Salutare tuturor!
Am o intrebare legata de maniera in care se face incarcarea bateriei pe masinile Honda.
Mai exact, am o Honda Civic Sedan 1.8 benzina din 2015. Recent am schimbat bateria (din motive financiare, nu la reprezentanta), iar cind s-a efectuat testul de incarcare pentru acordarea garantiei in centrul Rombat mi s-a spus ca bateria nu incarca. Bateria e Tornada Asia 12V 50Ah 420 curent pornire. M-am prezentat la reprezentanta unde am solicitat testare, mi s-a comunicat ca totul e ok, bateria incarca. Cu doua raspunsuri care se bat cap in cap, mi-am zis sa transez problema si am apelat la un amic din domeniul auto. Rezultatele sunt cel putin bizare pentru mine: cu masina la ralanti si toti consumatorii opriti aparatul de masura indica 12,4; cu masina la ralanti si toti consumatorii porniti indicatorul se duce in 14,3. Chestiunea ciudata e ca tot cu masina la ralanti si cu consumatorii activati individual (AC, incalzire scaune, radio, ventilator etc) aparatul de masura indica 12.4. Singurul scenariu in care indicatorul imi arata incarcarcare la 14.3 e atunci cind pornesc faza scurta sau faza lunga. Nici un alt consumator nu declanseaza incarcarea la 14.3. Cu pozitiile aprinse incarcarea e tot 12,4. De la reprezentata mi s-a spus ca asa e la Honda si ca totul e normal, insa as dori si o opinie din partea posesorilor de Honda cu mai multa experienta. Daca astept cu masina pornita iarna sau vara, cu instalatia de climatizare pornita si luminile inchise sau doar pozitiile aprinse, masina isi ia curent doar din baterie, nu incarca de loc? La fel, daca circul pe timp de zi, cu luminile inchise, bateria nu incarca la masinile Honda?
Ramin recunoscator pentru clarificari in aceasta privinta ca sa stiu cum abordez chestiunea cu reprezentanta. O las balta ca asa face toate sau am o problema care trebuie remediata (masina mai e in garantie pina anul viitor).
Multumesc pentru ajutor si scuze pentru postarea kilometrica.
PS Am inclus si un link pentru filmarea care ilustreaza ce am incercat eu sa prezint mai sus
Am o intrebare legata de maniera in care se face incarcarea bateriei pe masinile Honda.
Mai exact, am o Honda Civic Sedan 1.8 benzina din 2015. Recent am schimbat bateria (din motive financiare, nu la reprezentanta), iar cind s-a efectuat testul de incarcare pentru acordarea garantiei in centrul Rombat mi s-a spus ca bateria nu incarca. Bateria e Tornada Asia 12V 50Ah 420 curent pornire. M-am prezentat la reprezentanta unde am solicitat testare, mi s-a comunicat ca totul e ok, bateria incarca. Cu doua raspunsuri care se bat cap in cap, mi-am zis sa transez problema si am apelat la un amic din domeniul auto. Rezultatele sunt cel putin bizare pentru mine: cu masina la ralanti si toti consumatorii opriti aparatul de masura indica 12,4; cu masina la ralanti si toti consumatorii porniti indicatorul se duce in 14,3. Chestiunea ciudata e ca tot cu masina la ralanti si cu consumatorii activati individual (AC, incalzire scaune, radio, ventilator etc) aparatul de masura indica 12.4. Singurul scenariu in care indicatorul imi arata incarcarcare la 14.3 e atunci cind pornesc faza scurta sau faza lunga. Nici un alt consumator nu declanseaza incarcarea la 14.3. Cu pozitiile aprinse incarcarea e tot 12,4. De la reprezentata mi s-a spus ca asa e la Honda si ca totul e normal, insa as dori si o opinie din partea posesorilor de Honda cu mai multa experienta. Daca astept cu masina pornita iarna sau vara, cu instalatia de climatizare pornita si luminile inchise sau doar pozitiile aprinse, masina isi ia curent doar din baterie, nu incarca de loc? La fel, daca circul pe timp de zi, cu luminile inchise, bateria nu incarca la masinile Honda?
Ramin recunoscator pentru clarificari in aceasta privinta ca sa stiu cum abordez chestiunea cu reprezentanta. O las balta ca asa face toate sau am o problema care trebuie remediata (masina mai e in garantie pina anul viitor).
Multumesc pentru ajutor si scuze pentru postarea kilometrica.
PS Am inclus si un link pentru filmarea care ilustreaza ce am incercat eu sa prezint mai sus
Comment