yobit net
Noul Honda Civic Hatchback 2011 [facelift 1] 2014 [facelift 2] 2015 - Hondafan

Noul Honda Civic Hatchback 2011 [facelift 1] 2014 [facelift 2] 2015

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BV26CAT
    replied
    Poate se uita si pe forumuri. Ca doar de aici afla ce probleme au masinile lor. Daca te uiti la Civicul 2015 o sa vezi ca butonul de avarii e diferit fata de modelul 2012. Si uita-te pe Civinfo sa vezi ca de acum 2 ani isi lipisera unii folie pe buton. Si arata aproape la fel. Cine stie de unde au luat cei de la Honda ideea...poate chiar de acolo.

    Leave a comment:


  • bacu
    replied
    Originally posted by KMR View Post
    Haide Steaua!

    L.E. Subiectul aici este sportul numit "Datul cu parerea" . Eu ma intreb de multe ori cum de e posibil ca aia de la Honda sa nu ceara parerea aici pe forum, avand in vedere specialistii si parerile avizate. Chiar nu inteleg
    pai mai KMR, nu mai am voie sa imi dau cu parerea despre pretul unei masini nici pe un forum de masini?! :-) sau trebuie sa fii inginer auto ca sa iti poti spune parerea? :-))

    daca tu consideri ca merita, foarte bine, fiecare face ce considera ca e mai bine cu banii lui, eu nu am incercat sa iti schimb parerea, ce e cu intolorenta asta alte pareri diferite de a ta?

    eu am vazut deja civicul facelift in toamna la paris, si din ce am vazut la el, nu ma asteptam ca preturile sa fie mult mai mari decat cele actuale, dar se pare ca sunt. uite poze aici, era exact aceeasi echipare ca cea de la asko:
    http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=617

    m-am jucat si cu navigatia aia care pare foarte fragila, butoanele sunt destul de instabile iar touch screenul se bloca mereu, cred ca de aici si pretul scazut, de 500 de euro...

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Discutiile despre pret isi au rostul daca facem comparatie Intre Civic si concurenti la aceleasi dotari. Repet, in caz ca nu ati observat toate masinile noi s-au scumpit enorm.
    Mie personal imi place masina desi la inceput acest nou model nu ma dat pe spate. Astept cu groaza pretul noului type R.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Haide Steaua!

    L.E. Subiectul aici este sportul numit "Datul cu parerea" . Eu ma intreb de multe ori cum de e posibil ca aia de la Honda sa nu ceara parerea aici pe forum, avand in vedere specialistii si parerile avizate. Chiar nu inteleg
    Last edited by KMR; 10-02-15, 18:04.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Originally posted by dragostan View Post
    Ok, nu zic ca e imposibil, dar nu mi se pare fezabil sa apara o asemenea uzura incat sa poata fi sesizata de un sofer normal, pe strada.
    Eu cred ca era un sofer anormal si nu cred ca mergea pe strada.

    In momentul de fata, eu nu mai inteleg care este subiectul aici... Despre ce vorbiti? Despre masini, virgine, articulatii, lupe, bani, showroom, emo, marketing? Nu s-a pomenit inca nimic de fotbal.

    Leave a comment:


  • dragostan
    replied
    Originally posted by ticker View Post
    Cu tot respectul - stiu ca ai Focus in familie - dar noul Focus sta mai prost in timp ca Civicul ,iar multe din materialele din interior sunt mai slabe.
    Las-o p-aia cu respectul man, nu e cazul. E o parere personala si ti-o respect, chiar daca nu sunt de acord cu ea, daca ne referim la focus-ul actual. Cand vine vorba de ala vechi(pre-2010, parca), da, ai dreptate 100%. Ce pot sa-ti spun din experienta mea proprie, e ca vechiul focus e infinit mai fiabil ca tren de rulare fata de civicul meu. Asta ca sa nu spun ca e si mult mai stabil si mai confortabil(totul datorita independentei de pe spate).

    Dar hai sa nu transformam topicul intr-un versus civic vs focus. Am dat exemplele alea doua strict pentru ca acolo m-as uita eu, inafara de civic, la focus si mazda 3. Puneti ce vreti acolo: golf, auris, cee'd, ce vreti voi din clasa compacta.

    Leave a comment:


  • dragostan
    replied
    Originally posted by KMR View Post
    Da, a luat o mașina care a stat ln showroom și anvelopele „bateau“ iar uzura în articulații a apărut mult mai repede față de celelalte mașini. Când am luat mașina avea 12 km. Lasa tu o mașină pe roți în același poziție 2 ani și îmi spui cum e.
    Hai ca aia cu anvelopele o pot intelege, iti poti da seama ca anvelopele bat sau nu. Poate o putem pune pe seama statului 2 ani in showroom, desi ma indoiesc ca o masina a stat chiar fixa in showroom timp de 2 ani. Macar cativa metri tot a facut.

    Dar asta cu articulatiile care s-au dus mai repede fata de alte masini depinde de atat de multi factori incat este absolut imposibil sa determini ca a fost din cauza faptului ca a stat in showroom. E ca si cum ai spune ca i-au aparut probleme la articulatie mai repede pentru ca posesorul e supraponderal, e aceeasi relatie de cauzalitate.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Cu tot respectul - stiu ca ai Focus in familie - dar noul Focus sta mai prost in timp ca Civicul ,iar multe din materialele din interior sunt mai slabe.

    Leave a comment:


  • dragostan
    replied
    Originally posted by Dan P View Post
    Faptul ca unii considera ca noul Civic nu isi face banii, a dus la prosperitatea marcilor Dacia Chevrolet & Co.
    1. sper ca nu spui treaba asta cu dezamagire in glas, mai ales fata de dacia. prosperitatea marcii asteia de ajuta pe fiecare dintre noi

    2. pe principiul asta, faptul ca unii considera ca noul <introduceti orice masina mai scumpa decat civicul> ar trebui sa duca la prosperitatea civicului. se aplica? nu prea. clientul care considera ca civicul nu isi face banii va lua focus, sau mazda 3, sau orice alta compacta concurenta, nu logan

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Da, a luat o mașina care a stat ln showroom și anvelopele „bateau“ iar uzura în articulații a apărut mult mai repede față de celelalte mașini. Când am luat mașina avea 12 km. Lasa tu o mașină pe roți în același poziție 2 ani și îmi spui cum e.
    Revenind la 5D 2015, varianta care la noi costă 23.907 Eur (TVA inclus), în Germania costă 26.370 Eur (TVA inclus). La noi TVA-ul este 24% iar în Germania este 19%.
    Last edited by KMR; 10-02-15, 17:04.

    Leave a comment:


  • dragostan
    replied
    Originally posted by KMR View Post
    @dragostan, prin experiență personală.
    Inteleg ca ai mers cu o masina care avea anvelope deformate si probleme la articulatie din cauza faptului ca a stat in showroom? Ok, nu zic ca e imposibil, dar nu mi se pare fezabil sa apara o asemenea uzura incat sa poata fi sesizata de un sofer normal, pe strada.

    In plus, tineti cont ca o masina noua nu e chiar virgina, cum a spus cineva mai sus. Masinile trec prin diferite probe, sunt destui care se urca la volan pana sa ajunga efectiv la proprietar.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    @richie ai ghicit, sunt emotiv. Bănuiesc că intuiția feminină te ajută. Probabil tot de acolo știi cât de emotivă este o virgină, că doar nu vorbești din auzite

    Leave a comment:


  • Sindrom
    replied
    Originally posted by vladbutusina View Post
    Mie mi se pare cam mare pretul.
    E frumoasa foc. Arata probabil mult mai bine in realitate, pozele din anunt sunt groaznice. Dar totusi, 24K. Navigatia e inutila. Scaune incalzite, hm...n-am ce face cu ele. Faruri cu lupa, ma rog, nu cred ca e mare branza, astea normale fac lumina f. bine, deci ma pot lipsi si de asta. Asistenta la schimbarea benzii, am experimentat pe Mazda 3, interesant, nu stiu ce sa zic, nici asta nu cred ca isi merita banii. Nu e un feature fara de care sa nu poti trai.
    Eu am dat 18k anul trecut pe MY2014 1.8 sport. Diferenta de 6k euro practic vine din redesign, navigatie, si inca niste maruntisuri. Cam mult...
    Asa am zis si eu, pana le-am avut pe toate intr-o masina. Eu de la masina mi-am dorit sa aiba trapa, motor bun si tinuta de drum decenta (sa n-am sentimentul de barca), iar de restul ma puteam lipsi.
    Ei bine toate maruntisurile fac ca de fiecare data cand plec la drum, fie ca sunt 500, fie ca sunt 3000, sa stau linistit in masina, sa ma simt confortabil si sa-mi vad de drumul meu.
    O masina nou aparuta va avea intotdeauna un pret "exorbitant". Acum, unele isi mentin pretul peste ani, vezi fiat500 care si acum are acelasi pret ca acum 4 ani si unele ce scad dramatic dupa primul an.

    Leave a comment:


  • richie
    replied
    Legat de masinile de showroom , nu le-as baga pe toate in troaca de porci. Invit pe orice vrea sa faca un drivetest cu a mea si sa se convinga.

    @ chipson78 : masina e un mijloc de transport care te duce dintr-un punct A intr-un punct B. Cand aleg o masina, aceasta trebuie sa se incadreze cat mai bine in criteriile pe care le iau in calcul ( confort, dotari, fiabilitate, design etc ) Honda din dotare, le-a cam indeplinit pe toate si sunt convins ca am facut alegerea cea mai buna ( daca era sa-mi ascult prietenii, nu ar fi trebuit sa-mi cumpar o jappo niciodata! ei au alte convingeri ) . Cand va veni momentul sa o schimb, as prefera sa mai fie pe la noi pentru ca e un brand care m-a convins o data si e posibil ca peste un numar de ani sa ma mai determine sa le achizitionez produsele, atata tot

    @ticker "E trist daca o masina nu te mai emotioneaza. Eu sunt pe hondafan tocmai pentru ca. Honda face treaba asta pentru mine."
    crede-ma ca pot sa fiu de acord cu tine si cu scara ierarhica atribuita anumitor placeri. doar ca eu gandesc altfel si cred ca tocmai asta e frumusetea unui forum, asta e si menirea lui..un spatiu liber in care utilizatorii isi pot exprima punctul de vedere


    @KMR : este clar ca avem puncte de vedere diferite si nu cred ca nici eu , nici alti utilizatori au incercat sa te faca sa renunti la alegerea ta. Referitor la afirmatia mea legata de "cumparaturile din impuls" nu cred ca e cazul sa detaliem si sa transformam discutia intr-un topic legat de comportamentul consumatorului, cred s-a facut deja destul off-topic. Zic sa survolam si discutia despre posibilitatile mele financiare de a achizitiona un produs X aici chiar ai dat cu bata in balta.

    "Și, în cazul în care pentru tine mașina e o tablă care te duce dintr-un loc în altul, nu înțeleg ce cauți pe un forum auto și nu cred că ai făcut cea mai bună afacere cu Civic-ul."
    Nu stiam ca este imperativ necesar sa fii emotiv ca o virgina ca sa te iscrii pe un forum auto, nu am fost obligat sa completez un test de emotivitate si nici nu am fost pus sa jur pe rosu ca sunt un taliban al brandului cand m-am inscris ..punctul asta de vedere chiar nu il inteleg.
    Din cate vad ,suntem mai multi cu aceeasi parere legata de pretul irealist al faceliftului , probabil toti visam sa o cumparam si nu ne permitem.. Restul e gargara.


    L.E. :

    cam m-am referit la generatie ratata , la asta m-am referit

    "The decline is spread across all models, with the exception of the CR-V midsized SUV, which sales increased slightly in from 2012 to 2014 thanks to the new generation, introduced in the second half of 2012. The CR-V has become Honda’s best selling model in Europe in 2013, outselling both the Jazz subcompact and the Civic compact for the first time. Sales of both these models have declined steadily, despite the introduction of a new generation Civic in 2011. The introduction of the Civic station wagon in late 2013 helped the model slightly recover by the end of 2014."

    http://left-lane.com/european-car-sales-data/honda/
    Last edited by richie; 10-02-15, 14:10.

    Leave a comment:


  • chipson78
    replied
    @richie "pentru ca mi-ar parea rau sa nu le mai vad prin UE" - asta este o emotie, cum e cu tabla care te duce din punctul A in B?
    @vladbutusina - ce spui tu sunt pareri strict personale, incearca un nivel de echipare mai jos,o sa fie si pretul mai mic
    @kmr - cand ne-o prezinti si noua?
    @all - de vreo 2 pagini suntem off-topic(in afara de vreo 2-3 posturi)

    Leave a comment:

Working...
X