Baterie CR-V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FLORIN CRISTEA
    replied
    [QUOTE=Adam Smithee;497528]Nu am mai apucat sa intru ieri, dar s-a rezolvat cu bine. Multumiri in mod special lui Florin, care m-a sunat si s-a agitat sa ma ajute, s-a oferit sa vina cu cabluri...etc..etc...[\0744114736QUOTE

    1. Dar wow...dacā nu-mi faci o statuie degeaba...
    2. Ce sa curga din ea..din batt noua..???..nu e fara intretinere ..capsulata..???
    3. Fa o poza daca vrei..sau mai multe sa vedem si noi montajul. Atat cat se poate vedea...




    Sent from my iPhone using Tapatalk 2
    Last edited by FLORIN CRISTEA; 10-01-14, 21:50.

    Leave a comment:


  • Adam Smithee
    replied
    Nu am mai apucat sa intru ieri, dar s-a rezolvat cu bine

    Multumiri in mod special lui Florin, care m-a sunat si s-a agitat sa ma ajute, s-a oferit sa vina cu cabluri, s-a oferit sa-mi faca rost de baterie noua de la Bosch si sa mi-o aduca, a dat telefoane, a cautat. In final nu a gasit baterie de marimea potrivita si nu a mai fost nevoie, dar wow, ce om deosebit. Jos palaria!

    Pana la urma am comandat o baterie de 63 de Ah de la Varta care mi-a fost adusa in aceeasi zi, dar evident nu se putea pune pe loc din cauza dimensiunii. Am dat cu emotii la cheie (unde era parcata nici nu era loc sa vina masina langa mine sa iau curent, poate noaptea cand se elibera parcarea) si, surpriza, a pornit! Am luat-o din loc si m-am oprit direct la Asko unde m-au ajutat cu multa amabilitate cu montatul si totul e ok.

    In final, au trebuit scosi peretii de plastic din jurul bateriei, dar inteleg ca are in continuare un suport pe care sta in caz ca o sa curga ceva. Bateria sta foarte bine fixata in prinderile metalice prevazute pe masina si totul este foarte ok.

    Ce am observat la vechea baterie (cred ca este cea cu care a venit masina): are o eticheta cu Varta pe ea si este de 45Ah. Altceva nu imi dau seama, dar daca vreti sa ma mai uit la ceva spune-ti-mi, pentru ca pana luni nu apuc sa o dau la reciclat.

    Multumesc tuturor pentru sfaturi.

    Leave a comment:


  • WillyCR-VFAN
    replied
    Multe baterii pica iarna, indiferent de tipul de Honda, dupa niste ani cred ca e normal. A mea are 4-5 ani, nici nu mai stiu si se simte foarte bine...pana la proba contrarie. Cand isi va da obstescul sfarsit, voi trece la una mai puternica, da' nu voi exagera !

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Vad ca inep sa pice baterille la CR-V-uri iarna.
    Numai ce am vazut un vecin (cu diesel ce-i drept) in weekend tragandu-si "suc" de la un Freelander

    Leave a comment:


  • FLORIN CRISTEA
    replied
    Daca vrei te pot ajuta. Eu plec in una ora in oras si bantui nitel....am cabluri lungi si te pot ajuta sa o pornesti .


    Sent from my iPhone using Tapatalk 2

    Leave a comment:


  • Adam Smithee
    replied
    Merci frumos de sfaturi, intre timp problema a devenit groasa, am ajuns azi cu masina la servici, dar dupa ce am parcat-o n-a mai vrut sa porneasca... vad astazi ce ii fac, sper sa reusesc sa o pornesc mai tarziu sa ajung cu ea la service

    Leave a comment:


  • FLORIN CRISTEA
    replied
    Merge sa pui si o baterie mai mare si ca volum si ca amperaj. Eu am schimbat a trebuit sa renunt numai la cutie....http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post459643
    Bateria schimbata era aIIa din viata masinii si a tinut fix din 30.11.2010 - pana in 08.11.2012. Este drept ca e ceva de munca la instalare. Am montat-o eu, dar in service se poate sa mearga mai repede cu mecanici.
    Acumulatorul e fara intretinere. Daca va e teama de scurgeri puteti cauta un model cu gel. Sau una cum e cea din clip...nu stiu daca chiar rezista la impuscaturi dar, am vandut asa ceva acum cativa ani buni in urma.."OPTIMA"....Made in USA..super baterie. Le-au cumparat in special pentru barcile cu motor. Pentru HONDA CRV 2006 costa 200 USD.
    http://www.youtube.com/watch?v=F5QgekzZ_t0

    Uite-le si la noi..la pret de Cadillac..evident....
    http://www.principalauto.ro/Baterii-OPTIMA--cID14.html
    Last edited by FLORIN CRISTEA; 08-01-14, 11:26.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Scuzele mele; pentru a introduce o baterie mai mare, nu este nevoie de eliminarea tavitei, ci de plasticul inconjurator al bateriei OEM. Tava ramane in place, si e destul de mare incat sa acomodeze cu succes o baterie mai mare decat OEM-ul in dimensiuni.

    Sfat: ridica capota, inspecteaza la lumina si-ai sa te lamuresti in 5 secunde ce-i de facut. Face cat 1000 de posturi pe forum.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Tavita are nitel de rol pe langa o fixare mai buna... la eventuale scurgeri de acid din baterie nu cade pe furtunele de dedesubt...

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Tavita nu are mare rol, cel mai important sa fixezi bateria cum trebuie ca sa nu vibreze in timpul mersului, ceea ce ar duce la deteriorarea prematura.

    Leave a comment:


  • Adam Smithee
    replied
    Da, pai clar e pe duca, are 6 ani bateria. Dar mi-e ca daca pun noua tot de-aia mica intr-un an iar imi face figuri. Deci in final cred ca ma orientez pe cea de 54 sau cea de 63...

    In concluzie tavita aia nu are mare rol? Ar fi ok daca renunt la ea? ca din ce m-am uitat pe net nu cred ca gasesc sa cumpar una mai mare, sau n-am stiut eu cum sa caut

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Urmati sfatul lui BlackMagic , am facut la fel, dupa 1 rateu de incapatinare, nu am mai vrut sa aud de su 50A pe a mea masina.
    Sa o vezi ce stramba din nas dupa vre-o 10 zile de -10 -15. O facea de rusine ex motorinara mea care la -23 nu a cracnit.

    Acum cu 60A alta viata ...

    Leave a comment:


  • cvl_75
    replied
    Cu bateria OEM, pana in 1 an vechime, am lasat farurile xenon aprinse intre 20 si 30 de min cu motorul oprit, si a plecat fara probleme. Daca nu rezista 5 min cu radioul pornit, inseamna ca se apropie de termen. Eu de cand era masina nou nouta mi-am luat cabluri de pornire..., preventiv.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Pentru o amarata de baterie? Pune una de 60Ah linistit, sau chiar si mai mare (Reno 1.6 benzina are baterie OEM de 74AH!) iar scosul tavitei de-acolo e joaca de copii.
    Mergi si la Asko daca ai indoieli, sau da-le un telefon, dar nu-i deloc rocket science...
    Iar alternatorul incarca maxim 90A la ~6000 rpm, deci nu as prevede probleme de incarcare raportat la capacitatea alternatorului.

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Asta e, la motorul de 2 litri pe benzina asa a gandit producatorul.
    Si eu la Renault-ul Megane pe benzina 1.6, am o baterie de 45-47 Ah, suficienta zic eu din experienta de aproape 10 ani.
    Intr-adevar, la 2 litri parca mergea una putin mai mare, dar gandeste-te ce modificari ai avea de facut.
    Si neaparat consulta-te cu cei de la Asko (Razvan, Alex, etc).

    Leave a comment:

Working...
X