Originally posted by Turkish
View Post
Noul Civic Sedan 2012 [update] facelift 2014
Collapse
X
-
Originally posted by vtin View Post@Maruta: daca asta ai inteles din ce am scris eu, sunt dezolat. Iar "dovada" cu 5d-ul cel nou se potriveste cam ca nuca in gard. Sa vedem noi hondari in noul 5d...CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
Mai nou,marcile care se respecta folosesc aceleasi materiale la interior indiferent de clasa in care se incadreaza masina. De ex in A4 facelift gasesti materiale din A6 si A8, setia 3 nou are materiale pe care le regasim in seria 7. Eu personal am fost incantat de materialele de pe noul 5D pt ca sunt mare parte ca cele de pe Accord. Incet incet ar trebui sa dispara complet acel plastic dur care da senzatia de ieftin.ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d
Comment
-
ceea ce nu e neaparat o idee buna; daca as da 130k pe un a8 as prefera sa nu aiba aceleasi texturi si butoane ca un a3;
interiorul la civic 5d nu are legatura cu cel de la sedan
la sedan sunt 7 nuante diferite in habitaclu; vreo doua sau trei atat de apropiate incat probabil ar fi trebuit sa fie identice; plus textura aia panza de paianjen..."Ethics. That's always so inconvenient."
Cal Lightman
Comment
-
sedanul nou: dotat bine, interior de toata jena, exterior mult mai ok decat cel vechi dpmdv. masina gandita pentru america, asia si europa de est, chiar trebuie repetat asta la infinit?
sedanul vechi: interior ok(design-ul e mai slab ca in 5d), exterior...e vorba doar degusturi, dar mie mi se pare desenat cu stanga (no offence intended)
5D-ul nou: o masina senzationala, sincer. foarte bine facut, silentios, confortabil, singurul ei pacat este ca nu prea mai e honda(ca feeling), dar pariez ca se va vinde in draci. e genul de masina pe care ar conduce-o si ai mei, care in civicul meu nu se urca la volan pt ca e prea dura, prea zgomotoasa si prea greu de condus(evitat fiecare fisura din asfalt, etc).
5d-ul vechi: masina de boy-racer, problem?Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red
Comment
-
N-am mai rabdat si am ajuns la Autoklass si chiar am vazut 4d-ul! Era in varianta Alabaster Silver.
Despre interior nu pot spune aceleasi lucruri de rau. Tonurile diferite de culoare nu-s nici pe departe un prapad, totul e asezat unde trebuie. Nu prea au mai dat atentie spatiului din apropierea franei de mana (nasol ca nu au pastrat vechiul design al acesteia), dar nu e bai. Nici schimbatorul nu mi-a placut foarte mult.
Exteriorul... e din acelasi aluat cu Insightul si niste Corolla cu niste protuberante de neinteles. Per total, nu e o uratenie, dar designul nu e in pas cu vremurile. Sunt curios ce cx are, cu atat mai mult cu cat s-a lucrat la burta masinii.
Originally posted by dragostan View Postsedanul vechi: interior ok(design-ul e mai slab ca in 5d), exterior...e vorba doar degusturi, dar mie mi se pare desenat cu stanga (no offence intended)
5d-ul vechi: masina de boy-racer, problem?
Da, problem! Hai sa te vaz ce faci!
Oameni buni, mi-e teama ca ati fost neatenti la context si la substratul spuselor mele. Sau abtractiunea a fost abrogata?
Imi doresc sa NU se apuce fiecare sa judece modelul lui comparativ cu al altuia, ca nu asta e sensul celor spuse de mine.
Da' asta cu boy-racer-ul e faina!
Comment
-
Dragos pariu ca nu se va vinde in draci? De fapt ca se va vinde foarte slab? In Sibiu au vandut tot ce au mai prins modelul vechi, modelul nou nici una; si ii fac reclama in draci, bannere prin oras, masini de dealer care circula ziua sa o vada poporu in trafic, bla bla.
Si eu eram foarte optimist cand a aparut, dar am inceput sa fiu realist...
Comment
-
Conform statisticii DRPCIV, in luna iunie, pana acum, s-au inmatriculat 14 autoturisme Honda: unul in Arad, 12 in Bucuresti si unul in Maramures.
Din nefericire, nu este specificat daca toate sunt noi ori mai sunt si s-h-uri printre ele.
http://www.drpciv.ro/info-portal/dow...&lang=ro&id=98
Comment
-
Originally posted by vtin View PostSunt curios ce cx are, cu atat mai mult cu cat s-a lucrat la burta masinii."Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
Da, e fabricat in Turcia.
Totusi, nu pricep ce e asa mare discutie pe chestia asta, ca am vazut ca si Hondatu a gasit ca e subiect de critica. E un topic pe forum despre uzina din Turcia si tot acolo se citeaza o sursa care indica pozitia de varf ocupata de aceasta la calitatea asamblarii fata de celelalte uzine Honda.
Din ce am vazut eu pe noul sedan, informatia despre care am facut vorbire este corecta si actuala.
A! Si Hondele produse in Turcia au garantie de 5 sau 6 ani, din cate imi amintesc, oricum binisor peste cel dat de japonezi ori englezi. O fi un semn si asta...
Comment
-
O fi un semn insa materialele de pe bord nu sunt printre cele mai bune, si sincer eu nu prea le inteleg rostul.. In rest masina e bine legata, dar bordul si scaunele sunt mai slabe decat la hatchback. Ah, si cel mai bine merge cu o cutie automata. Are padele la volan si pe S mi se pare ca nu schimba singura, deci o poti tine in ture cat vrei2.0i 2005
Comment
-
Eh, avand in vedere ca e mai rapida cu 0,4 sec la 0-100 km/h fata de hatch...
Dintr-o privire nu foarte atenta, eu am gasit ca la capitolul calitatea finisarii 4d-ul sta binisor peste 5d. Calitatea materialelor ma intereseaza indeosebi in privinta acelor touchable points, loc unde sedanul iar sta onorabil.
Comparatia o fac doar cu 5d-ul. Din pacate.
Comment
-
Cand in Romania garantia este mai mare decat in mod normal este momentul sa va puneti intrebari... nu vorbesc de promotii in Germania sau in alte tari ”vestice”. Daca la noi Honda produsa in Turcia are garantie 5 ani (ce o fi insemnand si asta) si Honda civic sedan produsa in Japonia avea garantie 3 ani... nu pot sa ma gandesc decat la hyundai si la super garantia de 7 ani sau mai stiu eu ce alte garantii de 30 / 100 de ani si daca citesti mai atent ce scrie acolo...
Comment
-
Este garantie de 5 ani din bara-n-bara?
Am intrebat, pentru ca a fi fabricat in Turcia, poate fabrica e impecabila, nu neg, dar dupa cate stim cu totii, masinile sunt de fapt niste ansamble fabricate din multe multe subansable furnizate de alti producatori, de regula locali. Prin urmare, poate ca punerea la un loc a sedanului e impecabila, dar pentru mine zice multe si locul de fabricatie. Am vazut atat de multe japoneze de-alungul timpului fabricate prin alte colturi ale lumii (turcia, africa de sud, america de sud, india, chiar si anglia), care aveau probleme care mai de care mai bizare, care la acealasi modele fabricate in japonia nu existau.
De aceea, consider ca daca imi cumpar o masina japoneza, ar trebui sa fie fabricata in Japan. Asa cum as vedea normal ca renaultul sa fie fabricat in franta, VW in germania, Dacia in Romania, iar daca vreau masina de Turcia, imi pot lua Tofas, sau ce alte marci mai au ei acolo.
Eu inteleg si globalizarea, si apropierea de client, si alt bullshit economic d-asta, dar pana la urma fiecare e liber sa aleaga dupa cum considera, iar gusturile, nu se discuta
Oricum, multumesc pentru lamurire
P.S.: pe acelasi motiv am Sedan si nu hatchback, chiar daca initial Sedanul mi s-a parut urat cu spume si vroiam neaparat hatchback. Iar dupa ce am luat masina si am vorbit mai mult cu baietii din service parerea era unanima: avem mult mai multe probleme cretine care apar la hatch decat la sedan, si se vede clar diferenta de calitate la modul general intre made in uk si made in japan. Si asta a fost pentru a "n"-a oara cand mi s-a confirmat aceasta idee (identica si la toyota si la nissan)Last edited by LittleM@n; 29-06-12, 23:46.
Comment
Comment