Nu te speria de benzina, consuma numai la blana in rest au aceleasi valori ca la Honda sau chiar mai jos. Eu daca ar fi sa aleg de la ei acum ceva ar fi motorul de 2.0i turbat. In plus, dieselul este mai scump a intretinere si are filtru de particule care la modelul acesta inca nu poate fi anulat. Daca este o masina folosita des in oras atunci m-as gandi de 2 ori inainte sa o cumpar. Eu dau jos pe zi cam 3-4 filtre de particule si incerc mereu sa le explic oamenilor ca generatiile noi de motoare turbo diesel nu sunt pentru oras.
CR-V vs. FORESTER
Collapse
X
-
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
-
@DOC asa am crezut si eu cand am luat 1.2 TSI... dar a esuat lamentabil la consum.
Pe acelasi traseu CR-V-ul diesel a scos media 8.0. TSI-ul 10.2. Eu le-am condus pe amandoua la aceeasi ora aprox., pe exact acelasi traseu. Ca sa nu mai vorbim de o janghina din 2001, tot 2.2 diesel, care scoate aproape 7.
Singur lucru bun la benzina il vad in costul de intretinere/revizie. Atat.
P.S. ce rost mai are titlul cand se discuta despre total alte masini?!?'08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi Executive, Nighthawk Black Pearl
NU mai folositi luminile de ceata atunci cand nu trebuie!
Comment
-
Originally posted by dinoc View PostAveam impresia ca un 318d ar fi fost chel la dotari in comparatie cu accord diesel executive, dar inteleg ca l-ai configurat dotat si ai iesit bine la pret, din ce am inteles de mai sus.
Este si cu x-drive ca nu am mi-am dat seama, cutie automata ?
Sa-l stapanesti sanatos!
Originally posted by DocNu te speria de benzina, consuma numai la blana in rest au aceleasi valori ca la Honda sau chiar mai jos. Eu daca ar fi sa aleg de la ei acum ceva ar fi motorul de 2.0i turbat. In plus, dieselul este mai scump a intretinere si are filtru de particule care la modelul acesta inca nu poate fi anulat. Daca este o masina folosita des in oras atunci m-as gandi de 2 ori inainte sa o cumpar. Eu dau jos pe zi cam 3-4 filtre de particule si incerc mereu sa le explic oamenilor ca generatiile noi de motoare turbo diesel nu sunt pentru oras.2007 CL7, Graphite Pearl
Comment
-
Originally posted by catalind View Post@DOC asa am crezut si eu cand am luat 1.2 TSI... dar a esuat lamentabil la consum.
@akebono: am anulat filtre de particule la masini in garantie si stii de ce? Pentru ca s-au saturat proprietarii de ele. Cand aveau nevoie de masina, motorul intra in avarie din cauza dpf-ului colmatat. O vizita la service pentru regenerare se face pe bani/timp. De exemplu, daca pleci cu masina in concediu si iti intra in avarie cu limitare de putere si turatie, nu cred ca te mai intereseaza ca ai sau nu garantie la ea. La BMW au si variante benzina NA si nu sunt motoare rele.Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
Originally posted by FLORIN CRISTEA View PostSUBARU...👍
Originally posted by FLORIN CRISTEA View PostCand am luat CRV m-am uitat si la SUBARU..dar nu ma tinea buzunarul. As fi luat un Forester. Au tractiunea f buna. CRV mai da rateuri uneori. Mai ales fara echipare corespunzatoare e jale. Am experiente cu CRV si nu vorbim de offroad adevarat.E alegerea ta.
De curīnd (mai exact de ieri )și eu am īnceput să urmăresc cele două modele aduse īn discuție. Pentru mine CRV primează dpdv al aspectului, atīt interior cīt și exterior, iar Subaru dpdv al trracțiunii.
Și aici īncepe dilema mea: anual, īn timpul iernii, trebuie să străbat o porțiune de DJ care se tot acoperă de zăpadă. Atīt de mult că oamenii din zonă preferă să o ia prin cīmp, pe arătură. (evident, cei care au ceva 4x4)
Despre Subaru nu-mi fac griji că n-ar trece, dar oare CRV ar face-o?
Și mai e o chestie pe care nu o īnțeleg, mai ales pentru că nu am condus niciodată o mașină cu cutie automată și nici nu mi-am bătut capul să īnțeleg principiul de funcționare a unei astfel de cutii. Cum/care e tehnica de condus o mașină cu cutie automată și tracțiune AWD ca să ieși din situații de genul?Last edited by Diversion; 20-08-15, 13:03.
Comment
-
Vrei elegant a si clasa iei CRV vrei sportivitate si tractiune iei Forester . Cand am luat CRV-ul am ales eleganta si confortul , puteam Sa iau si Forester dar dieselul cam are probleme Nu e fiabil inca , iar benzinarul te scoate din minti la consum . Cutia automata la Forester Nu are reductor Asa ca face un pic Mai bine la situatii de genul decat CRV .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
Comment