Probleme transfer tractiune spate pt CR-V 4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Punk
    replied
    CRV nu intră în targetul meu ca și model de mașină. Dar dacă m-aș gândi să cumpăr una mâine sunt 100% sigur că aș spune pas la Honda tura asta. Părerea mea sinceră este că testul a fost unul corect și CRV nu avea voie să fie fail aici. Nu l-a lăsat într-o roată și i-a spus "du-mă acasă" ci i-a lăsat 2 roți cu aderență că să împingă mașina. Nu mă deranja dacă avea nevoie de o rotație completă a roților din față ca să se prindă de situație dar la 20.000 - 30.000€ mă aștept să fie în stare să mă scoată fără emoții dintr-o parcare subterană care nu are rampă încălzită (iarna bineînțeles).

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    E un pic fortat testul, intr-adevar; cu toate acestea, rezultatul n-ar fi trebuit sa fie cel observat. Raspunsul Honda mi se pare la fel de fortat, incercand sa explice esecul masinii de-a urca, iar scuza "e putin probabil in real life..." nu-mi pare de ajuns sa justifice.

    Tot din capitolul real life, am fost exact in situatia descrisa, in care pe fata nu aveam aderenta, iar pe spate da (ceea ce m-a ajutat sa ma opresc). In situatia data, cu 4x4 trebuia sa pot pleca fara probleme de-acolo. (mentionez ca eram cu Accordul).

    Fie si in acest test fortat, masina trebuia sa plece, asa cum a facut-o Ford-ul. Una peste alta, cu toata explicatia Honda, e o lovitura de imagine incasata de Honda, din tot filmul cam asta e concluzia. Nu stiu pe cati potentiali clienti ii mai intereseaza la final sa vada explicatia, vor ramane cu concluza: 4x4 are o problema la Honda.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Eu nu am acces la youtube la munci asa ca o sa ma uit acasa.

    Nevertheless, simularea ar fi de genul panta + ghata sub rotile din fata.

    Tot nu mi se pare OK ca nu se transfera mcar ceva la rotile din spate. Pompa e activata electronic la generatia asta.

    Leave a comment:


  • chipson78
    replied
    nenea asta se descurca:

    si eu m-am descurcat asta iarna, deci, din punctul meu de vedere e doar o reclama la Kuga
    ma rog, daca intrati pe youtube si apoi pe site-ul celor care au facut testul o sa vedeti si explicatiile Honda Suedia.

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    raspunsul Honda publicat tot pe situl testerilor are niste sens
    mi se pare un pic extrem testul cu role
    cred ca pur si simplu sistemul CRV nu este gandit pentru situatia in care masina are ZERO grip pe fata si 100% pe spate
    si mai cred ca sansele sa dai in viata reala peste asa ceva sunt foarte mici
    evident insa ca tine de electronica si ca ar putea fi reprogramat
    ce spun ei insa este ca diferentialul CRV nu poate face fata pentru mult timp unei astfel de situatii


    LE:eu am mers cu CRV-ul vechi prin coclauri si a performat bine mai ales cu controlul tractiunii dezactivat
    de cel nou chiar nu stiu la prima mana
    dar testul respectiv mi se pare un pic artificial

    Leave a comment:


  • ticker
    started a topic Probleme transfer tractiune spate pt CR-V 4?

    Probleme transfer tractiune spate pt CR-V 4?

    Ar parea ca da...



    Trist :|

    Nu o fi cel mai 4x4 dar nici sa platesti 4WD si sa te trezesti cu 2WD...
Working...
X