina si care are diferentele astea . Masina asta nu e Porsche Taycan, sa alerge pe sosea cu un anume consum, e Honda CRV Hybrid, facuta sa consume putin in oras, pentru oras a fost facuta, fie el si ticalosul asta de Bucuresti, daca faceti afirmatii din astea ca e bun si e normal si consumul asta, atunci anulati orice avantaj al unei hibride in oras si o puneti pe acelasi picior de egalitate cu o benzinara simpla. Nu mai e hibrida masina, e o pacaleala cu 200 de kg mai grea decat o benzinara.

                      Asa cum nu-ti vine tie sa crezi ca am consumul asta, nici mie nu-mi vine sa cred ca tu ai consumul din carte la masina ta si ca diferenta la tine e de numai 0,35 l /100 km. Daca la tine-i adevarat ce spui, atunci masina mea e facuta praf si la motor si la baterie. Si daca-i asa cum pretinzi tu, cu atat mai bine, fac tot posibilul sa fie reparata, nu e reparata, stiu ce am de facut, nu raman cu banii cheltuiti degeaba.

                      Apropo de consum la hibride, cand au loc derapaje de genul asta cum a facut Lexus aici, tip self- charging, unde norvegienii la ei in tara lor, nu tolereaza minciuna, cu consum care n-are legatura cu realitatea si al carei tractiuni pretinde ca e in mare procent cu tractiune de origine electrica de la baterie, fara sa spuna ca e motor electric pus in miscare cu consumul de benzina al motorului termic nu prin self - charging care e insignifiant si care in final duce la acelasi consum crescut de benzina ca la o masina simpla cu benzina, e sanctionat de autoritati, nu e si cazul Romaniei, aici e un Eldorado, realizezi ca minciuni din astea spun multi producatori. Deci chiar daca te cheama Lexus nu te iarta nimeni in Norvegia.


                      https://www.greencarreports.com/news...-pitch-hybrids

                      La Honda mea, poate ca , consumul e legat de bateria care are o belea, dar la ea se adauga si alte neajunsuri tot legate de motor, in final nu ma intereseaza explicatiile ci solutia, rezolvarea necazului, dar in nci un caz, unii forumisti pe-o parte sa-mi spuna ca nu stiu eu sa fac consumul dupa 14000 km parcursi si altii pe alta parte sa-ncerce sa ma adoarma cu ideea ca merge si e normal si consum mare, nu conteaza ca e hibrida si ca ar trebui sa aiba consum mic.


                      Comment


                      • Sincer are dreptate Destinatar . Intre Consumul declarat wltp fata de consumul real e o diferenta prea mare. Sunt multi oameni pe aici care scot consumurile de carte, si cu hibrid si cu 1.5T, dar suntem si multi care nici macar nu ne apropiem de acele consumuri. Si nu ma refer strict la mers in bucuresti, ca acolo e jale). 1.8 ul era lux pe langa 1.5ul asta, care cere cisterna dupa el. Dar eu va dau ex 1.5 T de pe civic. La mers normal sau pe Autostrada constant 120-130, sa ai consum 7, apai ma scuzi, dar e consum de aspirat sau o dif infima fata de 2.4 . Prietenul meu cu mazda 3, 2.0 aspirat, scoate 6 la 130-140. Mai citisem undeva ca se zicea ca nu iti iei civic 1.5 pt consum..nu zau? Dar pt ce mi-l iau? Sa consum 14-15 in oras cat am acu? Pai asa ramaneam la aspirat, macar stiam o treaba. Deci il inteleg f bine pe Destinatar, mai ales ca el a dat mult mai multi bani, fiind hibrid, care in sine are ideea de economie.

                        Comment


                        • Originally posted by alexme24 View Post
                          Sincer are dreptate Destinatar . Intre Consumul declarat wltp fata de consumul real e o diferenta prea mare. Sunt multi oameni pe aici care scot consumurile de carte, si cu hibrid si cu 1.5T, dar suntem si multi care nici macar nu ne apropiem de acele consumuri.
                          E normal, WLTP-eul e un standard mai bun decat ce aveam inainte dar exista diferenta mare intre el si realitate. Cea mai mare diferenta pe care am vazut-o eu e diferenta intre WLTP si realitate la cat te tine o incarcare la electrice, e chiar distractiv de mare.
                          Sa te superi ca nu scoti WLTP-ul mi se pare o ineptie. Fa acelasi lucru pe care il fac aia in test si o sa iti iasa consumul. Daca nu poti, asta e, inseamna ca nu esti robot si asta e posibil de bine.


                          Honda CBR F4i
                          Honda Civic 1.8 Exec
                          Honda Jazz 1.4 M/T

                          Comment


                          • Originally posted by satori View Post

                            E normal, WLTP-eul e un standard mai bun decat ce aveam inainte dar exista diferenta mare intre el si realitate. Cea mai mare diferenta pe care am vazut-o eu e diferenta intre WLTP si realitate la cat te tine o incarcare la electrice, e chiar distractiv de mare.
                            Sa te superi ca nu scoti WLTP-ul mi se pare o ineptie. Fa acelasi lucru pe care il fac aia in test si o sa iti iasa consumul. Daca nu poti, asta e, inseamna ca nu esti robot si asta e posibil de bine.

                            pai nu vreau sa scot wltpul, dar macar sa ma apropii de el, nu sa fiu mereu la 2 litri distanta. Din ce vad si in poza ta, consumul de 7 si , daca este extraurban, e enorm. Adica nu este consum de motor 1.5 turbo. Daca e mixt, da, e un consum excelent. Iti dau exemplu acum, mi s-a aprins rezerva, cu 30 km ramasi. Ultima alimentare a constat in 100 de lei acum 3 zile, cand mai aveam cam 20 km ramasi conform CB, cu mol 100. Am facut mixt, cam 50% bucuresti , dar nu la ore de varf, si 50% extraurban si ce crezi, am parcurs doar 125 km...ceea ce inseamna un consum mixt de 17 litri in 125 km, adica 14% consum..pai asta e consum de 1.5T)? Ma scuzati, dar e f mult si in niciun caz ce scrie in brosura masinii pt acest minunat motor. Scuze de off topic Destinatar

                            Comment


                            • Consumul meu e Bucuresti 95%, 5% fiind centura Bucurestiului (partea buna a ei).
                              Personal, nu am incredere in metoda de masurare asa cum o faci tu. Eu ma duc la aceeasi benzinarie, aceeasi pompa, plin la plin, o singura reactivare dupa ce sare pompa prima data. Aseara am facut plinul si diferenta intre CB si realitate a fost de 0.7l/100km, deci practic am avut consum de 7.9'l/100km. Recunosc ca nu stiu cat e WLTP pentru masina mea, dar eu sunt multumit avand in vedere cata masina e. Consumul ala de 2.ceva e datorat faptului ca am fortat EV pe Barbu Vacarescu la ora 18. Eu cred ca aici e problema cu CB, nu poate calcula exact consumul in aceste conditii si de aici si diferentele CB vs RL.
                              Honda CBR F4i
                              Honda Civic 1.8 Exec
                              Honda Jazz 1.4 M/T

                              Comment


                              • Pai inseamna ca voi mergeti pe aer). O singura data am vazut 7 si o data sub 7 pe calculator, dar in grecia si bulgaria si mers de mos, cu max 90-100. In Ro niciodata. Metoda de mai sus nu o folosesc, am dat-o ca ex de sapt asta. In general merg plin plin de la mol pipera, dar niciodara nu depasesc in buc 300 km si in afara maxim un 450 am atins. Si asta in conditiile in care am mers bucuresri ploiesti bordenii baicoi si retur, cu acc pornit si constant 120-130. Consumul la pompa a fost 8.5 parca, mol 100. Deci civicul 1.5 o fi orice, da economa nu. Cel putin a mea.

                                Comment

                                Working...
                                X