CR-V vs. FORESTER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se baga la leasing pentru ca e pe firma. Si eu daca as lucra la ceva multi-nationala care sa imi ia prin leasing masina de serviciu intr-un anumit buget nu as zice pas
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • Originally posted by LittleM@n View Post
      Iar daca ai nevoie de masina de carat materiale pentru casa, nu stiu de ce dar eu nu le-as baga nici in Accord, nici in CR-V, nici in BMW, decat daca ar avea cateva 100 de mii de km si putin mi-ar pasa...
      Nu-ti imagina ca o sa car saci de ciment si caramizi, partea asta s-a incheiat de mult, este vorba de lucruri curate dar voluminoase. Doar pentru update, acum ma uit la 3GT.
      2007 CL7, Graphite Pearl

      Comment


      • OK, alegerea pare sa fie 3GT. Am vazut masina ieri si mi-a placut, este spatioasa si ceva mai inalta decat 4 in detrimentul comportamentului insa sper sa nu fie un dezastru. Din pacate nu o pot conduce.
        CR-V mi-ar fi placut insa nu se incadreaza. Raman insa cu CL7-le .
        2007 CL7, Graphite Pearl

        Comment


        • stai linistit tot ca un beemer merge
          doar ca unul cu fundul un pic mai mare
          ce motorizare?
          "Ethics. That's always so inconvenient."
          Cal Lightman

          Comment


          • Imi cer scuze pt raspunsul intarziat, un 318d va fi. Am condus motorul pe sedan si mi-a placut, aici o sa fie nitzel mai lent datorita masei mai mari insa sper sa fie un cruiser placut. Inteleg ca este mai silentios putin decat fratele mai mare, sper sa fie intr-adevar asa.
            2007 CL7, Graphite Pearl

            Comment


            • Nu era mai bine un Accord diesel decât ce ai ales ?

              Comment


              • Accord diesel motor 2.2 - "benve" diesel motor 2.0
                Deci taxe mai mici, asigurari mai mici.

                P.S. imi pare rau, am o consideratie scazuta pentru posesorii marcii bavareze; asta nu inseamna ca toti oamenii sunt la fel.
                '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi Executive, Nighthawk Black Pearl

                NU mai folositi luminile de ceata atunci cand nu trebuie!

                Comment


                • Originally posted by akebono View Post
                  Imi cer scuze pt raspunsul intarziat, un 318d va fi. Am condus motorul pe sedan si mi-a placut, aici o sa fie nitzel mai lent datorita masei mai mari insa sper sa fie un cruiser placut. Inteleg ca este mai silentios putin decat fratele mai mare, sper sa fie intr-adevar asa.
                  Nu te incadrai la 320d?
                  BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                  Comment


                  • Originally posted by dinoc View Post
                    Nu era mai bine un Accord diesel decât ce ai ales ?
                    Dinu, dupa cum stii, am deja un accord pe care-l voi pastra. Doua accorduri nu prea fac sens, mai ales sedan. Un 3 touring facea sens, mai ales cu x-drive, insa din pacate valoarea de revanzare a touring-ului in Romania este mai jos decat in cazul acestei dihanii. Evident cu aceleasi dotari 3 sedan x-drive intra in pret, insa inca un sedan. Probabil imi va ramane in suflet ideea ca ar fi trebuit sa aleg un 420i gc - se incadra la pret, aceleasi dotari si un design sublim. Insa dupa cum stii, am familie iar in gc locurile din spate sunt chiar stramte.
                    Accord Executive 2.2 diesel nu se incadra la pret, desi mult mai ieftin decat BMW-ul datorita valorii de revanzare mici a japonezei. Accord 2.0 Executive se incadra. Mi-am dorit mult CR-V, insa ce puteam sa iau era elegance-ul 2.0 4x4 sau elegance-ul 1.6dtec. Nu mi-au placut din pacate dpdv dotari si motorizari. CR-V Executive 2.2 sau macar Lifestyle am mai spus ... era game over pt BMW.
                    As fi putut lua CX-5 2.0 Revolution (foarte bine dotata pe hartie), dar cand te urci in ea ... duster-ul este lux, prin prisma diferentei de pret / 2.

                    Originally posted by catalind
                    am o consideratie scazuta pentru posesorii marcii bavareze; asta nu inseamna ca toti oamenii sunt la fel.
                    Imi pare rau pentru suferinta ta. Free your mind, este tot o masina cu 4 roti. Nu marca bavareza este de vina ci spiritul latent care in anumite cazuri se trezeste odata cu achizitia marcii.

                    Originally posted by Dozer
                    Nu te incadrai la 320d
                    Ba da, insa chel si la bmw cand iei modelul de baza apai este chiar chel. Am preferat sa-l dotez decent pe interior si sa-l folosesc in regim de cruiser. 20d-ul este mai potent insa din pacate nu foarte cultivat ca sunet, destul de galagios pe afara, 3-ul fiind destul de bine insonorizat.
                    akebono
                    Senior Member
                    Last edited by akebono; 17-09-14, 21:14.
                    2007 CL7, Graphite Pearl

                    Comment


                    • Ah, chel clar nu. Exact cum spui... pentru BMW varianta de baza inseamna roti si volan.
                      Nici in varianta x18d nu mi s-a parut foarte stralucita din punct de vedere al sunetului... sunt niste mici tractorase amandoua. De condus motorizarea x18d nu am condus-o, dar in schimb x20d(varianta normala, nu efficient dynamics) se misca foarte bine. In acelasi timp, stie sa fie si foarte econom, in special daca il folosesti in modul eco pro.

                      Sa iti fie intr-un ceas bun si sa te bucuri de ea!
                      Dozer
                      Senior Member
                      Last edited by Dozer; 17-09-14, 22:47.
                      BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                      Comment


                      • x20d clar are dinamica mai buna, insa cred ca va fi on par cu accordul actual, chiar daca in realitate cl7-le este mai rapid, cuplul de diesel favorizand impresii . Pt 20d trebuia sa renunt la aproape 2.5k de dotari, dar am preferat scaune sport, volan m, tapiterie non stofa, xenon cu angeli, servotronic, pdc, cruise, senzori, sonorizare si inca cateva maruntisuri.

                        Marketing-ul la BMW lucreaza puternic. De exemplu pe 4gc diferenta intre umilul 18d si 20i este de 144 eur!!!. Pe 3gt diferenta intre aceleasi motoare este: 870 eur. Mi-ar fi placut mult 2.0 turbo pe benzina, insa la masa gt-ului si la modul in care sunt obisnuit sa conduc accordul sigur ar fi consumat sanatos, dar cred ca ar fi mers Dumnezeieste!

                        Multumesc Dozer!
                        2007 CL7, Graphite Pearl

                        Comment


                        • Cazu site-ul fix cand am dat sa postez si eu . Nu am chef sa mai scriu odata... si nici nu vreau sa starnesc un versus pe aici... dar ca posesor de x20d, nu prea as fi de accord cu tine .

                          Cat despre achizitie in cazul tau, sunt sigur ca ai facut o alegere foarte buna renuntand la 320d mai putin dotat in favoarea unui 318d mai dotat.
                          BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                          Comment


                          • Pai ce versul sa starnesti? Eu am condus x20d si stiu ce poate, atat cel de 184 cat si cel de 190cp. Nu am aceleasi asteptari de la x18d. Versus vs. zgomot, aici totul este relativ. 20d-ul mi se pare mai zgomtos si iregulat decat 18d-ul si asta este cam confirmata de ce se mai scrie. Alt versus nu-mi imaginez ce ar putea iesi.
                            akebono
                            Senior Member
                            Last edited by akebono; 17-09-14, 23:10.
                            2007 CL7, Graphite Pearl

                            Comment


                            • CR-V vs. FORESTER

                              Parerea mea e ca ai facut o alegere foarte buna. Nu putem compara BMW cu Honda, cel putin ultimele lor modele sunt belea. Doar la rafinamentul motoarelor le-am putea masura si Honda ar avea un cuvant de spus, comparatia se opreste insa aici.
                              Sa te bucuri de ea si sa revii cu impresii .
                              '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

                              Comment


                              • Aveam impresia ca un 318d ar fi fost chel la dotari in comparatie cu accord diesel executive, dar inteleg ca l-ai configurat dotat si ai iesit bine la pret, din ce am inteles de mai sus.
                                Este si cu x-drive ca nu am mi-am dat seama, cutie automata ?
                                Sa-l stapanesti sanatos!

                                Comment

                                Working...
                                X