Vreau sa cumpar CR-V, vreau sfaturi!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mi-a casunat neaparat pe Honda, dar as vrea o japoneza pentru ca nu am avut niciodata
    In segmentul de SUV-uri sunt 3 variante: RAV-4, CR-V si Outlander. Dintre toate, Honda mi se pare cea mai rafinata.

    @Florin Cristea poti sa imi dai si exemple de lucruri care pica si costa asa mult? Eu am tot citit si nu prea am vazut.
    Smile. It makes everybody wonder what you're up to.

    Comment


    • Eu am CRV de peste 6 ani, in care am facut peste 220k km si pot sa spun ca intr-adevar Honda nu este o masina ieftina, dar nici de speriat.
      Cu revizii la timp, verificari sezoniere si ingrijita, o Honda e o masina care raspunde bine la exploatare.
      Parerea mea...
      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

      Comment


      • Originally posted by n0iz3 View Post

        @Florin Cristea poti sa imi dai si exemple de lucruri care pica si costa asa mult? Eu am tot citit si nu prea am vazut.
        La orice masina se pot intampla multe dandanale, dar Honda are o fiabilitate de exceptie. Si orice masina ati lua fara carnet de service si istorie confirmata si relativ putini km, poate duce la costisitoare momente.

        Dar Honda este foarte fiabila. Personal am condus si Toyota si Mitsu si pot sa va spun ca e cu totul altceva.

        Ca sa va raspund si eu la intrebare: puteti considera consumabile dupa un nr de Km ambreiajul, volanta, cateva piese clasice de la directie si de la sistemul de prindere dintre trenul din fata si cel din spate si caroserie, sistemul DPF, sistemul de asigurare a nivelului la farurile cu xenon... si colegii pot adauga.
        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment


        • Primul crv generația 5 din romania: https://www.olx.ro/oferta/honda-cr-v-IDbk9FD.html
          2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
          Ex:
          2014 Honda Civic Executive
          2011 Honda Civic GT

          Comment


          • Cam ieftin...
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • Am 2 amici care si-au adus masini din State. Unitatea Navi este imposibil de manevrat sa arate Ro, devine o simpla mobila, lungimile de unda la radiourile FM nu merg la noi si nu pot fi modificate, consumurile si KM sunt in galoane si mile, si tot asa. De aici probabil si pretul mai mic. si poate cine e chiar interesat afla si ca "mai trebuie platita vama bo$$"
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

              Comment


              • Originally posted by cerevelu View Post
                KM sunt in mile

                Comment


                • @Florin Cristea poti sa imi dai si exemple de lucruri care pica si costa asa mult? Eu am tot citit si nu prea am vazut.

                  Maina am folosit-o exclusiv in oras iar elementele de articulatie mi-au dat cele mai mari batai de cap, capete de bara, pivotii, bieletele antiruliu, ceva pe la ambreiaj. Am tot schimbat cu OEM dar la un moment dat se subtiaza si buzunarul si ajungi la piese aftermarket iar astea rezista destul de putin fie ele si de marca. Drumurile noastre sunt vai mama lor si asta ne costa, in plus are 12 ani. In primii 4 ani totul a fost ok dar dupa aceea a inceput dansul. Acum o folosesc din ce in ce mai putin si ce am schimbat in ultima perioada rezista.... Am o suspicine in legatura cu CRV meu....dar poate fi numai o suspicine si o pastrez pentru mine. Am mai intalnit CRV 2006, benzina, si propietarii zic ca nu au schimbat nimic la ele. Eu nu prea cred. Motorul e de senzatie merge impecabil..reglaje si schimburi de ulei facute la timp si e racheta.
                  Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                  Comment


                  • Originally posted by cerevelu View Post
                    Am 2 amici care si-au adus masini din State. Unitatea Navi este imposibil de manevrat sa arate Ro, devine o simpla mobila, lungimile de unda la radiourile FM nu merg la noi si nu pot fi modificate, consumurile si KM sunt in galoane si mile, si tot asa. De aici probabil si pretul mai mic. si poate cine e chiar interesat afla si ca "mai trebuie platita vama bo$$"
                    Da, cu Radio s-ar putea sa fie probleme
                    La cele cu display de ODO electronic se poate muta din mile in km/h din setari. La asta vad ca sunt abele schimbate in km/h deci s-a putut.
                    Masina e inmatriculata in US (numar mic in fata) si 95% va mai trebui platita vama (10%) si TVA (19%), dar astea la valoarea de import, care teoretic e mai mica ca sa-i iasa ceva din afacere vanzator/importatorului.

                    Sumar probleme:
                    - lipsa garantie Honda (e continentala - deci nu are garantie in Eu)
                    - frecventa radio (in us sunt setate pe xx.x5; in Eu la xx.x0 - de aici si problemele), desi uitandu-ma in poze e pe radio si pare a fi ok, adica 89.1(0)
                    - posibil costuri ascunse (TVA si vama)
                    - motorul de 1.5 nou, si cu problema cu benzina in ulei pe timp rece
                    - potential km dati inapoi
                    - posibil dauna reparata prost (sa aduc multe epave in Ucraina/RU care se repara si dau ca bune)
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by scarr View Post
                      Stiti ceva despre masina urmatoare https://www.autovit.ro/anunt/honda-c...rm#xtor=SEC-81 ?
                      Am văzut mașina ieri.
                      Mi s-a părut destul de neîngrijita. Proprietarul a schimbat ambreiajul și volanta, dar cred ca are și ceva probleme la cutie, agata puțin (pe loc, în mers nu mi s-a părut).
                      Are o problema și la servodirectie, parca sare în loc sa meargă fluid și face și ceva zgomot.
                      A fost lovita în fata (un câine care a ajuns pana în radiatoare), iar bara nu e bine pusa la loc, masca e crapata.
                      Parbrizul are doua ciobituri reparate.
                      In rest, zgârieturi care sunt mai mult sau mai puțin normale și troncanituri clasice din articulatii.
                      Smile. It makes everybody wonder what you're up to.

                      Comment


                      • Salutare. Cu durere in suflet, am inceput sa cochetez cu ideea de a vinde Civic-ul si pe Jimny (deoarece prietena mea este praf dupa orice iesire off road) si caut un SUV care sa fie OK si la drum lung si la mici iesiri in off road. sunt constient ca niciunul nu va excela prin comparatie cu cele 2 masini, dar caut cel mai bun compromis. Am cochetat mult cu Subaru - ma tenteaza si acum un XT de 2.5, dar am o reticenta dupa ce am tot citit pe forumul lor - foarte multe probleme, cel putin din punctul meu de vedere. Am ajuns si la CRV, as vrea unul minim din 2008, maxim 2013 si cred ca as merge pe dieselul de 2.2. Am inteles ca ar fi una din cele mai confortabile la drum lung, dar unii spun ca nu ar fi printre cele mai performante sisteme de 4x4. As ruga din partea unor posesori 2 puncte: sa-mi confirme ca sunt ok la drum lung si sa imi spuna cam cum se comporta pe off road. Se pot aborda drumuri dificile (cu pietris, grohotis, noroi) daca se echipeaza cu anvelope bune? Multumesc anticipat!

                        Comment


                        • Originally posted by flaviuf View Post
                          Am ajuns si la CRV, as vrea unul minim din 2008, maxim 2013 si cred ca as merge pe dieselul de 2.2. Am inteles ca ar fi una din cele mai confortabile la drum lung, dar unii spun ca nu ar fi printre cele mai performante sisteme de 4x4. As ruga din partea unor posesori 2 puncte: sa-mi confirme ca sunt ok la drum lung si sa imi spuna cam cum se comporta pe off road. Se pot aborda drumuri dificile (cu pietris, grohotis, noroi) daca se echipeaza cu anvelope bune? Multumesc anticipat!
                          La drum lung, este exceptionala. plec dimineata la Viena si seara beau o cafea acolo si nici nu pot sa cred ca am mers atat; masina este exceptional de bine facuta pentru drumuri lungi si foarte lungi, am mers de multe ori peste 1000 de km pe zi si este o placere, o mare placere. Si cea Diesel, care are un cuplu minunat, si benzinara, care e foarte foarte comoda. Deci nici o problema.
                          Despre off road... nu este o masina de off road; nu este facuta sa abordam vaduri de rau adanci, bolovanis, drum cu fagase de 40cm, noroi pana la osie, si tot asa. Dar pe drumuri forestiere, iarba, conditii de drum greu, pante mari uscate, nici o problema, am mers cu ea si pe camp cu zapada mare ( cu lanturi) si pe tapshane, usurel sa nu o ating jos ( nu are totusi decat 18 cm garda la sol, posibil 15 cu 2 pasageri...)
                          Tractiunea spate merge trasnet, bun, nu are diferential autoblocant sau tot felul de bunatati pe care le are o masina de off road, dar se descurca foarte foarte bine pe drumuri grele.
                          Merge foarte bine pe drumuri dificile, cu conditia sa nu fie shleauri mari sau bolovani mai mari decat garda masinii.
                          iarna, cu gume bune de iarna, este o placere de condus, efectiv o mare placere, si pe polei si pe drumuri inzapezite.
                          Dar, este mai curand o masina comoda, cu mult spatiu interior, extrem de placuta pe drumuri lungi, decat o masina care sa rupa muntii si sa mearga ca tancul in zone fara drumuri.
                          Gasiti totusi foarte instructive materiale despre ce face masina asta pe drum greu pe youtube, cum ar fi https://www.youtube.com/watch?v=ZbQl9SiUvK4
                          Sau https://www.youtube.com/watch?v=FMG6zRAdCnE de la minutul 7 incolo.
                          Despre cum merge pe panta cu nisip, aici: https://www.youtube.com/watch?v=FBvF6fAt0-k
                          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                          Comment


                          • @cerevelu: multumesc, e de mare ajutor opinia ta. Cred ca marea penalizare in off road vine de la garda. Voi cauta sa vad care ar fi posibilitatile de upgrade usor catre zona off road.

                            Comment


                            • Cu CR-V castigi o masina fiabila de familie si de drum lung, dar pierzi mult pe off-road. Ii putem spune cel mult Soft-Road-er...

                              Mai greu sa il faci off-road ready... Probabil un lift al suspensiei (+3 cm) si anvelopele de teren sunt cam maximul ce poti scoate din el.

                              P.S. Nemtii scapa de dieseluri acuma si poti gasi preturi foarte bune la CR-V 2.2 acum.

                              ticker
                              Administrator
                              Last edited by ticker; 18-07-18, 10:35.
                              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                              sigpic

                              Comment


                              • mie nu mi se pare o masina de off road CRV
                                este o masina care iti permite sa nu ai emotii daca iti vine ideea de a iesi de pe sosea pe niste iarba, eventual un camp uscat, ceva macadam etc
                                mergi la o iarba verde / un pescuit si dai de drumuri care nu sunt asfalt (adica nu ai ca scop principal offroad)... te ajuta

                                daca insa esti obisnuit sa faci iesiri pe trasee de offroad serioase (adica offroad ca scop principal pentru fun) o sa iti prinzi urechile cu CRV - e prea joasa iar tractiunea integrala a ei nu e gandita pentru munca grea
                                daca ajungi intr-o situatie in care pui sarcina mare pe diferential si acesta se incalzeste o sa te trezesti ca pur si simplu nu mai transfera spate de loc (ca sa il protejeze) si aia e
                                in plus dpdv mecanic e o masina care e scump de reparat pentru situatia in care se paradeste / sau uzeaza ceva la ea legat de articulatii (ceea ce in offroad veritabil se intampla)
                                "Ethics. That's always so inconvenient."
                                Cal Lightman

                                Comment

                                Working...
                                X