Incarcare duala baterie CR-V 1.6L i-DTEC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Din ce am inteles eu acolo, la Asko, bornele nu oxideaza vizibil ci doar pe interior, pe suprafata de contact cu cele ale bateriei iar oxidul nu arata ca acela cu care eram obisnuiti la bateriile cu Pb. Vaselina aplicata este si ea una speciala pt tipul respectiv de material/oxid.

    Comment


    • #17

      p.s. Daca Rombatul ala te tine 4 ani de zile, vb f serios, te fac studiu de caz pentru cei de la Rombat si la cata reclama o sa-si faca, o sa iei banuti pt asta. Dar o mai spun odata, sper sa te tina un an

      Peste o luna face anul. Din pacate, nu mai tin masina inca 3, asa ca m am lins pe bot de o masinuta gratis...
      Oricum, raman la convingerea ca va merge pt xa asa cum as spus, NU folosesc sistemul Start Stop, deci nu cad de ce nu ar tine.
      1.6,white, lifestyle.

      Comment


      • #18
        Si de cate ori ai incarcat-o pe redresor in anul asta? Dar sincer!

        Comment


        • #19
          @closchkutza crezi ca ai vreo sansa sa iti spuna ceva? S-a convins deja ca nu e ce trebuie, dar the hard way.

          Comment


          • #20
            A spus omul intr-un alt topic ca nu mai are masina deci si sa vrea nu mai are cum sa raspunda )

            Comment


            • #21
              Salut,
              Sunt posesor de civic 5d, 2015, 1.6D 120cp, si am schimbat 2 baterii, in 4 ani. Am avut si alarma Viper cu senzor de proximitate. Prima am schimbat-o la 1.5 ani ca era descarcata tot timpul, la fiecare revizie 70-80%.
              Am mers absolut tot timpul cu start stop dezactivat, manual, dupa pornirea motorului.

              Urmatoarea, am schimbat o la 3 ani si 3 luni, cand a crapat 1-2 elementi si la primul test aparea ca e ok, dar in realitate bateria era terminata. Din cauza asta, mi s-au sters codurile cheii, de 2 ori, din ECU si a trebuit sa o urc pe platforma, ca nu mai pornea din cauza ca imobilizatorul nu detecta cheile.
              Ulterior, am inlocuit-o cu Varta cu gel Silver/blue sau AGM, nu mai stiu numele, cea mai scumpa si de 720/750Ah. I-am pus si un monitor de baterie si am urmarit-o.
              https://www.aliexpress.com/item/3278...27424c4dRTDwcD\
              Am dezactivat si senzorul de proximitate Viper, ca imi consuma 0.2-3 Ah, in idle.

              De 1.5 ani nu mai am probleme si tot urmaresc bateria, dar merg tot timpul cu farurile aprinse, ca atunci forteaza sa incarce (se duce la 14.35 V), altfel face spike-uri si nu apuca sa o incarce la drumuri de 4-5 km.
              Daca merg fara faruri, observ ca e programata sa incarce cu spike-uri, cand franez sau schimb vitezele (deci nu mai trimite puterea la roti), iar bateria scade pe la 50-60%, apoi incepe sa se incarce. Deasemenea, daca e foarte frig, incepe sa se incarce, dar nu stiu exact in functie de ce parametri, ca doar din voltaj, nu-mi pot da seama.

              Folosesc philips long life H7, ca sa ma tina becurile mai mult, ca e bataie de cap sa le schimb. Astea sunt si din fabrica pe ambele faze (scurta si lunga).

              Comment


              • #22
                Originally posted by robylup0785 View Post
                Concluzia ta este gresita. Sistemul start/stop vine la pachet cu multe chesti, printre care IBS- INTELIGENT BATTERY SENSOR, BMS- BATTERY MANAGEMENT SYSTEM si recuperarea energiei din franare. Mai exista sistemele start/stop simple cum sunt la vw pe benzina, hyunday, renault samd. Acestea din urma au doar ibs si merg cu baterii efb sau chiar clasice Pb-Acid. In schimba frumoasa ta merge cu baterie AGM care face fata incarcarii haotice care o comanda ecu-ul. Pe langa ca ai schimbat bateria cu una noua, trebuia facuta si codarea/imperecherea bateriei prin diagnoza cu ecu-ul masinii, el nu are de unde sa stie ca are baterie noua si o va incarca si descarca ( da ai auzit bine, sunt momente cand se inchide de tot alternatorul si mergi doar pe baterie, si automat se descarca) cum o facea pe cea veche. Honda ta nu e speciala, majoritatea marcilor auto mai spre premiul au acest sistem. Tu ai tras o romaneasca, ai facut economie la 200 de lei, acum o sa pice bateria si o sa scoti din nou bani din buzunar.

                P.s. o baterie cand "sta" poate avea tensiunea intre 12.4v si 12.8v, depinde cat a stat si ambele sunt tensiuni bune
                P.p.s. la masina ta iti stergi tot ce stii de la alte masini despre incarcarea auto. la tine e corect sa gasesti si 12.4v cu motorul pornit si 15.5v cu motorul pornit.
                Pot sa fac „imperecherea“ singur sau trebuie sa ajung in service? Tocmai ce mi-a murit bateria dupa 5 ani pe un CRV-1.6, 2015, m/t, 160cp.

                Comment


                • #23
                  Salutare, asa cum am spus am vandut o si mi am luat alta mai tanara.(si regret amarnic) cand am vandut o bateria mergea brici,mai departe nu stiu ce s a mai intamplat. Acum mi a picat bateria si la asta, dupa cca 2 ani de utilizare.
                  Varta AGM. Baterii slabe, sau softul de incarcare slab asa cum am convingerea.
                  De la service stiu ca softul nu stie decat tipul de baterie originala Varta AGM.
                  Nu cred ca ca se poate imperechea alta baterie, parerea mea este ca nici nu conteaza.
                  Sa mergi cu farurile aprinse tot timpul sau cu ventilatorul pe trepta maxima ca sa ai 14.3 v la incarcare mi se pare o prostie, Honda concept.
                  La noua masina 1.6 160, 9 trepte: papa 1l de ulei la cca 10.000km, asta nu i bai. Desteptii au trecut consum normal 1l/1000km.
                  consuma putin putin carburant dar au uitat sa spuna ca pui si ulei cand faci plinul.
                  Cutia de viteze cea mai avansata din lume e asa de avansata ca nu o repara nimeni. Umblat cu ea pe la toate service urile din oras, toti dau din umeri.
                  ​​​​​cloncane la schimbarea treptelor, dar asa e normal auzi...si face asa de cand cm luat o (60.k acum am 115k), schimbat ulei, etc tot asa face.

                  Honda o schimba cu totul , nu repara nlmic.
                  Pacat de masina ca e frumoasa si spatioasa, o mai tin numai de gura nevesti mi.
                  1.6,white, lifestyle.

                  Comment


                  • #24
                    Toti producatorii de cazane indica un consum de ulei de 1 litru la 1000 km ca fiind normal, nu doar Honda.

                    Sper sa nu gresesc, insa cutia asta nu e facuta de Honda, e doar cumparata. Cutiile destepte erau cele automate clasice, dar deh, asa cand vrem multe trepte si schimburi rapide prin ele. Hai sa ne uitam si prin ograda celorlalti, si o sa vedem aceleasi probleme la motoare si cutii.

                    Comment


                    • #25
                      Ca de obicei dam vina pe victima.

                      Noi suntem de vina ca am cumparat masina cu 9 trepte, nu Honda ca a scos o pe piata.
                      Daca avea fusta scurta te miri ca a violat o?

                      Dar asta nu este o scuza. Honda cand a luat cutia de la ZF si a asumat asta nu? Nu a lasat o pe seama clientilor....
                      Din punctul meu de vedere Honda a pierdut f mult la capitolul imagine cu cutia asta.
                      In afara de sigla si desinul caroseriei, motorul si cutia lasa la dorit, fiecare cu problemele ei, f scumpe la reparat.
                      Honda, la fel ca restul, nu sare din rand: cat e garantie totul e ok, dupa aia s a spalat pe maini.

                      E o lectie foarte scumpa pentru mine, si nu spun asta pt ca ca am bani, dar banii sunt munciti si deci au si valoare pt mine. De ce sa i dau ca ca repar un lucru care nu ar trebui sa se strice, cel putin nu acum?

                      Pur si simplu nu inteleg cum un lucru care este scump poate sa fie mai prost decat unul mai ieftin.

                      Asa ca ca adio Honda cu toate inovatiile tale.
                      1.6,white, lifestyle.

                      Comment


                      • #26
                        Salut,

                        detin o Honda Crv, 1.6 diesel, achizitionata in martie 2018 (fabricatie 2017), de la o deprezentabta din Constanta.

                        In luna Mai 2020, mi se aprindeau martorii din imaginea atasata (daca dezactivam sistemul Start and Stop, nu mai imi apareau martorii aprinsi), astfel ca m-am dus lla reprezentata si au schimbat bateria.

                        In Decembrie 2020, dupa un drum lung de 40 km, m-am oprit la semafor, si mi s-a opit masina, moment in care s-au aprins toti martorii de la bord (la intoarcere, dupa acelasi drum de 40 km, am patit la fel). Apoi nu s-a mai intamplat acest lucru.

                        In Ianuarie 2021, pe 16, iar mi s-au aprins martorii din imaginea atasata (la fel ca anterior, doar cand Start and Stop era activ).

                        Credeti ca este vreo problema la masina, si nu se incarca bateria? Caci probabil bateria, trebuie iar schimbata, dupa 8 luni????

                        Va rog, stiti care ar fi cauza?

                        Multumesc!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Bartzole View Post
                          Acum mi a picat bateria si la asta, dupa cca 2 ani de utilizare.
                          Varta AGM. Baterii slabe, sau softul de incarcare slab asa cum am convingerea.
                          De la service stiu ca softul nu stie decat tipul de baterie originala Varta AGM.
                          Sa mergi cu farurile aprinse tot timpul sau cu ventilatorul pe trepta maxima ca sa ai 14.3 v la incarcare mi se pare o prostie, Honda concept.
                          La noua masina 1.6 160, 9 trepte: papa 1l de ulei la cca 10.000km, asta nu i bai. Desteptii au trecut consum normal 1l/1000km.
                          consuma putin putin carburant dar au uitat sa spuna ca pui si ulei cand faci plinul.
                          Cutia de viteze cea mai avansata din lume e asa de avansata ca nu o repara nimeni. Umblat cu ea pe la toate service urile din oras, toti dau din umeri.
                          ​​​​​cloncane la schimbarea treptelor, dar asa e normal auzi...si face asa de cand cm luat o (60.k acum am 115k), schimbat ulei, etc tot asa face.

                          Honda o schimba cu totul , nu repara nlmic.
                          Pacat de masina ca e frumoasa si spatioasa, o mai tin numai de gura nevesti mi.
                          - Asa e are un management mai ciudat al bateriei, mie mi-a picat dupa 3 ani, nu tine cont de tipul de baterie ca la VAG
                          - Cutia de viteze are cred ca intre 4-5 si 7-8 parca legaturi mecanice nu prin placi de frictiune si se aude zgomotul atunci cand cupleaza, unii au incercat s-o rezolve din soft, ZF-ul a zis ca nu e problema cu cutia, si la mine face la fel.
                          - Service-urile de la Honda intradevar schimba nu repara, daca e in garantie ai noroic daca nu platesti de te usuci

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by floritu View Post
                            Salut,

                            detin o Honda Crv, 1.6 diesel, achizitionata in martie 2018 (fabricatie 2017), de la o deprezentabta din Constanta.

                            In luna Mai 2020, mi se aprindeau martorii din imaginea atasata (daca dezactivam sistemul Start and Stop, nu mai imi apareau martorii aprinsi), astfel ca m-am dus lla reprezentata si au schimbat bateria.

                            In Decembrie 2020, dupa un drum lung de 40 km, m-am oprit la semafor, si mi s-a opit masina, moment in care s-au aprins toti martorii de la bord (la intoarcere, dupa acelasi drum de 40 km, am patit la fel). Apoi nu s-a mai intamplat acest lucru.

                            In Ianuarie 2021, pe 16, iar mi s-au aprins martorii din imaginea atasata (la fel ca anterior, doar cand Start and Stop era activ).

                            Credeti ca este vreo problema la masina, si nu se incarca bateria? Caci probabil bateria, trebuie iar schimbata, dupa 8 luni????

                            Va rog, stiti care ar fi cauza?

                            Multumesc!

                            Fa-i test de incarcare, cu ac-ul pornit la maxim si farurile aprinse, trebuie sa ai peste 14v si apoi un test de consum, probabil undeva sub 100mA.
                            Start/Stop omoara bateria daca nu se incarca de aia trebuie sa ai AGM sau EFB care support incarcari/descarcari rapide, dute cu bateria la garantie ar trebui sa fie in garantie vreo 3 ani parca.

                            Comment

                            Working...
                            X