Merita sau nu CR-V 2.0L A/T?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merita sau nu CR-V 2.0L A/T?

    Sun nou pe acest forum, ocazie cu care va salut respectuos!
    De ceva timp ma bate gandul sa schimb masina (un Renault Grand Scenic 1,5 dci 110 CP) pe care il folosesc de aproximativ 2 ani...si cautarile s-au oprit la CRV, momentan din motive mai mult sau mai putin obiective.
    Dorinta mea este sa achizitionez un model pe benzina si cu cutie automata... pentru ca circul zilnic in oras iar ca medie de km fac cam 8000-10000 pe an.
    Sunt pescar, motiv pentru care mi-am propus ca urmatoarea masina sa fie din clasa SUV...ar acoperi si nevoile personale si ale familiei.
    Am citit majoritatea topicurilor de pe forum si asa cum ma asteptam am intrat in ceata...aproape totala.
    Ca sa nu o mai lungesc...avand in vedere situatia data, credeti ca (mai) merita sa achizitionez o Honda CRV AT 2010 -2011 2.0 VTEC ?
    Cat credeti ca merita o astfel de masina la momentul actual? In functie de dotari bineinteles...
    Last edited by hondatu; 14-09-18, 18:27.

  • #2
    Pentru ca am un CR-V 2.0 din 2007 (varianta inainte de face-lift), dar cu cutie manuala, o sa incerc sa-ti raspund din punctul meu de vedere:

    Da, merita, masina este super, cuplu bun pe o plaja foarte mare de turatii, sta super pe drum, confortabila, spatioasa, loc mare pentru bagaje, scaune rabatabile fractional, etc.

    Dar eu nu sunt pescar. Eu folosesc 4x4 iarna prin nameti, un forestier, o iarba uda, etc. Nu fac off-road cu ea, pentru ca nu are GARDA pentru a o baga prin namoale. Si as lasa juma de platice pe acolo. Pentru genul asta de nevoi, exista altceva, masini care au reductor. Acum tu stii pe unde pescuiesti si cum este configuratia terenurilor prin care trebuie sa treci pana ajungi la balta.

    Comment


    • #3
      Pai tu stii daca merita sau nu. Am eu fix ce cauti tu (in echipare Executive, 2011 AT) si e o masina perfecta pentru ce a fost ea construita. Nu e masina de bagat pe sleauri si prin padure. La capitolul spatiu si comfort e divina masina. Nu noi stim cel mai bine ce nevoi ai tu pana la urma...
      Cat despre pret, o masina merita fix cat se cere pe ea. Daca tu vrei sa o cumperi, o cumperi, daca nu, nu. Daca este o combinatie rara de an+echipare+km putini+fix culoarea care iti place tie, crede-ma ca vei oferi cat ti se va cere, daca vrei fix fix aia. Cazul meu cu Accordul de altfel.



      '98 Prelude BB9 "Soul Red Crystal" 2.0i M/T;
      '08 Accord SSE 2.0 i-VTEC M/T;
      '11 CR-V Executive 2.0 i-VTEC A/T;

      Comment


      • #4
        Originally posted by syd View Post
        Dorinta mea este sa achizitionez un model pe benzina si cu cutie automata... pentru ca circul zilnic in oras iar ca medie de km fac cam 8000-10000 pe an.
        Sunt pescar, motiv pentru care mi-am propus ca urmatoarea masina sa fie din clasa SUV...ar acoperi si nevoile personale si ale familiei.
        Ziceti oras, atunci pregatiti-va la un consum pentru cereveul automat benzinar de 12l/100km in cel mai fericit caz si 18-20l/100km daca aveti talpa grea si va plac liniutele...
        Daca unde mergeti la pescuit sunt drumuri, Honda e foarte buna... daca nu, aveti o problema... mai buna e o masina ieftina de off road...de la Suzuki Jimny incolo.
        Depinde cat dati pe ea. La preturi incredibile se pot cumpara si ultimele CR-V la 0 km care mai sunt pe stoc din vechea serie.

        Comment


        • #5
          Nu o sa fie off-road, gen rigole, namoale serioase. Un teren putin mai accidentat. Ideea e sa intru si sa ies din locuri unde nu o pot face acu cu o masina de familie gen Renault Grand Scenic.
          Bugetul disponibil ar fi cam 11-12000 euro.
          Am zis benzina din considerentele expuse in postul initial...echiparile diesel sunt cu motoare de peste 2000, dpf, egr, turbina, volanta...prea multe care ar putea crea probleme dupa o anumita varsta sau nr de km.
          Eu sunt din Bacau, traficul la noi nu e chiar ca cel din Bucuresti, desi in ultima perioada s-a aglomerat destul de mult.
          Una peste alta as accepta un consum mai mare in locul posibilelor probleme ale dieselului.

          Comment


          • #6
            Am avut CR-V diesel 6 ani si aproape 80.000 km; acum am cereveu benzinar; ambele cu cutie automata.
            Dieselul avea un cuplu senzational la turatii mici, benzinara trebuie urcata in turatie ca sa fie mai nervoasa.
            Dar facand o comparatie in extenso, benzinara imi place mult mai mult, extrem de silentios motorul, armonios, o placere senzationala la condus.
            Bun, consuma, dar asta e.
            Cu ambele am fost si iarna si vara pe trasee si de off road si daca mergi cu atentie merge foarte bine; nu m-a lasat niciodata.
            Personal prefer benzinara automata.
            Daca o incercati o sa ramaneti indragostit.

            Comment


            • #7
              Masina in sine, fie diesel sau pe benzina, e aceeasi, cu calitati exceptionale, as spune.
              Motoarele insa sunt sensibil diferite ca forta, dinamica sau senzatie, asta fiind evident si din specificatii.
              Si nu mi-as face probleme in ce priveste fiabilitatea lor. Spre exemplu eu merg cu un diesel (luat sh) de peste 6 ani, de la 27k, in prezent avand la bord peste 265k km, fara nicio problema.
              Alegerea e insa numai a ta.
              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

              Comment

              Working...
              X