Salutare hondari, ma bucur sa vad ca exista atata varietate de fn2-uri pe forum, sunt foarte tentat sa cumpar si eu unul dar am cateva intrebari si sunt sigur ca voi stiti cel mai bine toate detaliile.
Momentan conduc un EP2 si vad ca multi se plang de cateva caracteristici pe care le pierd facand miscarea catre fn2 de la modelele de ep2/3.
Intrebarile mele sunt urmatoarele:
1)Pentru modelel pre 2009 care nu au LSD exista un understeer mare, periculos?
2)Pentru modelel post 2009 cu LSD, este neplacuta senzatia in momentul activari a LSD-ului in timpul virajelor? Sa ma astept sa imi smuceasca volanul intr-un mod impredictibil in functie de ce roata prinde cea mai buna tractiune?
3)Este prea dura si neplacuta senzatia in viraje dupa ce honda a renuntat la suspensia indepenta de pe spate?
4)A avut cineva o problema cu sincroanele din cutie pentru vitezele 2 si 3?
5)Ar trebui sa fiu atent la ceva anume la fn2-uri cu 150.000 KM+ ? (in afara sa verific daca a fost lovita sau daca are rugina)
Imi doresc ca fn2-ul sa fie primul type-r datorita vechimii, dotarilor si esteticii VS un EP3 type-r.
Multumesc!
Momentan conduc un EP2 si vad ca multi se plang de cateva caracteristici pe care le pierd facand miscarea catre fn2 de la modelele de ep2/3.
Intrebarile mele sunt urmatoarele:
1)Pentru modelel pre 2009 care nu au LSD exista un understeer mare, periculos?
2)Pentru modelel post 2009 cu LSD, este neplacuta senzatia in momentul activari a LSD-ului in timpul virajelor? Sa ma astept sa imi smuceasca volanul intr-un mod impredictibil in functie de ce roata prinde cea mai buna tractiune?
3)Este prea dura si neplacuta senzatia in viraje dupa ce honda a renuntat la suspensia indepenta de pe spate?
4)A avut cineva o problema cu sincroanele din cutie pentru vitezele 2 si 3?
5)Ar trebui sa fiu atent la ceva anume la fn2-uri cu 150.000 KM+ ? (in afara sa verific daca a fost lovita sau daca are rugina)
Imi doresc ca fn2-ul sa fie primul type-r datorita vechimii, dotarilor si esteticii VS un EP3 type-r.
Multumesc!
Comment