Noul Honda Civic Hatchback 2011 [facelift 1] 2014 [facelift 2] 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Posibil...

    Dintre toate sistemele existente, cel mai interesant mi se pare cel de la GM, Ampera.

    Comment


    • Acum masina asta electrica imi place cel mai mult
      http://www.promotor.ro/masini-noi/ne...-lume-10127829
      Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
      In cautare de altceva

      Comment


      • ya-ya, civic tourer:

        http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post455788

        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

        Comment


        • Pfui ce dihanie o mai fi si asta.............
          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

          Comment


          • @ IB
            Faptul ca toti constructorii adopta hibridizarea grulupui moto-propulsor nu ma incanta ca si actiune, daca nu vad si rezultate concrete, la un pret decent. Este firesc ca cei mai mari si mai fortosi financiar sa implementeze si ei aceste tehnologii, doar marketing-ul si spalararea pe creier functioneaza cel mai bine in zilele noastre. Adica pot constructori mult mai mici sa adopte tehnologia hibrid si nu poate Porsche, Audi sau Ferrari? Mai ales ca unii beneficiaza de aportul direct al solutiilor adoptate si dezvoltate in motorsport. Era evident ca se va intampla, dar scuza-ma, eu nu pot sa dau pe o Honda Jazz Hybrid 20 200 Euro, doar pentru o economie de 1 litru de benzina. Dupa 10 ani poate imi amortizez investitia, asta daca nu cumva va trebui sa schimb tot setul de acumulatori, pentru ca dupa 10 ierni si 10 veri, s-ar putea sa-si spuna cuvantul.

            Rezultatele au aparut de mult daca te uiti peste testele comparative Model X Hibrid vs. Model X benzina/diesel. Plus de asta mai toti producatorii se gasesc abia la prima lor generatie cu exceptia celor de la Toyota care se gasesc la cea de a III-a si HONDA la a doua.
            Stii tu vreo tehnologia care a aparut pe piata matura fara a mai necesita vreo imbunatatire?
            Daca tot ne referim la "spalatul pe creier", ce sa zic decat ca acest sport e practicat in automobilism de ceva decenii, cu o spalare in plus sau in minus.......
            Constructorii mici pot asa mai printre dinti. Sa ma explic. Mai toate acele firme si firmulete au in conducerea lor fosti angjati din lumea auto, oameni foarte capabili de altfel dar carora buzunarul nu le-a ajuns niciodata de un buget solid. Astfel ca si-au gasit perechea in lumea financiara, lume care dupa 2009 a batut a retragere. In orice caz, azi pana si mult laudatii TESLA au oprit productia (pentru a cata oara?) si sunt in cautare de bani. Un lucru trist daca ne gandim ca au ca si actionari, prin altii, si pe greii de la Toyota si Benz.
            Initiativa acestor firme e de laudat in felul ei dar la fel de sincer trebuie sa recunoastem ca si ei au speculat la maxim pe succesul acestei tehnici (fie si prin vanzarea patentelor catre cei mari), succes care inca se lasa asteptat.
            Nu stiu la ce preturi faci referire dar tocmai am configurat (pe honda.de) doua modele asemanatoare ca si echipare si oricum as face, nu-mi iese o diferenta mai mare de 2.500€, suma care la acel numar de ani amintit de tine, lejer s-ar amortiza plus ca in multe tari ale lumii dispui de bonuri valorice plus ca esti scutit de impozit.
            Pretul mare al Jazz-ului e alt subiect de discutie, dar corect ar fi ca o comparatie cu un model hibrid, sa o faci cum spuneam si mai sus, pe acelasi model nu vs. altul strain.



            Nu stiu despre sfarsitul dezvoltarii unui motor pe benzina. Inca avem noi tehnologii pe piata, folosind supra-alimentarea si care dau rezultate, atat ca putere, dar mai ales ca si consum.Stii?

            Stiu, acelasi lucru il spuneam si eu mai sus doar ca TU folosisei forma la trecut (al 2-lea aliniat din postul 886).
            Nu-mi aduc aminte ultima data cand Honda a castigat motorul anului... sa fie 2005 si i-CTDI? Nu-i cam departe de 2012? Poate ca n-ar fi rau sa ne mai loveasca din cand in cand cu vreo surpriza. Poate cu noul Diesel de 1.6, dar eu ma asteptam in primul rand la motoare Honda pe benzina, pentru ca asta este specilalitatea no1 a acestui constructor.
            Logica mea imi spune ca HONDA n-a mai castigat ceva acolo fiindca nu si-a mai concentrat fortele si resursele spre asa ceva ci spre hibridizare, vezi premiile castigate acolo ani la rand, The Greenest Car of the Year. Nici chiar Toyota nu tine pasul cu ei!!
            Noul diesel de 1.6 suna promitator, vom vedea ce premii mai ia.
            N-am niciun dubiu ca ar fi neglijat motoarele pe benzina, doar ca soarta lor e de ceva timp intr-un con de umbra, dar tipic HONDA, la capatul unei linisti mari, intotdeauna vor erupe. Ca unii nu mai au rabd
            are, asta e.


            Faptul ca eu mentionat de cele 8 trepte ale noului seria 3, nu trebuie privit din acest punct de vedere. Putea sa-i puna doar 6, putea sa-i puna si 9. Aspectul la care m-am referit si care merita subliniat este puterea motorului, nu cate trepte are cutia. Faptul ca BMW este la a nu stiu cata generatie de serie 3, in care aduc un motor de 2.0 D din ce in ce mai puternic, dar si mai economic si rafinat, este intr-adevar rezultatul surprinzator. Este limpede ca la 184 CP, cuplul motor este impresionant, de aici si consumul foarte mic. Scuza-ma, dar cand am mentionat cifrele de consum, nu le-am citit de nicaieri. Sunt date reale, ale celor care au testat acest model, cauta surse, sunt filme cu aceste consumuri, din pacate asta e realitatea. In plus, stiu de la prieteni, motorul de 3.0 D de la BMW nu sare de 6.5 in Bucuresti, daca mergi linistit. Asta inseamna progres, pastrand si o particica din sportivitatea caracteristica marcii. Asta a facut si Honda in trecut. Ok, nu tot timpul, nu cu toate motoarele, dar totusi... nu poti sa aduci 1 cp in plus pentru R20 si 2 cp in plus in cazul R18, dupa 5-6 ani de la predecesorul model.

            O parte din mesajul anterior e valabil si aici. BMW poate sa dezvolte orice tehnologie, oricat de costisitoare ar fi si la orice pret ar fi de gasit pe modelele de serie mare, un BMW intotdeauna se va vinde. Accentul care pe "orice pret".
            Pentru BMW tehnologia diesel (ca sa ramanem la exemplul dat de tine) e o prioritate absoluta, as zice nr.2, fiindca piata europeana este una extrem de importanta pentru ei automat si prioritatile sunt altele.

            De asta adusesem in discutie si acele preturi fiindca la urma urmei trebuie sa le tii pe toate sub control, si ritmul dotarilor (care si ele costa bani, nu numai CP) si al puterii si si al pretului final.


            nimeni in lumea asta nu o sa intre in detaliile acestea cand iti va propune la vanzare o Honda sau o Toyota hibrid. Iti vor spune doar despre cifrele de consum, co2, etc.

            Absolut! Doar nu o sa ti se prezinte ceea ce nu exista sau ceea ce ar putea fi privit ca si dezavantaj, ti se prezinta atuurile acestor masini fiindca mai sunt si de astea, in ciuda scepticismului de pe piata.


            pana la urma nimic nu ma va opri sa iubesc Honda, indiferent cat de critic sunt sau ce cai de dezvoltare vor adopta pe viitor. Sunt convins ca vor veni si zile mai senine.

            ....si pana la urma asta e cel mai important, dovada ca "dragoastea adevarata suporta totul - si dezamagirile" (1. Corinteii 13:4, 7).
            Spre orice firma ai merge, mai devreme sau mai tarziu, te-ar astepta aceiasi soarta fiindca nicio firma din lume nu poate satisface toate dorintele fanilor sai.
            Cu siguranta vor veni si zile mult mai senine.
            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

            Comment


            • Scuze de off dar motoarele BMW nu mai sunt ce erau.
              Google N47 problems si vedeti ce schimba altii in garantie pe banii lor
              ....

              Comment


              • Originally posted by tokyodream View Post
                ya-ya, civic tourer:

                http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post455788

                [ATTACH=CONFIG]35294[/ATTACH]
                Nu vad pozele nici aici nici dincolo
                HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                Comment


                • Pacat! Elan taiat si in interior, si la exterior!

                  Comment


                  • http://www.automarket.ro/stiri/honda...-pe-47880.html

                    Honda: ”Viitorul Civic Type R va depăşi recordul lui Renault Megane RS pe Nurburgring”

                    Honda pregăteşte o nouă generaţie a modelului Civic Type R. Hot-hatch-ul va trece de la vechiul motor normal aspirat la unul turbo şi va încerca să depăşească recordul lui Renault Megane RS pe Nurburgring.

                    Atunci când a lansat noul Astra OPC, Opel şi-a declarat intenţia de a detrona etalonul segmentului, Renault Megane RS. La fel se întâmplă şi cu Honda, care promite că va ataca hot-hatch-ul francez cu o nouă generaţie a actualui Civic Type R.

                    Mai mult decât atât, citând declaraţia lui Yoshiharu Yamamoto, şeful diviziei de cercetare şi dezvoltare Honda, Civic Type R îşi doreşte chiar să fie cea mai rapidă maşină cu tracţiune faţă de pe celebrul circuit de la Nurburgring. În prezent recordul este deţinut de acelaşi Megane RS, cu un timp de 8 minute şi 7.97 secunde.

                    Pentru a putea depăşi performanţa francezilor, Honda mizează pe o serie de evoluţii. Prima dintre ele va fi trecerea de la un motor aspirat la unul turbo. Pe viitorul Type R am putea găsi un propulsor supraalimentat, derivat din actuala unitate HR412E de 1.6 litri, folosită în prezent de Honda pentru a concura în WTCC.

                    Esential 260 de cai putere ar urma să fie puterea minimă pe o aşteptăm de la Type R.
                    Motorul ar urma să dezvolte peste 260 de cai putere şi să necesite introducerea unei tehnologii mai vechi pentru a putea oferi o manevrabilitate de invidiat. Surse neoficiale susţin că Honda ar putea folosi o direcţie pentru roţile posterioare, readucând în atenţie o tehnologie folosită în trecut.

                    Tot pentru a garanta o ţinută de drum exemplară şi a asigura astfel premizele doborârii recordului pe Nurburgring la categoria sa, viitorul Civic Type R va profita şi de pe urma participării Honda în WTCC. De anul viitor japonezii vor alerga cu două maşini. Procesul de producţie va fi desfăşurat în paralel şi va permite astfel testarea unor tehnologii noi direct pe circuit.



                    Pe lângă noul motor de 1.6 litri, destinat lui Type R, Honda lucrează în prezent şi la o unitate cu trei cilindri de numai un litru. Semn că japonezii încep să abandoneze ideea motoarelor aspirate normal. Unitatea de un litru ar urma să fie folosită pe Jazz şi să debuteze în gama lui Civic în 2015, odată cu faceliftul acestui şi cu lansarea versiunii sportive Type R.
                    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                    Comment


                    • http://www.autoblog.com/2012/11/13/h...00-horsepower/

                      Honda Civic Type R to get 2.0L turbo with up to 300 horsepower

                      Not that we're expecting to see the car over here anyway, but we hear that the impending return of the Honda Civic Type R could bring with it a more powerful engine crammed under its short hood. Honda CEO Takanobu Ito has already confirmed the Civic Type R would return in 2015, and now Auto Express says that a Honda R&D employee has confirmed that this car will be powered by a turbocharged 2.0-liter engine producing "as much as" 300 horsepower – earlier speculation had the car powered by a smaller 1.6-liter four.

                      Honda has already vowed to make the Civic Type R the "fastest front-wheel-drive vehicle on the Nürburgring," so this much power doesn't seem out of the question. We already spotted a Type R test mule putting some laps on the 'Ring earlier this summer. Other reported details about the new Type R include it retaining its front-wheel-drive layout but adding a limited-slip differential and possibly even rear-wheel steering for optimal performance and handling.
                      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                      Comment


                      • http://www.auto.ro/honda-civic/honda...ic--54087.html


                        Honda anunta un nou motor diesel de 1,6 litri pentru noul Civic

                        Honda completeaza gama de motorizari a noului Civic cu noul motor diesel i-DTEC de 1,6 litri, capabil sa livreze 118 Cai Putere si un consum mediu de numai 3,6 litri/100 km. Propulsorul a fost special conceput pentru piata europeana.

                        Honda lanseaza pe piata din Europa noul motor 1.6 i-DTEC, primul din seria Earth Dreams Technology. Propulsorul dezvolta 118 Cai Putere la 4000 rotatii pe minut si un cuplu maxim de 300 Nm la 2000 rotatii pe minut.

                        Honda promite un consum in regim mixt de numai 3,6 litri la suta de kilometri si un nivel al emisiilor de 94 grame de CO2 pe kilometru. Acesta cantareste cu 47 kilograme mai putin decat unitatea i-DTEC de 2,2 litri.

                        Noul motor 1.6 litri i-DTEC a fost special conceput pentru piata europeana, pentru a satisface cererea tot mai mare a clientilor pentru motoare diesel cu emisii reduse. Noul motor va fi construit la fabrica constructorului auto din Swindon, Marea Britanie.

                        Unitatea va fi disponibila initial in gama noului Civic la inceputul anului viitor, ulterior urmand a fi preluat si de CR-V, spre finalul lui 2013.
                        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                        Comment


                        • Deci de-al dracu' o sa ma duc la drive-test ~100km cu motorul asta, mi se par un pic cam tras de par ca sa nu zic nesimtit consumul mediu de 3.6%, cat ar trebui sa ia in exterior? 3? si in oras 4.2? Cam basme
                          '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
                          Fosta:
                          '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
                          Javascript motherfucker in Iasi?
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

                          Comment


                          • Probabil in conditii optime de mers... in oras cu semafoare sincronizate ca in tarile astea mai nou civilizate... si in afara pe autostrada la 90-100 la ora si treapta VI...
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...al+blue+pearl/

                            Comment


                            • La consumuri declarate sorry Honda basme basme
                              ....

                              Comment


                              • Eu cel putin, am mai spus cum ajung producatorii la aceste valori si anume, pe bancul de teste. Iar cum de la bancul de teste la realitate e ceva diferenta, invatati-va si puneti de la voi 1 - 1.5L mai mult.
                                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                                Comment

                                Working...
                                X