Probleme transfer tractiune spate pt CR-V 4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme transfer tractiune spate pt CR-V 4?

    Ar parea ca da...



    Trist :|

    Nu o fi cel mai 4x4 dar nici sa platesti 4WD si sa te trezesti cu 2WD...
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

  • #2
    raspunsul Honda publicat tot pe situl testerilor are niste sens
    mi se pare un pic extrem testul cu role
    cred ca pur si simplu sistemul CRV nu este gandit pentru situatia in care masina are ZERO grip pe fata si 100% pe spate
    si mai cred ca sansele sa dai in viata reala peste asa ceva sunt foarte mici
    evident insa ca tine de electronica si ca ar putea fi reprogramat
    ce spun ei insa este ca diferentialul CRV nu poate face fata pentru mult timp unei astfel de situatii


    LE:eu am mers cu CRV-ul vechi prin coclauri si a performat bine mai ales cu controlul tractiunii dezactivat
    de cel nou chiar nu stiu la prima mana
    dar testul respectiv mi se pare un pic artificial
    "Ethics. That's always so inconvenient."
    Cal Lightman

    Comment


    • #3
      nenea asta se descurca:

      si eu m-am descurcat asta iarna, deci, din punctul meu de vedere e doar o reclama la Kuga
      ma rog, daca intrati pe youtube si apoi pe site-ul celor care au facut testul o sa vedeti si explicatiile Honda Suedia.
      civic 2.2 5D FK3
      CR-V 2.2 AT RE6

      Comment


      • #4
        Eu nu am acces la youtube la munci asa ca o sa ma uit acasa.

        Nevertheless, simularea ar fi de genul panta + ghata sub rotile din fata.

        Tot nu mi se pare OK ca nu se transfera mcar ceva la rotile din spate. Pompa e activata electronic la generatia asta.
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #5
          E un pic fortat testul, intr-adevar; cu toate acestea, rezultatul n-ar fi trebuit sa fie cel observat. Raspunsul Honda mi se pare la fel de fortat, incercand sa explice esecul masinii de-a urca, iar scuza "e putin probabil in real life..." nu-mi pare de ajuns sa justifice.

          Tot din capitolul real life, am fost exact in situatia descrisa, in care pe fata nu aveam aderenta, iar pe spate da (ceea ce m-a ajutat sa ma opresc). In situatia data, cu 4x4 trebuia sa pot pleca fara probleme de-acolo. (mentionez ca eram cu Accordul).

          Fie si in acest test fortat, masina trebuia sa plece, asa cum a facut-o Ford-ul. Una peste alta, cu toata explicatia Honda, e o lovitura de imagine incasata de Honda, din tot filmul cam asta e concluzia. Nu stiu pe cati potentiali clienti ii mai intereseaza la final sa vada explicatia, vor ramane cu concluza: 4x4 are o problema la Honda.
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • #6
            CRV nu intră în targetul meu ca și model de mașină. Dar dacă m-aș gândi să cumpăr una mâine sunt 100% sigur că aș spune pas la Honda tura asta. Părerea mea sinceră este că testul a fost unul corect și CRV nu avea voie să fie fail aici. Nu l-a lăsat într-o roată și i-a spus "du-mă acasă" ci i-a lăsat 2 roți cu aderență că să împingă mașina. Nu mă deranja dacă avea nevoie de o rotație completă a roților din față ca să se prindă de situație dar la 20.000 - 30.000€ mă aștept să fie în stare să mă scoată fără emoții dintr-o parcare subterană care nu are rampă încălzită (iarna bineînțeles).
            Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

            Comment


            • #7
              eu as vrea sa vad un test ca acesta
              https://www.youtube.com/watch?v=gGOYCzwFEAg

              sau un ex cu vechea generatie in care se vede clar ca transfera spre spate
              https://www.youtube.com/watch?v=o7jJGURnBNQ

              si aici desi e reclama Subaru se vede ca CRV transfera spre spate
              https://www.youtube.com/watch?v=wLkvqsQEV2Q

              nu ma intelegeti gresit, si mie mi se pare ca e ceva gresit dar nu m-as grabi sa dau sentinte radicale

              pe de alta parte
              si gata dupa asta ma calmez
              https://www.youtube.com/watch?v=M3oZSntJBOA
              de la min 10.40 incolo se vede clar ce semaleaza si oamenii la testul cu rolele
              spatele nu numai ca nu cupleaza dar e raportat ca "overheat" din start
              Last edited by Turkish; 24-10-14, 13:22.
              "Ethics. That's always so inconvenient."
              Cal Lightman

              Comment


              • #8
                Cred ca totusi ca postul asta se refera la CR-V 4.
                Intr-adevar si eu sunt de parere ca transmisia cea mai buna este cea de la Subaru, insa eu personal am incercat-o pe cea de la CR-V 3 (al meu) si nu m-a facut inca de rusine (pe ploaie, gheata, mazga, noroi, zapada sau drumuri in panta).
                Insa aventura continua....


                Sent from my iPad using Tapatalk
                O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                Comment


                • #9
                  Corect stimabile, am corectat din 3 in 4
                  '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    se referea la 4 si testul cu rolele e pe 4, dar fix aceeasi discutie a existat si despre 3 acum ceva vreme
                    voila
                    https://www.youtube.com/watch?v=kRniF4JQN2U
                    dar eu sunt sceptic fata de testele de laborator
                    insa din linkurile mele de mai sus testul rusilor e foarte bine facut
                    "Ethics. That's always so inconvenient."
                    Cal Lightman

                    Comment


                    • #11
                      E o diferenta! La asta are tractiune pe o roata din spate. La primul are pe ambele.
                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Cum spuneam, Subaru are cea mai buna transmisie integrala!
                        Sa nu uitam ca tot Subaru a fost primul turism cu tractiune integrala, care a uimit atat Europa cat si America, mult inainte de Audi quatro!


                        Sent from my iPad using Tapatalk
                        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                        Comment


                        • #13
                          Toate problemele astea s-ar rezolva de la sine daca ar oferi posibilitatea de lock 50-50.

                          Nu-mi vine sa cred ca au in continuare aceeasi problema de transfer de putere pe spate. CRV in continuare nu pare a fi o optiune pentru 4x4 cat de cat sigur, fara probleme.
                          ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                          Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                          Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                          Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                          Comment


                          • #14
                            Neata!
                            Am avut optiunea de blocare centrala la Ridgeline si atunci vroiam sa fi avut reductor Nu prea am facut uz de sistemul asta oricum. In sensul ca atunci cand iesea de undeva putea iesi oricum si cand nu mai iesea nu mai iesea nici cu centralul blocat. Sistemul 4Wd era mai putin de buget decat asta de crv dar tot destul de reactiv si concentrat pe puntea fata...ca majoritatea sistemelor ieftine/usoare. Partea buna e ca nu s-a incalzit niciodata si avea si cooler heavy duty separat pe cutia automata.

                            Din pacate Honda nu are experienta si traditie cu sisteme heavy duty pt off road. De fapt nici pe partea de viteza pt ca la S2000 diferentialul l-au luat de la Mazda cred. Cu toate astea platesti o penalizare la greutate/randament si deci la consum cu Subaru. O cutie automata de Subaru e de doua ori mai mare si mai grea decat una de Honda...la fel si diferentialul spate. La fel si la cutia manuala pt ca primesti si un reductor in plus. Sunt altfel construite, orientate si functioneaza diferit (tot lantul cinematic incepand de la motorul longitudinal vs transversal pana in spate). E normal sa faca lucrurile mai bine un pic. Tot timpul se poate mai bine, ideea e sa nu supradimensionezi pt ce ai nevoie pt ca platesti in alta parte.
                            Website Boutique Oils

                            Comment


                            • #15
                              Trist rau filmuletu', cu Zambiloi n-am patit niciodata asa ceva. Si totusi parca e reclama la Kuga sau e un CR-V 4x2, inca nu cred ce-am vazut !!
                              Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                              "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                              "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                              Comment

                              Working...
                              X