Noul Honda Civic Hatchback 2011 [facelift 1] 2014 [facelift 2] 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    De obicei cand apare un model nou, pretul la revanzare al modelului vechi scade vertiginos. Din punctul asta de vedere ma simt bine. Pretul la SH o sa scada, dar nu atat de mult. Modelul actual probabil va ramane la moda si peste 10 ani
    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

    Comment


    • #62
      Mai, mie mi se pare la design ca au inlocuit actualul space shuttle de cercetare cu unul de lupta, search & destroy :P .
      Serios vorbind, la inceput am zis ”neee....l-au stricat” apoi........am inceput sa il studiez mai bine. Clar nu mai e de senzatie cum a fost modelul actual cand a aparut dar masina asta noua ......are ceva, pare un pic mai bine inchegata si e interesanta in felul ei. Doar in poze sa o vezi, nu e ok. Trebuie sa o vezi live. Daca imi aduc aminte bine, din poze tot asa se vorbea de Accordul actual fata de modelul precedent.
      Last edited by Georg; 13-09-11, 14:42.

      Comment


      • #63
        New Civic is boring
        ex-FN2 owner
        Loved it every second!

        Comment


        • #64

          (scuze daca a mai fost postat)
          :::Polo 9N3 GTI:.:1.8T:.:BJX:.:150HP:.:ShadowBlue:::

          Comment


          • #65
            Aha, interesant ca au adresat problema stergatoarelor si au revenit la o arhitectura standard. Poate in felul asta nu mai ingheata stergatoarele iarna, in special cel din dreptul soferului, care este situat deasupra si la care nu ajunge aerul cald de la motor. Pe mine nu ma deranjeaza rau ca oricum iarna nu folosesc masina, dar cred ca utilizatorii de FK, FD sunt destul de afectati de aceasta problema pe timpul iernii.

            Edit: Dupa vizualizarea promoului de mai sus nu mi se mai pare atat de nasoala la exterior, e ok, chiar daca e oarecum boring, asa cum zicea @Fanatic. Nu pot insa sa trec peste spatele odios, nu stiu ce'a fost in capul lor..
            sigpic

            HONDA - THE POWER OF DREAMS
            Honda Civic Type-R FN2

            Comment


            • #66
              http://www.4tuning.ro/masini-noi/fra...wsletter_44682


              "Evident, varianta Type-R nu se va lasa asteptata, urmand ca ea sa apara in 2012 si sa aiba in jur de 230 cp dintr-un motor aspirat, asa cum ne-a obisnuit compania japoneza."



              Singurul mare inconvenient mi se pare lipsa unui motor diesel de o capacitate mai mica. Acest lucru fiind valabil si ptr alte modele din gama HONDA.

              Mie unul imi place ( cel putin din poze ) si indraznesc sa spun ca mi se pare mai aratos decat vechiul 5D.
              Daniel.
              Senior Member
              Last edited by Daniel.; 13-09-11, 14:05.

              Comment


              • #67
                +1 pentru @hCr
                Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
                In cautare de altceva

                Comment


                • #68
                  Prieteni nu am mai intrat pe forum de ceva vreme... stiu, urat din partea mea! Una peste alta lansarea noului civic pare a fii un moment bun pentru revenirea mea printre voi.

                  Am intrat sa vad parerile voastre despre ceea ce eu numesc "involutie" Cand au scos Civic-ul "nou" in 2006 a fost o masina care se diferentia la toate capitolele. Acum in 2011 - parerea mea este ca au intrat in "randul lumii" si implicit eu sunt dezamagit. Dar sa vedem partea plina a paharului. Masinile noastre sunt in continuare spectaculoase si nici nu mai dam cu banu' din buzunar pentru achizitionarea noului model

                  propun in curand o intalnire sa sarbatorim asta))
                  Honda Civic 2.2 i-CTDI Ex - NEGRU MAT; 170CP; ambient blue light; praguri x-treme; capota "carbon"; eleron sport; etriere sport rosii; spoiler si praguri TSS Tuning.

                  Comment


                  • #69
                    Ite cine a aparut ... vorba ta ... odata cu noul model ....
                    Probabil data viitoare te vedem in 2018 cu civic-ul de atunci

                    Sa fiu sincer ... dupa filmulet nu mi se mai pare asa rea. Ce-i drept, in 2006, nici de Civic-ul 5D n-am fost prea impresionat. Mie mi-a placut CTR-ul si atat .
                    ex-FN2 owner
                    Loved it every second!

                    Comment


                    • #70
                      mie mi se pare ca seamana foarte mult cu hyundai i30/i40....

                      Comment


                      • #71
                        Merge. Mie mi se pare ca e tot pe acolo cu vechiul model, iar comparand cu ce concurenta are ramane totusi o masina care sta ok dpdv al designului. Are cam prea multe inflorituri fata de cel vechi unde liniile erau ceva mai simple si mai de efect. Pe alb arata ceva mai bine decat pe verdele ala sobolaniu, nu stiu de unde au scos halul ala de culoare. sunt aiurea fundurile alea de borcane de la turometru&co si farurile spate bulbucate... iesite in relief ca la toyote. si drl-urile alea parca sunt cam aiurea, prea simple ca forma si prea mari
                        ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                        Comment


                        • #72
                          mie imi place noul Civic

                          Vad ca unii deja ii canta parastasu' noului Civic si nici macar nu a iesit pe poarta fabricii prima masina la vanzare.

                          Eu respect orice parere, iar cand vine vorba de design, opiniile au un pronuntat caracter subiectiv si nu ar trebui comentate.
                          Ce se merita a fi comentate insa sunt socotintele unora care gasesc foarte mari asemanari intre consola centrala a noului Civic si Golf, Octavia, Focus si "ce mai vreti voi".

                          Originally posted by dragostan View Post
                          -interiorul este o dezamagire, l-au VAG-izat foarte mult, consola centrala cu comenzile de la clima, audio si navi sunt parca luate de pe golf, octavia, focus, ce mai vreti voi; schimbatorul iarasi este mare si urat, seamana fff mult cu cel de pe focusul pana in 2010. Au pastrat intr-adevar bordul orientat catre sofer, insa nu in aceeasi masura cu generatia actuala. Din pacate au facut ce a vrut europeanul, ca sa aiba vanzari. Vreti golf? Luati golf...
                          N-au nicio treaba una cu alta, in special comenzile de la clima:

                          Click image for larger version

Name:	2009-Ford-Focus-European-model-Dashboard.jpg
Views:	1
Size:	99.8 KB
ID:	709485 Click image for larger version

Name:	3_4.jpg
Views:	1
Size:	55.5 KB
ID:	709486 Click image for larger version

Name:	2012-Honda-Civic-Hatch-7.jpg
Views:	1
Size:	51.7 KB
ID:	709487 Click image for larger version

Name:	2010-volkswagen-golf-wagon_gw_027-6989.jpg
Views:	1
Size:	69.6 KB
ID:	709488

                          Iar foarte, foarte, fff, foarte marea semanare intre schimbatorul de viteze de la Focus si Civic este din nou dusa la extrem, diferentele fiin usor vizibile.

                          Dar, sincer, nu ma mira parerile unora de pe acest forum despre actualul model. Si sa ma explic de ce:
                          Daca ne intoarcem cu cativa ani in urma, la generatia a VII-a vedem o masina care era criticata, si pe buna dreptate, pentru ca se adresa unui segment de varsta foarte inaintat.

                          Click image for larger version

Name:	800px-2001-2003_Honda_Civic_sedan.jpg
Views:	1
Size:	57.1 KB
ID:	709491

                          Cu generatia a VIII-a au reusit foarte mult (eu il consider un mare succes si, fara a spune vorbe prea mari, datorita acestui model sunt atat de multi fani pe acest forum) sa atraga generatia tanara.

                          Click image for larger version

Name:	800px-2006_Honda_Civic_5-door.jpg
Views:	1
Size:	104.8 KB
ID:	709492

                          DAR, dupa parerea mea, acest model a trecut in cealalta extrema, adica nu se adreseaza decat generatiei tinere si foarte tinere. Eu nu-l vedeam "dandu-se jos" din Civic gen. VIII pe un domn (sau doamna) trecut de 45 de ani. Bineinteles ca exceptiile exista, dar acestea, pentru mine, nu fac decat sa confirme regula. Desi mi se parea mai frumos 5D-ul decat sedanul, eu am ales sedanul pentru ca era mult mai "cuminte" si mai elegant.

                          Cu generatia a IX-a consider ca au mai "imblanzit" look-ul science-fiction al Civicului (atat in interior, cat si exterior) si acum se adreseaza mai multor categorii de varsta si/sau mai multor gusturi. Este o parere personala care sper sa fie dovedita si de statistici/vanzari in viitor.

                          Click image for larger version

Name:	028C01EA04567156-photo-honda-civic-2012.jpg
Views:	1
Size:	26.7 KB
ID:	709493

                          Da, nu mai socheaza pentru ca a fost prea mare boom-ul cu generatia anterioara!!! S-au concentrat foarte mult pe publicul si concurenta din Europa si au adus multe imbunatatiri:

                          http://youtu.be/rUuf30u7M3g

                          http://youtu.be/_rKuVpvJnbQ

                          Imi place foarte tare linia de la consola centrala care se prelungeste pe bord si revine pe usa soferului. Iti da impresia ca te afli in cockpitul unui monopost.

                          Adevarat ca volanul are un design mai putin placut decat cel anterior, dar cred ca este mai practic cu noile functii ce se regasesc pe el.

                          La motoare ar fi multe de spus. Multi si-ar fi dorit poate motoare mai mari, cu mai multi cai, altii unele mai mici si mai economice.
                          R18-ul ce-l am pe sedan mi se pare foarte reusit. Cu toate astea, in afara orasului simt nevoia de mai mult cuplu si, implicit, de mai multi cai putere. Dar cum merg asa de rar in afara (poate ca 10% din km parcursi intrun an), un motor de 200 cp nu-si are rostul intrun oras ca Bucurestiul. Eh, daca tot ar fi sa am unul, cred ca as gasi ce sa fac cu el .
                          Poate ca nu ar trebui sa schimbe ceva care merge foarte bine si este foarte fiabil.

                          Eu astept sa-l vad si in realitate si, mai ales, sa-l conduc.
                          Ii urez multa bafta noului Civic!!!
                          CR-V e:HEV
                          JAZZ GD1 CVT
                          Ex: CR-V RE6

                          Ex: RDX TB1
                          Ex: Civic FD1

                          Ex - JAZZ GD1
                          Ex - ACCORD Type-R
                          Ex - DEL SOL EH6

                          Comment


                          • #73
                            Man, ia-o prin comparatie cu modelul actual, sau ma rog, "vechi" de acum. Comenzile climei nu sunt identice(evident ca nu aveau cum sa fie 100% la fel) dar le-au pus unde le pun toti! "Vechiul" are controlul climei exact in dreapta volanului(foarte! bine asezat dpmdv), iar temperatura pasagerului se regleaza de pe usa.

                            Toata consola a primit o asezare clasica, cum au toate compactele de piata, aeratoare sus, sistem audio navi dedesupt, apoi clima. Ecranul de navi la gen VIII este muuutl mai bine amplasat, exact in vederea periferica a soferului.

                            IAr, schimbatorul de viteze este foarte apropiat, nu inteleg unde vezi tu diferenta aia uriasa, e la fel de lung si are aceeasi forma generala. Din nou, e absolut evident ca nu putea sa fie absolut identic.
                            Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                            Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                            ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                            Comment


                            • #74
                              +1 Maruta

                              Volanul este cel de pe sedanul american.

                              @dragostan: Nu vreau sa fiu carcotas, dar, dupa parerea ta, unde ar fi trebuit sa puna toata consola aia de la clima? Eu nu mai vad loc pe acolo neam...Uita-te cum e la alte modele navigatia. Iti vine sa iti dai palme. Este ceva mai sus decat este clima la noul Civic. Nu vezi nimic decat daca intorci capul si iti iei complet ochii de la drum.
                              My cars:
                              2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
                              ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

                              Comment


                              • #75
                                In comparatie cu generatia a VIII-a este adevarat ca s-au apropiat mai mult de concurenta decat sa faca ceva nemaivazut. Dar poate ca asta au si cautat, ceva mai comercial dar in acelasi timp si placut.
                                Liniile exterioare nu sunt mult diferite de generatia anterioara, exceptie facand acele stopuri care sunt controversate.
                                Intr-adevar, schimbatorul de viteze de la Civic seamana ca si forma cu cel de pe Focus, dar raman la parerea ca doar seamana . Asa pot spune ca seamana si cu cel de pe Octavia, dar nu vad nicio importanta. Una-peste-alta, cred ca amnadoua se integreaza destul de bine in designul interiorului, deci, din partea mea, nimic de criticat.
                                CR-V e:HEV
                                JAZZ GD1 CVT
                                Ex: CR-V RE6

                                Ex: RDX TB1
                                Ex: Civic FD1

                                Ex - JAZZ GD1
                                Ex - ACCORD Type-R
                                Ex - DEL SOL EH6

                                Comment

                                Working...
                                X