Baterie CR-V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multe baterii pica iarna, indiferent de tipul de Honda, dupa niste ani cred ca e normal. A mea are 4-5 ani, nici nu mai stiu si se simte foarte bine...pana la proba contrarie. Cand isi va da obstescul sfarsit, voi trece la una mai puternica, da' nu voi exagera !
    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

    Comment


    • #17
      Nu am mai apucat sa intru ieri, dar s-a rezolvat cu bine

      Multumiri in mod special lui Florin, care m-a sunat si s-a agitat sa ma ajute, s-a oferit sa vina cu cabluri, s-a oferit sa-mi faca rost de baterie noua de la Bosch si sa mi-o aduca, a dat telefoane, a cautat. In final nu a gasit baterie de marimea potrivita si nu a mai fost nevoie, dar wow, ce om deosebit. Jos palaria!

      Pana la urma am comandat o baterie de 63 de Ah de la Varta care mi-a fost adusa in aceeasi zi, dar evident nu se putea pune pe loc din cauza dimensiunii. Am dat cu emotii la cheie (unde era parcata nici nu era loc sa vina masina langa mine sa iau curent, poate noaptea cand se elibera parcarea) si, surpriza, a pornit! Am luat-o din loc si m-am oprit direct la Asko unde m-au ajutat cu multa amabilitate cu montatul si totul e ok.

      In final, au trebuit scosi peretii de plastic din jurul bateriei, dar inteleg ca are in continuare un suport pe care sta in caz ca o sa curga ceva. Bateria sta foarte bine fixata in prinderile metalice prevazute pe masina si totul este foarte ok.

      Ce am observat la vechea baterie (cred ca este cea cu care a venit masina): are o eticheta cu Varta pe ea si este de 45Ah. Altceva nu imi dau seama, dar daca vreti sa ma mai uit la ceva spune-ti-mi, pentru ca pana luni nu apuc sa o dau la reciclat.

      Multumesc tuturor pentru sfaturi.

      Comment


      • #18
        [QUOTE=Adam Smithee;497528]Nu am mai apucat sa intru ieri, dar s-a rezolvat cu bine. Multumiri in mod special lui Florin, care m-a sunat si s-a agitat sa ma ajute, s-a oferit sa vina cu cabluri...etc..etc...[\0744114736QUOTE

        1. Dar wow...dacā nu-mi faci o statuie degeaba...
        2. Ce sa curga din ea..din batt noua..???..nu e fara intretinere ..capsulata..???
        3. Fa o poza daca vrei..sau mai multe sa vedem si noi montajul. Atat cat se poate vedea...




        Sent from my iPhone using Tapatalk 2
        Last edited by FLORIN CRISTEA; 10-01-14, 21:50.
        Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

        Comment


        • #19
          Adam, tu acu' te-ai prins cum e cu Florinelu' ?! Eu i-am facut statuie la taranoaia, la mine, de cativa ani, nu prea mi-a iesit palaria, oricum am scapat de mierle, pisici si cartite, e ceva paranormal cu statuia !!...cat a costat toata distractia cu "bacteria" ?, ce-au zis baietii de la Asko de amperaj, e mare/mic/perfect ? si .....s-o stapanesti sanatos !!
          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

          Comment


          • #20
            Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
            Adam, tu acu' te-ai prins cum e cu Florinelu' ?!..... !!
            Lasa-l Vali..nu stie ca am chitatieru' & facturieru' dupa mine....in iPhone..ca d'aia l-am cumparat si trebuie sa scot banii pe el........
            Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

            Comment


            • #21
              Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
              Multe baterii pica iarna, indiferent de tipul de Honda, dupa niste ani cred ca e normal. A mea are 4-5 ani, nici nu mai stiu si se simte foarte bine...pana la proba contrarie. Cand isi va da obstescul sfarsit, voi trece la una mai puternica, da' nu voi exagera !
              Imi permit sa va dau o solutie (daca vreti sa luati in calcul experienta mea de 11 ani cu baterii de la VW):
              - gasiti modalitatea de a lua de la o reprezentanta Porche etc. o baterie economica VW , cand vine iarna dar si in afara sezonului rece, au baterii la un pret asemanator, uneori mai mic decat in comertul (fost socialist) actual, deci, subliniez, pretul la bateriile economice nu e peste cel al bateriilor din comert, bateriile lor economice sunt ori Varta, Mol ori Exide numai ca acestea sunt adevarate. Am folosit una din aceasta economica timp de 5 ani si jumatate, dupa ce schimbasem originala dupa aproape 7 ani , fara nici o grimasa, pe un diesel VW 1,9 tdi dar nu in orice conditii: le-am chinuit rau de tot iarna cand porneam instalatia Webasto la -10-20 grade celsius cate 1/2 ora dimineata si ajungeam a servici in 15- 20 minute timp in care masina n-avea timp sa reincarce bateria descarcata de Webasto, ai trebuia un timp minim egal cu timpul functionarii incalzirii stationare Webasto dar totusi bateria nu murea si masina pornea bine cand plecam cu ea de la servici si a doua zi porneam iar Webasto la frigalau in ger.
              Una originala , de fabrica era 1100 lei , tinea 7-9 ani, dar asa, am preferat una la 390 lei cu 72 amperi, VW economica, tehnologie clasica. oricum, si daca luati una cu tehnologie start stop sau EFB baterie economica, nu va costa mai mult decat una din comert, unde , 80% din ele au o calitate slaba fata de ce va da fabrica( achiparea originala). Si dupa cum vedeti, si fabrica( la unele marci) va da stifturi.

              Asa ca eu, daca o sa am , probleme cu bacteria, la Honda, n-o sa ezit sa apelez din nou la baterii economice VW. garantat sunt mai bune decat stifturile de pe rafturile de la Metro, Praktiker cu nume de Varta, Bosch, Fulmen, unde alergi ca fraierul la garantie sa ti-o schimbe ca s-a dus dracu cand a dat frigul, iarna si idiotii sau ipocritii de la garantie refuza sa ti-o schimbe sub pretexte penibile, stiti voi , cocalareli si mizerii cotidiene ,,de la Romania".
              Imi pare rau ca am invocat alta marca decat Honda, m-am gandit sa ajut ,,Hondarii" dar daca , privitor la baterii, as fi avut experienta cu alta marca,Renault sau Peugeot, sa zicem, v-as fi dezvaluit-o cu placere, in numele corectitudinii si a obiectivitatii.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Destinatar View Post
                Imi permit sa va dau o solutie (daca vreti sa luati in calcul experienta mea de 11 ani cu baterii de la VW):
                - gasiti modalitatea de a lua de la o reprezentanta Porche etc. o baterie economica VW , ..
                Daca tu zici, poate stii ceva...
                Dar eu , sincer, nu am auzut de baterii marca VW, poate pentru...

                In alta ordine de idei, bateriile au nevoie si ele de o anumita mentenanta, nu doar bagi cheia, apa paie si bataie. Dar asta e o alta discutie...
                O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                Comment


                • #23
                  Pai, uite de ce zic , pentru ca n-am intrat in amanunte( de la Adam- Babadam):
                  - am zis sa fiu mai expeditiv dar hai sa-ti si desenez:
                  - te duci la o reprez. VW cum am zis, le ceri o baterie economica, bateria nu e fabricata de VW( am scris mai sus de cine e fabricata), ci pentru VW( cu sigla lor pe ea si indicativul specific al VW, are si nr. de amperi etc. si marca de baterie, dar undeva, mai ascuns, insa mai vizibila e sigla VW). Faptul asta, ca e fabricata ptr. VW e sigur o garantie a calitatii verificata pe ,,pielea'' masinii mele , cum am povestit mai sus. Eu zic intai sa o iei, sa o folosesti cat timp am folosit-o eu, apoi sa ma contrazici daca o sa fie invers decat am spus eu, iar probabilitatea sa ai si sa-i pui un Webasto cred ca e mica, asa ca la tine ar putea sa tina si 6- 7 ani daca n-o chinui cu Webasto.

                  - In ceea ce priveste mentenanta, alternatorul masinii l-am verificat o singura data si n-a avut nimic, incarca cat trebuie, iar cand dadea frigul, o data pe an, conectam bateria pentru 24 de ore la un redresor Bosch, la un amperaj de 10-15 % din puterea ei, nu orice rahat din comert, numit redresor, iti incarca bateria cum trebuie, atat, altceva, nimic mai mult n-am facut, n-am umblat, n-am completat si n-am verificat nivelul de acid, pentru ca nu are indicatie de intretinere, desi e baterie cu tehnologie clasica, asa a tinut bateria mea 5 ani jumate . Altii, mai prevazatori, o pun la redresor 24- 48 de ore, odata la 3-4 luni, indiferent de anotimp, eu n-am avut timp sa fac asta, poate tinea mai mult.

                  - Uite, aici , asa arata o baterie buna: ai cele 3 variante: Economic, Original, si Start Stop EFB dar n-o iei din Germania o iei ,,de la Romania":
                  https://www.volkswagen.de/de/service.../batterie.html

                  Sper ca s-a lamurit problema, asa arata o baterie care tine de la 5- 6 ani in sus. Pana vor ajunge si altii la performanta sau pretentiile celor de la VW de a pune numai baterii de calitate pe masinile lor( e doar o problema de vointa la Honda sau alte marci), o sa mai chitaim si-o sa cautam sa luam ce-i bun de la ei, cand originala de la Honda nu mai e buna la frigalau, nu ca e VW mai bun ca altii, ca nu mai e, dar macar ce-i bun de la ei sa luam pe masinile noastre.

                  Comment


                  • #24
                    Dar de ce zici că originala Honda nu e bună la frig? Plus că expresia aia " Pana vor ajunge si altii la performanta sau pretentiile celor de la VW de a pune numai baterii de calitate pe masinile lor " sună cam arogant pe un forum de Honda și cam de unul care le știe pe toate și le-a încercat pe toate.
                    Să nu mă înțelegi greșit. probabil sunt ok bateriile de care zice însă modul în care o spui... În plus ( așa e în lumea virtuală), nu te știe nimeni, ai 6 posturi pe forumul ăsta și mă gândeam să ne mai acomodăm un pic unii cu alții, să vedem cam cum e lumea pe aici, ce ton folosește, etc
                    Până atunci, spor la cumpărat baterii vw economic
                    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                    My cars:

                    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                    Comment


                    • #25
                      Imi cer scuze pentru modul mai vehement de exprimare, departe de mine ideea cu modul ,,arogant", recunosc ca am raspuns mai apasat la malitiozitati de genul,, daca tu zici" , ,,nu am auzit de baterii marca VW ", desi daca citea cu atentie , se vedea ca nu de baterii marca VW vorbesc ci de baterii de la VW", dar poate ai dreptate: asa e-n lumea virtuala( din Romania), totdeauna se gaseste cineva sa te puna la punct cu o bascalie, un misto, nu conteaza esenta problemei , ca vreau sa ofer o rezolvare, ci cum sa ne inflamam mai repede .
                      Nu sunt cunoscut aici, si nici nu zic ca eu ca nu-s bune bateriile de Honda , alti colegi de forum au spus, despre problema cu bateriile lor, de-aia s-a deschis topicul acesta, pe ei am vrut sa-i ajut , am vrut sa ajut cu o parere, un punct de vedere, o experienta, daca pe voi v-ajuta experienta mea cu bateriile, ma bucur, daca nu, si v-a suparat solutia pe care am expus-o , imi pare rau ca am expus-o. In aceeasi masura ma intereseaza Honda ca automobil de calitate, s-o exploatez in cele mai avantajoase conditii, ca sa nu-mi petrec o parte din viata prin service-uri.

                      Comment


                      • #26
                        Eu am avut CR-V 6 ani, luat de nou, si dupa 6 ani bateria originala avea inca aproape 70% din energie; am schimbat-o cu una MOLL facuta in Germania, doar pentru ca aveam niste drumuri scurte de iarna; actualul proprietar al masinii se bucura de ea ca noua.
                        Nu cred si nu e logic ca bateriile luate de la diferite reprezentante sa fie mai bune decat unele recunoscute ca bune sau decat unele premium ( Optima lui Florin)
                        Trebuie sa subliniem ca si la reprezentantele Honda se gasesc baterii, care sunt foarte bune, cu nimic inferioare celor de la alte reprezentante.
                        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                        Comment


                        • #27
                          Ma bucur, sa speram ca vor tine si cand da frigul, la urma urmei asta facem, schimbam pareri, schimbam puncte de vedere, vedem daca o sa fie asa cum promitem, nu trebuie sa fie nimeni blamat ca cineva a zis si altceva decat ce se zice, oferim solutii, alternative, ne impartasim peripetiile ca Florin cu Optima, colegul Adam Smithee cu Varta, eu cu ce v-am povestit, nu trebuie sa se supere nimeni ca am pronuntat eu si alt nume decat Honda si ca daca nu e de la Honda bateria, sa se inflameze toata populatia , o sa ma interesez la Asko de-o baterie, pret etc. daca o sa am nevoie, macar informativ.
                          Polemica asta ma face sa-mi aduc aminte de o intamplare de pe vremea impuscatului cand copil fiind, am urcat in tramvaiul 11 din Bucuresti si aveam in mana o punga de plastic cu emblema Dinamo, pentru mine nu conta ce punga am, ei si-a fost gata- gata sa ma iau la bataie in tramvai, cu vreo 5 suporteri de la Steaua aprox. de varsta mea, care se-ntorceau de la un meci: Steaua- Dinamo, intaratati, etc. De ce? ca aveam o punga cu emblema Dinamo in mana.Eu nu sunt microbist deloc, dar, faptul ca aveam in mana un simbol al Dinamo, i-a determinat sa aiba o asemena atitudine.

                          Asta e Romania.

                          Comment


                          • #28
                            Îmi pare rău să te dezamăgesc dar așa e în toată lumea ( apropo de echipe fotbal, fancluburi, etc ), nu numai în Romania. Nu degeaba la cursurile de vânzări se spune că nu trebuie să vorbești despre: fotbal, religie și politică ( chiar și aici sunt interzise astfel de discuții ). La asta aș mai adăuga că pe un forum auto monomarcă nu e chiar cea mai înțeleaptă idee să vorbești de alte branduri. Dacă, totuși alegi să vorbești de alt brand auto, asumă-ți că vei fi luat la mișto, etc. Dacă vrei să nu se întâmple asta, scrii pe forumuri auto generale, nu monomarcă. Zic și eu așa... Din partea mea poți să scrii ce vrei tu de bine de VW, tot mașini de kkt rămân în opinia mea. De ce? Pentru că mie îmi place Honda și d-aia sunt oe forumul ăsta și nu pe forum VW ( adică e singurul forum auto pe care activez ). Mie mi s-ar părea bizar să intru pe forum Mazda ( tot japoneze, apropiate de Honda ca mentalitate, etc ) și să le spun cu mie nu mi-a plăcut Mazda 6 ( nu la aspect, că ăla îmi place ), că e zgomotoasă, că are bord care nu-mi place, etc. Cam asta e ideea și închei cu offtopicul. Cum spuneam... hai să ne mai armonizăm, să-ți iei Honda și mai vorbim.
                            Last edited by KMR; 27-08-17, 21:03.
                            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                            My cars:

                            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                            Comment


                            • #29
                              Va salut,

                              Uite ca aparura probleme cu bateria! 60Ah 450A 12V.
                              Nu a mai vrut sa porneasca fara ajutor, adica fara curent de la alta masina! Nici macar de la a fiica-mii, care era-n garaj, si puse spate-n spate....Glumesc acum, ca nu am avut cabluri! Dar imi iau.....
                              Insa, o rugaminte, ce baterie imi recomandati?
                              CRV 2017 benzina 4x4, AT, Executive.
                              Multumesc.

                              p.s. ma bate gandul sa iau un redresor pana una-alta, sa o las la-ncarcat pana dimineata....e bine, nu e bine?
                              Multumesc
                              '16 Honda Civic Lifestyle 1.8 AT Passion Red Metallic
                              Ex: '13 Honda CRV Lifestyle 2.0 M/T Passion Red Metallic
                              '07 Skoda Octavia Elegance 1.9 TDi MT Silver Metallic
                              '04 VW Polo Comfortline 1.4 MT Silver Metallic

                              Comment


                              • #30
                                Sa spunem că este normalitate Din ce am auzit din diferite surse, bateriile din comerț au putere mai mică decât ce scrie pe ele. Dacă ar fi mașina mea eu as pune o baterie mult mai mare, cu putere suplimentară la pornire. Eu cu redresor am prelungit viața unei baterii de 45 cu 2 ani pe CL7... la fel, nu învârtea, drumuri scurte.

                                Comment

                                Working...
                                X