Am corectat postul 1272. Sper ca acum e bine. Astept raspunsul la intebare.
Noul Honda Civic Hatchback 2011 [facelift 1] 2014 [facelift 2] 2015
Collapse
X
-
Dacă te referi la modelul din showroom îmi general, ți-a răspuns ticker. Dacă te referi la o mașină care a stat 2ani în showroom, diferentele sunt și mai mari. Apar deformări ale anvelopelor, articulațiilor, etc. Depinde și cum o pornesc după 2 ani. Dacă dau direct la cheie sau buton... Și mai sunt și altele. Poate nu e așa cum zic euI'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Sincer nici eu nu prea inteleg care e problema cu masina de showroom. Atentie, masina de showroom, nu de test-drive. Deci nu prea merge asta cu trasul de ea.Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red
Comment
-
Păi doar ce am scris motivele, din punctul meu de vedereI'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Deformari ale anvelopelor si articulatiilor? In ce masura, cat, cum se masoara? Acum nah, nu spun ca nu e valabil ce zici, dar...cum ai ajuns la concluziile astea intrebAccord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red
Comment
-
Cand am zis de tras ma refer ca au "tras" de usi, scaune, capotam torpedo, hayon etc.
Pe scurt nu mai e..."virgina"
Si da, la 2 ani in showroom te mai gandesti si la - o baterie noua, zgarieturi fine (de la clienti) sau cele superficiale "tip panza" din cauza stergerii masinilor de praf cu diferiti pamatufi destul de des (la 2-3 zile), o oarecare uzura a materialelor (nu mare dar existenta) la scaun ofer si volan.
Comment
-
@dragostan, prin experiență personală.I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
@KMR: Ia-o si gata! Stim foarte bine ce poate si ce nu poate un Civic. Nu trebuie sa te justifici in fata nimanui (stii mai bine ca mine lucrul asta).
Sper sa am ocazia sa fac un drive test cu un 5D pe benzina, din generatia facelift (desi cel diesel MY2012 nu m-a incantat prea tare, poate ca am avut eu asteptari prea mari de la el), mai ales ca am un termen de comparatie (5D-ul din posesie).
Am observat (cu mare bucurie) ca sunt mai multi care iau in calcul si partea emotionala in momentul alegerii unei masini. Masinile Honda sunt gandite si pentru om, nu numai pentru deplasarea din A in B eventual in C. Am descoperit asta pe pielea mea,in cei 7 ani+ de cand am Civic-ul. Similar colegului@Ticker, 5D-ul meu va ramane in familie mult si bine, cu toate bunele si relele ei. Am ales-o cu inima 75% si cu ratiunea 25%, recunosc deschis si imi asum acest lucru (alegerea finala a fost intre 5D Sport si Accord 2.0 LS). De-a lungul timpului am condus masini din toata plaja de produse (marca,putere,dotari) si daca ma gandesc un pic, numar pe degetele de la o mana masinile care mi-au provocat o emotie (ca sa il citez pe @KMR).
@richie: nu vreau sa fiu rautacios, dar e treaba fiecaruia ce alege sa aiba sub capota masinii sale. Daca un motor a fost conceput acum zece ani, nu inseamna neaparat ca este depasit. In acelasi mod, un motor conceput acum 3 ani poate sa fie un esec, un gunoi tehnologic, daca vrei. Cred ca gasesti exemple, daca te uiti cu atentie la diversii producatori. Faptul ca reduci capacitatea unui tdi de la 1,9 la 1,6, ii pui un foehn pe post de turbina si il pui pe aceeasi caroserie, nu mi se pare in nici un caz evolutie.Care crezi ca va fi durata lui de viata?
Alt caz: motor de 1,2 (75CP) pus pe aceeasi caroserie pe care un 1,4 (ce e drept, tot 75 CP) mi-a parut lesinat (da, e vorba de Logan). La primul meu drum cu el era sa crap de vreo trei ori in decurs de o ora din cauza ca nu am reusit sa fac cateva depasiri in firea lor. Consum? In oras consuma cat Civicul meu de 1.8, iar in afara mai mult decat el, la acelasi stil de mers. Despre ce vorbim aici? Ti se pare o evolutie? Mie nu.Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...
http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/
Comment
-
Poți face drive test cu noul model la Asko.I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Stiu, dar pana reusesc sa ajung eu la Asko, mai curge multa apa pe Dunare. In primavara asta chiar trebuie sa ajung la ei, sa mai rezolv una- alta...Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...
http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/
Comment
-
o masina de showroom, chiar daca nu are km pe bord este defapt intr-o anumita masura o masina second hand
de aici si pretul mai avantajos
pe de alta parte nici masinile de drive test nu sunt chiar asa cazaturi
da, e adevarat trag toti de ele dar in acelasi timp, in multe situatii, sunt si niste masini foarte ingrijite, tocmai pentru ca ajung (si la) la presa
eu cand o sa vreau masina o sa caut serios una care a fost in utilizarea dealer-ului pentru drive test si alte cele
defapt astfel de masini reprezinta oportunitati foarte bune pentru cine nu vrea sa dea bani pe o masina noua dar vrea o masina de maxim un an sau doi si cu putini km
cat despre cat si cum merita o masina, apoi asta e ceva super subiectiv; cand am luat CW2-ul mi s-a parut ca merita cei aproape 30k eur; acum insa 42k pe un CRV full mi se pare exorbitant si nu as da banii astia pe un CRV
achizitia unei masini este o chestie foarte personala care ajunge, inevitabil, chiar si pentru cei mai rationali, in registru emotional, drept urmare un pret imi poate parea mie OK si altcuiva complet inacceptabil si viceversa
@KMR daca iti place si ai cum go for it! numai tu stii daca "merita"Last edited by Turkish; 10-02-15, 10:37."Ethics. That's always so inconvenient."
Cal Lightman
Comment
-
In caz ca nu ati observat, TOATE masinile noi s-au scumpit ingrozitor. A ajuns Passat-ul sa treaca lejer de 50.000 de EURO cu ceva dotari suplimentare si doua turbine Asta cum vi se pare??
Faptul ca unii considera ca noul Civic nu isi face banii, a dus la prosperitatea marcilor Dacia Chevrolet & Co.
Orice masina nou aparuta va fi mai scumpa decat aceeasi masina la sfarsitul generatiei. Faptul ca merita sau nu pretul, o determina clientul care isi doreste aceasta masina si decide sa o cumpere sau nu.
Fara emotii viata o traiesti degeaba . Pe mine emotia ma adus in familia Honda cu doi ani inainte sa imi permit aceasta marca.
In rest nu inteleg de ce ai fi fan de orice marca daca pentru tine masina e doar o tabla .....
Comment
-
Originally posted by bacu View Posthttp://www.autovit.ro/honda-civic-C35925287.html
23900 un civic sport e enorm, un executive cat ar costa, 30000?!
E frumoasa foc. Arata probabil mult mai bine in realitate, pozele din anunt sunt groaznice. Dar totusi, 24K. Navigatia e inutila. Scaune incalzite, hm...n-am ce face cu ele. Faruri cu lupa, ma rog, nu cred ca e mare branza, astea normale fac lumina f. bine, deci ma pot lipsi si de asta. Asistenta la schimbarea benzii, am experimentat pe Mazda 3, interesant, nu stiu ce sa zic, nici asta nu cred ca isi merita banii. Nu e un feature fara de care sa nu poti trai.
Eu am dat 18k anul trecut pe MY2014 1.8 sport. Diferenta de 6k euro practic vine din redesign, navigatie, si inca niste maruntisuri. Cam mult...
Comment
Comment