Baterie CR-V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baterie CR-V

    Stiu ca mai este un topic mare cu baterii, dar parca e mai mult vorba de accord pe acolo, si oricum nu m-am lamurit, asa ca o sa va bat la cap cu intrebari

    Deci, CR-V 2007 benzina, vine vremea sa schimb bateria (cam da semne ca-si da duhul dimineata pe frig). Problema e ca parca as schimba-o cu ceva mai mare, inteleg ca ar fi o idee buna, desi implica ceva modificari (scos tavita?). Evident, am multe intrebari:

    1. Nu mi-e clar ce baterie este cea originala. In manual scrie doar:
    12V 36 AH/5 HR
    12V 47 AH/20 HR

    in discutii pe net am vazut ca ar avea CCA 410, dar nu sunt sigur ca este adevarat

    2. Variante la care m-am gandit (m-am uitat la Varta, parca as lua de la ei in principiu)

    Baterie ............ Capacitate ......... CCA ......... Dimensiuni ........ Greutate ........ Comentarii
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    OEM ............... 47 Ah ............. 410 ............ ? (mica) ............ ? (mica) ......... info incerte
    Varta Silver ...... 54 Ah ............. 530 ............ 13.1 Kg ........ 207x175x190 .... pare a fi oem replacement recomandat de Varta
    Varta Silver ...... 63 Ah ............. 610 ............ 15 Kg ........... 242x175x190
    Varta Silver ...... 74 Ah ............. 750 ............ 17 Kg ........... 278x175x175
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Pe cea de 74Ah am pus-o pentru ca mi s-a oferit ca alternativa bateria OEM de diesel de 74 Ah, dar mi-e sa nu fie prea mare (nu stiu daca alternatorul incarca suficient? pot aparea alte probleme electrice, sa nu ard ceva?)

    Cea de 54 Ah inteleg ca este OEM replacement si s-ar putea sa intre fara modificari
    Cea de 63 Ah este o varianta de mijloc

    3. Daca pun una fizic mai mare si scot tavita originala, am vazut in discutii pe forumuri din US ca cel putin acolo se gasesc decumparat (ieftin) tavite mai mari. Aveti idee unde pot gasi tavita mai mare la noi? Nu se intampla nimic fara tavita?


    Daca are cineva vreun sfat sau vreo parere, apreciez, ca sunt destul de dezorientat.
    Last edited by Adam Smithee; 06-01-14, 13:50.

  • #2
    Din ce spui ca se mentioneaza in cartea masinii, eu cred ca cea de 47 Ah ar mai pentru Ro, rezista mai bine la frig.
    Mai mare nu cred ca se impune, mai ales ca ar trebui sa scoti/modifici tavita de asezare.
    Daca totusi te hotarasti sa umbli la tavita, ai grija ca dedesubt este legatura la masa, pe care chiar ar trebui sa o verifici de eventuale oxidari sau calitate a prinderii, ceea ce are mare importanta la pornirile la rece. Legatura pe care apoi ar trebui sa o ungi cu unsoare.
    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

    Comment


    • #3
      Problema cu cea de 47Ah sau cat are, este ca daca opresc motorul dar las radioul deschis (de ex o las pe sotie in masina cat intru rapid la magazin) dupa 5 minute nu stiu daca mai porneste masina, deci as vrea ceva mai mare.

      Tavita nu ma apuc sa o scot eu oricum (daca o scot), ma duc la Asko sa faca operatia. Oricum as prefera sa nu o scot sau sa pun alta in loc

      Comment


      • #4
        Asta e, la motorul de 2 litri pe benzina asa a gandit producatorul.
        Si eu la Renault-ul Megane pe benzina 1.6, am o baterie de 45-47 Ah, suficienta zic eu din experienta de aproape 10 ani.
        Intr-adevar, la 2 litri parca mergea una putin mai mare, dar gandeste-te ce modificari ai avea de facut.
        Si neaparat consulta-te cu cei de la Asko (Razvan, Alex, etc).
        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

        Comment


        • #5
          Pentru o amarata de baterie? Pune una de 60Ah linistit, sau chiar si mai mare (Reno 1.6 benzina are baterie OEM de 74AH!) iar scosul tavitei de-acolo e joaca de copii.
          Mergi si la Asko daca ai indoieli, sau da-le un telefon, dar nu-i deloc rocket science...
          Iar alternatorul incarca maxim 90A la ~6000 rpm, deci nu as prevede probleme de incarcare raportat la capacitatea alternatorului.
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • #6
            Cu bateria OEM, pana in 1 an vechime, am lasat farurile xenon aprinse intre 20 si 30 de min cu motorul oprit, si a plecat fara probleme. Daca nu rezista 5 min cu radioul pornit, inseamna ca se apropie de termen. Eu de cand era masina nou nouta mi-am luat cabluri de pornire..., preventiv.
            '12 Honda CR-V Executive 2.0 A/T, Gri
            Ex: '05 Nissan Micra 1.4 benzina, '01 Ford Focus 1.6 A/T, '84 VW Passat, '84 Dacia 1310

            Comment


            • #7
              Urmati sfatul lui BlackMagic , am facut la fel, dupa 1 rateu de incapatinare, nu am mai vrut sa aud de su 50A pe a mea masina.
              Sa o vezi ce stramba din nas dupa vre-o 10 zile de -10 -15. O facea de rusine ex motorinara mea care la -23 nu a cracnit.

              Acum cu 60A alta viata ...
              Honda Accord - 2006 2.0 Executive

              Comment


              • #8
                Da, pai clar e pe duca, are 6 ani bateria. Dar mi-e ca daca pun noua tot de-aia mica intr-un an iar imi face figuri. Deci in final cred ca ma orientez pe cea de 54 sau cea de 63...

                In concluzie tavita aia nu are mare rol? Ar fi ok daca renunt la ea? ca din ce m-am uitat pe net nu cred ca gasesc sa cumpar una mai mare, sau n-am stiut eu cum sa caut

                Comment


                • #9
                  Tavita nu are mare rol, cel mai important sa fixezi bateria cum trebuie ca sa nu vibreze in timpul mersului, ceea ce ar duce la deteriorarea prematura.
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • #10
                    Tavita are nitel de rol pe langa o fixare mai buna... la eventuale scurgeri de acid din baterie nu cade pe furtunele de dedesubt...
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Scuzele mele; pentru a introduce o baterie mai mare, nu este nevoie de eliminarea tavitei, ci de plasticul inconjurator al bateriei OEM. Tava ramane in place, si e destul de mare incat sa acomodeze cu succes o baterie mai mare decat OEM-ul in dimensiuni.

                      Sfat: ridica capota, inspecteaza la lumina si-ai sa te lamuresti in 5 secunde ce-i de facut. Face cat 1000 de posturi pe forum.
                      -------------------
                      There is no point of having if you can't share.

                      Comment


                      • #12
                        Merge sa pui si o baterie mai mare si ca volum si ca amperaj. Eu am schimbat a trebuit sa renunt numai la cutie....http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post459643
                        Bateria schimbata era aIIa din viata masinii si a tinut fix din 30.11.2010 - pana in 08.11.2012. Este drept ca e ceva de munca la instalare. Am montat-o eu, dar in service se poate sa mearga mai repede cu mecanici.
                        Acumulatorul e fara intretinere. Daca va e teama de scurgeri puteti cauta un model cu gel. Sau una cum e cea din clip...nu stiu daca chiar rezista la impuscaturi dar, am vandut asa ceva acum cativa ani buni in urma.."OPTIMA"....Made in USA..super baterie. Le-au cumparat in special pentru barcile cu motor. Pentru HONDA CRV 2006 costa 200 USD.
                        http://www.youtube.com/watch?v=F5QgekzZ_t0

                        Uite-le si la noi..la pret de Cadillac..evident....
                        http://www.principalauto.ro/Baterii-OPTIMA--cID14.html
                        Last edited by FLORIN CRISTEA; 08-01-14, 11:26.
                        Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                        Comment


                        • #13
                          Merci frumos de sfaturi, intre timp problema a devenit groasa, am ajuns azi cu masina la servici, dar dupa ce am parcat-o n-a mai vrut sa porneasca... vad astazi ce ii fac, sper sa reusesc sa o pornesc mai tarziu sa ajung cu ea la service

                          Comment


                          • #14
                            Daca vrei te pot ajuta. Eu plec in una ora in oras si bantui nitel....am cabluri lungi si te pot ajuta sa o pornesti .


                            Sent from my iPhone using Tapatalk 2
                            Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                            Comment


                            • #15
                              Vad ca inep sa pice baterille la CR-V-uri iarna.
                              Numai ce am vazut un vecin (cu diesel ce-i drept) in weekend tragandu-si "suc" de la un Freelander
                              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X