Revizie CR-V - costuri si informatii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Nu stiu cati litri, nu scrie in carte, trebuie sa fie intre min si max, sa fie DOT3 sau DOT4, original Honda sau echivalent (luat de la o reprezentanta, nu din targ). Atentie ca DOT5 nu e compatibil cu sistemul nostru de franare !....in general problemele f importante (frana, directie) sau delicate (ulei diferential, xenoane, etc) trebuie analizate si rezolvate la dealer (Asko pt mine), in zona asta nu e loc de glume sau improvizatii !
    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

    Comment


    • #62
      Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
      Nu stiu cati litri, nu scrie in carte, trebuie sa fie intre min si max, sa fie DOT3 sau DOT4, original Honda sau echivalent (luat de la o reprezentanta, nu din targ). Atentie ca DOT5 nu e compatibil cu sistemul nostru de franare !....in general problemele f importante (frana, directie) sau delicate (ulei diferential, xenoane, etc) trebuie analizate si rezolvate la dealer (Asko pt mine), in zona asta nu e loc de glume sau improvizatii !
      Pai la dealer il schimb insa nu am de gand sa platesc un adaos de 200% doar ptr ca lichidul de frana este HONDA.Nu am de gand sa il iau din targ ... il iau de la distribuitor de piese auto. Si nu cred ca lichidul de frana MOBIL1, VALVOLINE etc va fi mai prejos decat cel original.
      In fine o sa sun si o sa intreb la ei cat intra.

      PS Nu am de gand sa completez, vreau sa goleasca toata instalatia si sa puna altu.
      Last edited by Daniel.; 29-01-11, 13:53.

      Comment


      • #63
        N-am zis neaparat Honda, eu, personal, folosesc, cu incredere, toate "sosurile" de la mobiloil plus filtre etc.
        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

        Comment


        • #64
          Revizie CR-V 2.0 AT Benzina 2008

          Salut,

          KM masina: 69800
          Ultima revizie (lucrari principale, conform carnetului de service): 60.000km

          Intentionez sa trec pe la service la fiecare 10.000km parcursi.
          Drept urmare, o sa fac o programare acuma in ianuarie la reprezentanta.

          As dori va rog niste sfaturi asupra elementelor care ar trebui schimbate.
          Conform manualului ar trebui schimbate:

          1. Ulei motor - la fiecare 10.000km
          • Ce tip si marca de ulei trebuie folosit?

          2. Filtru ulei motor - la fiecare 20.000km
          • ar fi indicat sa-l schimb din 10k in 10k km?

          3. Element purificare aer (numai tipul uscat)
          • Ce fel de filtru este acesta?
          • Manualul recomanda schimbarea acestuia la fiecare 10k km

          4. Înlocuire filtru praf si polen
          • Manualul recomanda schimbarea acestuia la fiecare 10k km


          Nota: Va rog sa nu ezitati cu orice recomandare pertinenta.
          Attached Files

          Comment


          • #65
            Ulei 5w40 sau 0w20, recomandabil Eneos (pe incercate la Honda Civic si Accord)

            Filtu ulei, odata cu uleiul intotdeauna.

            3 si 4, vezi pe incercate cum arata la 10.000 daca merita pus altul sau nu.
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #66
              Salut.
              Revizia e bine sa o faci pentru regim sever de folosire a masinii, adica din 10k in 10k km (aglomeratie, praf, drumuri scurte).
              Pe forum vei gasi persoane care vand aceste produse la un pret convenabil. Eu la civic am schimbat la 60k km si uleiul de cutie, probabil ca si la CR-V e la fel.
              Eu cumpar uleiul de la tudorart si filtrele de pe coxmotorparts.co.uk (vezi ca e un thread separat).
              Poti cere si preturi de la reprezentanta sa poti compara.
              Bafta.
              '08 Civic 5D MT\AT Milano Red

              Comment


              • #67
                Multumesc colegilor fani Civic pentru sfaturi.

                Deviz estimativ reprezentanta honda:
                ULEI MOTOR HONDA 0W20 4l
                FILTRU ULEI
                FILTRU AER
                FILTRU POLEN
                Manopera

                717ron

                Comment


                • #68
                  cam scump.....450-500ron ar fi toata treaba in mod real.esti in garantie?si la banii astia poti folosi ulei premium si nu HONDA OEM made in rasnov romania.

                  Nu esti in garantie.DECI:scump...si bani dati pt nimic.Filtre de ulei OEM si uleiuri de top gasesti aici pe forum.de altfel daca nu gasesti filtru de aer si polen sa-ti convina recomand MANN.chiar si varianta cu filtru de polen pe carbon tot iesi mai ieftin.manopera in mod real este 50ron.

                  Asta este.
                  Last edited by razvan p.; 06-01-13, 12:48.
                  ex CL7 AT 2006
                  CN1 Sport 2005
                  KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                  "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                  Comment


                  • #69
                    Am citit nenumarate forumuri de Honda, sectiunea CR-V si sunt doua tabare. Una care sustine folosirea exclusiva a uleiului Honda 0w20 si cealalta aftermarket.
                    Din cate cunosc, motorul a fost proiectat sa functioneze cu 0w20.

                    Fac o analiza de cost in baza ofertei de pe forum sa vedem...
                    Last edited by rippo; 06-01-13, 15:51.

                    Comment


                    • #70
                      Eu am exact tipul asta de masina, in mai face 5 ani, intra in al saselea si se misca perfect. In primul an am mers, la motor, pe Texaco 15w40, apoi 3 ani de Mobil1 0w40 (american), de anul trecut iar Texaco..am castigat si asistenta rutiera europeana. Filtre, de la Honda...in 2 situatii am adus eu altceva, la cel de aer numai Honda, acolo nu-i de gluma. Pret...aprox. 700 lei mereu...in anul cu ulei la diferential ..parca 840....la vechiul Megane ieseam mai rau financiar si ala era o gluma pe langa CR-V !..bafta !...oricum masina arata si se comporta superb...daca mai ai si grija de ea..atingi perfectiunea !!
                      Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                      "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                      "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                      Comment


                      • #71
                        Willy, ai sesizat diferente cand ai trecut de la Texaco la Mobil1 si vice versa? Sunet motor, consum ulei, consum benzina.
                        Multumesc.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by ticker View Post
                          Ulei 5w40 sau 0w20, recomandabil Eneos (pe incercate la Honda Civic si Accord)

                          Filtu ulei, odata cu uleiul intotdeauna.

                          3 si 4, vezi pe incercate cum arata la 10.000 daca merita pus altul sau nu.
                          Eu unul nu prea as recomanda eneos. Am avut in CRV si il consuma mai repede plus este mai galagios motorul. Inainte am folosit 5-40 valvoline american si nu consuma ulei si parca era si motorul mai silentios.

                          Eu unul te-as sfatui sa nu arunci banii pe nu stiu ce uleiuri si filtre scumpe. Ulei 5-40 la pret acceptabil + filtre aftermarket raport calitate/pret ok ( MANN, NIPPARTS, JAKOPARTS etc. )

                          Important este sa respecti intervalul de timp la care faci revizia, un 12 - 13 mii de km este super ok.

                          Si ai grija cu uleiul la diferential si cutie AT.
                          Last edited by Daniel.; 08-01-13, 09:47.

                          Comment


                          • #73
                            Am Eneos pe R18-le meu de 4 ani si nu mananca deloc fie ca e 5w40 sau 0w20. Nu cred sa manance mai mult pe K20. Intr-adevar ai alta generatie si un motor un pic diferit fata de cel din topic (compar si eu mere cu pere). Dar si la o alta Honda as baga Eneos sa vad cum e. Altfel as merge pe Motul.
                            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Eneos adus din state sau cel care se gaseste la noi pe piata ?

                              Eu am cumparat de la adi si am ramas profund dezamgit ( consum + zgomot fata de valvoline US )

                              Comment


                              • #75
                                acum am de la adi ca am luat mai multe pt revizie; inainte luam de la userul eneosoil
                                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X