Noul Civic Sedan 2012 [update] facelift 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calitatea materialelor ma intereseaza indeosebi in privinta acelor touchable points, loc unde sedanul iar sta onorabil.
    Da, ai dreptate, in optica asta pe bord nu prea ai de ce sa pui mana. Cutia mie chiar imi place, nu cred ca as lua-o vreodata cu aia manuala, automata FTW.
    2.0i 2005

    Comment


    • Originally posted by vtin View Post
      Totusi, nu pricep ce e asa mare discutie pe chestia asta, ca am vazut ca si Hondatu a gasit ca e subiect de critica. E un topic pe forum despre uzina din Turcia si tot acolo se citeaza o sursa care indica pozitia de varf ocupata de aceasta la calitatea asamblarii fata de celelalte uzine Honda.
      Din ce am vazut eu pe noul sedan, informatia despre care am facut vorbire este corecta si actuala.
      A! Si Hondele produse in Turcia au garantie de 5 sau 6 ani, din cate imi amintesc, oricum binisor peste cel dat de japonezi ori englezi. O fi un semn si asta...
      Garantat m-ai inteles gresit, eu am critica materialele interiorului (aka bordul) si doar atat fiindca forma imi place, n-am criticat (NICIODATA!) faptul ca masina e produsa acolo unde e produsa. De ce? Fiindca, daca inteleg eu bine rolul acestei fabrici in tabloul general al locatiilor de productie HONDA la scara mondiala, masina e produsa in alte parti, in Turcia e doar ansamblata. Si asta e o mare diferenta! Lumea auto e plina de astfel de exemple: X1, anumite modele Porsche, s.a.m.d.
      Dar si daca am inteles gresit, de criticat n-am criticat niciodata o locatie HONDA, ci din contra, eu insumi incerc de ani de zile sa conving oamenii de aici ca orice fabrica HONDA e construita dupa norme si standarde proprii&internationale si alea n-au cum sa fie mai slabe ca-n alte parti.
      Singurul lucru care ar mai ramane de criticat ar fi forta de munca si mentalitatea lor, subiect despre care am spus mereu ca intr-adevar difera de la un popor la altul (dupa cum stim cu totii), dar si ca anajatii HONDA sunt de obicei oameni bine platiti in comparatie cu multe firme auto, HONDA chiar fiind o firma cu mult angajament social (daca ne mai amintim unele decizii capitale din timpul crizei, precum anularea diferitelor banchete in favoarea unor lucruri econome).

      Faptul ca HONDA Turcia ofera 5-6 ani garantie pe produsele fabricate de ei, poate fi privit si ca un semn de incredere, dar sa nu ne imbatam cu apa rece, asta inseamna ca Rolls care ofera numai 2 nu livreaza un lucru de inalta calitate? Plus de asta, din cate mi s-a exlicat mie, e o decizie locala care nu trebuie sa se alinieze la nivel mondial, asta apropo de versusurile cu UK sau Japonia.
      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • vtin

        Despre interior nu pot spune aceleasi lucruri de rau.

        Gusturile, bate-le-ar vina!

        Exteriorul... e din acelasi aluat cu Insightul si niste Corolla cu niste protuberante de neinteles. Per total, nu e o uratenie, dar designul nu e in pas cu vremurile.

        Mie mi se pare ca designul e in pas cu vremurile.
        Avem o parte frontala evoluata adica cel putin ok in ciuda faptului ca avem de-a face cu o grila a radiatorului de marimi mici (de obicei grilele radiatoarelor de marimi mari confera mai multa agresivitate), completata foarte bine de o bara parca sculptata si orificiile halogenelor bine integrate in ea, totul flancat de farurile prelungite pe lateral (care sunt in mare voga la ora asta!). Mai departe avem o linie de centura ce urca treptat in inaltime care alaturi de dimensiunile mai mici ale inaltimii sale, ii confera masinii o imagine mult mai dinamica respectiv o aerodinamicitate mai buna. Nervura laterala din josul portierelor are rolul ei plus ca arata bine sau ma rog, mie imi place cum se adapteaza in imaginea de fata. Si terminam cu partea din spate, foarte scurta in dimensiuni, adica tipic limuzinelor HONDA si care ne surprinde cu amabilul sau portbagaj de marimi mari (care cred ca asemeni versiunii in 5usi, va fi lider la clasa sa). Se poate critica inaltimea sa de la sol si cele doua stopuri prelungite pe usa portbagajului (personal nu ma fascineaza dar nici nu ma deranjeaza in mod expres), dar farurile migdalate se practicau la ACURA acum 15 ani (CL Mk 1), deci cu siguranta nu sunt "furate" de la coreeni sau francezi. Bara spate se integreaza ok cu restul masinii in ciuda acelor doua portiuni slefuite cam accentuat. Nu pot sa nu recunosc ca per total a doua jumatate a masinii nu ma duce cu gandul la Mazda 3 Sedan (forma geamului spate) si SAAB 9-3 (forma rotunjita a montantului C si intalnirea cu portbagajul). Toba aia de forma unui vierme incolacit putea fi mai buna.
        Comparatia cu Insightul nu e intamplatoare si nici n-ar trebui sa mire daca ne gandim ca pe alocuri chiar si imparte unele ansamble, pe langa asta Insightul nu e chiar o masina urata, cu exceptia spatelui care strica tot meciul, de neuitat fiind si faptul ca a fost o masina premiata in mai multe parti ale lumii cu tot felul de premii de design. N-a fost frumoasa, n-a fost hidoasa, a fost doar altceva si cel putin curajul celor de la HONDA de a fi fost singurii alaturi de cei de la Toyota, merita respect.




        Oameni buni, mi-e teama ca ati fost neatenti la context si la substratul spuselor mele.

        Asta trebuia s-o spui din start nu dupa ce m-ai fiert!


        Imi doresc sa NU se apuce fiecare sa judece modelul lui comparativ cu al altuia, ca nu asta e sensul celor spuse de mine.

        Trebuie sa accepti sa intotdeauna va exista tendinta de a compara o noua generatie cu modelul anterior, o facem noi, o faci si tu, toata lumea o face, sta in firea omeneasca si n-ai cum sa scapi de ea, oricat de mult ai ruga si ai insista.
        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

        Comment


        • http://paultan.org/2012/07/01/honda-...r-goes-online/

          Honda Civic FB Malaysian teaser goes online

          Honda Malaysia Sdn Bhd has put up a teaser site for the new Honda Civic FB, and it features a count-down that’s currently about 10 days and 14 hours right now. That would be next next Thursday.

          The Honda Civic FB teaser site mentions a web movie, so I’m not sure if it’s the launch of the web movie or the car itself, but it’s probably both. We expect both the 1.8 and 2.0 litre models to be offered – for our first impressions of the car read our story: DRIVEN: 2012 Honda Civic FB (9th Gen) previewed in Thailand.

          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

          Comment


          • http://www.caradvice.com.au/180033/h...-revised-spec/

            Honda Civic sedan Series II: Thai production shift brings new variants, revised spec

            In an unprecedented move, Honda Australia has launched the Honda Civic sedan Series II just four months after the original ‘Series I’ model hit local showrooms.

            The Series II update is the result of a shift in the Civic sedan’s production source from Suzuka, Japan back to Ayutthaya, Thailand. Honda Australia temporarily switched its Civic sedan production source from Thailand to Japan in February as a countermeasure to cover for restricted supply from Thailand following last year’s floods.

            The Civic sedan Series II update introduces two new variants to the line-up – including a new base model with a lower starting price – and added tech for the high-end models.

            The new entry-level Honda Civic VTi Series II essentially fills the role of the VTi-L from the Series I line-up. It is the only model to come standard with a five-speed manual transmission ($20,490) and offer the option of a five-speed automatic transmission ($22,790).

            Both VTi Series II models are $500 cheaper than the comparative VTi-L Series I models, although the VTi misses out on a number of features previously standard on the old VTi-L. The VTi Series II gets 15-inch steel wheels in place of 16-inch alloys, manual air conditioning instead of climate control, a urethane steering wheel in place of a leather-wrapped wheel, and conventional side indicators rather than mirror-mounted fixtures.

            The VTi-L Series II is priced $1200 above the VTi at $23,990 and adds auto-on headlights, climate control and 16-inch alloy wheels.

            The second new variant – the $26,990 VTi-LN – adds front fog lights, chrome door handles, rain-sensing wipers, smart keyless entry with push-button start, satellite navigation with SUNA live traffic updates, DVD player and a reversing camera.

            The VTi, VTi-L and VTi-LN carry over the 104kW/174Nm 1.8-litre petrol engine from the old base model.

            The $30,990 Civic Sport sedan Series II is $3000 more expensive than before, although it also now benefits from push-button start, sat-nav, DVD player and reversing camera, as well as a new black tone for the leather upholstery. Over the VTi-LN, it also adds 17-inch alloy wheels, leather steering wheel, sunroof, side mirror-mounted indicators, as well as the more powerful 114kW/190Nm 2.0-litre engine with paddle shifters for the auto transmission.

            Honda Australia says the decision to adopt the ‘Series II’ name rather than announce the revisions as a running update to the Civic was made to ensure there was a clear differentiation on the showroom floor between the vehicles and to acknowledge the changes to the number of variants and their specification levels.

            There are no changes to the Honda Civic Hybrid, as it will continue to be sourced from Japan as always.

            Honda launched the UK-sourced Honda Civic hatch in Australia last week.

            2012 Honda Civic Sedan Series II manufacturer’s list prices:

            VTi manual – $20,490
            VTi automatic – $22,790
            VTi-L automatic – $23,990
            VTi-LN automatic – $26,990
            Sport automatic – $30,990
            Hybrid CVT – $35,990

            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

            Comment


            • Offtopic: eu nu pricep postarea unor linkuri si a unor texte kilometrice fara ca cel care le posteaza sa sublinieze vreo idee demna de luat in seama. Sunt topicuri pline de kilometri de astfel de texte...
              No offence!

              Comment


              • Originally posted by vtin View Post
                Offtopic: eu nu pricep postarea unor linkuri si a unor texte kilometrice fara ca cel care le posteaza sa sublinieze vreo idee demna de luat in seama. Sunt topicuri pline de kilometri de astfel de texte...
                No offence!
                true story

                Comment


                • Trebuie sa-si faca omul norma... Eu unul m-am obisnuit sa ignor acest gen de posturi.
                  Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                  Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                  1000 Locuri de vizitat in Romania

                  Comment


                  • Rares, sa te fereasca Al de Sus sa cauti ceva intr-un topic! Tot ce ai ignorat altadata iti toaca nervii pe toata durata cautarii.

                    Comment


                    • Am fost si eu azi la Kampur Diler Honda Brasov dar e in renovare.Am inteles ca o sa comercializeze si Alfa in viitorul apropiat.
                      Vroiam sa vad si eu sedanul sa imi fac o parere dar nu il aveau.
                      2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
                      EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

                      Comment


                      • honda.de ne anunta (pe fb) ca in toamna, versiunea de fata va ajunge si in Germania intr-un numar limitat. La cate, nu ni se spune.
                        S-o vedem!
                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment


                        • Am mers de-a binelea astazi cu sedaneza si, cu exceptia suspensiei moi, ma declar multumit de cum se misca.
                          Mi s-a parut binisor mai sprintena decat 5d-ul. Insonorizarea e foarte buna; reversul medaliei e ca s-a cam rupt feedback-ul cu masina.
                          De asemenea, masina ar trebui sa fie mai joasa.
                          Per total, e o masina cat se poate de ok. Merita cumparata.

                          Multumesc celor de la Autoklass, m-am simtit foarte bine la ei!

                          Comment


                          • Pai si nu ne spui cat de urata e in interior? :]
                            '08 Civic Sedan 1.8 ES A/T Galaxy Gray Metallic

                            Comment


                            • Nu, n-am sa spun asta. Dupa ce am urcat in masina, am uitat pur si simplu de el.
                              Cred ca asta e cel mai important lucru.

                              Comment


                              • Originally posted by vtin View Post
                                De asemenea, masina ar trebui sa fie mai joasa.
                                Nu stiu de ce mi s-a parut ca in orice caz e mai joasa decat fosta generatie. Sau doar mi s-a parut?
                                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                                Comment

                                Working...
                                X