Probleme transfer tractiune spate pt CR-V 4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • WillyCR-VFAN
    replied
    La taranoaia, in jud Buzau de Sarbatori (cod rosu) am urcat cu mai multe ocazii in panta (aprox 20-45 de grade) pe suprafata cu gheata (groasa si multa), pietris, sleauri, zapada proaspata, iar masina s-a comportat exemplar...si nu e prima data ! Asadar garantez ca si modelul din semnatura nu are niciun fel de probleme.

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Azi am fost cu CR-V ul meu (III) la Sinaia si am urcat bucata de panta la parcarea din fata telecabinei pe o suprafata cu gheata si zapada proaspata deasupra, pe o panta de aprox.45 grade, fara nicio problema.
    Va garantez ca cel putin modelul asta (din semnatura) nu are niciun fel de probleme. In spatele meu au mai incercat cateva masini cu tractiune simpla sa urce si nu au reusit.
    Iar trecerea a fost dintr-o data de la o sosea mai putin abrubta si curatata la negru la cea descrisa mai sus si nu am simtit nicio ezitare.

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Pai problema e la cele noi 2014(aparent pe 2013 e rezolvata cu update de soft)

    Leave a comment:


  • eurolawyers
    replied
    Testele sunt facute cu scopul de a distruge încrederea în Honda. Aici se pare ca trece testul....
    http://www.youtube.com/watch?v=zlL0A...Ywpj6y&index=2

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    ... cearta voastra ma irita
    Eu stiu o vorba: cu cat e mai bun " jeepul" ,cu atat mai departe vei alerga dupa tractor!
    https://www.youtube.com/watch?v=SZ3sJ3s1jH8
    Last edited by InjectoR; 27-10-14, 12:28.

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Ar fi tare sa fie de fapt un model 4x2....!


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    Trist rau filmuletu', cu Zambiloi n-am patit niciodata asa ceva. Si totusi parca e reclama la Kuga sau e un CR-V 4x2, inca nu cred ce-am vazut !!

    Leave a comment:


  • tudorart
    replied
    Neata!
    Am avut optiunea de blocare centrala la Ridgeline si atunci vroiam sa fi avut reductor Nu prea am facut uz de sistemul asta oricum. In sensul ca atunci cand iesea de undeva putea iesi oricum si cand nu mai iesea nu mai iesea nici cu centralul blocat. Sistemul 4Wd era mai putin de buget decat asta de crv dar tot destul de reactiv si concentrat pe puntea fata...ca majoritatea sistemelor ieftine/usoare. Partea buna e ca nu s-a incalzit niciodata si avea si cooler heavy duty separat pe cutia automata.

    Din pacate Honda nu are experienta si traditie cu sisteme heavy duty pt off road. De fapt nici pe partea de viteza pt ca la S2000 diferentialul l-au luat de la Mazda cred. Cu toate astea platesti o penalizare la greutate/randament si deci la consum cu Subaru. O cutie automata de Subaru e de doua ori mai mare si mai grea decat una de Honda...la fel si diferentialul spate. La fel si la cutia manuala pt ca primesti si un reductor in plus. Sunt altfel construite, orientate si functioneaza diferit (tot lantul cinematic incepand de la motorul longitudinal vs transversal pana in spate). E normal sa faca lucrurile mai bine un pic. Tot timpul se poate mai bine, ideea e sa nu supradimensionezi pt ce ai nevoie pt ca platesti in alta parte.

    Leave a comment:


  • rezare
    replied
    Toate problemele astea s-ar rezolva de la sine daca ar oferi posibilitatea de lock 50-50.

    Nu-mi vine sa cred ca au in continuare aceeasi problema de transfer de putere pe spate. CRV in continuare nu pare a fi o optiune pentru 4x4 cat de cat sigur, fara probleme.

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Cum spuneam, Subaru are cea mai buna transmisie integrala!
    Sa nu uitam ca tot Subaru a fost primul turism cu tractiune integrala, care a uimit atat Europa cat si America, mult inainte de Audi quatro!


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    E o diferenta! La asta are tractiune pe o roata din spate. La primul are pe ambele.

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    se referea la 4 si testul cu rolele e pe 4, dar fix aceeasi discutie a existat si despre 3 acum ceva vreme
    voila
    https://www.youtube.com/watch?v=kRniF4JQN2U
    dar eu sunt sceptic fata de testele de laborator
    insa din linkurile mele de mai sus testul rusilor e foarte bine facut

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Corect stimabile, am corectat din 3 in 4

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Cred ca totusi ca postul asta se refera la CR-V 4.
    Intr-adevar si eu sunt de parere ca transmisia cea mai buna este cea de la Subaru, insa eu personal am incercat-o pe cea de la CR-V 3 (al meu) si nu m-a facut inca de rusine (pe ploaie, gheata, mazga, noroi, zapada sau drumuri in panta).
    Insa aventura continua....


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    eu as vrea sa vad un test ca acesta
    https://www.youtube.com/watch?v=gGOYCzwFEAg

    sau un ex cu vechea generatie in care se vede clar ca transfera spre spate
    https://www.youtube.com/watch?v=o7jJGURnBNQ

    si aici desi e reclama Subaru se vede ca CRV transfera spre spate
    https://www.youtube.com/watch?v=wLkvqsQEV2Q

    nu ma intelegeti gresit, si mie mi se pare ca e ceva gresit dar nu m-as grabi sa dau sentinte radicale

    pe de alta parte
    si gata dupa asta ma calmez
    https://www.youtube.com/watch?v=M3oZSntJBOA
    de la min 10.40 incolo se vede clar ce semaleaza si oamenii la testul cu rolele
    spatele nu numai ca nu cupleaza dar e raportat ca "overheat" din start
    Last edited by Turkish; 24-10-14, 13:22.

    Leave a comment:

Working...
X