Ce tip de distributie au Civic IX si Civic X?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce tip de distributie au Civic IX si Civic X?

    Va salut cu respect!
    Sunt nou pe aici, inca nu sunt posesor de Honda, dar vreau sa va intreb ceva. Initial am folosit cautarea in forum, dar nu am gasit ceva sa ma lamureasca. Ce tip de distributie are Civic-ul, atat IX cat si X?
    In plus, ma tot uit pe site-urile de vanzari auto....imi face cu ochiul foarte mult versiunea X, dar nu ma incadrez sa o achizitionez noua. Drept urmare, am inceput sa ma uit si dupa versiunea IX. Mi-ar fi de mare folos argumente pro si contra intre cele doua versiuni. La versiunea IX parca imi place mai mult sedan, dar inconvenientul e tapiteria si ju as pune huse pe scaune. Ma sperie si intretinerea, deoarece in zona am doar Autoklass Ploiesti si am vazut ca lumea le da cu huŃ. Locuiesc undeva intre Targoviste si Ploiesti si sa ajung la Bucuresti pentru service nu prea imi vine. Orice sfat e de mare ajutor.
    Va multumesc!
    Last edited by hondatu; 12-02-20, 16:45.

  • #2
    Distributie pe lant pentru toate Civic-urile de dupa 2006.

    Comment


    • #3
      Civic X 1.0 T are distributie pe curea, in ulei.

      Comment


      • #4
        Originally posted by DarthMaul40 View Post
        Civic X 1.0 T are distributie pe curea, in ulei.
        Doar 1.0T sau si 1.5?

        Comment


        • #5
          Numai 1.0 e pe curea. 1.5 T e pe lant

          Comment


          • #6
            Originally posted by DarthMaul40 View Post
            Civic X 1.0 T are distributie pe curea, in ulei.
            Cum adica in ulei?!

            LE: Nu va mai feriti de distributia pe curea ca nu e rea deloc, cel putin asta de la Honda. Bine gandita, rezistenta, fara zgomot, fara inertie. Nu e o avere sa o schimbi la 5-6 ani.
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • #7
              Originally posted by Xander View Post

              Cum adica in ulei?!
              The design also utilises a timing belt in oil, which is again familiar – the 1.0 litre EcoBoost also runs a similar configuration.

              Comment


              • #8
                Auzisem ca generatia X are distributie pe curea in baie de ulei si ca face concurenta sfantului lant. Am vrut parerea unor proprietari de honda. Din pacate, a mea va trebui sa ma mai astepte un an. Vreau honda tocmai din pricina fiabilitatii. Masinile de generatie noua nu vor ajunge la nivelul celor de generatie veche in ce priveste fiabilitatea. Ma dau drept exemplu cu zafira din 2000, luata in 2010 din reprezentanta opel, distributie pe lant. In cei 10 ani de cand o am am schimbat 2 casete de directie reconditionate, bobina compresor aer si termoflot. Dar nimic nu rezista ruginei si timpului.
                Va foarte multumesc pentru raspunsuri. Drumuri bune!

                Comment


                • #9
                  Si eu sunt sceptic la interactiunea curelei cu uleiul. Poate a fost gandita sa fie calcaiul lui Achile la motorul respectiv. Lantul e de "fer"
                  In privinta masinilor vechi nici o piesa schimbata nu va fi la fel de anduranta ca cea de prim montaj chiar daca este cumparata de la reprezentanta.
                  La viteza cu care evolueaza lucrurile si gandirea cred ca masinile nu vor mai fi utilixate mai mult de 10-15 de publicul larg. Doar pasionatii ca cei de aici de pe forum vor mai merge cu "vechituri" dupa care vor intoarce capul pe strada toti!
                  In baie de ulei sau nu distributia pe curea este suficient de rezistenta sa dureze peste 100.000km. Cat timp iti ia sa acoperi distanta?! Cred ca vor fi alte componente care vor ceda in perioada asta.
                  Singurul inconveninet vazut la alte marci este ca reprezentanta te forteaza prin garantie sa schimbi totul ce atinge cureaua pentru a benificia de garantia curelei si montajului. Spre exemplu pompa de apa este antrenata tot de curea si poate fi intr-o stare foarte buna insa trebuie schimbata la schimbatul curelei altfel ioc garantie.

                  Comment


                  • #10
                    Trendul actual este ca orice subansamblu sau masina pe de-antregul sa faca obiectul la cat mai multe vizite de service, iar dupa 4-5 ani sa fii nevoit sa treci la alta masina noua.
                    Nimic nu se (mai) repara, totul se inlocuieste, rapid....
                    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                    Comment

                    Working...
                    X