Noul Honda Civic Hatchback 2011 [facelift 1] 2014 [facelift 2] 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • http://www.youtube.com/watch?feature...v=gbIUn_Al3sw#!
    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=PCk4F8PxXOA
    http://www.youtube.com/watch?v=-znow...layer_embedded

    Cu toate ca incerc sa ma conving ca atunci cand o voi vedea/proba voi spune ca m-am inselat la prima privire nu reusesc sa nu ma enervez ca au stricat atat de mult "imaginea viitorului" si au intrat si ei in randul "producatorilor de masini pe banda calda"


    Robby_Alessio
    Senior Member
    Last edited by Robby_Alessio; 15-09-11, 16:36.
    HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
    CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

    Comment


    • Pana la urma, din punct de vedere al aspectului exterior si interior, parerile tin de gusturi, iar gusturile nu se discuta. Unora le place, altora nu.

      Din punctul meu de vedere, pentru ca vorbim pana la urma de o Honda, partea cea mai dezamagitoare o constituie lipsa inovatiei in ceea ce priveste motorizarea noului Civic. Nu stau sa analizez daca este o situatie cu sau fara precedent, insa Honda adopta o strategie similara cu cea a hotilor de la VW: un nou model reprezinta mai mult in facelift al predecesorului, tarand aceleasi motoare. Bine, din punct de vedere al designului, pe ici pe colo s-a mai umblat. Interiorul cel putin este diferit. Insa partea care ma doare si o repet, este lipsa unui motor nou, ingenios, care sa ridice o spranceana cand este prezentat presei internationale, un motor care sa nu fie depasit inca de la lansarea masinii. Deci ce vom avea pe noul Civic? Acelasi 1.8 benzina, care este mai economic si un 2.2 de pe Accord care emite mai putin CO2, deci este si el ceva mai economic?

      Si atunci nu pot sa nu ma intreb: de ce au lansat noul Civic atat de tarziu? VW se pregateste pentru noul Golf, cea de-a 7-a generatie. Practic Honda lanseaza Civic la doua generatii de Golf ale VW. La ce le-au trebuie japonezilor 6-7 ani pentru a lansa noul Civic? Ca sa reduca zgomotul in interior si a face 2 motoare mai economice la aceeasi putere?

      Si de ce mi-as mai lua noul Civic? Nu ma da pe spate la capitolul design, iar motorizarea este aceeasi. Avem aceeasi punte semiindependenta H, care acum cica si functioneaza (tre s-o vedem si p-asta), la care se vor adauga (probabil) noile hibe/bug-uri ale noului model, altele (sper) fata de cele ale actualului model.

      Mi-e greu sa cred ca acest model inseamna un progres pentru fanii Honda si pentru o companie de motoare, in primul rand, cum este Honda.

      Pana si Ford are un motor interesant: "more power, less consumption, more fun to drive" - suna cunoscut? )
      http://www.youtube.com/watch?v=Z5D4w...eature=related

      Comment


      • Mie unul imi place si la exterior si la interior nu mi se pare o involutie deloc.
        Ce mi se pare curios sunt stopurile spate care in poze par cam mari dar de abia astept sa o vad in realitate.
        Motoarele sunt alta poveste daca au facut-o mai usoara nu e nici o problema ca au ramas acelesi puteri.
        2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
        EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

        Comment


        • Sunt 101% convins ca masina asta va fi mai grea. Asa a fost si cu Accord-ul, plus ca se vad si ceva dotari in plus, deci clar nu va avea sub 1265 kg, sau cat o avea 5D-ul. In plus, nu stiu multe masini din clasa Civic-ului care sa aibe masa asa mica, deci deja e foarte greu de batut acest barem, pe asta ma bazez cand afirm aceste lucruri.

          La interior... as prefera calitatea materialelor de pe 5D GT. Poate n-o fi mare diferenta, dar mie unul, din poze, nu-mi place. Volanul este ca aspect sub cel actual, parerea mea.

          In plus, nu inteleg de ce bordul acestui nou Civic a devenit asa... ca ceva pentru copii, parc-ar fi de jucarie. Prea multe liniute, prea multe culori, prea seamana cu CR-Z-ul si nu cred ca-si are rostul. As fi vrut mai multa sobrietate, asa cum se poate constata pe 5D-ul actual sau pe 4D-ul actual. Pe un hibrid inteleg rostul animatiilor si culorilor etc, dar cred ca e prea mult, dar, din nou, vorbim de gusturi...

          Comment


          • Originally posted by El_Hakim View Post
            Daca este nesimtit de scumpa, o mai tin pe asta cam 2 ani si apoi facem innoirea
            Sub 23.000€ nu va misca nimic. (
            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

            Comment


            • Originally posted by hondatu View Post
              Sub 23.000€ nu va misca nimic. (
              Mda... atunci urmarim cu interes noul CR-V si, eventual, asteptam oferte bune la Civic
              My cars:
              2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
              ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T

              Comment


              • Ai grija sa nu fi tu urmarit la IAA ))))) (de vreun CR-V.ica).
                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                Comment


                • Daca vor pune turbo pe noul TypeR pe mine cel putin ma intristeaza foarte tare, se pierde feeling-ul Honda, al Vtec-ului, devine "any other car", chiar nu mai are nici un sens masina (pentru mine)....mai bine o fac supercharged si o pot duce si la 300 de cai usor daca vor.
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                  Comment


                  • de cand am vazut primele imagini am avut un deja vu : cum vi se par partile laterale, zona pasajelor de roti?
                    http://www.flickr.com/photos/cosmic_spanner/199204148/
                    ca sa fac o paralela, misiunea celr de la honda era una sinucigasa, asemeni echipei de la mv agusta care trebuia sa faca o noua motocicleta F4 care sa depasasca cumva aspectul celei desenate in urma cu aproape 10 ani de catre marele massimo tamburini. fosta F4 ramane una dintre cele mai fumoase motociclete (cea mai in multe clasamente) a tuturor timpurilor, iar cea noua o replica stangace.
                    cam asa vad eu lucrurile din pdv estetic si la noul civic. pur si simplu mai frumos (relativ-subiectiv) nu se putea! ma asteptam la asta.
                    HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                    HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                    vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                    KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                    Comment


                    • Deocamdata, presa de specialitate a primit bine noul Civic. Este vazut ca fiind o evolutie (nu o revolutie) a modelului anterior, adresandu-se "familiilor mai indraznete" si va fi mai bine/bun de condus ca celelate modele Civic. Sa vedem care vor fi impresiile si dupa drivetest.

                      Autoexpress: http://www.autoexpress.co.uk/motorsh..._revealed.html

                      Eu cand ma uit la un model Honda, ma uit mai intai ca un fan al marcii (nu ma intereseaza neaparat sa cumpar acel model) si incerc sa inteleg ce au vrut sa faca inginerii de la Honda. Detaliile legate de design, beculete, butonase, unghiuri, asemanari, deosebiri cu alte modele le las putin mai la urma, nu pentru ca unele dintre acestea n-ar fi importante, ci pentru ca vreau mai intai sa vad ideea de ansamblu, cu toate imbunatatirile si scaparile.

                      Multora nu le plac schimbarile. Sunt convins ca ar fi existat critici oricum ar fi aratat noul model. Faptul ca ne-am atasat de masina pe care o conducem in prezent, ne face sa o vedem pe "cea noua" cu alti ochi. Daca ma uit bine la clipul postat de gabrielb, in miscare noul Civic are aceleasi linii ca si vechiul model, usor de confundat chiar. Acesta este motivul pentru care eu nu vad schimbarile ca fiind dramatice, ci mai degraba ca nu au atins asteptarile unora sau altora.

                      Nu prea vad discutandu-se despre imbunatatirea confortului (chiar nu conteaza pentru nimeni asta?), coeficientul aerodinamic (cel mai bun din clasa sa - 0,27), sistemul stop-start, sistemul de franare in cazul unui impact iminent la viteze mici, butonul ECON (ca tot ne plangem unii de consum), antifonarea mai buna, vizibilitatea mai buna, motoarele mai "curate" si mai economice, cu o mare diferenta de consum la dieselul de 2.2, etc.

                      Se lauda ca va fi mai confortabil la condus dar in acelasi timp pastrand caracterul sportiv si fara a afecta raspunsul directiei. Credeam ca vor aduce o punte spate independenta, dar vad ca au ramas la cea semi-independenta (imbunatatita totusi), pentru a castiga la spatiul din portbagaj, la fel ca la gen. a VIII-a.

                      Sunt dezamagit de aparitia celor 3 ceasuri de bord. Pe modelul anterior dadeau mai bine indicatoarele si o faceau unica. Bine macar ca au pastrat vitezometrul si celelalte indicatoare de deasupra.

                      Vad ca au pastrat bandourile/marginile de la pasajul rotilor care au dat atat de mult batai de cap. Poate au gasit o modalitate de fixare/aliniere mai inteligenta de data asta.

                      Becurile de ceata mi se par puse prea jos. Nu stiu cat de eficiente vor fi in caz de ceata.

                      Nu au venit insa cu motoare noi. Este inexplicabil la Honda asa ceva sau poate ca nu inteleg eu. S-au concentrat numai pe hibride si au ajuns doar sa le imbunatateasca pe cele actuale? As fi curios sa aflu niste explicatii oficiale, dar ma indoiesc vor veni.
                      Recent am vazut o statistica in care se spunea ca motoarele diesel de mic litraj se cauta cel mai mult in ultimul timp, depasind 50% din cerere.

                      Legat de preturi, se pare ca cei de la Autoexpress au informatii ca noul model va porni de la 19.000 euro, iar cei care isi doresc motorul 1.6 diesel trebuie sa astepte pana in 2013. Un nou diesel si faptul ca vor scoate si un Type-R in jurul a 235 cp, imi dau sperante. Un 1.6 aspirat la 140 cp si un 1.8 la 170 cp le-as fi vazut locul.
                      CR-V e:HEV
                      JAZZ GD1 CVT
                      Ex: CR-V RE6

                      Ex: RDX TB1
                      Ex: Civic FD1

                      Ex - JAZZ GD1
                      Ex - ACCORD Type-R
                      Ex - DEL SOL EH6

                      Comment


                      • Originally posted by maruta View Post

                        Nu prea vad discutandu-se despre imbunatatirea confortului (chiar nu conteaza pentru nimeni asta?), coeficientul aerodinamic (cel mai bun din clasa sa - 0,27), sistemul stop-start, sistemul de franare in cazul unui impact iminent la viteze mici, butonul ECON (ca tot ne plangem unii de consum), antifonarea mai buna, vizibilitatea mai buna, motoarele mai "curate" si mai economice, cu o mare diferenta de consum la dieselul de 2.2, etc.

                        Se lauda ca va fi mai confortabil la condus dar in acelasi timp pastrand caracterul sportiv si fara a afecta raspunsul directiei.
                        Din cate stiu, nimeni nu a scos-o la un test drive, deci pana atunci toate astea pt noi raman doar marketing. Cu aceleasi chestii se laudau si la varianta americana...

                        Daca designul este subiectiv, unora le place altora nu, cu motoarele cred ca ne doare pe toti, si aici inginerii de la Honda au fost cam lenesi. Puteau sa vina cu ceva mai bun decat "motoare mai curate".
                        Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                        Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                        1000 Locuri de vizitat in Romania

                        Comment


                        • nu inteleg de ce erau asteptari asa de mari vis a vis de motoare pe aici
                          EXACT asa s-a intamplat ci cand a iesit noua generatie de Accord; lumea vorbea despre avtec si alte nebunii si s-au dovedit a fi vise; dupa care s-a disutat ca o sa apara la facelift motorizari noi si cutii automate mai bune; yeah, right
                          acum se intampla la fel si la Civic; eu unul ma asteptam;

                          si de asemenea ma astept ca H sa nu iasa cu nimic spectaculos nici la urmatoarea generatie de Accord din trei posibile motive (in umila mea opinie) (a) le ia foarte mullt sa isi valideze si finalizeze conceptii noi de motor, atat de mult incat pierd pasul cu trendurile (b) chiar mizeaza pe convertirea rapida (in urmatorii 5-10 ani) a lumii la combustibilii alternativi si considera oportun sa sara un pas intermediar si (c) pur si simplu nu au mai bagat bani in R&D si acum asta se vede
                          "Ethics. That's always so inconvenient."
                          Cal Lightman

                          Comment


                          • Si totusi, dieselul de 1.6 va aparea mai repede decat ma asteptam: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post417029
                            CR-V e:HEV
                            JAZZ GD1 CVT
                            Ex: CR-V RE6

                            Ex: RDX TB1
                            Ex: Civic FD1

                            Ex - JAZZ GD1
                            Ex - ACCORD Type-R
                            Ex - DEL SOL EH6

                            Comment


                            • Legat de motoare, daca ei incearca sa le faca sa consume mai putin si sa polueze mai putin, in aceste conditii ma indoiesc ca pastrandu-le aspirate pot scoate puterile (1.6 -140 si 1.8 -170) la care va ganditi voi.
                              Alegerea e foarte limitata la honda, dar inca este o masina f buna si diferita de restul
                              R 42659 - Milano Red Ep3

                              Comment


                              • Originally posted by maruta View Post
                                Si totusi, dieselul de 1.6 va aparea mai repede decat ma asteptam: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post417029
                                Din link: "Until now, we developed new technology in Japan and disseminated it to the U.S. and Europe," he said. "Now, we are encouraging our regions to develop their own technologies and utilize the best materials in their region."
                                Corect, o sa faca ca la motociclete. De cand le fac in Italia s'au dus dracului dpdv al fiabilitatii. Hornet din 2008 luat de nou, made in Italy, cu rugina pe el? Incredibil. Nu am vazut insa niciun CBR600F3 made in Japan cu rugina pe el, poate doar daca a fost accidentat..

                                Oricum, totul se duce naibii: Suzuki GS500 2007, made in Spain, cu galeriile de evacuare ruginite in ultimul hal? Nu am pomenit asa ceva la GS'ul made in Japan, model 1992, pe care l'am avut la un moment dat...
                                sigpic

                                HONDA - THE POWER OF DREAMS
                                Honda Civic Type-R FN2

                                Comment

                                Working...
                                X