Aditiv diferential CR-V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aditiv diferential CR-V

    Salutare.
    Exista careva din utilizatorii de CR-V care sa fi incercat folosirea unui aditiv la diferentialul spate?
    Spre exemplu la revizia la diferentialul spate la Jeep Grand Cherokee era obligatoriu sa bagam un aditiv de la Mopar, deoarece au fost cazuri de uzura prematura.
    Am vazut ca sunt destul de multi care se plang ca nu prea trage spatele si ma gandeam daca nu ar fi benefica folosirea unui astfel de aditiv.

  • #2
    Se schimba la 20.000 km uleiul de dif doar cu ulei Honda DPS-F. Fara aditivi la Honda.
    Si uleiul are interval de schimb mai rar, dar recomand schimbarea lui la fiecare revizie.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Nu pune nimic in afara de uleiul HONDA...exact cum spune Ticker. Altfel il termini....
      Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

      Comment


      • #4
        Imi pare rau dar astea sunt legende urbane, pe siteurile rusesti pun aia tot felul de uleiuri si aditivi, chiar si ala de Honda e contrafacut la ei(poate si la noi) in mare parte si nu au nici pe dracu. Si aia baga off road extrem, nu merg doar pe sosele cu ele.
        Eu personal am pus Amsoil la ultimul schimb si am cam 3000 km cu el in toate conditiile de drum din care 60 de km pe drumuri de TAF in padure in treapta 1 si 2. Nici o problema.
        Uleiurile americane sunt cel putin la fel de bune. Aditivi nu am incercat. Prefer schimbul, e vorba de 1 litru de ulei in plus la 2-3 schimburi de ulei. Nu saracesti, daca chiar vrei sa fii maniac.
        Cu schimbatul mai des sunt absolut de acord desi stiam ca la 60000 se recomanda. Era limpede al meu, doar ca iarna trecuta la -25/30 de grade a inceput sa se auda un uruit. A disparut dupa schimb.


        in Australia si Noua Zeelanda unde sunt conditii extreme cei cu CRV/HR-V pun https://www.penriteoil.com.au/produc...al-pump-system Ai si datele ca sa faci comparatie cu alte uleiuri.
        Last edited by dacliber; 15-03-18, 14:09.
        ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

        Comment


        • #5
          Si eu recomand tot numai ulei original Honda.
          Primul schimb la diferential este la 20k si apoi la fiecare 40K - asa scrie in cartea tehnica.
          Problema este ca la CR-V nu e un diferential simplu, este o intreaga uzina, si un ulei care nu este in standardele cerute va face sa se distruga repede sistemul, cu costurile foarte mari aferente.
          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

          Comment


          • #6
            Fiecare face ce vrea, eu doar am confirmat ca exista optiuni. Legat de cat e de complicat si ce uzina e in diferentialul CRVului depinde cu ce il compari. Eu am injurat fiecare metru in offroad, si mi-am propus sa merg cu alta marca data viitoare in care sa bag unsoare de urs.
            Hondele sunt pentru sosele, diferentialul deschis SIMPLU, nu are cum sa faca fata la situatii dificile. Ca sa nu mai zic de lipsa de putere, garda joasa, pasajele rotilor mici in care nu poti pune cauciucuri inalte fara modificari serioase la caroserie, etc.
            Ca sa ai probleme serioase in differential trebuie sa fie un cumul de factori, nu ca ai pus alta marca de ulei cu aceleasi specificatii sau mai bune.
            Ca si concluzie la intrebarea principala, se pare ca nu foloseste nimeni aditivi.
            Last edited by dacliber; 16-03-18, 17:44.
            ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

            Comment


            • #7
              Crv-ul nu este pentru ce faci tu cu masina. Pt ce vrei tu exista Duster si la banii aia cat costa nu ai ce sa gasesti mai bun in off-road.

              Comment


              • #8
                Da, asa este, Dusterul incepe sa fie cireasa de pe tort in clasa sa. Pacat de motorizarile slabe... si electronica Renault... si faptul ca e urata... si mica la interior... si mai sunt si altele.
                Ma intreb daca accepta uleiuri calitative aftermarchet. Ca fac un efort si imi iau unul, tot trebuie sa profit de programul Rabla.
                ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                Comment


                • #9
                  Am fost saptamana asta 2 hondari si un CR-v plin pe drumuri extrem de dificile pe la Magura Pestera Sirnea... si in zone fara drum... si a mers super bine, cu pante abrupte, sleauri si santuri. Tractiunea spate, impecabila. Cred ca mai conteaza si cum vorbim cu masina... a fost un drum senzational... cand erq drum, caci am mers si pe zone fara nici un drum. Si nu am umblat la comanda manuala a diferentialului, am lasat totul pe Auto.
                  Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                  Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                  Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                  Comment


                  • #10
                    Cum adică comanda manuala a diferențialului?
                    2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                    Ex:
                    2014 Honda Civic Executive
                    2011 Honda Civic GT

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bacu View Post
                      Cum adică comanda manuala a diferențialului?
                      Adica nu am activat VSA manual. Mergea, arata pe bord, cand intra in functiune, si tractiunea 4x4 a mers exemplar.
                      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cerevelu View Post
                        Adica nu am activat VSA manual. Mergea, arata pe bord, cand intra in functiune, si tractiunea 4x4 a mers exemplar.
                        Cum activezi VSA manual?

                        Comment


                        • #13
                          Cred ca se refera ca are buton de VSA off. Oricum pe mine nu ma convinge ca CRV e bun in offroad, dar asta e, unii sunt super incantati de masina lor si e normal sa fie asa pana la un punct. Soferul oricat de bun ar fi si orice traseu ar alege sa fie mai usor, e limitat de ce poate masina si cauciucurile. Si CRV nu poate decat chestii medii. Sunt curios cam ce distanta s-a parcurs? ca daca mergi 200 m in conditii dificile, si ai scapat cu bine de acolo normal ca esti incantat si satisfacut. Iar daca sustii ca ai mers pe traseu ,,greu,, cu cauciucuri de strada e clar, nu are rost sa insistam.
                          Last edited by dacliber; 06-05-18, 21:47.
                          ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dacliber View Post
                            Cred ca se refera ca are buton de VSA off.
                            Ahaaa, deci butonul "VSA Off" activeaza VSA, manual.

                            Comment


                            • #15
                              Ce stiu eu?!!! By default e activ, uneori si daca vezi ce scrie pe un buton creierul asociaza cu ce vezi mereu, adica buton ON/OFF chiar daca el e doar OFF.
                              Are dreptate insa, intuiesc ce vrea sa spuna, in offroad in unele situatii, VSA off e folositor mai ales ca la Honda cuplul maxim e la turatii mari.
                              Last edited by dacliber; 06-05-18, 12:47.
                              ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                              Comment

                              Working...
                              X