Puntea spate la Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Puntea spate la Civic

    Am observat acum ceva vreme ca pe puntea spate, ansamblul de suspensie de pe partea stanga e pozitionat mai jos (si oblic) decat cel de pe partea dreapta (care de altfel e aproape drept). Am pus si 2 poze. Asa cred ca a fost de cand am cumparat-o. Am tot zis ca ma uit la alte Civic-uri prin oras dar n-am reusit. E o problema sau asa este normal?
    Attached Files

  • #2
    nu cred ca e normal...era drept locul unde ai parcat?

    Comment


    • #3
      Da, era drept locul. Am facut cu ea asa vreo 2000 km si nu am ramas in pana. Daca nu-i normal, o sa incerc sa ajung la service saptamana asta sa vad care-i treaba.

      Comment


      • #4
        sigur nu e normal. La mine erau la acelasi nivel, ochiometeic vorbind.
        ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

        Comment


        • #5
          Aaa...sa ne zici si noua dupa ce mergi la service..

          Comment


          • #6
            Puntea spate la Civic se stramba foarte usor. La tine masina fiind noua, nu e exclus ca unul din arcurile spate sa fie montate necorespunzator. Eu m-as duce de urgenta la service pentru ca nu e normal.
            Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
            Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
            1000 Locuri de vizitat in Romania

            Comment


            • #7
              M-am uitat si eu la civic-ul meu si am aceeasi problema ca tine. Mentionez ca masina e noua aprox. 2000 km rulati. Pana acum n-am avut nici un fel de problema, dar dupa ce am vazut post-ul tau am zis sa verific si la mine cum e. Am atasat si niste poze.

              Click image for larger version

Name:	IMG_0257.jpg
Views:	1
Size:	61.3 KB
ID:	711674

              Click image for larger version

Name:	IMG_0252.jpg
Views:	1
Size:	66.4 KB
ID:	711675
              '11 Honda Civic GT 1.8 M/T, Crystal Black Pearl

              Comment


              • #8
                O fi un defect de fabricatie..chiar sunt curios ce zic mecanicii de la reprezentanta

                Comment


                • #9
                  Asa ma gandeam si eu ca ar fi vreun defect de fabricatie avand in vedere faptul ca nu sunt singurul cu aceasta problema si masina fiind din acelasi lot banuiesc. Sunt curios daca a fost Cayn la reprezentanta si ce a aflat, daca nu voi face eu un drum zilele astea.
                  '11 Honda Civic GT 1.8 M/T, Crystal Black Pearl

                  Comment


                  • #10
                    M-am uitat mai atent pe poze si cu o analiza mai atenta mie mi se pare ca ar fi egale distantele, singura faza care te induce in eroare e teava de esapament din dreapta care e mai jos decat cea din stanga si astfel se vede mai mult din amortizor pe partea stanga. Eu m-am uitat atent la suruburile din capatul amortizorului fata de janta. Distantele mi se par egale. De ce este o teava de esapament mai joasa fata de cealalta nu stiu asta, dar cred ca acest lucru induce eroarea ca puntea spate este stramba
                    '11 Honda Civic GT 1.8 M/T, Crystal Black Pearl

                    Comment


                    • #11
                      Salut tuturor.

                      Am fost astazi la service si la o privire ochiometrica mi s-a spus ca nu ar fi nici o problema (comparativ cu masinile din reprezentanta). Pentru linistea mea sufleteasca am programat o geometrie la roti pentru maine.

                      Sper ca singura problema sa fie paranoia

                      Acum, dupa ce am vazut pozele lui R3dMan m-am mai linistit. Tot 2000 km am si eu.

                      Comment


                      • #12
                        Geometrie la puntea spate semi-independenta? Poate sunt 'n00b' eu... Hmm

                        In locul tau, pana acum puneam mana pe un metru si luam masuratori daca mi se parea ceva ciudat: de la pasajul rotii pana la asfalt, distanta dintre bara si asfalt etc. Asta, dupa ce faceam presiunea rotilor, cautam un loc plan si ma asiguram ca nu am greutati prin protbagaj.

                        Comment


                        • #13
                          m-am uitat si eu la a mea..si nu am asa...cel mai bine ...masori distanta direct..

                          Comment


                          • #14
                            Ochiometric daca te uiti la distanta dintre capatul amortizorului si asfalt sau incadrarea lui pe janta sunt la fel stanga cu dreapta. Mitrasca ai spus ca la tine nu e la fel. Tu ai modelul 2010 probabil cu lansarea modelului 2011 au facut ceva schimbari cei de la Honda si au dus teava de esapament dreapta mai jos.
                            Daca analizezi pozele cu atentie si ai face abstractie de acea tava de esapament pe dreapta ai avea o simetrie. Daca ar fi o problema ar fi ciudat sa vorbim de faptul ca toate civic-urile 2011 au aceasra problema.
                            Cum spuneau si ceilalti useri cel mai bine e sa masuram.
                            '11 Honda Civic GT 1.8 M/T, Crystal Black Pearl

                            Comment


                            • #15
                              Gata. Au ridicat masina pe rampa si i-au facut si geometria si e totul in regula. Nothing to worry!
                              Last edited by cayn; 04-05-12, 14:36.

                              Comment

                              Working...
                              X