Incarcare duala baterie CR-V 1.6L i-DTEC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Din ce am inteles eu acolo, la Asko, bornele nu oxideaza vizibil ci doar pe interior, pe suprafata de contact cu cele ale bateriei iar oxidul nu arata ca acela cu care eram obisnuiti la bateriile cu Pb. Vaselina aplicata este si ea una speciala pt tipul respectiv de material/oxid.

    Comment


    • #17

      p.s. Daca Rombatul ala te tine 4 ani de zile, vb f serios, te fac studiu de caz pentru cei de la Rombat si la cata reclama o sa-si faca, o sa iei banuti pt asta. Dar o mai spun odata, sper sa te tina un an

      Peste o luna face anul. Din pacate, nu mai tin masina inca 3, asa ca m am lins pe bot de o masinuta gratis...
      Oricum, raman la convingerea ca va merge pt xa asa cum as spus, NU folosesc sistemul Start Stop, deci nu cad de ce nu ar tine.
      1.6,white, lifestyle.

      Comment


      • #18
        Si de cate ori ai incarcat-o pe redresor in anul asta? Dar sincer!

        Comment


        • #19
          @closchkutza crezi ca ai vreo sansa sa iti spuna ceva? S-a convins deja ca nu e ce trebuie, dar the hard way.

          Comment


          • #20
            A spus omul intr-un alt topic ca nu mai are masina deci si sa vrea nu mai are cum sa raspunda )

            Comment


            • #21
              Salut,
              Sunt posesor de civic 5d, 2015, 1.6D 120cp, si am schimbat 2 baterii, in 4 ani. Am avut si alarma Viper cu senzor de proximitate. Prima am schimbat-o la 1.5 ani ca era descarcata tot timpul, la fiecare revizie 70-80%.
              Am mers absolut tot timpul cu start stop dezactivat, manual, dupa pornirea motorului.

              Urmatoarea, am schimbat o la 3 ani si 3 luni, cand a crapat 1-2 elementi si la primul test aparea ca e ok, dar in realitate bateria era terminata. Din cauza asta, mi s-au sters codurile cheii, de 2 ori, din ECU si a trebuit sa o urc pe platforma, ca nu mai pornea din cauza ca imobilizatorul nu detecta cheile.
              Ulterior, am inlocuit-o cu Varta cu gel Silver/blue sau AGM, nu mai stiu numele, cea mai scumpa si de 720/750Ah. I-am pus si un monitor de baterie si am urmarit-o.
              https://www.aliexpress.com/item/3278...27424c4dRTDwcD\
              Am dezactivat si senzorul de proximitate Viper, ca imi consuma 0.2-3 Ah, in idle.

              De 1.5 ani nu mai am probleme si tot urmaresc bateria, dar merg tot timpul cu farurile aprinse, ca atunci forteaza sa incarce (se duce la 14.35 V), altfel face spike-uri si nu apuca sa o incarce la drumuri de 4-5 km.
              Daca merg fara faruri, observ ca e programata sa incarce cu spike-uri, cand franez sau schimb vitezele (deci nu mai trimite puterea la roti), iar bateria scade pe la 50-60%, apoi incepe sa se incarce. Deasemenea, daca e foarte frig, incepe sa se incarce, dar nu stiu exact in functie de ce parametri, ca doar din voltaj, nu-mi pot da seama.

              Folosesc philips long life H7, ca sa ma tina becurile mai mult, ca e bataie de cap sa le schimb. Astea sunt si din fabrica pe ambele faze (scurta si lunga).

              Comment

              Working...
              X