Vreau sa cumpar CR-V, vreau sfaturi!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cujone
    replied

    Optiunea mea ideala ar fi un CRV diesel de 160cp FWD automat,dar asa ceva nu exista.Automat este doar 4WD.Motorizarea de 120cp n-o agreez,este slaba dpmdv..Asa ca pana la urma se pare ca sunt constrans la 4wd,160cp diesel,automat.Benzinarul de 2l spre care inclini tu este vechi,consuma mult si cuplul il are slab,asa ca,nu.Oricum si la cel de 160cp ma gandesc sa-i fac soft.Am citit pe undeva ca cutia 9ZF duce pana la 480Nm asa ca n-ar fi probleme.In plus masina pe care o voi cumpara intention sa fie pe la 60K km sa nu-mi apara probleme cu DPF in urmatorii 2 ani
    Ce sa zic suntem in cautare amandoi.Eu sper sa gasesc una pana prin 18k eur.Oricum in luna mai voi face achizitia.Sper sa apara ceva decent la vanzare.
    In acelasi timp poate te hotarasti si tu la ce varianta de CRV ramai.Nu ne poate prinde vara fara masina....

    Leave a comment:


  • robertina1924
    replied
    Pai atunci pt ca tot suntem pe forumul Honda ramai pe CRV 1.6 diesel, 4x2. Am citit ceva jurnale si par ok fara probleme specifice cu DPF-ul. Daca pana acum ceva timp optiunea personala era 100% benzina destul de recenta spre nou nouta incep sa inclin spre un diesel tot in zona 2015, vorba ceea...nu dam banii in vant, vreo 5 spre 10 ani de acum incolo nu cred sa ne dea cu ele afara de pe drumuri, intre timp se mai perfectioneaza electricele si putem da "dinozaurii la rabla sa devenim "verzi"
    Si apropo de tractiune integrala sau nu, am studiat sistemul grip control de la PSA, pentru o folosire normala a masinii pe drumuri mai alunecoase sau cu zapada este mai mult decat ce trebuie asa ca si un AWD slabut ca al CRV-ului e arhisuficient.

    Leave a comment:


  • cujone
    replied
    Originally posted by robertina1924 View Post

    Daca nu vrei neaparat AWD si te orientezi spre diesel ia in calcul si Peug 3008, designul este super interior/exterior si motoarele HDI sunt f fiabile. La spatiu sunt aproape similare cu CRV-ul. Nici eu nu m-am hotarat inca, nu sunt presat de timp si ezit sa dau 20k++ pe o masina cu motor clasic vazind cum motoarele termice au devenit brusc "calaul planetei"
    Tocmai fiindca trendul promovat peste tot este anti-diesel imi cumpar diesel.Nu vreau sa fac parte din turma dirijata de unii sau altii.
    Alaturi de Honda,PSA este inttre favoritele mele.Tocmai ce mi-am vandut C5-ul asa ca sunt cunoscator.Daca ar fi sa cumpar de la ei as cumpara Citroen nu Peugeot,imi place mai mult designul.Iar bordul de Peugeot ma calca pe nervi cu cadranele alea mici,si cu volanul mic.As cumpara C5 Aircross dar sunt scumpe..
    In acelasi timp sunt constient ca se pare ca se va trece la EV.Nu sunt ecologist,ba chiar as spune ca ma lasa rece ecologia.In schimb imi place cuplul instant al motoarelor electrice.Ce nu-mi place este pretul EV,timpul de incarcare si autonomia.Dar daca se continua in ritmul de acum prevad ca in 2 ani vor fi o optiune serioasa si atunci sa vezi ce va insemna sa vinzi "dinozaurii".De asta ,ca si tine ezit sa dau 20k eur pe-o masina acum..Ma mai uit si la X-Trail dar la T31 facelift,nu T32 care nu-mi place.Este si aceasta o varianta mai ales ca sunt semnificativ mai ieftine.Ar mai fi si Mazda Cx5 dar dieselul e de 2,2 si prevad probleme mari la revanzare.

    Leave a comment:


  • robertina1924
    replied
    Originally posted by cujone View Post

    Si eu intentionez sa iau un CRV 4 diesel.Dar facelift,dupa 2015 cu varianta de 160 cp.Osciliez intre automata 9ZF si manuala si in 4x4 si 4x2.Pt integrala am explicat de unde vine ezitarea,iar la manual vs automat,ma deranjaeza tare acel schimbator oribil de pe automata.Daca procedau ca pe CRV 5 adiaca doar butoane fara schimbator numai aveam dubii.Dar asa,nu stiu.Oricum voi cumpara ceva,pt ca sunt fara masina actualmente.Am studiat ce e la vanzare in ro si in germania si inclin spre ce-i acolo,oricum o masina sub 60k km
    Daca nu vrei neaparat AWD si te orientezi spre diesel ia in calcul si Peug 3008, designul este super interior/exterior si motoarele HDI sunt f fiabile. La spatiu sunt aproape similare cu CRV-ul. Nici eu nu m-am hotarat inca, nu sunt presat de timp si ezit sa dau 20k++ pe o masina cu motor clasic vazind cum motoarele termice au devenit brusc "calaul planetei"

    Leave a comment:


  • cujone
    replied
    Originally posted by Icerw View Post
    Buna tuturor am nevoie de un sfat vreau sa cumpar un crv 1.6 i-dtec ( nu se gaseste modelul 2.0 benzina aici ) si nu stiu mai nimic despre motorul acesta toate masinile honda ce le-am avut au fost benzina si manuale deocamdata detin un accord 2.4 benzina dar taxa e prea mare 1300 euro la an fata de crv acesta care e 280 la an .
    https://www.donedeal.ie/cars-for-sal...-auto/27729790
    Vreau modelul asta nu stie exact daca toate au body kitu asta dar in special ma intereseaza parerea voasta despre 1.6 i dtec auto cat de fiabile sunt 1.6 auto ? ce probleme eu sau ce trebuie sa verific inainte de achizitie ?
    Si eu intentionez sa iau un CRV 4 diesel.Dar facelift,dupa 2015 cu varianta de 160 cp.Osciliez intre automata 9ZF si manuala si in 4x4 si 4x2.Pt integrala am explicat de unde vine ezitarea,iar la manual vs automat,ma deranjaeza tare acel schimbator oribil de pe automata.Daca procedau ca pe CRV 5 adiaca doar butoane fara schimbator numai aveam dubii.Dar asa,nu stiu.Oricum voi cumpara ceva,pt ca sunt fara masina actualmente.Am studiat ce e la vanzare in ro si in germania si inclin spre ce-i acolo,oricum o masina sub 60k km

    Leave a comment:


  • cujone
    replied
    Originally posted by robertina1924 View Post
    Mda, fiecare aveti dreptate mai ales ca vorbiti prin prisma experientelor proprii nu din auzite de la un prieten care are un alt prieten care are o masina si a auzit ca...
    Ideea e ca masina pe care intentionez sa o cumpar dupa o vreme va deveni si masina de oras si de familie si de plimbari...intelegeti voi! De aceea vreau sa impace oarecum si capra si varza mai ales ca in primii ani va fi condusa in majoritatea timpului de sotie si nu vreau sa stea prin service, vezi grupul vw aka tsi cum spuneai...
    Daca era dupa sotie, design si afinitati era direct 3008 sau chiar 5008 pt spatiul superior pe care l oferă la aceeasi motorizare si putere. Dar cum nu prea concep suv fara macar un amarat de awd, avind Accord ca tot vorbeam de afinitati automat in lista a venit CRV ul dar care prierde teren din motivele enumerate anterior. Pt scurt timp m am uitat la hibride dar pretul este exagerat pt ceea ce sunt cel putin in viziunea mea, practic niste masini normale carora li s a adaugat un motoras electric, o chichita sa arate ca suntem verzi, o trecere catre pur electric care nu va dura prea mult.
    Ma incanta RAV ul pt ca au pastrat in linii mari motorul clasic aspirat la care au adaugat ceva tehnologie mai noua, rezolvind problema depunerilor de carbon pe supape prin injectia mpi adaugata injectiei directe plus ca vine la pachet cu CVT care l face mai abordabil dpdv al consumului urban.
    Daca ai mentionat tractiunea integrala,atentie mare pt ca Honda o are printre ele mai ineficiente.Exista pe Youtube multe comparatii si Honda a iesit sifonata tot timpul,mai ales generatia 4,da care sunt si eu interesat pt achizitie.Pe langa slabiciunea tractiunii,mai e si garda la sol mica-165 mm,deci atentie la aceste aspecte.Din aceasta cauza eu parca inclin spre un 4x2.Adica beneficiile tractiunii integrale vs probleme(greutate mai mare,tunel median,diferential in general lucruri in plus care se pot strica) ma fac sa inclin spre lipsa ei.Totusi vreau automata si pe CRV 4 n-am vazut automata fara 4x4.Mai cumpanesc inca dar in urmatoarele saptamani voi face achizitia

    Leave a comment:


  • DejaVu
    replied
    Fiind cumva interesat de un CRV am tot citit acest topic si ca alternativa pentru cei care se plang de lipsa de putere aveti Acura RDX(https://en.wikipedia.org/wiki/Acura_RDX) , la niste preturi nu prea piperate. Atentie la motorizare 3.5l/V6/277hp te "omoara" la taxe, 2.3l/240hp e ...OK, iar 2.0l/272hp e tentanta numai ca e noua si cere un buget solid(2019-2020/~25000mile/~30000$(https://www.ebay.com/sch/i.html?_fro...dx&_sacat=6001)
    Inchei dorindu-va : Alegere inspirata !

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Candva motorul acesta a fost garantat 1 milion de Km de catre Honda.
    Problema este ca la nr de km pe care ii are masina se duc alte chestii, filtrul de particole in primul rand.
    Dar daca a fost corect ingrijita si aveti grija de ea, este o placere de condus si consumul este extrem de acceptabil.
    Teoretic e o masina super OK dar pot exista diferite probleme, doar o analiza amanuntita la service poate spune ceva.

    Leave a comment:


  • Icerw
    replied
    Buna tuturor am nevoie de un sfat vreau sa cumpar un crv 1.6 i-dtec ( nu se gaseste modelul 2.0 benzina aici ) si nu stiu mai nimic despre motorul acesta toate masinile honda ce le-am avut au fost benzina si manuale deocamdata detin un accord 2.4 benzina dar taxa e prea mare 1300 euro la an fata de crv acesta care e 280 la an .
    https://www.donedeal.ie/cars-for-sal...-auto/27729790
    Vreau modelul asta nu stie exact daca toate au body kitu asta dar in special ma intereseaza parerea voasta despre 1.6 i dtec auto cat de fiabile sunt 1.6 auto ? ce probleme eu sau ce trebuie sa verific inainte de achizitie ?

    Leave a comment:


  • robertina1924
    replied
    Originally posted by Turkish View Post
    robertina1924 vezi ca dubla injectie nu rezolva complet problema depunerilor de calamina pe supape, ci doar o atenueaza
    pe mine m-a interesat problema pentru ca la masina mea motorul are aceeasi tehnologie

    uite aici un motor 2.0 turbo disecat
    exista niste depuneri - e adevarat, mai putine si la mai mult mile decat pe la alte motoare care au doar injectie directa
    https://www.clublexus.com/forums/nx-...nals-look.html
    Interesante pozele si lamuritoare, chiar nu e rea deloc acea depunere de carbon pe supape as putea spune chiar normala la milele mancate de motorul respectiv, am vazut motoare fara injectie directa cu depuneri asemanatoare. Depinde de fiecare producator cum a ales sa diminueze aceste depuneri la motoarele cu injectie directa si spre lauda japonezilor nu s au aruncat direct de la inceput pe piata cu aceasta tehnologie, probabil au avut timp sa invete din problemele tsi ului in principal. De ex. am o Mazda 6 de 2 l, skyactiv ajunsa la 160 k, nu are nici un simptom specific.

    Leave a comment:


  • robertina1924
    replied
    Foarte lamuritoare informatiile voastre si f misto pozele, multumesc!
    Mea culpa, poate nu am transmis cum trebuie ce voiam sa aflu prin intrebarea referitoare la drumurile de munte mai grele, de fapt voiam sa stiu cat de bine trage in conditii de rampe abrupte si curbe de genul soselelor mentionate, pe drum normal, fara zapada eventual si cu masina incarcata nu despre capabilitatea sistemului awd care stiu ca e ok dar nu grozav ceea ce e si normal pt ca stiu ca nu este un off roader.
    Just for fun, am un prieten care avea CRV 2.4 si s a ambitionat sa mearga in deșert la dune bashing. Bineinteles ca la prima duna mai serioasa s a infundat in nisip, pana am ajuns la destinatie am ramas de 3 ori intepeniti, ne au scos prietenii cu Pajero ca pe o masea stricata, nu mai vorbim de Land Cruiser pt ca tot spunea colegul mai sus, se simteau ca pestele in desert.

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    robertina1924 vezi ca dubla injectie nu rezolva complet problema depunerilor de calamina pe supape, ci doar o atenueaza
    pe mine m-a interesat problema pentru ca la masina mea motorul are aceeasi tehnologie

    uite aici un motor 2.0 turbo disecat
    exista niste depuneri - e adevarat, mai putine si la mai mult mile decat pe la alte motoare care au doar injectie directa
    https://www.clublexus.com/forums/nx-...nals-look.html

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Sa va atrag atentia ca ambele sint inchise iarna? Si ca nu aveti ce cauta pe-acolo nici macar cu un Land Cruiser inarmat pina-n dinti pentru iarna? Puteti sa-i puneti si pneuri cu cuie, nu veti trece nici macar cu senile!
    Pe zapada mica pe plat sau pe unde a trecut lama da, lanturi si merge CR-V foarte bine. Exemplul bun e urcarea iarna de la Oasa la Poarta Raiului, drum frumos si relativ usor daca-i vremea buna si zapada fara sleauri. Nu confundati asa ceva cu Transalpina iarna! Acolo e munte nu cimp!
    Daca doriti sa vedeti la fata locului cum poate fi pe sus cu masina, cu orice masina, mergeti pina la Piscul Negru, drumul e de regula deszapezit, lasati masina acolo si incercati sa urcati mai sus pe drum la bocanc. La prima portiune de gheata va va fi greu spre imposibil sa inaintati fara coltari. (Situatia e foarte frecventa si intre Balea Cascada si Balea Lac, chiar daca nu dati de zapada, dati de gheata lucie, bolovani, pietris si copaci cazuti de pe versanti, poate chiar conuri de avalansa care blocheaza drumul).
    Aveti atasate citeva fotografii de pe partea sudica a Transfagarasanului din 2019, an cu extrem de putina zapada (sezonul de schi a durat 8 zile mari si late).
    Ramineti jos, Cartisoara sau Piscul Negru (sau, hm, Ranca), pina acolo CR-V-ul va va duce fara probleme. Sau mergeti pina la Balea Cascada si luati telecabina, treceti prin tunel (usile sint deschise) si va puteti face o idee despre ce inseamna 2000 de metri iarna. Daca vremea e frumoasa si nu bate vintul puteti face plaja, e grozav. (Ochelarii de soare sint obligatorii, va rog, in nici un caz nu urcati fara, va prinde soarele mai rau ca sudura!). Daca vremea e urita nu plecati nicaieri, nu e de joaca acolo, stati linga cabane. Dar masinile le lasati jos!
    Last edited by Io si Ea; 25-03-21, 16:34.

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Click image for larger version  Name:	c.JPG Views:	0 Size:	66.8 KB ID:	875233Click image for larger version  Name:	9.jpg Views:	0 Size:	43.4 KB ID:	875234Click image for larger version  Name:	1 (2).jpg Views:	0 Size:	35.3 KB ID:	875237Click image for larger version  Name:	3 (1).jpg Views:	0 Size:	57.8 KB ID:	875236Click image for larger version  Name:	4 (1).jpg Views:	0 Size:	58.9 KB ID:	875235

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Daca este zapada mai mare de 10 cm, pana la 20cm va trebuie lanturi pentru Transalpina, daca este peste 20 cm nu e recomandat. Cu lanturi pe drum plat am mers cu ea pe zapada si mai mare, nu puteam deschide usa. Altfel merge oriunde, pe orice drum forestier chiar mai dificil, daca se conduce cu atentie, ca nu e tractor.

    Leave a comment:

Working...
X