Vreau sa cumpar CR-V, vreau sfaturi!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Este A/T cu convertor de cuplu, in 5 trepte.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • Originally posted by ticker View Post
      Este A/T cu convertor de cuplu, in 5 trepte.
      Aha multumesc! Asa se explica si consumul oarecum mai mare. In Golf au apărut in paralel CVT Cu A/T cam de prin 2013 motorizarile de 2 si 2.4 pe Accord si CRV. In 2016 deja nu mai era disponibila A/T. Inca sunt in tatonari pt o masina pe segmentul CRV pt Ro. Ma invart intre Peugeot 3008, 1.6 puretech care pierde prin lipsa AWD ului, CRV ar fi fost excelent 1.5 T ul daca nu era problema dilutiei si la clasicul 2 l ma da putin inapoi consumul. Momentan ma incanta nou 2 l de la Toyota RAV 4 care e un aspirat cu dubla injectie, directa si clasica combinat cu cvt.

      Comment


      • Fara nici un dubiu din optiunile prezentate mai sus as merge pe toyota rav 4

        Comment


        • Pai comparam un pic mere cu pere... 1.5T e doar pe modelul nou cu CVT si e-CVT (de fapt nu e CVT) pe hibrid.
          2.0 clasic cu A/T cu convertor e pe generatia precedenta.

          RAV4 e net inferioara CR-V, cel putin asta se spune in service la Asko. Designul (mai ales interior) e cam degustibus...

          Dar nu asculta de noi, masina ti-o iei pentru tine asa ca e important sa alegi cu inima nu cu ratiunea.

          Mergi cu ele si vezi de care te indragostesti...
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • Pai nu le comparam doar spuneam cam ce ma da inapoi la fiecare dintre ele, initial as fi mers pe generatia noua crv 1.5 T dar asa cum am spus problema cu dilutia a scos o din carti. Pt fiabilitatea dovedita n timp as fi ales generatia anterioara cu motorul aspirat de 2l dar ma descurajeaza consumul si faptul ca acest motor e putin subdimensionat pt CRV, am mers cu acest model de 2.4 si cu Accordul meu tot acelasi motor si trag numai bine.
            Cu RAV ul chiar m ai facut curios daca poti afla sau stii mai multe detalii de ce este net inferior...
            Pe continentul Asiatic incluzind aici si zona araba Toyota/Lexus sunt preferate si abia pe urma la ceva distanta vin celelalte: Nissan, Honda, Mazda, Mitsubishi....si nu din cauza de pret, orice Toyota vrei sa cumperi e mai scumpa atat in showroom cat si sh.

            Comment


            • eu am in ograda, la birou de vreun an un RAV hibrid.
              nu mi se pare cu nimic inferior lui CRV hibrid - e adevarat cu acesta din urma am mers doar 20 de minute
              nici la interior, nici la fiabilitate..
              mi se par cam la fel
              Last edited by Turkish; 25-03-21, 12:54.
              "Ethics. That's always so inconvenient."
              Cal Lightman

              Comment


              • Acuma, mii de scuze, sigur ca fiecare are coordonatele lui si visele și experiențele si elementele personale de care tine seama la alegerea unei masini.
                Consuma mult motorul de 2L la CR-V? Orice motor aspirat de 2 L consuma cam la fel, pot fi diferențe de plus minus cāteva procente īn viața reală, am mers in Grecia cu un amic, el cu RAV-4 și eu cu CR-V, ambele cu motor de 2l... ambii, pe la 8,5l la sută pentru vreo 2000 Km.
                Eu am CR-V benzinara cu AT clasica... de 6 ani... e o plăcere imensă de condus si nu am avut nici un bec de schimbat, totul a mers absolut incredibil. Ar trebui asta comparat cu viața unui bun prieten care a crezut in folcsvaghen si si-a luat un Tiguan tot acum 6 ani, a avut nenumărate probleme, dar nenumărate... nu mai intru in detalii. Dar este drept, motor cu turbina, consuma mai putin... las ca i-a iesit pe nas.
                CR-V consuma, adevărat, mult in oras, chiar si 12-14l /100 km. Ma refer la orașele romānești pentru ca la Viena nu sarea de 9.
                Motor subdimensionat? Da, nu e o masina de curse, categoric. Dar cu padelele de la volan se pot face minuni si după ce te obișnuiești devine chiar nervos. Si se aude asa frumos pe la 5000 de ture.
                Este destul de complicat de analizat la rece un CR-V cānd īl ai pentru ca te indragostesti de el, de cum merge, de cum există, pur si simplu.
                Cine este preocupat de consum in oras ar trebui neaparat sa ia in calcul o hibrida, sunt multe la preturi extrem de atractive.
                Fiecare suntem ca niste radiouri, conectati la o lungime de unda sau la alta. Cine e pe lungimea de undă Honda cred că acolo rămāne, se dă muzică bună...fără paraziți...
                Pentru drumuri lungi sau grele, chiar grele, CR-V este o masina formidabilă. In oras consumă mult... dar se numeste CR-V, adica COMPACT RECREATIONAL VEHICLE, nu e de mers cate 3-4 km cu 15 km la ora, nu a fost gandita pentru asa ceva.
                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

                Comment


                • Mda, fiecare aveti dreptate mai ales ca vorbiti prin prisma experientelor proprii nu din auzite de la un prieten care are un alt prieten care are o masina si a auzit ca...
                  Ideea e ca masina pe care intentionez sa o cumpar dupa o vreme va deveni si masina de oras si de familie si de plimbari...intelegeti voi! De aceea vreau sa impace oarecum si capra si varza mai ales ca in primii ani va fi condusa in majoritatea timpului de sotie si nu vreau sa stea prin service, vezi grupul vw aka tsi cum spuneai...
                  Daca era dupa sotie, design si afinitati era direct 3008 sau chiar 5008 pt spatiul superior pe care l oferă la aceeasi motorizare si putere. Dar cum nu prea concep suv fara macar un amarat de awd, avind Accord ca tot vorbeam de afinitati automat in lista a venit CRV ul dar care prierde teren din motivele enumerate anterior. Pt scurt timp m am uitat la hibride dar pretul este exagerat pt ceea ce sunt cel putin in viziunea mea, practic niste masini normale carora li s a adaugat un motoras electric, o chichita sa arate ca suntem verzi, o trecere catre pur electric care nu va dura prea mult.
                  Ma incanta RAV ul pt ca au pastrat in linii mari motorul clasic aspirat la care au adaugat ceva tehnologie mai noua, rezolvind problema depunerilor de carbon pe supape prin injectia mpi adaugata injectiei directe plus ca vine la pachet cu CVT care l face mai abordabil dpdv al consumului urban.

                  Comment


                  • Sincer vorbind nu s foarte hotarat ce vreau, de aceea am impartasit aici preferintele mele poate gasesc ceva sugestii la voi care sa ma ajute ...daca acum ceva timp eram hotarat la masina noua, vazind prigoana EU pe motoare termice am zis ca nu merita sa dau 30+k eu pe o masina care probabil nu se mai revinde niciodata si peste cativa ani va avea restrictii de circulatie. Asa ca CRV ul de 2 l ar reintra in calcule, criteriul care atarna cel mai mult este fiabilitatea, m as orienta la ceva 2016-2018 sa l tin preponderent pt plimbari si drumuri lungi, in schimb sa pastrez vechea buburuza care merge aproape gratis pt nevoile zilnice si cand vor deveni electricele mai accesibile s o dau pe aceasta la rabla.
                    Apropo de plimbari, cum se descurcă CRV ul pe drumuri gen Transalpina sau Transfagarasan?
                    Last edited by robertina1924; 25-03-21, 12:27.

                    Comment


                    • Daca este zapada mai mare de 10 cm, pana la 20cm va trebuie lanturi pentru Transalpina, daca este peste 20 cm nu e recomandat. Cu lanturi pe drum plat am mers cu ea pe zapada si mai mare, nu puteam deschide usa. Altfel merge oriunde, pe orice drum forestier chiar mai dificil, daca se conduce cu atentie, ca nu e tractor.
                      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                      now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

                      Comment


                      • Click image for larger version  Name:	c.JPG Views:	0 Size:	66.8 KB ID:	875233Click image for larger version  Name:	9.jpg Views:	0 Size:	43.4 KB ID:	875234Click image for larger version  Name:	1 (2).jpg Views:	0 Size:	35.3 KB ID:	875237Click image for larger version  Name:	3 (1).jpg Views:	0 Size:	57.8 KB ID:	875236Click image for larger version  Name:	4 (1).jpg Views:	0 Size:	58.9 KB ID:	875235
                        "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                        Comment


                        • Sa va atrag atentia ca ambele sint inchise iarna? Si ca nu aveti ce cauta pe-acolo nici macar cu un Land Cruiser inarmat pina-n dinti pentru iarna? Puteti sa-i puneti si pneuri cu cuie, nu veti trece nici macar cu senile!
                          Pe zapada mica pe plat sau pe unde a trecut lama da, lanturi si merge CR-V foarte bine. Exemplul bun e urcarea iarna de la Oasa la Poarta Raiului, drum frumos si relativ usor daca-i vremea buna si zapada fara sleauri. Nu confundati asa ceva cu Transalpina iarna! Acolo e munte nu cimp!
                          Daca doriti sa vedeti la fata locului cum poate fi pe sus cu masina, cu orice masina, mergeti pina la Piscul Negru, drumul e de regula deszapezit, lasati masina acolo si incercati sa urcati mai sus pe drum la bocanc. La prima portiune de gheata va va fi greu spre imposibil sa inaintati fara coltari. (Situatia e foarte frecventa si intre Balea Cascada si Balea Lac, chiar daca nu dati de zapada, dati de gheata lucie, bolovani, pietris si copaci cazuti de pe versanti, poate chiar conuri de avalansa care blocheaza drumul).
                          Aveti atasate citeva fotografii de pe partea sudica a Transfagarasanului din 2019, an cu extrem de putina zapada (sezonul de schi a durat 8 zile mari si late).
                          Ramineti jos, Cartisoara sau Piscul Negru (sau, hm, Ranca), pina acolo CR-V-ul va va duce fara probleme. Sau mergeti pina la Balea Cascada si luati telecabina, treceti prin tunel (usile sint deschise) si va puteti face o idee despre ce inseamna 2000 de metri iarna. Daca vremea e frumoasa si nu bate vintul puteti face plaja, e grozav. (Ochelarii de soare sint obligatorii, va rog, in nici un caz nu urcati fara, va prinde soarele mai rau ca sudura!). Daca vremea e urita nu plecati nicaieri, nu e de joaca acolo, stati linga cabane. Dar masinile le lasati jos!
                          Last edited by Io si Ea; 25-03-21, 16:34.
                          "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                          Comment


                          • robertina1924 vezi ca dubla injectie nu rezolva complet problema depunerilor de calamina pe supape, ci doar o atenueaza
                            pe mine m-a interesat problema pentru ca la masina mea motorul are aceeasi tehnologie

                            uite aici un motor 2.0 turbo disecat
                            exista niste depuneri - e adevarat, mai putine si la mai mult mile decat pe la alte motoare care au doar injectie directa
                            https://www.clublexus.com/forums/nx-...nals-look.html
                            "Ethics. That's always so inconvenient."
                            Cal Lightman

                            Comment


                            • Foarte lamuritoare informatiile voastre si f misto pozele, multumesc!
                              Mea culpa, poate nu am transmis cum trebuie ce voiam sa aflu prin intrebarea referitoare la drumurile de munte mai grele, de fapt voiam sa stiu cat de bine trage in conditii de rampe abrupte si curbe de genul soselelor mentionate, pe drum normal, fara zapada eventual si cu masina incarcata nu despre capabilitatea sistemului awd care stiu ca e ok dar nu grozav ceea ce e si normal pt ca stiu ca nu este un off roader.
                              Just for fun, am un prieten care avea CRV 2.4 si s a ambitionat sa mearga in deșert la dune bashing. Bineinteles ca la prima duna mai serioasa s a infundat in nisip, pana am ajuns la destinatie am ramas de 3 ori intepeniti, ne au scos prietenii cu Pajero ca pe o masea stricata, nu mai vorbim de Land Cruiser pt ca tot spunea colegul mai sus, se simteau ca pestele in desert.

                              Comment


                              • Originally posted by Turkish View Post
                                robertina1924 vezi ca dubla injectie nu rezolva complet problema depunerilor de calamina pe supape, ci doar o atenueaza
                                pe mine m-a interesat problema pentru ca la masina mea motorul are aceeasi tehnologie

                                uite aici un motor 2.0 turbo disecat
                                exista niste depuneri - e adevarat, mai putine si la mai mult mile decat pe la alte motoare care au doar injectie directa
                                https://www.clublexus.com/forums/nx-...nals-look.html
                                Interesante pozele si lamuritoare, chiar nu e rea deloc acea depunere de carbon pe supape as putea spune chiar normala la milele mancate de motorul respectiv, am vazut motoare fara injectie directa cu depuneri asemanatoare. Depinde de fiecare producator cum a ales sa diminueze aceste depuneri la motoarele cu injectie directa si spre lauda japonezilor nu s au aruncat direct de la inceput pe piata cu aceasta tehnologie, probabil au avut timp sa invete din problemele tsi ului in principal. De ex. am o Mazda 6 de 2 l, skyactiv ajunsa la 160 k, nu are nici un simptom specific.

                                Comment

                                Working...
                                X