CR-V vs. FORESTER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CR-V vs. FORESTER

    Salutare,

    Ma zbat de ceva vreme cu o decizie privitoare la alegerea masinii. Am cam testat tot ce-a fost in aria mea de interes si daca RAV4 a fost prima optiune, dupa ce l-am testat a iesit complet din cursa. Am mai testat si alte modele, nu merita sa le mentionez. Au ramas doua si mi-e greu sa ma decid. Provocarea pentru voi va fi, daca vreti sa ma ajutati, sa incercati (macar) ) sa fiti obiectivi!

    Lucrurile care ma intereseaza (le-am dat si note din punctul meu de vedere)

    - confort: CR-V 10, Forester 9
    - aspect exterior: CR-V 10, Forester 9
    - cutie automata la diesel: CR-V DA, Forester NU!!! - s-ar putea sa fie principalul motiv pt care as opta pt CR-V
    - tractiune integrala si comportament off-road: CR-V 7, Forester 10
    - consum: CR-V 8, Forester 10
    - sportivitate: CR-V 7, Forester 9
    - luxury feeling: CR-V 9, Forester 7
    - bumper la picioarele pasagerilor din spate: CR-V NU (bravo), Forester da
    - Motor diesel: ambele furnizeaza aceeasi putere si acelasi cuplu, doar ca CR-V-ul are nevoie de un motor 2.2 fata de 2.0 al lui Forester, deci taxa de prima inmatriculare este putin peste dubla, asigurari, impozit, etc, mereu mai mari. Ciudat, mi s-a parut 2.0-ul foresterului mai fasnet decat 2.2-ul CR-V-ului.
    - CR-V-ul mi se pare cam balenos, cam neadecvat pt Bucuresti, totusi ofera un spatiu interior foarte generos. Foresterul parca e mai mic iar spatiul interior e si la el destul de generos.
    - vizibilitate: mie mi s-a parut foresterul ca bate CR-V-ul la capitolul vizibilitate, lasand la o parte gadget-urile (camere de dat cu spatele, etc), ma refer la vizibilitatea prin geamuri.

    Cam asa, voi ce ziceti?
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 28-03-14, 10:23.

  • #2
    In ce ani de fabricatie se incadreaza cele doua modele? Daca vorbim de forester 2008-2013 stiu ca sta foarte prost la partea de bucsaraie si brate. Am un coleg care le schimba foarte des si care costa foarte mult. In ceea ce priveste CRV nu-mi pot da cu parerea dar daca stai sa citesti putin forumul o sa constati ca nu prea gasesti probleme aici referindu-ma la cele caracteristice modelului.
    Accord Type S, 2.4 190cp+
    Nissan Patrol '90, 2.8 116cp bestia de noroaie
    Land Rover Discovery 2, Td5 2.5 170cp, overland

    Comment


    • #3
      Cred ca le vrei noi, nu?

      In cazul asta:

      Foresterul e pe sfarsit de generatie si nu stiu cum sta cu bolile lui (de ex. amortizoarele spate).
      De CRV-ul nou nu am auzit sa fie probleme si s-au vandut destul de multe.

      Daca nu ai de gand sa mergi offroad cu ea alegerea e clara: CR-V. Daca mergi pe la tara pe drumuri mai rele atunci ti-as recomanda Subaru.
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #4
        consum: CRV 8, Forester 10
        Eu cred că e invers.

        În rest, aș alege Forester 2.0XT, în detrimentul CR-V.

        Comment


        • #5
          @benionweb - outback ai scos din calcul?

          Comment


          • #6
            Sau outlander?

            Sent from my GT-S6310 using Tapatalk
            '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

            Comment


            • #7
              Avand in vedere ca un prieten apropiat are un Forester (2.0, benzina, manual), si am mers si eu ceva cu ea, eu nu mi-as lua.
              Are valoare la revanzare mica, tractiunea 4x4 permanent o face sa consume mai mult din start, iar feelingul de balena si inclinarea pe care o avea pe viraje nu mi-au dat incredere. Si dupa ce mersesem si cu alte Subaru, in special Forester, modelul anterior, ultima generatia de Forester (2008-2013) pe mine unul m-a dezamagit profund. A ramas doar ideea ca este un SUV cu infuzie de masina sport. Este doar un SUVulet oarecare, fabricat in Japan.

              P.S.: Cred ca valoare la revanzare a CRV-ului este mult mai buna decat a Foresterului. Cu toate acestea, diferenta de motoare 2.2 vs 2.0 din punct de vedere al taxelor si asigurarilor, s-ar putea sa faca Subaru o optiune mai economica, deci mai rentabila.

              Comment


              • #8
                Daca era vorba de vechiu Forester 2.5 XT si eu as fi ales Forester cu ochii inchisi. Intre noul CRV si noul Forester aleg CRV fara prea mari ezitari. In afara de veleitati off-road clar superioare, Foresterul nu are niciun alt plus in fata CRV-ului. E uratel tare saracu, indiferent de gusturi , mai putin confortabil, consuma mai mult si servicii post-selling mai prost percepute(vorbesc de Bucuresti aici). Fiabile stiu ca sunt amandoua potrivit unor statistici de pe-afara.
                _________________________
                2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

                Comment


                • #9
                  Cand am ales CR-V am avut aceeasi situatie, dupa multe alte marci, Forester sau CR-V ?! Am ales CR-V pt 8000 de iepuroi ramasi prin buzunare, nu regret nicio secunda alegerea ! Nu te voi plictisi cu laudarea CR-V-ului...daca ai off-road mult alege Forester, daca nu recomand CR-V, bafta !
                  Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                  "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                  "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                  Comment


                  • #10
                    Vezi ca la CR-V este o oferta interesanta pentru cateva modele ramase pe stoc din 2013. Eu m-as uita si la Mazda CX-5(foarte bine cotat in toate testele) si la Rav 4. La Subaru trebuie sa iei in calcul si reteaua de service-uri destul de restransa si costul pieselor de schimb.
                    ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

                    Comment


                    • #11
                      Chiar ca, gabriel are dreptate: Mazda CX-5 este o optiune foarte faina; eu am invartit volanul pe una, pe stradutele de la Sinaia, si fata de Foresterul de mai sus, parca era mai ce trebuie: mai aproape de asfalt, statea mai lipita, avea un comportament rutier mai apropiat de o berlina obisnuita. Plus ca echipamentele de pe ea, si briz-briz-urile in plus erau mult peste Forester.
                      Iar in afara de reductor, nu cred ca Foresterul are ceva in plus, asa tare, ca si veleitati de off-roader.

                      Comment


                      • #12
                        Apropo de mazda am condus un 6 zilele trecute cu diesel 2.2
                        Sincer ma asteptam la mai multe de la motorul de 170cai dupa ce am testat si accordul diesel. Frumoase mazdele astea noi la exterior insa interiorul e mai slab calitativ decat la Honda

                        Sent from my GT-S6310 using Tapatalk
                        '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

                        Comment


                        • #13
                          Va multumesc frumos pentru sfaturi!

                          Da, ma refeream la ultimele modele. Tin foarte mult la cutia automata, merg 95% prin Bucuresti, 99,9% pe asfalt. 4x4 il consider util doar cand e zapada abundenta. Eu nu practic off-roading, dar as vrea sa nu ies la lopata iarna prin Bucuresti.

                          Diesel vs Benzina cred ca e deja un alt topic ) cel mai probabil o sa merg pe diesel intrucat nu sunt diferente mari la achizitie, nici la intretinere. Iubesc insa cuplul de diesel.

                          Am sa iau in considerare si MX5-ul, si eu am auzit numai de bine de el. Probabil ca o sa-i fac un test. RAV4 m-a dezamagit (desi eu sunt toyotist) la demaraj, viraje si la aspect in interior. CRV-ul se tine mult mai bine in viraje decat RAV-ul.. am facut testul in aceeasi zi la amandoua...

                          Mai e o chestie, am discutat cu brokerul meu de asigurari de la Allianz, si mi-a spus ca au niste indici de risc pe fiecare marca&model, care fac ca pretul unei masini de 38.000 eur, SUV, sa fie diferit in functie de marca si model, in functie de incidenta accidentelor pe fiecare model in parte. In fine, ideea e ca la CRV au cel mai mare indice de risc. Cam ciudat, ma rog.

                          Comment


                          • #14
                            poate ca foresterul accelereaza mai bine dar pe viraje are ruliu mai mare decat crv
                            simtibil mai mare


                            sent using digital smoke
                            "Ethics. That's always so inconvenient."
                            Cal Lightman

                            Comment


                            • #15
                              Ce ziceti de CRV-ul 1.6? Baiatul asta zice ca e super ok. Ar insemna sa renunt la 4x4, si la automata. Dar pretul e imbatabil, cu vreo 10k mai mic...

                              Comment

                              Working...
                              X