Civic 2018 - cateva lucruri de știut înainte de achizitie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by closchkutza View Post

    Asta cu algoritmul vietii e ca faza cu "cate bordee, atatea obiceie". Treaba aia cu setatul la 10.000km este valabila doar pentru motorizarea ta sau..pentru toate Civic-urile? Intreb pentru ca unii au facut reviziile la peste 10.000 km. La aceia algoritmul a adaugat km? Cred ca nici cei din service nu stiu ce si cum exact si umbla pe ghicitelea. Cat despre "si eu am patit treaba cu 6000 km, revizie intermediara, dar am fost sfatuit sa o resetez din CB, pentru ca la ei se face revizia la 15000 parca", asta e pe barba celui care te-a sfatuit pentru ca nu are absolut nici cea mai mica treaba cu conditiile de garantie stipulate in caietul de garantie al masinii. Sper ca ai luat in scris treaba asta cu resetatul pentru ca altfel poti ramane fara garantie pe motor, in caz de probleme (ramane memorat cat ai mers peste momentul resetului), cartea spune clar, la 20.000km sau 1 an sau cand te trimite masina.
    Sa nu mai zic ca se contrazic singuri, adica odata zic masina e setata cu revizii la 10.000 sau 6 luni dar ei decid sa-si bage cracul si sa faca revizii cu interval fix de 15.000 / 1 an in conditiile in care caietul de garantie stipuleaza altceva. Mda, profi, ce sa zic.
    Poate d-asta iti consuma si ulei? Apropo, ca tot zici de uleiul ala, pana la urma cat consuma, ca vad ca zici de 1l/1000km?
    Scuze ca "citez" pe toata lumea, dar nu pot altfel ...
    am 9300 km si am pus cam 1 litru, ceea ce nu e mare tragedie daca stau sa ma gandesc... treaba cu resetatul... Dumnezeu cu mila 😏. Verific ulei cam la 4 zile desi nu mai alerg prea mult cu ea de ceva vreme, doar batraneste . Ca si cum ai Honda sa mergi la consum 😀. E mai degraba ideea ca am intrebat express cat ulei consuma si verbal "nu consuma ulei 😏

    Comment


    • #17
      Originally posted by closchkutza View Post
      O precizare legata de costul reviziilor: in Bucuresti costul unei revizii cu schimb ulei + filtre de aer este pe la 700 lei, nicidecum peste 1000 Ron.
      Am intrebat la Asko acum doua zile cat ma costa schimb de ulei plus filtru de ulei, raspunsul: cu ulei honda intre 950 si 1000, cu ulei texaco aproximativ 850. Daca ei m-au mintit pe mine, va mint si eu pe voi, ce sa zic.

      Poate ca treaba cu calc oil life sta in felul urmator: poate fi setat din start pt conditii grele sau normale, si astfel isi schimba algoritmul de calcul
      Last edited by P3trrru; 04-09-18, 12:08.

      Comment


      • #18
        Deci stai sa inteleg: doar ulei + filtru de ulei 1000 lei?
        Daca da, mi se pare aberant de scump. Cum am zis, stiu doua persoane care au facut la Nord cu 700 lei, cu tot cu filtre de aer. Unul cu un Gen 9 (socrul meu) si unul cu Gen 10 1.5. Acelasi ulei si cam aceeasi cantitate intra la ambele. Daca mint ei, mint si eu acum.

        Comment


        • #19
          Vad ca litrul asta de ulei consumat la mia de kilometri este privit ca ceva iesit din comun. Este de fapt consumul maxim de ulei pe care l-ar consuma motorul in regimul maxim de fortare de care e in stare. Nu degeaba e o zona rosie acolo care incepe pe la 6500 rpm, daca cineva ar merge (nici nu stiu daca se poate) 1000km cu turatia la maxim, probabil ca ar consuma 1l ulei pentru acea mie de km. Cum nimeni nu merge asa, nici nu o sa vedem consumuri de ulei asa mari. Dar producatorul trebuia sa acopere si cazurile extreme in specificatii.
          Probabil acoperitor pentru toti clientii era o specificatie de genul: consum ulei - 1L/50000km (old lady mode) up to 1L/1000km (Sebastian Loeb mode)

          Comment


          • #20
            Culmea este ca aceeasi mentiune am gasit-o in manualele masinilor fabricate in ultimii 20 de ani, japoneze, nemtesti, frantuzesti, etc. indiferent daca masina consuma ulei sau nu (sunt motoare care daca incep sa o ia pe ulei, consumul e galopant si e semn de buba mare). Practic peste limita aia producatorul admite ca e ceva in neregula cu motorul ala, pana la 1l/1000km exista suspiciunea de motor alergat in ultimul hal si/sau ulei neadecvat lui.

            Ca urmare a curiozitatii provocate de postul de mai sus al lui Petrrru am trimis un e-mail la Honda Nord pentru estimat de cost de revizie (ca si asa masina imi arata 90 zile pana la fericitul eveniment). Va tin la curent cu ce primesc.

            Comment


            • #21
              Salut ! Imi pare rau sa aud ca ai atattea probleme cu ea... Acum inteleg ca vii de pe Honda 1.8 L corect ? Cum este ca si dinamica morisca de 1L vs 1.8L ( '' Arată intr-un mare fel, sta excelent pe viraje, destul de confortabila la drum lung...performante...decente. (Fata de 1.8)'' )
              La consumuri vad ca asta micu' de 1L e destul de setos sa nu fie de deochi . La 1.5 L vad ca lumea e destul de multumita la consumuri extra-urbane .

              Comment


              • #22
                1.5 sedan. Probleme:
                - pct 5 prezent.
                - pct 9 prezent (dar cred ca e inevitabil, vorbim de teava galvanizata nu otel inox); plus ca din proiectare rotile din spate arunca apa/pietre pe tobe.
                - plasticele piano black au ajuns ok dar s-au zgariat intr-un timp extrem de scurt.

                In plus adaug:
                - tot felul de zgomote diverse de la motor : rezolvare dam drumul la muzica mai tare (am si eu partea mea de vina ca le tot iau in seama).

                Consum:
                - 5.7 2600 km buc - gr.
                - medie 7.3 20.000 km 60% buc/40 % extern.
                - in buc nu mi-a trecut niciodata de 10; ca medie 8.5 - 9.5.

                Imi pare rau sa aud ca ai probleme, dar ar trebui sa se rezolve pe garantie.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by P3trrru View Post
                  Am intrebat la Asko acum doua zile cat ma costa schimb de ulei plus filtru de ulei, raspunsul: cu ulei honda intre 950 si 1000, cu ulei texaco aproximativ 850.
                  So, nu se pierde garantia daca se foloseste alt ulei decat cel original Honda?

                  Comment


                  • #24
                    Nope, nimeni nu te obliga sa folosesti Honda pentru garantie motor. Trebuie ulei cu aceleasi specs ca cele indicate.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by vtin View Post
                      So, nu se pierde garantia daca se foloseste alt ulei decat cel original Honda?
                      Atat timp cat ai stampila de la dealer ca s-a efectuat schimbul de ulei nu conteaza ca fost Honda sau altceva agreat de dealer, nu se pierde garantia. Eu am mers pe ulei Honda, din 2007 si pana in zilele noastre.
                      Accord 2.2cdti - 2007

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by closchkutza View Post
                        Nope, nimeni nu te obliga sa folosesti Honda pentru garantie motor. Trebuie ulei cu aceleasi specs ca cele indicate.
                        @Kawa & closchutza: vtin a pus o intrebare retorica.
                        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                        Comment


                        • #27
                          Asko foloseste ulei Texaco la masinile aflate in garantie (cunosc caz). Si asta nu ca asa a cerut proprietarul, ci pur si simplu acest ulei a fost pus in motor de catre ei.
                          Asa ca intrebarea daca s-a vrut retorica, are totusi nevoie de raspuns : nu se pierde garantia. Ca sa nu se creeze confuzii...
                          Last edited by Crispo; 04-09-18, 20:56.
                          ’13 Civic 5D 1.8 White Orchid Pearl

                          Comment


                          • #28
                            Raspunsul este binevenit si va multumesc pentru el.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by closchkutza View Post
                              O precizare legata de costul reviziilor: in Bucuresti costul unei revizii cu schimb ulei + filtre de aer este pe la 700 lei, nicidecum peste 1000 Ron.
                              Revizia la Asko sau Honda Nord?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by botz View Post
                                Salut ! Imi pare rau sa aud ca ai atattea probleme cu ea... Acum inteleg ca vii de pe Honda 1.8 L corect ? Cum este ca si dinamica morisca de 1L vs 1.8L ( '' Arată intr-un mare fel, sta excelent pe viraje, destul de confortabila la drum lung...performante...decente. (Fata de 1.8)'' )
                                La consumuri vad ca asta micu' de 1L e destul de setos sa nu fie de deochi . La 1.5 L vad ca lumea e destul de multumita la consumuri extra-urbane .
                                Nu stiu care e treaba cu consumul. Și eu am motorizarea de 1.0L și am scos consumuri deocheat de bune; mai ales extra urban. 3.8% de câteva ori (distanță de aprox 130km) din provincie înspre București. 3.6% cel mai bun, făcut duminica asta. Am medie de 6.4% pe bord (aprox. 4500km) făcuți cam 60% extra urban - 40% urban. Pt. mine e un consum excelent.

                                Comment

                                Working...
                                X