Probleme transfer tractiune spate pt CR-V 4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dixi
    replied
    ticker,Turkish&rezare:multumesc mult!

    Leave a comment:


  • rezare
    replied
    dixi: in general decuplezi vsa cand nu vrei sa-ti taie din putere/ia din "avant", gen urcatul unei pante/trecut printr-un troian de zapada/balta de noroi, etc. In multe situatii cu aderenta precara e bine sa te folosesti de inertia masinii ca sa treci - oprirea pe loc de obicei necesita mai multa aderenta pentru a te urni decat de a mentine miscarea existenta a masinii.

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    nu, nu se suprapune
    dar eu am mers in acele ocazii asa pentru ca voiam sa o pun putin de-a latul
    dupa care a facut cineva acelasi lucru si eu am mers in spate pentru ca voiam sa vad cum functioneaza sistemul de tractiune - pe care multi il critica pe net ca nu transfera pe spate
    ideea e ca, cel putin la crv3 transfera din belsug

    Leave a comment:


  • dixi
    replied
    So tractiunea integrala nu se suprapune total cu VSA?(asa e pricep mai greu, first 4x4 here).Multam.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    VSA poate fi decuplat. Uneori e mai bine sa mergi patinat decat sa stai pe loc.
    Nu e o situatie tipica in care sa il decuplezi. Daca simti ca nu ajuta VSA la o situatie anume, atunci incearca cu el decuplat.

    Leave a comment:


  • dixi
    replied
    Buna ziua. Am si eu de putina vreme o CR-V 2007/benzina si as avea niste intrebari legate de functionarea VSA. De exemplu in situatile descrise cu pante inghetate, zapada etc, ati mers cu sistemul VSA activat?
    Userul Turkish spunea: "LE:eu am mers cu CRV-ul vechi prin coclauri si a performat bine mai ales cu controlul tractiunii dezactivat" deci sunt si situatii unde e mai bine sa il dezactivam, desi in cartea masinii se recomanda folosirea permanenta? Came care ar fi ele?
    Sa inteleg ca tractiunea integrala functioneaza si independent de VSA?
    Va multumesc.
    Last edited by dixi; 06-02-15, 14:46.

    Leave a comment:


  • dixi
    replied
    In situatia descrisa ati mers cu ASV activat? Multumesc

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Acolo....


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Leave a comment:


  • chipson78
    replied
    unde? la ITP?

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Poate nu ti-ai dat seama si erai cu civicul...!😄


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Leave a comment:


  • chipson78
    replied
    eu am ajuns in urmatoarea situatie: o roata fata lipita de o bordura inghetata fara aderenta. in momentul in care am incercat sa inaintez, fata nu a urcat insa masina a alunecat frumos pe langa bordura, semn ca o impingea spatele. am fost insa si in situatia din videoclip, adica pe role la ITP si nu a plecat de pe loc :d

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Ma ofer voluntar sa testez daca merge sau nu.

    Cum facem? Imi da careva un CR-V 4 pe mana sau punem mana de la mana si imi luati unul ?

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Cei cu modelul nou nu mai au curaj sa zica nimic...!
    Plus ca nu prea indraznesc sa se bage in situatii dificile, e normal, au garda la sol cea mai mica!😄


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Leave a comment:


  • mihainstef
    replied
    Ar trebui sa ne spuna cineva care are modelul nou daca chiar sunt probleme sau nu, vad ca toti care putem impartasi experiente de genul asta avem generatia III.
    Si eu am bagat CR-V-ul prin niste zapezi interesante si zone cu gheata si nu am simtit decat ezitari foarte mici pe care le pot pune pe seama anvelopelor cam batrane si uzate.

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    si eu am fost pe la Intorsura Buzaului de Anul Nou la o cabana foarte faina care este la capatul unui drum forestier in urcare de cativa km
    CRV-ul III a urcat pe un astfel de drum acoperit cu zapada si partial gheata fara sa ezite, eu eram in spate si se vedea clar ca transfera pe puntea spate - sunt convins ca si CRV-ul nou face asta, situatia acea de test cu role e o situatie complet artificiala care nu poate fi intalnita in viata reala

    ca si anecdota in coloana de masini care urca mai era un Freelander caruia i crapase transmisia integrala si mergea numai cu tractiune... si care pana la urma pentru a ajunge sus a fost tractat de un Pajero

    intr-una din zilele in care am stat acolo am facut si niste off road cu un Patrol si am urcat mai sus pe munte prin zapada complet proaspata care ajungea pana la genunchi
    pentru asa ceva masina aia e perfecta, ofera o putere si un control fenomenal

    Leave a comment:

Working...
X