Noul Honda Civic Hatchback 2011 [facelift 1] 2014 [facelift 2] 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca nu ma insel, clasele Euro 4, Euro 5 etc, nu sunt clasificate in functie de CO2 ci de totalitatea gazelor emise.
    Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 6 M/T 2008 Sport, Orange Tangerine, Yokohama Advan Neova AD08
    This message was printed on recycled bytes.

    Comment


    • La adresa de mai jos gasesti diferentele intre "CO2", mai exact standardele de emisii pe Europa.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Europea...passenger_cars

      Comment


      • Pai nu vad sa se faca referire la CO2 ci doar la CO (monoxidul de carbon). Iar acolo E4 si E5 sunt identice.
        Ok, am inteles, era un exemplu ipotetic, credeam insa ca exista in vest si vreun caz real de taxare in modul respectiv, ceea ce mi s'ar fi parut o absurditate..
        sigpic

        HONDA - THE POWER OF DREAMS
        Honda Civic Type-R FN2

        Comment


        • CO2-ul nu este cumva proportional cu consumul? Eu asa stiam. Deci, daca ai un consum de 8%, emiti X grame de CO2, daca ai un consum de 10%, emiti X*1,25 grame de de CO2. Din cate stiam eu, asta este si unul din motivele pentru care ne "minteste" producatorii auto referitor la consum.
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • Emisiile CO2 au legatura cu consumul, dar nu este un factor important in ecuatie.
            Sunt motoare de 1.6 benzina care au consum mai mic decat noul 1.8 de la Honda, dar in schimb valoarea emisiilor CO2 este mai mare.
            Toata smecheria e din catalizator si cat de eficient reusesti sa arzi benzina din cilindru.

            Comment


            • @Delphi: Exact.
              CO2-ul nu il poti modifica cu catalizatoare. Si oricum nu conteaza, toata chestia asta cu CO2 ca si gaz cu efect de sera e un mare bullshit global inventat de baietii destepti. Am citit undeva ca emisiile de noxe ale tuturor masinilor existente echivaleaza cu emisiile a doar 13 (treisprezece) tancuri petroliere (vapoare) care merg pe mari timp de 1 an...
              sigpic

              HONDA - THE POWER OF DREAMS
              Honda Civic Type-R FN2

              Comment


              • "An analysis of a vehicle's exhaust output will also turn up varying levels of carbon monoxide, nitrogen oxides, sulphur dioxide, polycyclic hydrocarbons, particulate matter and other substances that aren't particularly beneficial for the environment or the people who breathe them in.

                Nitrogen oxides (NOx) and sulphur dioxide (SO2) contribute to acid rain while carbon monoxide (CO), hydrocarbons (HC) and particulates (PM) are linked to a range of respiratory health problems. Whereas the amount of CO2 emitted by our cars is heavily publicized, emissions of these other substances have a far lower profile.

                They are controlled though. Since 1993, car manufacturers have had to conform to a series of European emissions standards which set maximum limits for harmful substances emitted by passenger cars."


                "The amount of CO2 released by a car is directly linked to the amount of fuel it's burning. Cars with the lowest CO2 outputs are also the most fuel efficient."

                "Now you might think that a car which has low CO2 emissions will also produce low levels of these other harmful exhaust gases but that's not always the case. In reality, models with low CO2 outputs and high fuel economy can be amongst the highest emitters of these other undesirable substances."

                Puteti citi mai multe aici: http://cars.uk.msn.com/features/gree...ntid=156809426
                Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 6 M/T 2008 Sport, Orange Tangerine, Yokohama Advan Neova AD08
                This message was printed on recycled bytes.

                Comment


                • http://www.automarket.ro/stiri/secre...sel-40770.html

                  Comment


                  • Era clar ca aripioarele sunt pentru aerodinamica (reducerea turbulentelor), insa motivul pentru care nu sunt montate si pe celelalte modele cu caroserii identice imi scapa. La celelalte nu aduce beneficii?
                    sigpic

                    HONDA - THE POWER OF DREAMS
                    Honda Civic Type-R FN2

                    Comment


                    • E in proasta traditie Honda nemontarea tuturor apendicelor pe toata gama de modele.
                      Ce gasesti pe Accord nu gasesti pe Civic, ce gasesti pe Civic 5d nu gasesti pe Civic 4d, ce gasesti pe Civic Hybrid nu gasesti pe Civicul normal.
                      Mai rau, unele apendice, desi sunt prezente pe un anumit model, sunt de neidentificat ca piesa de schimb, iar service-urile n-au habar nici la ce folosesc.
                      Front strake-urile sunt cel mai bun exemplu in sensul asta (identificate de service-uri ca aparatori de noroi, desi ele-s asezate de cealalta parte a rotii). Se gasesc pe Civic 3d, 5d, 4d Hybrid, Accord (inca de pe CL 7), S2000, dar nu pot fi identificate decat pentru Type R si S2000. La 4d simplu nu se gasesc nici in ruptul capului.

                      Comment


                      • Originally posted by strumfuadi View Post
                        Era clar ca aripioarele sunt pentru aerodinamica (reducerea turbulentelor), insa motivul pentru care nu sunt montate si pe celelalte modele cu caroserii identice imi scapa. La celelalte nu aduce beneficii?
                        Motivul cred ca e faptul ca arata de toata jena, ca niste rahati in ploaie, iar pt celelalte caroserii nu e nevoie de ele. La acest model au avut nevoie ca sa reduca nivelul CO2 cu 1 gram, deci de la 111->110, 110 inteleg ca ar fi un prag pt unele tari iar fara ele nu ar fi ajuns la acest prag.

                        Concluzia e simpla: pentru celelalte caroserii nu este rentabil folosirea acestui artificiu, s-ar sacrifica designul (care si asa e ciomagit destul la noul model) + costurile aferente pt doar 1 gram de co2...
                        Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                        Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                        1000 Locuri de vizitat in Romania

                        Comment


                        • @Rares: te inseli cu fulgi!

                          Comment


                          • Ma insel in privinta a ce?

                            1. Voua vi se pare ca arata ok acele aripioare?
                            2. Daca era rentabil, nu credeti ca le-ar fi montat si pe varianta pe benzina?
                            Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                            Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                            1000 Locuri de vizitat in Romania

                            Comment


                            • Nu ma apuc acum sa-ti explic ce si cum pentru ca e pur si simpla prea multa poveste.
                              Ca aratare, aripioarele alea nu-ti scot ochii din cap, insa sunt al naibii de eficiente.
                              Ca rentabilitate, pretul uneia e cat se poate de redus. La strake-urile de mai sus, pretul pentru o bucata e de 7$. Cum crezi ca rentabilizezi o masina cu 14$, in timp ce lipsa lor produce pierderi mult mai mari de-a lungul intregii durate de folosinta?!

                              Comment


                              • Ok, nu am spus ca nu or fi eficiente si da, nu-ti scot ochii din cap dar nici prea bine nu arata, alti producatori reusesc sa reduca emisiile fara a lipi pe masina "solzi de peste".
                                Cand am vb de rentabilitate nu m-am referit stric la pretul lor, am pus in balanta si sacrifiul din punct de vedere al designului, vezi punctul 1.

                                In fine, asta e parerea mea, iar daca m-am inselat imi cer scuze Eu unul nu regret ca pe motorizarea benzina nu au pus asa ceva.
                                Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                                Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                                1000 Locuri de vizitat in Romania

                                Comment

                                Working...
                                X