2019 Honda CR-V Hybrid i-MMD (inteligent Multi-Mode Drive)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by satori View Post

    Ori zgomotele nu sunt de la transmisie, ori sunt de la piese de transmisie care nu sunt implicate in cuplaj altfel ar fi trebuit sa se opreasca.
    Nu detin informatii cum functioneaza transmisia eCVT la Honda si nu stiu ce si cand trebuie sau nu sa cupleze/decupleze. Si scriu intentionat "la Honda" pentru ca e posibil ca la Toyota, unde mai gasesti ceva info despre eCVT, sa fie unele detalii altfel. Si nu vreau sa plec de la o premiza gresita.

    De aceea nu as exclude deocamdata nimic.

    Dar daca Honda zice ca nu are ce sa investigheze si ca e normal, mi-au dat in scris asta, nu ma stresez ... deocamdata Iar pe banii mei nu fac nici o investigatie, nici o analiza de ulei. Nu am de demonstrat la Honda ca motorul are dilutie, nici ca cutia e fals proiectata. Astea doar ca exemple.

    Momentan am garantie si astept sa vad, daca chiar e o problema, si pentru ca la foarte multi apar aceste sunete, la un moment dat unele cutii tot ar trebui sa faca o data "poc" si gata. Deocamdata doar voi astepta si voi tine sub observatie situatia.

    Presupunerile sunt de prisos. Mergeti la dealer si vedeti pozitia lui oficiala. E posibil sa difere de la dealer la dealer. Eu chiar sunt curios, alti dealeri ce zic/cum procedeaza...
    Last edited by scarr; 31-01-20, 16:13.
    I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that. ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

    Comment


    • Consum de sambata dupa amiaza pe 53 km in bucuresti! Destul de eficient sistemul asta hibrid la temperaturi de primavara

      Comment


      • Originally posted by Florin80 View Post
        Consum de sambata dupa amiaza pe 53 km in bucuresti! Destul de eficient sistemul asta hibrid la temperaturi de primavara
        Subtire, ia uite aici:
        Attached Files

        Comment


        • Situatie e mai delicata. Uite si consum de locomotiva diesel la CRV Hybrid . Adevarul e ca, consum de 4,5 l/ 100 km in Bucuresti ai avut: ori daca ai circulat noaptea printre blocuri cu 20- 40 km/ h ca sa n-ai opriri si porniri dese la semafoare si daca ai demarat lent de cate ori ai plecat de pe loc, ori ai mers lejer pe strazi sau bulevarde tot in ritmul asta, altfel, consumul real cu CRV Hybrid ziua, de luni pana vineri in Bucuresti la ore de varf e 8,5- 10 l/ 100 km, sambata si duminica ziua, ai 7,5- 8,5l/ 100 km. Trebuie sa recunoastem ca-n timpul saptamanii in Bucuresti n-ai cum sa demarezi lent ca te umpli de claxoane si-njuraturi de la baietii nervosi din spatele masinii tale.
          Baga si o fotografie cu istoricul rutei A, asa e mult mai concludenta ideea de a vorbi despre consum in Bucuresti cu Hybrida, daca ai condus in Bucuresti sa zicem o saptamana , doua neintrerupt. Cand zic consum real ma refer la consumul de la pompa, care e cu 1-1,5l/ 100 km mai mare fata de ce afiseaza pe computerul de bord.
          Attached Files

          Comment


          • Originally posted by Destinatar View Post
            Situatie e mai delicata. Uite si consum de locomotiva diesel la CRV Hybrid . Adevarul e ca, consum de 4,5 l/ 100 km in Bucuresti ai avut: ori daca ai circulat noaptea printre blocuri cu 20- 40 km/ h ca sa n-ai opriri si porniri dese la semafoare si daca ai demarat lent de cate ori ai plecat de pe loc, ori ai mers lejer pe strazi sau bulevarde tot in ritmul asta, altfel, consumul real cu CRV Hybrid ziua, de luni pana vineri in Bucuresti la ore de varf e 8,5- 10 l/ 100 km, sambata si duminica ziua, ai 7,5- 8,5l/ 100 km.
            Pai eu cu clasicul benzinar 2,0 consum in medie 12 in oras la un mers mai rapid, ca sa zic asa. Daca 10 consuma o hibrida, inseamna ca nu ar avea sens sa o schimb, nu? Pentru o economie de 2l? Chiar nu stiu ce sa spun.

            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

            Comment


            • 12 l/100 cu 2.0 se fac alternand zone de trafic aglomerat cu zone de mers mai liber / intins. In acest caz, poti scoate 8l/100 fara dificultati cu hibrida.

              Media pe termen lung cu 2.0 o aveam 11.4, iar cu cea hibrida: 7.6 (combinat)

              Comment


              • Pai eu cu clasicul benzinar 2,0 consum in medie 12 in oras la un mers mai rapid, ca sa zic asa. Daca 10 consuma o hibrida, inseamna ca nu ar avea sens sa o schimb, nu? Pentru o economie de 2l? Chiar nu stiu ce sa spun.

                Cam dupa 5-7 ani, recuperezi investitia( diferenta de pret intre benzina si hybrida) daca faci, sa zicem 20- 25000 km/ an. Poate daca erau la acelasi pret de vanzare benzinara sau dieselul cu hibrida, atunci porneai din start cu un avantaj financiar la exploatarea masinii si-atunci se vedea si economia imediata la benzina. Si ramane de vazut cat timp sau daca, se mentin bateriile .

                Comment


                • Originally posted by mmihai View Post
                  12 l/100 cu 2.0 se fac alternand zone de trafic aglomerat cu zone de mers mai liber / intins. In acest caz, poti scoate 8l/100 fara dificultati cu hibrida.

                  Media pe termen lung cu 2.0 o aveam 11.4, iar cu cea hibrida: 7.6 (combinat)
                  Poate, 7,6 l afisat pe display, dar real, la pompa mai adaugi 1 litru. Asa ca la ,, 8 litri'' afisati ,, fara dificultati" mai adaugi un litru si faci 9 litri reali.

                  Comment


                  • La ce arata pe bord, realul este 1-1.5 litri in plus. Asa e si la benzina. Consum realizat la pompa.

                    Comment


                    • Nu mi s-a parut ca ce e bord nu e ok, dar o sa fac consumul la pompa sa vedem ce iese.
                      Last edited by mmihai; 02-02-20, 14:00.

                      Comment


                      • Originally posted by mmihai View Post
                        Nu mi s-a parut ca ce e bord nu e ok, dar o sa fac consumul la pompa sa vedem ce iese.
                        Eu pot sa-ti spun ca asa este dupa 13000 km parcursi.

                        Comment


                        • Am facut la a mea consumul la pompa de cateva ori si fata de CB era mai mult cu 0,3 litri, asta la un consum mediu de 5,1 litri, dar a mea e diesel.

                          Comment


                          • Originally posted by satori View Post

                            Ori zgomotele nu sunt de la transmisie, ori sunt de la piese de transmisie care nu sunt implicate in cuplaj altfel ar fi trebuit sa se opreasca.
                            Ok. Am stat cu motorul pornit mai mult timp in frig. Asta după ce mersesem cam 20 minute cu ea. Ei bine ... au apărut zgomotele. Cam pentru 5 minute.... Dar nimic altceva.

                            Comment


                            • Originally posted by bflorian View Post

                              Ok. Am stat cu motorul pornit mai mult timp in frig. Asta după ce mersesem cam 20 minute cu ea. Ei bine ... au apărut zgomotele. Cam pentru 5 minute.... Dar nimic altceva.
                              Ok, si ce-ai aflat ? Zgomotele acestea apar si la ,, altii baieti" cu CRV Hybrida aici a Bucale, imediat dupa pornire cu masina la rece dimineata, uneori ca o o ciocaneala , alteori ca un tacanit fara ritm sub capota, undeva la motor, tin 5 minute, dispar sau nu dispar dupa 5 minute, sunt inconstante. Apar si cand motorul este inca cald , dupa o ora de la oprirea anterioara. Se aud la exterior si uneori la interior, sunt mai puternice cand e motorul rece, sau (si )la frig.
                              Nu sunt legate de benzina cu care alimentez, bag benzina de Evo100 plus de la Mol, ma batea gandul( dar m-am potolit) sa pun Mol Racing Fuel 102+A, zic ei ca ar fi o benzina pentru masini sport si de curse. Cine are curaj s-oncerce pe un motor de CRV sa ne zica si noua, oricum, asta am vrut sa spun, ca n-au legatura zgomotele de la motor cu benzina , mai degraba cu temperatura de functionare a motorului si cine stie, daca Honda ,,de la Anglia are dreptate", o fi ceva la asa zisa cutie de viteze, ca prea s-au grabit sa dispuna schimbarea ei pentru tarapanaua asta care se-aude sub capota.

                              Comment


                              • Hmmmm, prin afara se pare ca fenomenul e prezent la Hibrid. Ca o fi vreo problema sau nu.....timpul va arata. Daca va fi o problema costa o carca de bani....



                                Comment

                                Working...
                                X