Vreau sa cumpar CR-V, vreau sfaturi!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau sa cumpar CR-V, vreau sfaturi!

    In primul rand,buna ziua tuturor,

    Ma bate gandul,si nevasta, sa-mi iau un CR-V. De fapt sunt convins ca asta va fi noua noastra masina. Chestia e ca am dubii in legatura cu motorizarea. Am in cap 2 versiuni:
    1.CR-V 2.0 I-VTEC A/T Executive sau
    2.CR-V 2.2 DIESEL A/T Executive.
    Masina care o caut e model 2007-2008, la un buget de aprox. 15000-17000e.

    Am nevoie de un sfat de la posesorii cu ceva vechime, sa stiu care ar fi problemele fecvente, sa stiu ce sa verific in cazul in care ma indragostesc de aspectul exterior si nu o sa fiu atent ce e sub capota!
    Le multumesc anticipat tuturor care o sa-si faca ceva timp sa ma ajute.
    Last edited by hondatu; 10-02-11, 05:24.

  • #2
    Salut,

    In primul rand CR-V 2.2 DIESEL A/T Executive 2007-2008 nu exista dieselul A/T este cel cu facelift aparut anul trecut, in al doilea rand CR-V 2.0 I-VTEC A/T Executive pana la ~60.000km nicio problema majora insa ii place benzinaaaaa cam tare as zice eu, sfatul meu: 2.2 M/T sau 2.0 M/T daca vrei 2007-2008 daca ai bani de facelift 2.2 A/T (este vorba si de motorul nou de 150CP )
    '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
    Fosta:
    '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
    Javascript motherfucker in Iasi?
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

    Comment


    • #3
      Ai dreptate ,am vazut ulterior ca nu se faceau in 2008 2,2d A/T.Cat despre benzina,se pare ca si aici ai dreptate,14l in oras,e cam mult.O sa vad ce zice consoarta,ca ea vrea cutie automata.Mersi de sfaturi ,oricum.
      Last edited by hondatu; 10-02-11, 05:26.

      Comment


      • #4
        Nu consuma nici chiar 14 ... adica consuma insa depinde in ce conditi ... eu unul am o media acum iarna undeva la 12 - 13 in oras ( si motorul meu consuma mai mult decat cel din 2008 chiar daca au aceiasi capacitate )

        Cel pe motorina cat poate sa consume in oras ? 9 - 10 ... mare diferenta nu este .. acum tu decizi ...
        Last edited by hondatu; 10-02-11, 05:26.

        Comment


        • #5
          Diferenta e si la "miscare", parerea mea, dieselul desi are cai mai putini (chiar si in versiunea noua) fata de 2.0 se misca mult mai bine din cauza cuplului.

          @bedmadafaka 2.0 A/T in IASI cu mine la volan consuma intre 9% si 11% in functie de vara/iarna talpa/normal, la fostul sef intre 12% si 14% totul depinde de sofer, in functie de stilul de mers.

          2.0 A/T (din nou parerea mea personala) este foarte "bland" dupa 100km/h si consuma mult prea mult la exterior comparativ cu altele, de exemplu, pt ruta Iasi Bucuresti, mers de muuulte ori, consumul era ~11% in conditiile in care Civic-ul scoate 6.5% la un mers chiar mai alert, Accord-ul 2.0 benzina 7.5% la fel, mai rapid, etc. Pentru oras este foarte ok daca nu te deranjeaza consumul.
          Last edited by andrei_r; 04-02-11, 16:35.
          '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
          Fosta:
          '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
          Javascript motherfucker in Iasi?
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

          Comment


          • #6
            Andrei cu versiunea pe motorina nu am mers nu ma pronunt ... versiunea pe benzina daca esti singur in masina si rezervorul la jumate este destul de ok ... insa daca ai 4 - 5 persoane + bagaje este jale la drum lung.

            Comment


            • #7
              Deci cu consumul se pare ca e clar,10-14 in oras,7-10 afara,in functie de incarcatura,temperatura si probabil gume.Mai aveti vreo idee la ce sa ma uit daca o sa gasesc ceva sa mi placa?Mai exact care-s posibilele defecte ascunse,sau punctele slabe prin care as putea sa mi dau seama daca masina a fost sau nu ingrijita?

              Comment


              • #8
                Motorina pe care o vrei, te-ai lamurit, nu exista, dar din 2010 a aparut, eu am condus in drive-test varianta full, e o bijuterie plina de tehnologie, sunt trei noi sisteme fabuloase pe care eu nu le am, nu stiu daca te incadrezi cu bugetul tau la un SH, dar nu se stie.
                Varianta cealalta e exact ca a mea. A trecut ceva timp de cand am luat-o si ne e la fel de drag sa mergem cu ea ca in prima zi. E o masina care iti ofera cam tot ce ti-ai putea dori de la ea plus acel ceva specific Honda-sa zicem placerea de a conduce, daca ai condus o Honda stii despre ce vorbesc. Raportul pret/calitate/intretinere/impozit/asigurari cred ca e optim, iar consumul rezonabil, depinde cum te porti cu ea, daca mergi on/off te sperii, daca mergi elegant e f bun.
                Te descurci cu ea in orice situatie (interzis off-road extrem), nu se strica nimic niciodata, dar trebuie s-o monitorizezi si sa-i dai ce-i trebuie. Referitor la cutia automata, sotia ta are dreptate, cei tineri vor ambreiaj ca sa rupa, vor sport, am fost si eu tanar si vroiam la fel, dar acu' asta automata imi vine mai bine, ofera mai mult confort, un pret la revanzare mai mare si ajutor in situatii grele....daca-ti spun ca m-am operat ieri de ruptura de menisc la genunchiul stang si ca de trei saptamani, doar in masina ma simt f bine, cred ca am fost suficient de explicit !
                Tu vei hotari, alaturi de familie, ce ti se potriveste mai bine, dar CR-V-ul e o alegere inteleapta si, crede-ma, sunt sincer cand spun asta...la thread-ul meu vei gasi toata istoria masinii pe care o voi tine pana cand inchizand usa de la sofer se va deschide cea de la pasagerul din dreapta, bani sa am sa-i mai iau una lui fiu-meu care nu vrea sa auda de alta marca....Bafta !
                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bedmadafaka View Post
                  Deci cu consumul se pare ca e clar,10-14 in oras,7-10 afara,in functie de incarcatura,temperatura si probabil gume.Mai aveti vreo idee la ce sa ma uit daca o sa gasesc ceva sa mi placa?Mai exact care-s posibilele defecte ascunse,sau punctele slabe prin care as putea sa mi dau seama daca masina a fost sau nu ingrijita?
                  In mare parte sunt masini bune si fiabile insa nu se stie niciodata ... de exemplu mie in 130.000 KM mi-au cazut doar sondele lambda. Depinde si de noroc si de cum ai grija de ea.

                  O avea motorizare pe benzina unele puncte slabe fata de motorina insa are si punctele sale forte, costuri de intretinere mai mici, riscuri mai mici sa pice ceva la motor, impozit/RCA mai mic etc.

                  Avand in vedere ca o ei SH obligatoriu pusa pe tester la un dealer autorizat ... daca stai in bucuresti ASKO sau CARPATI.

                  Bafta si mult noroc la alegerea masini fie ea HONDA sau alta marca

                  Comment


                  • #10
                    Pana sa te duci pe Net si prin targuri, vezi la cei doi dealeri din Bucuresti, mentionati de hCr (cu putin noroc foste masini de sefi NU de drive-test, eu am luat masina unui fost director HTR, avea 7000 km, rodaj ideal facut de un japonez) si pe-aici in forum la vanzari. Daca o iei din alta parte, fa o vizita la un dealer (recomand Asko) pt o analiza serioasa, inca o data bafta !
                    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                    Comment


                    • #11
                      @willy : pai de aia vreau automata,ca poti sa pleci de acasa fara piciorul stang.Asta ca o gluma,pe partea celalalta ,iti urez o refacere cat mai rapida a genunchiului.Am citit istoria masinii tale,esti norocos ca ai luat-o in conditiile alea.
                      Se pare ca o sa caut un crv,benzina, pana o sa gasesc ce-mi place,nu ma grabesc,si poate am si eu noroc de o jucarie buna.
                      De locuit,locuiesc in Sibiu momentan,dar in 2 luni ne mutam definitiv in Polonia(nevasta-mea e poloneza),si probabil o sa o cumpar sau de la polaci,sau o sa caut in germania(inregistrarea unei masini sub 2 litri la polonezi costa doar 3% din valoarea de catalog,indiferent de an fabricatie,fara alte taxe de mediu,noxe si alte aberatii ca la noi),si din ce vad eu s-ar putea sa gasesc ceva de calitate.
                      Oricum multumesc inca o data pentru raspunsuri,si astept orice alt sfat care sa ma ajute.

                      Comment


                      • #12
                        Inca o intrebare:la modelul 2007-2008,benzina,A/T,distributia e pe lant?

                        Comment


                        • #13
                          Cu siguranta DA, si din cate stiu eu toate Hondele din prezent au distributie pe lant.
                          Last edited by hondatu; 10-02-11, 05:27.

                          Comment


                          • #14
                            Super,inca un punct in plus.Cu asta i-am scos din cap definitiv lui nevasta-mea posibila optiune pentru rav-4.Asta era ultima contraoptiune,insa la aceiasi bani,motorizare si vechime,nu ofera nici pe departe confortul si dotarile de pe Honda.CR-V o sa scrie pe spatele noi mele masini.

                            Comment


                            • #15
                              Asa stiu si eu, distributia e pe lant, multe marci sunt pe curele si diferenta e mare. Pe langa RAV4, m-am invartit si eu, in drumurile pe la toti producatorii de SUV-uri, la un dealer mare din Pipera, parea simpatica, dar parca nu era suficient spatiu-spate si portbagaj, usile se deschideau cu un unghi mic (la CR-V se deschid aproape perpendicular pe masina). A doua zi am adus sotia, am ras cu lacrimi, s-a invartit ea pe langa masina, s-a suit la volan, apoi in spate bombanind, a citit ce era de citit pe-acolo, a stresat putin baiatul de la vanzari, apoi a venit la mine serioasa...Ce-i asta ?..un SUV al unei firme mari, i-am raspuns...hai acasa !! a zis ea...cam asa a facut la toate, mai putin la Mercedes si la Subaru, care i-au placut, dar la care am renuntat din alte considerente. Din ziua in care s-a suit in CR-V, am anulat toate cautarile, a aparut acea ocazie, am platit o sacosa de bani, la propriu si am adus-o acasa.
                              Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                              "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                              "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                              Comment

                              Working...
                              X