yobit net
Noul Honda Civic Hatchback 2011 [facelift 1] 2014 [facelift 2] 2015 - Hondafan

Noul Honda Civic Hatchback 2011 [facelift 1] 2014 [facelift 2] 2015

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    DisLike. volanul Parca-i de duba.
    Honda Civic Sedan ES 1.8 MT, Black
    Honda Civic Type-R 2.0 MT, Championship White

    Comment


    • #32
      Eu fac parte din cei care nu se declara incantati de noul model.

      Ce iese in evidenta la capitolul "nu-mi place":

      - buton avarie imens
      - grila fata
      - bara a' la Isight
      - butonul de start ascuns sub volan
      - consola centrala la bord
      - volanul
      - gura centrala de aerisire tot nu se poate inchide
      - stergatoare parbriz cu deschidere clasica
      - butoane comanda geamuri/inchdere centralizata
      - pare mai masiva si mai grea - rotile par subdimensionate in raport cu caroseria
      - antena de BMW
      - bara fata
      - butonul de start are si functie de stop
      - si sa nu uitam, bara colorata de Insight
      - si cel mai mult ma sacaie, bara colorata de Insight
      - era sa uit: bara colorata de Insight

      Astept acum detalii tehnice, mai ales despre motoare

      Deci motoare: 2.2 i_DTEC 150 CP; 1,4 i_VTEC 100 CP; 1,8 i_VTEC 142 CP; nu e nici un hybrid planuit
      buton de econ ca pe Insight "button which puts the car in a frugal driving mode"

      Emisii si consum scazut
      Cx de 0.27 ceea ce e foarte OK. Still...
      Last edited by ticker; 12-09-11, 22:05.
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #33
        http://www.autoexpress.co.uk/motorsh..._revealed.html
        If Honda built people, nobody would ever die.

        Comment


        • #34
          oare o sa lanseze si un nou Type R in viitor? (cat mai apropiat)....una peste alta masina nu mi se pare rea dar....nu cred ca a rupt gura targului cu noile modificari fata de modelul anterior...bara aia colorata de Insight sper sa fie optionala ca e praf rau....si spatele mi se pare modest, fortat un pic chiar...volanul mi se pare grosolan pe langa restul bordului...overall, este o masina cu un design care va deveni monoton intr-un timp destul de scurt fata de lansare...

          Comment


          • #35
            Chiar nu pot fi 100% sigur insa stergatoarele au fost schimbate din directii opuse de sters in directia standard cum aveam la oltcit ?
            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...al+blue+pearl/

            Comment


            • #36
              Aduce a insight mai scurt... Pana acum nu mi se pare o evolutie certa, nai poate aduce suprize la trenul de rulare, sunt curios de varianta 3doors si de motorizari.
              '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

              Comment


              • #37
                Hmm, din poze, este actualul model pe care a pus "zorzoane feishan" PLUS HARIPA DE RECHIN .
                Poate motorizrile vor fi interesate ! Poate! Inca mai speram !
                Civic 5D 1.8 Nighthawk Black Pearl
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/dum/

                Comment


                • #38
                  Interiorul e facut din topor in mod cert. Atatea suprafete plane nu am mai vazut de mult, priviti mai atent la panoul cu comenzi din usa soferului, in videoul din linkul lui travis. Urat...
                  Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                  Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                  1000 Locuri de vizitat in Romania

                  Comment


                  • #39
                    Pai motorizarile le spune englezul:
                    -2.2-litre i-DTEC diesel has a 10bhp power hike, to 148bhp
                    -1.8-litre i-VTEC petrol unit jumps from 138bhp to 140bhp
                    Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

                    Comment


                    • #40
                      Urāţică.... Sunt şi dezamăgit, dar mă şi bucur că nu-i mai frumoasă decāt generaţia anterioară (pe care o am eu, desigur...).
                      Adevărul e că maximul s-a cam atins, e greu să mai surprinzi cu ceva după ce ai scos pe piaţă a 8-a generaţie...
                      Eu aş fi ţinut-o pe asta īn producţie mai mult şi ieşeam direct cu a 11-a sau a 12-a generaţie, să fiu sigur că nu mă fac de rās...
                      '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                      Comment


                      • #41
                        adevarul e ca mi-ar surade si mie un Civic actual mai mult decat cel nou...
                        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Ma incadrez in micul & ingustul grup al celor carora le place masina! Si desi este hulit de toata lumea, mie botul ala imi place cel mai mult!
                          Apoi interiorul cu volanul de C Klasse nu ma deranjeaza, pana la urma nu-i deloc rau! Apoi, restul .... inca se incadreaza in grupa placerilor mele si constat ca-mi place mai mult decat generatia careia-i va lua locul in cateva zile! Iupiiii ...
                          Astept s-o vad & s-o mangai la Frankfurt apoi probabil ca voi putea transmite niste informatii mai "calde" referitoare la calitatea materialelor folosite & other shit!
                          Pana una alta .... spor in plan si numai bucurii (ca sa citez acelasi clasic in viata, devenit intre timp legenda vie a forumisticii :P )

                          PS: 4 days to go!
                          LATER EDIT: LINK BELEA!
                          Last edited by HonDanutzzz; 13-09-11, 00:28.

                          Comment


                          • #43
                            Nu arata rau in poze, realiatea s-ar putea sa fie cu totul alta. Eu nu vreau sa ma pronunt, momentan. Observ totusi ca au pastrat forma de cockpit pentru sofer.
                            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                            Comment


                            • #44
                              A doua parere, vazand si pozele de pe automarket, mai detaliate:

                              -exterior arata bine, cu exceptia spatelui care mie personal mi se pare urat, poate totusi in realitate va fi ok.
                              -interiorul este o dezamagire, l-au VAG-izat foarte mult, consola centrala cu comenzile de la clima, audio si navi sunt parca luate de pe golf, octavia, focus, ce mai vreti voi; schimbatorul iarasi este mare si urat, seamana fff mult cu cel de pe focusul pana in 2010. Au pastrat intr-adevar bordul orientat catre sofer, insa nu in aceeasi masura cu generatia actuala. Din pacate au facut ce a vrut europeanul, ca sa aiba vanzari. Vreti golf? Luati golf...

                              Despre motoare, e rau, e foarte rau. Deja si-au facut un obicei in a se da mari cu cresteri de 1-2cp, ceea ce mi se pare penibil. Mai bine pastreaza naibii aceeasi putere ca la precedentul, schimbandu-i doar norma de poluare, emisiile si toate cele, dar nu te lauda cu o crestere de 2cp...e penibil.
                              Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                              Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                              ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                              Comment


                              • #45
                                mda, se pare ca inca am o masina tare frumoasa. si cu siguranta va mai ramane mult timp la mine, deja astept alta generatie

                                Comment

                                Working...
                                X