yobit net
Noul Honda Civic Hatchback 2011 [facelift 1] 2014 [facelift 2] 2015 - Hondafan

Noul Honda Civic Hatchback 2011 [facelift 1] 2014 [facelift 2] 2015

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dio, poti spune ca te-am facut neintelept, in niciun caz prost. Asta pentru ca te-ai apucat sa faci niste generalizari cu privire la posesorii de Civic, la leasing-uri si la alte chestii care nu-si aveau locul. Pe alocuri ai fost nepoliticos de-a dreptul.
    Critici facute cu subiect si predicat? Tu ai citit vreo fluieratura sau vreun smiley? Nu, ai citit propozitii si fraze. Cel putin, asa le-am vazut eu. Si, pe cat permite un drive-test, opiniile au fost argumentate.
    Altfel, nu-mi vine a crede - la ce impresie mi-a lasat masina asta - ca incerci sa stergi cu buretele atatea minusuri care au aparut dupa 6 ani de la aparitia FK/FN/FD.
    Pentru mine e subiect inchis. Nu-i consider pe Civicari niste neica-nimeni care se conving singuri ca masina lor e mai buna decat actuala si ca n-ar mai putea sa faca un leasing pentru noul model...

    Comment


    • Stai puțin ca īncă nu am apucat sa scriu si eu minusurile! :d

      Foarte pe scurt- pana la articolul integral - doua mari: poziția la volan cam sus si lipsa franei de mana electrice.

      La ai mei 1,75 mai rămāne cam puțin spațiu la cap ... Sunt curios cineva de 1,90 cum sta.

      Problema e ca atāt de bine m-am simțit cu toate gadgeturile alea, care iti fac viața mult mai ușoară si pe care nu le-am avut decāt ocazional pe un A4 B8 de 60,000 de euro, īncāt sincer am uitat si de scaun si de frana.

      Chiar e comoda si silentioasa, si exact ce asta am eu personal nevoie acum, cand urla fi-mea cand iau o groapa sau o curba mai tare

      O sa testez si modelul vechi, ca sa am o părere obiectiva, dar din cāt le-am condus pe ambele imi este foarte foarte greu sa zic de cel vechi ca e mai bun.

      Oricum, e foarte ciudat ca actualii proprietari nu o plac, si altii care nu au si nu au avut Civic au o parere buna. E clar ca asta au si vrut sa faca, sa atraga si pe altii. Pierzi 5% din piata, dar castigi 15%, de exemplu. Mi-e greu sa cred ca nu au o strategie pe 10 ani cel putin...
      Last edited by dio; 20-03-12, 22:30.
      2.0i 2005

      Comment


      • Eu am avut Civic-ul anterior, iar cel nou este peste el.
        Cat despre impresii de mare sportiva - hai sa fim seriosi. Are doar un motor de 1.8* facut pentru consum (in principal)...pentru racerii adevarati exista rwd si sau awd turbo.

        * 1.8 pentru ca pe asta l-am avut eu.

        Parerile despre design sunt subiective, deci nu se discuta.
        Last edited by ramm; 21-03-12, 00:06.
        Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
        2 roti

        Comment


        • Originally posted by dio View Post

          Daca voi nu aveti nevoie de parerile si de eforturile mele, asta e, imi pare rau ca v-am deranjat, dar eu vreau sa contribui in ce forma pot pentru a creste calitatea informatiilor gasite aici.
          N-ai inteles: vrem ca topicul asta sa contina pareri despre Civic, asa cum e el, si cu bune si cu rele. Nu vrem ca cineva sa-i traga de urechi, sa-i faca cu ou si cu otet si sa-i umple de rahat pe cei care sunt critici.

          Originally posted by dio View Post
          O ora de drivetest nu inlocuieste 3 zile, oricat ai vrea. Si stai linistit ca nu stau eu in invitatiile de la lansari, acolo nici un pahar cu apa nu beau, nu am timp de prostii, ma duc ca sa discut cu oamenii nu sa infulec
          Exagerezi. Totusi, atacul meu n-a coborat atat de jos Stai linistit.

          Originally posted by dio View Post

          Si cu toate astea cand incerc sa imi exprim o părere favorabilă (in contradictie cu majoritatea utilizatorilor de Civic 5d de aici), si sa cer niște mesaje inteligibile si cu subiect si predicat si fără smilie-uri, sunt facut prost si dornic de māncare gratis si masini de test )
          Stai asa, nu o da la intors, ca e exact pe dos: nu s-a luat nimeni de cei care si-au exprimat impresii pozitive, ba dimpotriva. Asta m-a si determinat sa-mi spun o parere care, poate (sigur) a deranjat. Putem discuta mult si bine pe seama calitatilor noului Civic si mai ales sa vedem daca acestea sunt in acord cu ceea ce ne place noua la Honda, sau vin doar ca sa capteze piata noua si mult mai mare.

          Chiar nu inteleg de ce a trebuit sa vina cineva si sa ne imparta in 2 cete distincte, sa infiereze aripa adversa, in loc sa discutam la subiect, argumentat, asa cum iti doresti.
          Mie imi pare rau ca tu si ceilalti, ale caror posturi pe forum le apreciam in general (iar pe cineva am intalnit de vreo 2 ori) au cam dat cu balta in balta pe topicul asta. Asta e, cum ai zis si tu: cat traiesc, invat!

          Originally posted by dio View Post
          Oricum, e foarte ciudat ca actualii proprietari nu o plac, si altii care nu au si nu au avut Civic au o parere buna. E clar ca asta au si vrut sa faca, sa atraga si pe altii. Pierzi 5% din piata, dar castigi 15%, de exemplu. Mi-e greu sa cred ca nu au o strategie pe 10 ani cel putin...
          Pai nu pot decat sa ma felicit ca, la finalul testului, i-am spus lui Catalin de la vanzari sa nu incerce prea mult sa atraga clientii existenti de Civic, ci mai degraba pe cei care nu au avut nicio treaba cu Honda pana acum.

          Originally posted by ramm View Post
          Eu am avut Civic-ul anterior, iar cel nou este peste el.
          Cat despre impresii de mare sportiva - hai sa fim seriosi. Are doar un motor de 1.8* facut pentru consum (in principal)...pentru racerii adevarati exista rwd si sau awd turbo.

          * 1.8 pentru ca pe asta l-am avut eu.

          (brb, ma joc)
          Nah, aici, parere argumentata
          Dar sa asteptam sa termine joaca

          Originally posted by dio View Post
          PS: oricine doreste e invitat atat la drivetest cat si la orice intalnire "oficiala" pe care o organizam. Deci nu trebuie decat sa va implicati, chiar ar fi indicat sa fim cat mai multi.
          Si, ca sa vedem cat de bine trage in ture joase, vine si cineva cu un un Civic vechi?
          Last edited by octi_b; 21-03-12, 00:53.
          "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

          '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

          Comment


          • Pe mine m-a deranjat sa vad fraze terminate in , daca vrei caut si exemple.

            Cum ar fi: acceleratia nu mai e din podea, acum e ca la dentist. Si RS6, masina de 100.000 de euro si 570CP, o are ca la dentist, asta e comparatie fortata si peiorativa.

            Si mie imi place foarte mult acceleratia tip clapa, asta chiar a fost unul dintre motivele pentru care am luat Accord Dar nu ma deranjeaza celalalt tip. De aici si pana la a zice ca e ca la dentist si ca e naspa, come on... Daca am timp fac o selectie completa de remarci si le pun aici

            Dar pedalierul la Civic este foarte bine asezat si se manevreaza extrem de usor, BTW. Are un ambreiaj ca un fulg, deși cursa e cam lunga pentru gustul meu, se apasa atāt de ușor īncāt daca ai ghete nici nu mai simți mare lucru ...
            Last edited by dio; 21-03-12, 07:12.
            2.0i 2005

            Comment


            • Poate ca daca nu va place Noul Civic, aveti alternativa la BMW 320D : http://www.automarket.ro/test-drive/bmw-320d-43333.html

              Pretul la BMW se ridica la 60.000 euro pentru un model cu dotari asemanatoare Noului Civic.
              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

              Comment


              • E plin de spirite p-acilea!

                Comment


                • Da dar are tractiune spate! S-avem pardon

                  Eu nu as compara cu seria 3, ci cu alte hatch-uri de clasa compacta. Oricum o dai, ca de obicei Honda face un mix de dotari/calitate/pret greu de batut. Daca aveau si scaunele mai jos oleaca si o directie o idee mai ferma, era compromisul perfect.

                  Sonorizarea cu subwoofer integrat in portbagaj se aude si ea foarte bine. Sunt atatea chestii bune la masina asta, pe care le simti zi de zi, incat numai unui pasionat de sofat nu i-ar placea. Cam cum sunt eu, prefer o masina spartana, dar cu o pozitie ideala de condus, cu o directie ferma si cu mult feedback, niste suspensii ferme etc.

                  Dar aici nu tratez masina din perspectiva mea, ci a celor care vor o astfel de masina. Aici e problema de fapt, majoritatea care are o parere proasta, de fapt se pune in locul cumparatorului, se imagineaza pe sine in noul Civic. Aici e diferenta, daca as trata-o astfel, sunt convins ca i-as gasi multe defecte.

                  Dar daca te uiti la ce ofera, la ansamblul ei, si la media cumparatorilor din piață, atunci optica este mult mai larga si amanunte de genul celor mentionate mai sus isi pierd din importanță.
                  Last edited by dio; 21-03-12, 10:21.
                  2.0i 2005

                  Comment


                  • Dio, ti-am spus sa nu mai mananci atatea piscoturi pe la lansari ca vei avea probleme?!?!

                    Eu ma bucur tare mult ca sunt pareri impartite si le apreciez pe cele argumentate (pro sau contra), dar nu inteleg de unde vin acele aprecieri negative duse la extrem insotite de atacuri la persoana.

                    Este si normal sa-ti faci o impresie mai corecta* daca ai masina 2-3 zile cu tine, decat un traseu de 15 min. unde nici n-apuci sa inveti toate butoanele.

                    Si, pentru a face un mic rezumat, asa cum ii spuneam si lui vtin pe privat, cred ca acest nou Civic in 5 usi este facut mai mult sa-ti satisfaca nevoile, nu placerile.

                    * si daca impresia corecta este in general una pozitiva, de ce trebuie sa existe o problema?
                    CR-V RE6
                    JAZZ GD1 CVT

                    Ex: Civic FD1
                    Ex: RDX TB1

                    Ex - JAZZ GD1
                    Ex - ACCORD Type-R
                    Ex - DEL SOL EH6

                    Comment


                    • Dio, ti-am spus sa nu mai mananci atatea piscoturi pe la lansari ca vei avea probleme?!?!
                      Hhahaha, ia adu-ti aminte la lansarea Civicului, amandoi de abia am apucat sa bem un pahar de suc, ca redactorii de pe la presa de specialitate se imbuibau ca spartii

                      Noi am mancat dupa la Taverna Sīrbului, asa cum ii sade bine omului interesat de obiectul prezentarii si nu de haleala. Chiar le zic politicienilor cu care lucrez, ca un politician serios mananca inainte de banchet, nu mergi acolo sa te infunzi, ci sa socializezi. Daca te uiti cu atentie la astfel de evenimente, vei vedea ca personalitatile care vin acolo de abia se ating de mancare, de bautura nici nu zic, nu da bine nici in poze sa fii surprins cu gura plina sau cu paharul ridicat (exceptii sunt cei gen Basescu/Putin, dar asta e alta discutie).

                      Si da, ai sintetizat foarte bine. E o masina corecta care te ajuta sa-ti faci treaba zi de zi foarte bine. Exact asta am simtit eu week-end-ul trecut. Nu o placere nebuna sa ma urc la volan, ci o usurinta cu care ma deplasez, incarcat cu 2 copii, o nevasta care comenteaza orice, bagaje, hainute, samd.

                      Totul se misca natural si simplu, e liniste, parchezi usor, consuma ok, butoanele se apasa misto, ambreiaj, directie usoare, samd. Te asteapta cumintica in parcare si face ce-i zici fara sa comenteze..

                      Spatiul insa e o problema, eu obisnuit cu Accordul, in Civic am o senzatie ca toate vin spre mine
                      2.0i 2005

                      Comment


                      • "cred ca acest nou Civic in 5 usi este facut mai mult sa-ti satisfaca nevoile, nu placerile"
                        excelenta nuanta Maruta, subscriu
                        "Ethics. That's always so inconvenient."
                        Cal Lightman

                        Comment


                        • Originally posted by maruta View Post
                          Eu ma bucur tare mult ca sunt pareri impartite si le apreciez pe cele argumentate (pro sau contra), dar nu inteleg de unde vin acele aprecieri negative duse la extrem insotite de atacuri la persoana.

                          Este si normal sa-ti faci o impresie mai corecta* daca ai masina 2-3 zile cu tine, decat un traseu de 15 min. unde nici n-apuci sa inveti toate butoanele.

                          * si daca impresia corecta este in general una pozitiva, de ce trebuie sa existe o problema?
                          Unde ai vazut asa ceva?

                          Originally posted by maruta View Post
                          Si, pentru a face un mic rezumat, asa cum ii spuneam si lui vtin pe privat, cred ca acest nou Civic in 5 usi este facut mai mult sa-ti satisfaca nevoile, nu placerile.
                          Problema aici stii care e? Pentru satisfacerea nevoilor, mai gasesc vreo 20 de masini de pe la alte marci (cu plusurile si cu minusurile lor, gen pret, fiabilitate, dotari etc). Pentru placeri insa, mai mult de 3-4 nu cred ca gasesc (iar Honda e acolo sus). Aici e buba.

                          Eu nu am apucat sa incerc motorizarea 2.2, sunt curios cum se simte fata de i-CTDi, pe Civic. E cineva care le-a condus pe amandoua?
                          "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                          '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                          Comment


                          • Originally posted by octi_b View Post
                            Unde ai vazut asa ceva?

                            Unde am vazut ce?

                            Problema aici stii care e? Pentru satisfacerea nevoilor, mai gasesc vreo 20 de masini de pe la alte marci (cu plusurile si cu minusurile lor, gen pret, fiabilitate, dotari etc). Pentru placeri insa, mai mult de 3-4 nu cred ca gasesc (iar Honda e acolo sus). Aici e buba.

                            Credeam ca s-a lamurit faptul ca majoritatea posesorilor de Civic nu sunt atrasi de noul Civic. Deci, Honda ii va pierde pe acestia de clienti (asta daca nu vor trece la Accord sau mai stiu eu ce) si va castiga altii noi, carora li se adreseaza de fapt acest model.

                            Eu nu am apucat sa incerc motorizarea 2.2, sunt curios cum se simte fata de i-CTDi, pe Civic. E cineva care le-a condus pe amandoua?

                            Eu am de gand sa merg mai intai cu vechiul 5D dupa care sa incerc de pe noul model si 1.8 si 2.2.
                            Si toate astea in interval scurt de timp, sa n-apuce sa mi se dilueze parerile.
                            Poate ca era bine sa ne intalnim mai multi doritori in tipul acestor "porti deschise" de la dealeri pentru a putea testa si schimba impresii la fata locului. N-aveam ce pierde. Ba, dimpotriva.
                            CR-V RE6
                            JAZZ GD1 CVT

                            Ex: Civic FD1
                            Ex: RDX TB1

                            Ex - JAZZ GD1
                            Ex - ACCORD Type-R
                            Ex - DEL SOL EH6

                            Comment


                            • Originally posted by octi_b View Post
                              Eu nu am apucat sa incerc motorizarea 2.2, sunt curios cum se simte fata de i-CTDi, pe Civic. E cineva care le-a condus pe amandoua?
                              Da, eu.
                              Desi nu sufar dieselul (deloc, zero, multimea vida, etc), motorul asta m-a surprins foarte placut. Nu simti ca e 'tractoras', trage foarte liniar, un motor confortabil atat in oras cat si pe distante mari (nu credeam ca o sa am vreodata impresia asta despre un diesel).
                              Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                              2 roti

                              Comment


                              • Azi, am degustat noul civic, greseala mea a fost sa combor din L200, iar cand am COBORAT in civic am reusit sa deformez o tzara stalpul...
                                Am incercat sa ma asez in scaun dar nu am reusit sa l mai cobor, era deja la maxim, am incercat sa imping sa trag de el, de volan ... nimic ... fiind in apropiere si facelift ul de la accord am sarit rapid in el; nu vreau sa va povestesc despre accord fiind in alt thread pot doar sa remarc diferente majore intre cele 2 "clase"!
                                Ce mi a placut la noul civic e felul in care au rearanjat bordul si o nota in + pentru materialele folosite.
                                Referitor la discutia mai sus, cred ca toti producatorii au gatuit masinile la maxim pentru economie nu doar honda, am incercat mazda cx5- 2.0 benzen a/t, dci din ea nu am reusit sa scot absolut nik! era parca pe moarte motorul ala...
                                Am programare pe maine la DT in Cluj dar nu am sa reusesc sa ajung, (probleme la job reorganizare) astfel partea tehnica sper sa fie peste asteptari.
                                Una peste alta pentru cine conduce accord nu cred ca este o alternativa, drept urmare parerea mea e mai mult decat subiectiva!
                                Last edited by Rav; 24-03-12, 06:16. Reason: trimis de pe trompete de astea smardoaie!
                                pana una alta... spor in plan si numai bucurii!!!

                                Comment

                                Working...
                                X