Revizie CR-V - costuri si informatii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Voi credeti ca Honda/alti producatori au neaparat fabrica de ulei, fabrica de filtre, fabrica de bujii sau ce mai scrie pe piesele originale? Este o practica larga sa existe mari fabricanti specializati in asa ceva si firma sa vina doar cu brandul, cu renumele. La fel e si la ochelarii de soare, la fel si la parfumuri, la detergenti, etc, sunt cativa producatori mondiali si restul sunt doar etichete pentru care dai mai mult sau mai putin in functie de renume. Daca un ulei este de la o firma de renume si are aceleasi specificatii tehnice cu uleiul pe care scrie Honda dar este la jumatate de pret (ex Texaco vs Honda) eu nu am nici un dubiu si pun de la firma cu pretul mai bun, de restul banilor prefer sa imi fac un plin de benzina care sa imi dea niste sute de km in plus de plimbare.

    Comment


    • #47
      Originally posted by hCr View Post
      Pai din cate observ ai spus mai sus ca lichidul de frana nu este Honda .... este Bosch

      De asta intreb ptr ca trebuie sa le schimb si nu stiu ce sa fac ... sa le schimb in reprezentanta cu produse originale sau la un services cu produse compatibile si cu un pret de ~5 ori mai mic ....
      Din cate stiu eu, la servodirectie trebuie sa fie ulei Honda. La frane/ambreiaj si la racire poti pune si altceva.
      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

      Comment


      • #48
        Originally posted by RaduPETRIA View Post
        Voi credeti ca Honda/alti producatori au neaparat fabrica de ulei, fabrica de filtre, fabrica de bujii sau ce mai scrie pe piesele originale? Este o practica larga sa existe mari fabricanti specializati in asa ceva si firma sa vina doar cu brandul, cu renumele. La fel e si la ochelarii de soare, la fel si la parfumuri, la detergenti, etc, sunt cativa producatori mondiali si restul sunt doar etichete pentru care dai mai mult sau mai putin in functie de renume. Daca un ulei este de la o firma de renume si are aceleasi specificatii tehnice cu uleiul pe care scrie Honda dar este la jumatate de pret (ex Texaco vs Honda) eu nu am nici un dubiu si pun de la firma cu pretul mai bun, de restul banilor prefer sa imi fac un plin de benzina care sa imi dea niste sute de km in plus de plimbare.
        Din cate stiu .... marele producator face uleiul ptr X dupa criteriile cerute de X .... si chiar daca se gasesc produse compatibile in unele cazuri nu este rocomandat sa folosim alte produse deoarece uleiul compatibil poate contine anumiti adititvi care dauneaza la masina X

        Originally posted by Delphi View Post
        Din cate stiu eu, la servodirectie trebuie sa fie ulei Honda. La frane/ambreiaj si la racire poti pune si altceva.
        Asta doream sa stiu ! mersi

        Am vazut acum ca pe capacelul de la uleiul de la servo scrie ceva de genul "ONLY USE GENUINE HONDA OIL" deci automat folosirea altor uleiuri nu este rocmandata ...
        Daniel.
        Senior Member
        Last edited by Daniel.; 26-07-10, 16:46.

        Comment


        • #49
          @hCr - scuze daca te-a incurcat raspunsul meu. Lichidul de frana de care vorbeam este cel folosit de catre Honda pentru a-l inlocui pe cel vechi. Am mentionat ca e Bosch doar pentru a-i ajuta pe unii colegi (ca si mine, de altfel) sa afle ce folosesc cei de la Honda pentru masini. Am mai aflat, de ex ca placutele de frana originale sunt ATE, asa ca acum n-o sa ma uit pe sute de site-uri intrebandu-ma ce e mai bun sau mai prost decat ce am pe masina.

          @RaduPETRIA - este exact ca in cazul sistemelor brand. Daca iti iei un laptop Dell, sigur ca placa video poate fi un quan-xhe, dar e testata si va merge ff bine cu respectivul computer. Eu pe masina mea vreau sa stiu ce recomanda producatorul si aia voi pune, nu neaparat din service-ul lor, dar la acel nivel de calitate.

          Comment


          • #50
            @against: Absolut corect, trebuie respectata calitatea ceruta/impusa de producator. Producatorul recomanda o calitate a uleiului, calitatea e data de standardul cu care e testat de un forum extern producatorilor (ACEA, JASO etc) si de parametrii acelui ulei (10W40, 15W50 etc). Doua uleiuri cu specificatii identice (adica ambele full sintetic, ambele testate de acelasi organism, ambele cu aceiasi parametri) ar trebui sa faca acelasi lucru indiferent de marca, asta spuneam. Intre doua uleiuri absolut identice din aceste puncte de vedere din care unul inscriptionat Honda si unul inscriptionat Texaco, cu singura diferenta in afara siglei fiind doar pretul care la primul e cam dublu fata de al doilea, eu am ales linistit Texaco la revizie.

            Comment


            • #51
              Eu am scapat pentru ca de la inceput in masina a fost pus Mobil 1 0w40, asa ca acum nu mai depind de dealer, trebuie doar sa gasesc pretul cel mai mic

              Comment


              • #52
                Referitor la ulei, pentru motorul 2,2 i-CTDI, producatorul recomanda 0W30. Este acceptat si 0W40.
                In service de obicei ai de "ales" intre cel original HONDA (foarte scump), Texaco si Mobil1.
                Eu am ales Mobil1 0w30 luat de la un importator vis a vis de Manastirea Casin (pe bidon scrie made in USA si este in qt nu in l)

                Comment


                • #53
                  Am uitat un fapt divers la schimbarea filtrului de combustibil. Am vazut cu surprindere la demontare ca filtrul era ancrasat si aproape imposibil de scos. A durat o ora sa reuseasca operatiunea, constatandu-se ca nu a fost schimbat NICIODATA la reviziile anterioare. avea cam 1,5 kg spre 2, negru in interior si infundat.

                  La cam doua sapt dupa aceea m-am intors la Raiman si am facut o revopsire totala a caroseriei (CASCO) pentru diverse zagrieturi si lovituri capatate de masina. Surpriza a venit ca m-au sunat sa imi spuna ca imi vopsesc plafonul din partea casei pentru ca ar da urat restul masinii un fel si plafonul altfel. Surpriza doi a venit cand am vazut masina, ea fiind literalmente noua. Am intrebat ce difera fundamental si ne-au spus ca s-au vopsit, matuit si lacuit toate ornamentele de plastic ale masinii, ca ar fi aratat urat masina vopsita si plasticul ala usor ars de soare peste. Ca multumire am cumparat un filtru de aer original de la ei si un set de stergatoare Bosch si le-am promis ca o sa ii recomand pe unde pot pentru calitatea serviciilor. Ceea ce si fac.
                  PS. In decursul operatiunii s-a schimbat si proiectorul de ceata dreapta spart, iar pentru curiozitatea mea am cerut sa vad devizul (cred ca doar vopsirea): 5.800 RON.

                  Comment


                  • #54
                    Revizie CR-V 2010

                    Am batut deja 10k km dupa 6 luni (50-50 oras-afara); are sens sa-i fac revizia acum sau sa astept pana la vara cand face anu' si probabil o sa fiu aproape dar sub 20k km?

                    Vad ca in carte sunt niste intervale de revizie de ma sperie: filtre aer parca la 40k, ulei diff la 40 sau 60k... Ma iau dupa ei sau imi bat joc de masina ca eu o folosesc in Ro iar alea sunt cifre pentru o lume mai buna?

                    Tkx

                    Comment


                    • #55
                      Depinde numai de tine, daca crezi ca merita Honda ta un pic de atentie poti face revizia la interval mai mic decat cel prevazut in cartea de service. Intotdeauna mi-am facut la Honda reviziile inainte de termen. La diesel intre 10.000-15.000km, la benzina pana in 10.000km.
                      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                      Comment


                      • #56
                        Inteleg ca ar fi mai bine sa nu trec de 15k.
                        Tocmai pentru ca am avut mare grije de masinile pe care le-am avut pana acum, ma gandeam serios sa-i fac acum revizia. Pe de alta parte la livrare mi s-a spus ca nu are rost revizie de diesel la 10k. N-as vrea nici sa exagerez; Mci

                        Comment


                        • #57
                          Poti face doar un schimb de ulei si filtru de aer.
                          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                          Comment


                          • #58
                            Si eu zic sa ii faci una acum, conditiile de drum de la noi (dupa cum stii) sunt mizerabile...eu la CTR ii fac cam la 5000 de km schimbarea de filtre si la 8-10000 uleiul.
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                            Comment


                            • #59
                              Fa-i o mica revizie, ulei, filtru' de aer, habitaclu', nu e un capat de tara, iar "bijuteria" merita, cum o tii asa o ai,.... sunt deja aproape convins ca aceasta masina, daca este tratata cu respectul binemeritat, poate deveni acel ajutor indispensabil o viata intreaga (fara sa te streseze f tare, poate deloc, in definitiv vorbim de un sistem japonez aproape perfect) !...pe de alta parte, ai doar 6 luni si o trecere de la cald la rece, cred ca ai putea sa stai pana in primavara, cand apar ghioceii, daca masina nu da vreun semn de oboseala...atentie la lichide ! Atunci ai avea aproape anu', doua treceri cald-rece, rece-cald, probabil vreo 15 kkm, o revizie i-ar veni "manusa" ! CR-V-ul e o "jucarie" destul de solida, tine bine la tavaleala pe drumurile noastre mizerabile, dar trebuie monitorizata si intretinuta.....e un sistem aproape perfect, nu perfect, iar in tara asta chiar nu stiu daca exista vreun tip de masina care sa nu sufere din cauza infrastructurii...poate vechea Dacie !
                              WillyCR-VFAN
                              Senior Member
                              Last edited by WillyCR-VFAN; 30-12-10, 07:41.
                              Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                              "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                              "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                              Comment


                              • #60
                                Ca tot trebuie sa ma duc la services in urmatoarele zile ma tot bate gandul sa schimb lichidul de frana care de altfel nu a fost schimbat niciodata.

                                Cati litri de lichid de frana intra in CR-V ul 2.0 i-VTEC din 2005 si ce ar fi recomandabil sa pun ?
                                Am vazut ca pe capacelul de la buson scrie orice este DOT3 sau DOT4.

                                Comment

                                Working...
                                X