Vreau sa cumpar CR-V, vreau sfaturi!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut,
    Buna alegere ;recomand modelele facelift (gen. 3.2.,2010-2012).
    Despre GPL nu pot spune decit ceea ce este in general cunoscut.
    Noroc la achizitie !

    Comment


    • Originally posted by a_diaconu View Post
      Salutare,
      Ma bate gandul sa-mi cumpar un CRV 2.0 benzina. 2007-2011
      M-am uitat la mai multe modele printre care Subaru Outback/Forester si Mitsubishi Outlaner oprindu-ma la Honda CRV.
      Insa as avea nevoie de cateva raspunsuri la unele intrebari, printre care:
      - Honda CRV s-au fabricat doar 4X4? m-am uitat pe site-uri in Germania si la multe nu e specificat daca este 4X4
      - 4X4 este permanent? face fata si in afara asfaltului?
      - cum se descuraca acest model cu instalatie GPL montata? am experienta cu GPL avand un auto care a mers 200000 km pe GPL din cei 320000 km si nu prezinta probleme..in ciuda celor care spun ca strica chiuloasa si alte componente ale motorului.

      Multumesc anticipat!
      Va raspund si eu pe scurt.
      1.Honda CR-V, ca model, exista si cu 2 roti motrice, si cu 4. Cel cu 4 este tot cu 2, sistemul o face 4x4 doar cand simte ca e nevoie. Pe polei, zloata,noroi, zapada, merge exceptional acest sistem - sunt la al doilea CR-V si la nenumarate ierni. Nu e o masina de offroad dar e foarte sigura. Nu patineaza, mai ales cu gume ca lumea e tanc. Dar nu uitati ca este o rutierista de drum lung si nu un iepure de mers pe pasune inghetata sau pe drum foarte rau.
      2. Se descurca cu GPL. Stiu ca la un service, nu ii dau numele, sunt mecanici care au atins 300k km cu GPL montat pe CR-V. Dar ca si colegul ro861 cred ca acest motor nu a fost gandit pentru GPL si cred ca tot cu benzina e de alimentat, sau cu motorina, depinde de motor desigur.

      Pe ansamblu este o masina care o sa va placa enorm si in care va veti simti ca un rege. Daca veti merge preponderent in oras consumul va fi maricel... sa tineti cont de asta. La drumuri lungi e regina soselelor, mergeti 1000 km si nu simtiti nici o oboseala. O masina de vis pentru distante mari.
      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
      now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

      Comment


      • Motoarele aspirate de 2l care s-au vandut pana mai anul trecut pe CRV sunt cu injectie directa? Se pare ca la acestea nu s-au semnalat problemele caracteristice motoarelor cu injectie directa. Ma bate gandul la una dupa 2010 din vara.

        Comment


        • Originally posted by robertina1924 View Post
          Motoarele aspirate de 2l care s-au vandut pana mai anul trecut pe CRV sunt cu injectie directa? Se pare ca la acestea nu s-au semnalat problemele caracteristice motoarelor cu injectie directa. Ma bate gandul la una dupa 2010 din vara.
          Faptul ca mecanicii de la un service Honda au cereveuri benzinare cu motorul de 2l spune multe. Un motor extrem de fiabil si de rezitent in timp. Multi au trecut pe GPL si merge tot asa de bine.
          Totusi un motor/o masina de 10 ani... inseamna un pret mic dar si multe si dese probleme peste tot. Acum, depinde de bugetul fiecaruia. E o masina exceptionala, cereveul benzinar cu motorul aspirat, asta e clar.
          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
          now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

          Comment


          • Eee, am zis dupa 2010...asta poate sa insemne si 2016. Singura problema e ca masina va sta in garaj majoritatea timpului si o voi folosi doar in concedii. De fapt doar pentru asta as dori o alta masina, buburuza pe care o am acasa acum a devenit cam neincapatoare, de aceea nu sunt 100% hotarat mi se pare cam aiurea sa dau peste 12k eu pe o masina care 9 luni pe an nu va fi folosita.
            Banuiesc ca motorul de 2 l e oarecum similar cu cel de 2.4 care l am Accord.

            Comment


            • Originally posted by robertina1924 View Post
              Banuiesc ca motorul de 2 l e oarecum similar cu cel de 2.4 care l am Accord.
              da, este la fel de overengineering - facut sa reziste, sa dureze, un motor ajuns la maturitate, testat multi ani si facut sa mearga fara probleme. Daca va uitati si pe aici pe forum. ne plangem de consum mare in oras dar in rest, foarte putine probleme la aceste motoare aspirate. Extrem de putine. Bun, nu e o masina extrem de sportiva sau de agila dar ce spatiu urias are inauntru, ce bine te simti, ce senzational se conduce. Eu am peste 50k km cu ea si sunt preocupat peste masura ca sunt tot mai indragostit de ea si o sa o schimb destul de greu. Dar merita sa o schimb? Nu stiu, ma gandeam ca la 3-4 ani sa iau altceva dar ne uitam pe alte postari pe aici si vedem niste grozavii...


              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

              Comment


              • Salut tuturor,

                Am intrat pe forum cu scopul de a ma informa referitor la una din cele 2 masini de mai jos.
                Mentionez ca nu am avut nicio Honda pana acum, ci o Skoda Octavia 2 TDI 105cp si un Logan 1.2 73cp pus pe gaz, pe care il folosesc si acum cu succes (153.000 km).

                M-ar interesa sa ma ajutati sa ma hotarasc intre un CR-V model 2016 - 2017, motor 1.6 iDTEC, 120cp, varianta Elegance sau un HR-V in aceleasi conditii (an 2016 sau 2017, motor 1.6 iDTEC), Elegance.
                Masina o voi folosi impreuna cu familia (sotie si 2 copii), preponderent in oras (70%), circa 16.000 - 18.000 km pe an.

                Am urmarit de mai multe ori prezentarile de pe canalul Turatii si de pe alte canale similare, dar acolo nu obtin informatii despre:
                - probleme, costuri, fiabilitate in timp, etc.

                Masina o iau second pentru cel putin 7-8 ani.

                Multumesc pentru sfaturi

                Comment


                • La nivelul zilei de azi, eu nu as mai recomanda achiziția unei mașini cu motor diesel.

                  Un crv 2016 cu motor 2.0 pe benzina mi se pare o varianta de preferat, deși ca masina de mers prin oras va fi cam dificila si nu in ultimul rand, costisitoare.

                  Despre hrv cred ca e mai potrivită pentru parcurs urban, dar in rest nu ma pronunt.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                  Comment


                  • Multumesc pentru raspuns.

                    Asa cum spuneam mai sus, am un Logan de 1.2 (nu sunt vitezist), cu care am facut 153 de mii de km impreuna cu familia. Am ajuns cu el si in Germania, drumuri de 1000 de km pe zi si a tinut dar nu a fost confortabil.
                    Nu vad de ce nu as putea face aceleasi drumuri cu un HR-V, care are spatiu mai bun in interior, de confort si siguranta nu mai vorbesc.

                    Dpdv benzina vs diesel, m-am uitat destul de mult si la un HR-V de 1.5 iVtec aspirata la 130 cp. Ar putea fi si aceasta o varianta buna dar am observat 3 lucruri:
                    1. este mai scumpa la second vs disel din acelasi an cu aceleasi dotari.
                    2. dpdv consum, consuma cu circa 2 litri in plus la 100 km vs. diesel.
                    3. daca o pun pe gaz, cred ca va trebui sa achizitionez o cutie de pus pe plafon pentru drumurile mai lungi.

                    La CR-V benzina, consumul este atat de mare in oras (Bucuresti), ca mi-ar anula toata placerea si confortul cu care vine acest model. Prefer sa bag banii in educatia copiilor decat in confortul personal.
                    CR-V ul disel cu motorul de 120 intra in calcul din perspectiva consumului redus. Ca si pret de achizitie inseamna intre 2000 Euro si 4000 Euro mai mult decat HR-V ul diesel si cca 1000 Euro mai mult decat HR-V ul benzina.

                    Ma poate ajuta cineva cu costurile de intretinere Cr-V vs HR-V si ce probleme au frecvent?
                    Citeam pe forum ca unii utilizatori au schimbat ambreiajul la circa 50.000 km. Sunt surprins neplacut sa aud asta. Loganul meu are 153000km facuti de mine si nu am schimbat inca ambreiajul.

                    Am schimbat in schimb distributia la 60.000 si 120.000 pentru ca asa era prevazut in cartea masinii.

                    Multumesc inca odata.

                    Comment


                    • Nu pot sa-ti fac comparatia cu un HR_V dar iti pot spune despre CR V ca e o masina excelenta si fiabila, referitor la varianta 1,6 i-DTEC cu 120 cai. Am consum mediu de 5,1 l facut pe vre o 10.000 km, mai mult exterior, prin oras cred ca ar fi pe undeva pe la 7 - 7,5 l, deci o medie 50%-50% probabil ar fi pe undeva la 6 - 6.5 l.
                      Nu stiu ce sa-ti spun de ambreaj, nu e ceva frecvent daca ai gasit pe undeva ca s-a schimbat. La motorizarea asta am inteles ca nu prea ar fi probleme cu DPF-ul, dar daca mergi prea mult prin oras e de preferat sa o mai scoti sa o turezi prin exterior, asa preventiv.
                      Eu am luat-o la 103.000 km si am preferat sa schimb mai multe consumabile la ea, iti atasaz un deviz, la un an am pus ulei Motul 0W30 si filtru AM Nipparts care impreuna cu mana de lucru m-a dus la 520 lei (plus reglaj frane). Am 19.000 km cu ea si sunt foarte incantat de confortul ei, probleme nu am avut si consumul te da pe spate, sa ai autonomie de 1100 km cu un plin de 57 l e ceva. La vopsea e cam slabuta, inteleg ca se foloseste un lac ecologic si mai ales pe capota apar ciobituri de la pitricele.
                      Iti pun si un articol despre acest motor:

                      https://www.promotor.ro/news/honda-i...ranta-12732226

                      si devizul, consumabilele originale sunt mai scumpe dar nu te uita la pretul total ca nu se schimba anual, am preferat eu sa le stiu schimbate, filtru motorina se schimba la 60.000 km, filtru aer intre 30 si 60.000 km, cureaua practic se verifica din 40 in 40.000, lichidul de racire la 60.000 sau 5 ani, filtru polen la 40.000 dar prefer sa-l schimb mai des, lichid frana la 3 ani, lichid transmisie CV intre 60.000 si 120.000 sau intre 4 - 8 ani, bateria am schimbat-o pentru ca nu era pentru Start-Stop desi nu folosesc aceasta functie.

                      Click image for larger version

Name:	32132.jpg
Views:	309
Size:	76.8 KB
ID:	869195

                      Comment


                      • Superrr.
                        Multumesc frumos Daniel. Nu ma sperie devizul atasat.
                        A ta din ce an este ?
                        Consumul de oras este facut in Bucuresti?

                        multumesc frumos!

                        Comment


                        • E din 2014.
                          Nu sunt din Bucuresti dar am facut si un consum in Bucuresti si era pe la 7,1.

                          Click image for larger version

Name:	7.1.jpg
Views:	244
Size:	60.1 KB
ID:	869200

                          Niste medii pe distante mai lungi:

                          Click image for larger version

Name:	4.8.jpg
Views:	240
Size:	64.4 KB
ID:	869201
                          Click image for larger version

Name:	5.1.jpg
Views:	242
Size:	62.4 KB
ID:	869202
                          O autonomie cu plinul facut:
                          Click image for larger version

Name:	1194.jpg
Views:	247
Size:	56.9 KB
ID:	869203
                          Am mai gasit o poza la drum lung, dar sincer nu este relevanta pentru ca eram pe autostrada si am mers constant cu 95 km/h.

                          Click image for larger version

Name:	53476509_1427899254019541_3085823355228520448_n.jpg
Views:	263
Size:	37.5 KB
ID:	869199

                          Comment


                          • Super consumuri .
                            Sa stii ca m-ai convins. Multumesc frumos!

                            Spatiu are berechet, de consumat nu consuma (e echivalent cu gazul pe care il bag eu in Loganel), impozitul e mic, fiabila sper ca este..... masina ideala pentru mine si familia mea.

                            Comment


                            • salut. hrv ul 1.5 benzina eu spun ca la consum sta f bine. 5-6 exterior si pana in 7-8 la mine in oras , e parfum . bafta la decizie .... oricare ti e decizia , e una buna !

                              Comment


                              • Salutare, ultima generatie care s a vandut cu motorul de 2 l benzina, aspirat este CVT sau cu AT cu convertizor? Daca este cu convertizor cate trepte are?

                                Comment

                                Working...
                                X