Design CRV facelift 2010 EXECUTIVE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doc
    replied
    Te vei intoarce dupa ce vei da nas cu cei din service si scorurile practicate la Volvo.

    Leave a comment:


  • John
    replied
    Sincer imi doresc din tot sufletul sa ma reintorc la Honda intr-o buna zi. Am fost foarte multumit de Hondita mea si inca sunt

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    Originally posted by chipson78 View Post
    Willy, daca urmareai forumul vedeai ca si-a comandat deja un xc60
    Am observat, dar am vrut sa-l aduc pe drumul cel bun in ceasul al doisprezecelea, asta e, sa fie sanatos si sa se bucure de masinuta, peste cativa ani va reveni la Honda, cu certitudine, aici suntem si vom constata usor treaba asta daca se va confirma previziunea mea !

    Leave a comment:


  • boris
    replied
    http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?t=11279

    Leave a comment:


  • Marian206
    replied
    Originally posted by John View Post
    Tare planul. Nu stiu de ce suna familiar )))))
    N-are cum; e 100% original, acum mi-a venit ideea asta geniala!

    Legat de Volvo...
    Eu am oscilat foarte mult intre XC60 si CR-V; si am fost foarte aproape sa iau Volvo-ul.

    La ce dotari/pret te-ai oprit, daca se poate?
    Eu ma aruncasem atata de mult ca ajunsesem la 50keuro dar nu mai lipsea nimic de pe el
    In final a contat faptul ca am avut experienta placuta cu service-ul Asko si am avut mai multa incredere

    Leave a comment:


  • John
    replied
    Dar si CR-V-ul mi se pare o masinuta foarte bine construita si cu un pret corect.

    Leave a comment:


  • chipson78
    replied
    Willy, daca urmareai forumul vedeai ca si-a comandat deja un xc60

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    Originally posted by John View Post
    De acord. Tocmai de aceea sunt foarte tentat sa dau TypeR-ul si sa ma orientez catre un SUV. Si aceasta schimbare ar interveni pentru mai mult comfort, practicalitate, nou descoperita pasiune de "haladuiala" prin tara cu cortul si mai ales pentru simplul fapt ca in Romania mai mult injuri cu o masina ca CTR-ul decat sa te bucuri. Din pacate, asta e cotetul in care traim...
    Hai cu CR-V-ul! Daca vrei impresii iti stau la dispozitie! N-o sa regreti pana o sa imbatranesti alegerea facuta !!

    Leave a comment:


  • John
    replied
    Marian ... u are my new hero! ) Tare planul. Nu stiu de ce suna familiar )))))

    Leave a comment:


  • Marian206
    replied
    Originally posted by John View Post
    De acord. Tocmai de aceea sunt foarte tentat sa dau TypeR-ul si sa ma orientez catre un SUV. Si aceasta schimbare ar interveni pentru mai mult comfort, practicalitate, nou descoperita pasiune de "haladuiala" prin tara cu cortul si mai ales pentru simplul fapt ca in Romania mai mult injuri cu o masina ca CTR-ul decat sa te bucuri. Din pacate, asta e cotetul in care traim...
    Aaa, deci stii foarte bine despre ce vorbesc...
    Eu am dat CTR-ul pentru ca incepeam sa ma imbonlavesc de nervi. De la mizerie, la drumuri, la oameni, la trafic, la ce vrei tu, eram un inadaptat. Si exact cum spui tu, la un moment dat am realizat ca pur si simplu nu ma puteam bucura de ea deloc. Nu faceam altceva decat sa-i duc grija. Iar acum, iti spun sincer ca nu am regretat si nu regret nicio clipa CTR, desi este o masina extraordinara, din care nu m-as da jos pentru cel mai tare BMW. Cu toate astea, am inteles ca nu e pentru aici. Sorry!

    Dar atunci, uite sfatul meu (sau ce mi-am propus eu in viata): ia de la stat pe gratis o rafinarie de petrol la malul marii, apoi vinde-o pe 3 miliarde de euro in cativa ani. Dupa aia, iti iei casa in sudul Frantei sau pe coasta de est a Spaniei. Apoi iti parchezi in curte un... ce vrei tu, sa zicem Type-R. In final iti mai iei si una bucata private jet, il parchezi aici la Baneasa aproape si cand ai chef de alergatura, te sui matalutza in avion, in 2 ore aterizezi in lumea civilizata si acolo te sui in masinutz ta sporty si poti sa alergi cat vrei, ca ai unde. Cand te saturi, poti sa vii inapoi in Ro, te sui in... Tatra si colinzi si colinele patriei linistit. Si asa vei fi un om fericit. Eu asa vreau sa fac!

    Leave a comment:


  • John
    replied
    De acord. Tocmai de aceea sunt foarte tentat sa dau TypeR-ul si sa ma orientez catre un SUV. Si aceasta schimbare ar interveni pentru mai mult comfort, practicalitate, nou descoperita pasiune de "haladuiala" prin tara cu cortul si mai ales pentru simplul fapt ca in Romania mai mult injuri cu o masina ca CTR-ul decat sa te bucuri. Din pacate, asta e cotetul in care traim...

    Leave a comment:


  • Marian206
    replied
    Dupa ce vad in fiecare zi in ce hal de innoroiate ajung pragurile, nu mai regret deloc vopseaua pana jos; de fapt eu am mai pus inca si niste aparatori din aluminiu peste ele - side skid plates de la accessories.

    De aia am renuntat sa am masina sport cu jante vopsite (albe!!! ) in Romania (Type-R CW), pur si simplu nu ai unde, nu ai cu cine... Traiesti la tara pe ulita in noroi si balega si gainatz, lasa naibii pantofii de lac si cravata, baga gumari ca asta e; cand oi ave mai intai bani sa te muti "la oras", in civilizatie, la asfalt, atunci e altceva.

    De aia eu cand oi avea casa in Austria sau Elvetia sau Spania sau sudul Frantei, atunci da, o sa ma gandesc la masina vopsita toata, sport, coupe, decapotabila, etc, etc.

    Pana atunci CR-V cu garda marisoara, cu pneuri cu balon inalt, si cu praguri din plastic e perfect. Doar la interior mi-am "permis" sa fiu domn si am luat ivory leather...
    Last edited by Marian206; 06-10-10, 11:10.

    Leave a comment:


  • John
    replied
    Am inteles... Pacat. Ai dreptate cu utilitatea plasticului negru dar ar fi fost foarte tare sa fi fost in culoarea caroseriei.

    PS: Culmea, chiar culoarea Urban Titanium ma interesa.

    Leave a comment:


  • Marian206
    replied
    Sunt negre, ca la Elegance. Au fost cateva masini venite primele care aveau pragurile vopsite. Eu o vazusem chiar pe cea de culoare Urban si arata super in culoarea caroseriei pana jos. Ulterior toate variantele de echpare au venit in plastic negru, nevopsit. Daca iti iei neagra, atunci nu se vede chiar asa de tare. De util, e mai util asa in plastic decat vopsit, de frumos insa...

    Leave a comment:


  • John
    started a topic Design CRV facelift 2010 EXECUTIVE

    Design CRV facelift 2010 EXECUTIVE

    Are CRV facelift 2010 Executive praguri si partile de bara inferioare negre sau in culoarea caroseriei? In brosura spune ca sunt in culoarea caroseriei, pe cand la dealer (Carpati Motors) am intrebat si mi s-a spus ca sunt negre ca la Elegance.
Working...
X