Sfat achizitie Civic Hatchback < 4000E

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie Civic Hatchback < 4000E

    Salutare,
    As avea si eu nevoie de niste informatii, eventual un ajutor cu link-uri si sfaturi pt achizitionarea unui Civic.
    Mi s-a pus pata, modelul de generatia 7, 2001-2005 (desi as prefera modelul din 2006, masina anului &toate cele, dar e in afara bugetului).
    Am mai condus pana acum o Corsa 1.3 CDTI, vreo jumatate de an, masina unei prietene bune.
    Acum a sosit momentul sa imi iau si eu ceva. M-ar tenta modelul 1.4 pe benzina de 90 de cai, cu gandul ca o sa fie masina mai mult de oras (Bucuresti), si nu as vrea sa dau pe benzina cu mult mai mult decat ma costa la corsa pe diesel. Ocazional o sa mai fac drumuri BV/mare, si poate o data la an un drum ceva mai lung.
    Din ce am citit pare o masina fiabila, insa nu prea am vazut ce slabiciuni ar putea avea, si am usoare retineri in privinta kilometrajului, care in general e cam dat inapoi la masinile aduse de afara.
    Alta necunoscuta ar fi costul reviziilor si cat de usor si accesibile sunt piesele de schimb.
    Am vazut un model pe autovit care daca are km reali si trece verificarea tehnica m-ar tenta. As vrea sa-mi dati si mie o parere:
    http://www.autovit.ro/honda-civic-C27449877.html
    Alternativ ar mai fi ceva mai scumpa si neinmatriculata:
    http://www.autovit.ro/honda-civic-C26931649.html
    As prefera inmatriculata sa nu am batai de cap cu mersul pe la RAR si fugit dupa acte, tin la zilele mele de concediu

  • #2
    1. Ca si consum de carburant nu e mare diferenta intre motorizarea de 1.4 si cea de 1.6, cel putin in Bucuresti. Am sa-ti dau cifrele oficiale, dupa care te poti ghida: 1.4 - urban/mixt/extraurban = 8.3/6.4/5.4; 1.6 - 8.7/6.7/5.5. Comparand datele si tinand cont ca, in realitate, o masina consuma cam 1.5*consumul mixt declarat de producator, vei constata ca nu e "mare afacere" motorizarea de 1.4. Iti spun asta pentru ca vreau si eu acest model si, la fel ca tine, conduc o masina cu motor diesel, iar trecerea la benzina e ca un soc psihologic in ceea ce priveste consumul de carburant.

    2. http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/honda/civic-2001/

    3. http://www.parkers.co.uk/cars/review...atchback-2000/

    Comment


    • #3
      Sunt mult mai reusite modelele de civic '96-'00, si chiar si cele '90-'95 daca gasesti una in stare buna fara rugina. Motoare mai linistite, unele mult mai economice decat ce s-a produs pt generatia a 7a. Gandeste-te si tu: motorul meu 1.5 vtec-e 114cp din '96 fata de un 1.6 vtec din generatia a7a care are doar 110cp si nici nu se va apropia niciodata la consumul meu, garantat.

      Comment


      • #4
        Iti raspund eu,ca posesor de 5 ani al modelului EP1. Masina foarte fiabila daca este service-ata la timp,km nu sunt o problema pentru Honda,daca iti plac masinile rigide si foarte stabile sa stii ca este generatia a8a(vezi suspensia spate independenta),directia full electrica va fi o revelatie(fata de corsa),ca si consum acum depinde de varianta aleasa(3 sau 5 usi) difenta de greutate intre modele,in rest....benzina,ulei si talpa.....6000-8000rpm asta intr-un test drive.Bafta in alegerea modelului!!!!
        h o n d a c i v i c satin silver ep 1

        Comment


        • #5
          Dar piesele la ce preturi sunt si cat de usor/greu se gasesc?
          In plus cat costa revizia periodica/distributia si placutele de frana (care sunt cele mai frecvente cheltuieli, pe langa benzina)

          Comment


          • #6
            Unde imi recomandati sa fac testarea, la ce service?

            Comment


            • #7
              Originally posted by chataros View Post
              Dar piesele la ce preturi sunt si cat de usor/greu se gasesc?
              In plus cat costa revizia periodica/distributia si placutele de frana (care sunt cele mai frecvente cheltuieli, pe langa benzina)
              piese vei gasi mai la toti cei care importa piese pt auto staine,www.autokarma.ro,www.ingaraj.ro si mai sunt,ca si costuri le vei gasi preturi la cei mentionati de mine.O verificare o poti la orice service(daca cunosti undeva mergi acolo).Bafta.
              h o n d a c i v i c satin silver ep 1

              Comment


              • #8
                Dar mai bine la un service honda....si pentru tester
                Hondafan forever

                Comment


                • #9
                  Aveti idee cat este o verificare completa, si ce anume include?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by chataros View Post
                    Aveti idee cat este o verificare completa, si ce anume include?
                    La Asko pe centura m-a costat 153 RON.
                    A inclus:
                    - un test drive
                    - verificat tablaria (inclusiv pe sub chedere)
                    - urcat pe elevator si inspectat pe acolo (dat jos scut)
                    - testerul pe motor
                    - lichide
                    - uitat prin tot felul de locuri de care eu nu aveam habar
                    FN2-ul papa:

                    Comment


                    • #11
                      Salutari! Chataros,suntem in aceeasi situatie... Anul asta o comit sigur! Ce nu stiu insa,care este cea mai fiabila motorizare? De motorul diesel 1.7 ce pareri sunt?

                      Comment


                      • #12
                        De ce sa va complicati cu diesel? Nu zic de ciuda, dar sunt honde care scot consum doar cu 1l mai mult decat diesel-ul (gen ek3, care dupa 4000de ture in vtec,merge de rupe), si plus ca este modelul MA9 care daca stii sa mergi cu el, ai putea chiar sa scoti consumul civic-ului de 1.7.

                        Alte avantaje ar mai fi motorul mic,taxe mici, silentios, si nepretentios si parerea mea pur subiectiva, hondele dinainte de 2000 arata mai bine decat celelalte, eu personal, inca mai tanjesc dupa un civic generatia 92-95

                        Comment


                        • #13
                          Bun,si din cele 2 motorizari pe benzina,care ar fi cel mai fiabil? Am vazut ca cel de 1.6 nu consuma cu mult mai mult fata de cel de 1.4...si nu consumul e cel care ma intereseaza,ci fiabilitatea motorului.

                          Comment


                          • #14
                            Dieselul de 1,7 l e de Isuzu si n-are moarte....e pe lant distributia, performante decente la cilindreea lui, putin cam zgomotos insa virtual indestructibil.
                            Motoarele pe benzina sint la fel de fiabile indiferent ca sint de 1,4 sau 1,6, merg mai multe sute de mii de km decit oricine ar putea sa le conduca. IN Usa sint expuse civic-uri de 1,4 L in showroom-urile Honda si au 1 milion de mile la bord.
                            Hondafan forever

                            Comment


                            • #15
                              tractoru de la Izusu mere bini di tat

                              Comment

                              Working...
                              X