Cum transport doua biciclete MTB cu o Honda Civic Type S?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum transport doua biciclete MTB cu o Honda Civic Type S?

    Asadar, ce optiuni as avea si ce costuri ar implica?

    Din ce am gasit eu, optiunile ar fi doua si anume:
    - bare transversale (cod 08L02-SMG-601A) la aprox 355 euro la Carpati Motors + as putea inchiria dupa aia suportii pentru biciclete.
    - Carlig de remorcare (eventual unul detasabil) + suport biciclete + bloc optic dar pentru varianta asta habar nu am care ar fi costurile si cred ca mai avantajos ar fi sa mai iau o masina

    Si-a montat cineva barele transversale de la Honda? Problema mea cu ele e ca am inteles ca asta ar fi o solutie definitiva, odata montati, suportii nu-i mai poti da jos decat daca schimbi sina cu totul, aceasta fiind decupata la montaj. Are cineva mai multe informatii?

    Orice sugestie mi-ar fi de ajutor.
    Multumesc!
    Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
    Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
    1000 Locuri de vizitat in Romania

  • #2
    Eu din cate stiam se taie sina si ti se dau un fel de "dopuri" pt a le pune in locul gaurilor odata date jos barele...Are un baiat montate de honda pe type s cu geam panoramic...ma informez si-ti spun
    HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
    CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

    Comment


    • #3
      Robby ar fi super daca ai putea afla niste detalii. Ma intereseaza daca se demonteaza/monteaza usor, timpul consumat, daca acele capacele sunt inestetice, compatibilitatea cu suporti Thule, etc...
      Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
      Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
      1000 Locuri de vizitat in Romania

      Comment


      • #4
        Discutie (daca ai nevoie de traducere spune-mi si iti traduc) : http://www.hondateam.it/forum/showth...are+portatutto
        Sursa foto HondaTeam.it

        Originalul:
        http://www.hondaoriginalparts.com/ho...&block_03=9924
        ---------
        Din cate am citit (in mare) te sfatuiesc sa mergi la Honda sa-ti faca montajul pt ca acele lamiere trebuiesc date jos fara sa le indoi, taiate la masura apoi puse inapoi la locul lor...operatiuni foarte complicate si un alt sfat e sa pui o folie transparenta sub "picioarele" barelor protejand astfel vopseaua caci chiar daca sunt de guma tot "julesc" lacul de deasupra.
        Capacele odata puse se observa foarte putin dar partea nasoala e atunci cand incerci sa le dai jos pt a remonta barele.
        Se incastreaza atat de bine ca te chinui sa le dai jos "de-ti sar capacele" si mai mult ca sigur le rupi sau zgarii.
        Cat am rasfoit topicul nu am vazut sa scrie daca-s greu de montat si cam cat timp iti ia, dar in schimb spunea ceva de cat de stabile si bine proiectate sunt, cica incepi sa le simti de la 170 in sus.
        Nu stiu daca-s compatibile cu suportii Thule dar din discutia citita baiatul spune ca parerea lui e ca suportii si barele originale Honda sunt facute de Thule
        O intrebare am, defapt 3 :P...
        Cat vei folosi barele in timpul anului?
        Iti convine sa faci aceasta alegere costul fiind de mai bine de 350€ pt niste bare de aluminiu?
        Nu ai gasit o alta optiune?
        Intradevar, ma gandeam si eu la cumpararea barelor cand am luat masina caci e o chestie utila mai ales cand pleci in vacante...
        Fixezi "cutia" (nu-mi vine in minte cum se cheama , in italiana se cheama "portapacchi" ) pe bare deasupra masinii si bagi in ea o gramada de lucruri (maxim 30 sau 50 kg nu mai tin minte exact pt cele cu geam panoramic) dar m-am calmat (cum spunea si alt baiat pe forumul italian) caci nici nu vreau sa ma gandesc ca mai bine de 10 luni din an stau cu acele gauri pe "acoperis" cu toate ca au acele capace dar, cand ploua ai sanse sa ti se infiltreze apa si nu cred ca e atat de placut.

        Sper ca ti-am fost de ajutor, baftos

        Sent from my Samsung Galaxy Tab GT-P7500 10.1 using Tapatalk
        Robby_Alessio
        Senior Member
        Last edited by Robby_Alessio; 13-06-12, 08:24.
        HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
        CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

        Comment


        • #5
          Multumesc mult Robby. Cam astea sunt si motivele pentru care am retineri, nu cred ca mai exista masini pe lumea asta cu asa sistem de prindere, sa trebuiasca sa tai efectiv din masina...

          De sistem de transport am nevoie, pentru 5-6 iesiri cu bicicletele si 3-4 iesiri la ski pe an. Teama mea e legata de infiltrarea apei. Am vazut un civic cu acei montanti pe masina (fara bare) si arata horror, de atsa eu as prefera sa dau jos sistemul cu totul atunci cand nu-l folosesc.

          Poate totusi exista si pritre noi useri care s-au lovit de aceeasi problema, orice sfat, incurajare, idee e binevenita
          Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
          Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
          1000 Locuri de vizitat in Romania

          Comment


          • #6
            ca idee, se poate pune geam panoramic, pe tot plafonul? as fi foarte interesat . Scuze de offtopic.
            '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
            Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

            Comment


            • #7
              eu m-am lovit de problema asta... dar cu bancheta rabatata intra foarte usor in masina blicicletele...
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by Robby_Alessio View Post
                ... un alt sfat e sa pui o folie transparenta sub "picioarele" barelor protejand astfel vopseaua caci chiar daca sunt de guma tot "julesc" lacul de deasupra.
                N-as proceda asa, cred ca mai rau ii faci vopselei. Ca sa o protejezi, trebuie sa cureti bine locul inainte de montaj si sa dai apoi cu ceara. Ideea e sa izolezi cat mai bine locul de praf si cred ca la asta e mai bun cauciucul suportului decat o folie din plastic.
                Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

                Comment


                • #9
                  Roland, intra doua biciclete? Cu roata fata demonata sau cum? Le-ai pus intr-un sac special? Poti da mai mutle detalii pls?
                  Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                  Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                  1000 Locuri de vizitat in Romania

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Rares View Post
                    Roland, intra doua biciclete? Cu roata fata demonata sau cum? Le-ai pus intr-un sac special? Poti da mai mutle detalii pls?
                    Nu stiu de biciclete dar te asigur ca daca "culci" partea dubla a banchetei spate si bancheta fata intra o canapea/pat de 2,5 persoane cu tot cu saltea inauntru iar pasagerul il pui in spatele tau pe bancheta single Eu asa am facut cand am gasit la Ikea o super oferta la aceasta canapea si nu am avut absolut deloc probleme bineanteles protejand maniacal banchetele si restul masinii cu un carton extralarge.
                    HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                    CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                    Comment


                    • #11
                      Nu intra 2 biciclete! (biciclete serioase nu trotinete si fara sa stai sa scoti rotile ca mai bine nu le mai bagi la cat dureaza toata operatiunea). Exact aceasta problema o am si eu... nu stiu inca pe ce sa merg bare transversale sau carlig detasabil. Problema la mine cu bara transversala este ca am plafon panoramic din sticla si Thule nu are nici o varianta ptr civicul meu . Singura varianta ramane Asko si accesoriile originale sau cumpar un carlig detasabil (aprox 800 ron) + sistemul de prindere in spate care variaza in functie de numarul de biciclete si optiuni (stopuri / posibilitatea de deschidere a portbagajului etc.).

                      Nu pot sa cred ca daca pui acele bare si incepe sa ploua vei avea probleme doar nu este dacie cu trapa facuta la un ”mester” ca sa nu mai spun ca la mine suportul de bare costa 2000 RON (accesorii originale honda). Nu cred ca masina arata urat dupa. Ma gandeam poate sunt mai multi doritori si incercam un group buy de asa ceva la unul din dealeri?

                      Oricum ca si calcul: 1. bare transversale: aprox 2000 Ron + suportii ptr 2 biciclete aprox 800 ron in total. Total: 2800 RON
                      2. Carlig detasabil: aprox 800 ron + suport 2-3 biciclete ce variaza f mult insa unul peste medie Thule nu depaseste 1200-1400 ron. Total 2200-2400 Ron... Greu de ales..
                      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...al+blue+pearl/

                      Comment


                      • #12
                        Nomercu, si a mea tot plafon panoramic are. Iar barele originale nu costa 2000 ron decat la Asko, in rest sunt 300 euro cu tot cu clemele pentru marirea greutatii (de la 30 la 50 parca). Daca facem gropu buy, mai bine sa le luam de undeva din afara unde preturile sunt mult mai mici: http://www.hondaoriginalparts.com/ho...&block_03=9959

                        Varianta cu carligul e mult mai costisitoare, de cel putin 2 ori, carligul detasabil original e vreo 400 euro plus suportul de biciclete plus ca-ti mai trebuie sa cumperi separat si conectica si blocul optic.

                        Pe mine nu m-ar deranja sa scot rotile fata, se scot cat ai clipi, doar sa stiu ca intra si nu stric alte lucruri.
                        Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                        Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                        1000 Locuri de vizitat in Romania

                        Comment


                        • #13
                          Eu m-am chinuit destul de mult sa bag doar o bicicleta. In picioare nu incap (sunt mai inalte bicicletele decat spatiul efectiv din masina cu vreo 10-15 cm daca tin bine minte). Mai apare si problema zgomotului zdrangane destul de mult la orice groapa, nu mai ai loc aproape deloc in portbagaj si daca printr-o minune intra 2 una peste cealalta cred ca va fi un concert pe cinste in spate si bagajele ar intra doar pe bancheta din fata .
                          Ciudat este ca acelasi pret l-am primit si de la autoklass noul dealer honda Constanta... probabil cu tot cu montaj. La carpati acel pret este cu tva fara cu montaj fara... s-ar putea sa fie niste lucruri ascunse la mijloc
                          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...al+blue+pearl/

                          Comment


                          • #14
                            Suport de carlig gasesti si la 150 eur, nu trebuie sa dai mii de lei pe el:

                            http://www.amazon.de/gp/product/B001...A3JWKAKR8XB7XF
                            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                            My cars:

                            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                            Comment


                            • #15
                              La Asko fara clame 287+tva aprox 350 euro, cel mai mic pret l-am gasit pe http://www.coxmotorparts.co.uk/genui...c6accfd84fd956 sau fara clame http://www.coxmotorparts.co.uk/genui...c6accfd84fd956 aproape 10 mil in ron fara transport. In 5d in portbagaj am bagat usor o bicicleta fara roata fata, cu scaunele ridicate doar trebuia scoasa si roata spate la cadru de 20" unul mai mic poate intra doar cu roata fata scoasa,

                              Comment

                              Working...
                              X