Civic 2018 - cateva lucruri de știut înainte de achizitie

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Civic 2018 - cateva lucruri de știut înainte de achizitie

    Salut tuturor. Las și eu câteva păreri aici, chiar dacă mulți ma veți contrazice. Ideea e sa văd dacă mai are cineva problemele astea și atunci avem de-a face cu o mașina cam ca marca autohtonă, ori are mașina mea problema..😏
    Aprilie 2018 achiziționez civic hatchback 1.0 confort, albastru, fabricație 2017 Decembrie .
    Se livrează cu întârziere, ca vezi Doamne, vine de la Timișoara... sa zicem ca aici nu ii găsesc vina lui Alex de la vânzări, mai ales ca era înainte de Paști...
    prima problema: aspect general “ponosit”, cu plasticele negru lucios , de pe chei și volan cu zgârieturi fine ... încă de la livrare
    problema 2: suport de număr (cel negru, nu rama) LIPSA, nimeni nu are o explicație ! Abia a venit in August la sfârșit
    Problema 3: scaunul șoferului se reglează numai “in sus” nu și in jos ... problema rezolvată de asko pe garantie
    problema 4. Șuierat instalația de aer condiționat , ca o turbina defecta ...nimeni nu are o soluție
    problema 5. Scârțâie usa din fata stânga (de la vreo 4000 km), acum are 9300
    problema 6. Volanul nu este aliniat sau ...ceva pe la unghiul de fuga (cert e ca nu sta drept la drum- cunosc povestea ca e drumul in panta și bla bla, nu e cazul) - aștept sa văd ce zice service-ul săptămâna viitoare
    problema 7: plasticele de la compartimentul motor zornăie de parca stau sa cada (cele de la aripi și trager)
    problema 8: toate ornamentele de plastic (cele negre sau cromate) scârțâie pe mașina de zici ca sunt lipite cu guma de mestecat
    problema 9: toba prezintă urme de rugina deși la service susțin ca e nu știu ce, de la modul in care e sudata toba.
    Consum: in oraș (București) cam 11-12, afara cel mai puțin 6,8 la mers sub 130 km/h. (Ma rog asta cu consumul e subiectiva poate alerg eu cu minunatul motor de mașina de spălat).
    Consuma ulei ca Trabantul dacă mergi cu turații destul de mari la drum lung.
    fantasticele sisteme de siguranța își fac treaba pe vreme buna, au disclaimer in carte ca pe vreme rea sau noaptea sau contrast puternic nu recunosc pietonul, etc, la fel ca și la ulei, 1 l la 1000 km 😱
    Ideea generală: pare făcută de muncitorii “obosiți” din schimbul 3. Plastic mult și ieftin, materiale textile de slaba calitate (pe mânerele de la uși și pe cotiera au revenit la materialul oribil de la generația 2005).
    imbinarile Bordului (și pe cei care aveți modelul 2017, chiar va rog sa verificați) in partea dinspre oglinda laterala lângă stâlp parca sunt un lego din piața care nu se îmbina corect...
    parti bune? Arată intr-un mare fel, sta excelent pe viraje, destul de confortabila la drum lung...performante...decente. (Fata de 1.8). Și Alex de la service de la Chiajna e super Ok, deși greu de găsit . Aaa, da: greu tare cu programările online la service la Chiajna... 🤯
    Cam atât îmi vine in minte acum, dar am poze și filmulețe cam cu tot ce am scris aici... voi ce ziceți sa ii fac ”vedete” pe YouTube , deși îmi pare rău , sunt la a doua Honda de care încă sunt îndrăgostit... dar nu in condițiile astea , pentru ca nu sunt șofer vag sa îmi laud mașina indiferent ca fac din service un al doilea Facebook...
    Oare cum ar reacționa importatorul sau Asko dacă ma duc eu sa îmi expun mașina încă noua la ei in fata ca material documentar pentru potențialii clienți? 😈
    Seara buna. (PS nu o vand, doar vreau sa o fac de ras &#129322
    Last edited by the drunken lord; 06-09-18, 23:11.

  • #2
    In afara de punctul 4 (suierat compresor in anumite regimuri de sarcina insa audibil doar la viteze mici, cu muzica data incet (max 5) si doar in jurul turatiei de 2000 rpm, +/- cateva sute de rpm) si alinierea bordului cu stalpul din stanga, in zona acoperita de usa soferului (defect pe care il au toate - toate civicurile) nu am nici una din problemele de mai sus. Consumul de ulei la forja nu reprezinta un defect, nici consumul maricel in aceleasi conditii. Aceleasi disclaimer-e legate de consum si sistemele de siguranta le gasesti in manualele tuturor masinilor la acest moment. La fost masina, fabricata in 2008, aveam pe langa consumul acceptat de 1l/1000 km (desi nu a consumat niciodata gram de ulei) ~100 pagini despre cum sa nu stai in masina ca sa te loveasca airbag-urile si sa te schilodeasca (singura pozitiei acceptata era ca drept in scaun cu mainile pe langa tine, mai putin daca erai soferul, atunci ti se permitea sa tii mainile pe volan ). Si a dus mititica 200.000km fara sa cracneasca si fara sa omoare pe nimeni si mai duce inca pe atat cel putin la proprietarul curent.
    Masina a venit din UK cu 3 saptamani mai devreme de termenul dat, 1 luna si 1 saptamana vs 2 luni. Aproape 8000km la bord la momentul actual.
    Inca o chestie: daca ai luat Civicul pentru finisajele interioare la superlativ, nu ai facut chiar cea mai buna alegere. In opinia mea sunt decente si atat, cu un design interior fresh, masina fiind axata pe altele decat placerea cauzata pasagerilor cand pipaie plasticele.
    Last edited by closchkutza; 04-09-18, 03:14.

    Comment


    • #3
      Salut, regret faptul ca ai atatea probleme cu masina, mai ales ca atunci cand achizitionezi o masina noua ai alte asteptari. Stiu cum e deoarece am trecut prin aceeasi experienta cu fosta masina (Golf 7), care a stat destul de mult prin service in perioada garantiei.Pentru ca masina mea are aceeasi motorizare ca a ta, chiar si aceeasi culoare, pot sa las si eu cateva impresii:
      - confirm problema 4, se aude un anumit suierat, in special in plaja de turatie 2500-3000 cu AC On, la prima revizie o sa verific nivelul de freon
      - confirm problema 6, ar trebui sa se rezolve pe garantie,
      - consum Bucuresti: intre 8 si 11, in functie de trafic, extraurban am scos 5,7 pe aproape 2000 de km (Romania-Grecia), mers destul de tare, ac on, bagaje, trei persoane, pilot adaptiv on aproape peste tot
      - plasticele din masina scartaie doar daca le apas eu, altfel nu, se mai aude cateodata cate un greieras, dar dispare f repede, nu ma deranjeaza f tare, se aud si in masini mai scumpe. Exista o problema legata de capacele stalpilor A, vibreaza si transmit un sunet enervant,este cunoscuta in service problema, au si rezolvare pt ea. Eu am avut o problema cu un sunet deranjant care era constant, insa venea din portbagaj, era un plastic care vibra, am rezolvat singur.
      - nu am remarcat consum de ulei pana acum (11000 de km), desi ma asteptam sa fie (vin de pe golf, deci...)
      Faptul ca are "Plastic mult și ieftin, materiale textile de slaba calitate (pe mânerele de la uși și pe cotiera au revenit la materialul oribil de la generația 2005)." cred ca e un aspect pe care trebuia sa il observi inainte de a cumpara masina, nu cred ca ti-au livrat-o tie cu alt plastic decat cele din showroom. Eu sunt deranjat de alt aspect, si e ceva ce nu puteam sti in momentul achizitiei, la stilul meu de mers se pare ca trebuie sa fac cate o revizie la fiecare 6000 de km. Inteleg ca sunt explicatii pt acest lucru, dar e ceva ce ar trebui sa stii atunci cand achizitionezi masina, e un cost destul de important, de doua ori pe an cate aprox 1000 de lei , pretul pt Bucuresti parca e mai mult.Si da, ai dreptate legat de programarile online la Asko.

      Comment


      • #4
        O precizare legata de costul reviziilor: in Bucuresti costul unei revizii cu schimb ulei + filtre de aer este pe la 700 lei, nicidecum peste 1000 Ron.

        Comment


        • #5
          La consum de ulei de 1l/1000km nu inteleg de ce mai e nevoie de revizie la 6000km Deja ai schimbat uleiul de 2 ori in intervalul ala
          Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
          Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
          1000 Locuri de vizitat in Romania

          Comment


          • #6
            Credeam ca sunt singurul cu atatea probleme/greieri/sunete, dar se pare ca nu... Check here -> https://hondafan.ro/forum/forum/my-h...-blue-metallic

            Comment


            • #7
              Originally posted by closchkutza View Post
              O precizare legata de costul reviziilor: in Bucuresti costul unei revizii cu schimb ulei + filtre de aer este pe la 700 lei, nicidecum peste 1000 Ron.
              Oare depinde de motorizare? Eu la motorul de 1.5 am platit revizia la Asko undeva intre 900 si 1000 de lei (nu mai stiu fix suma), dar cu toate filtrele schimbate.
              Cum bine a mentionat cineva, ori e revizie, ori e schimb de ulei.

              (Parerile personale despre calitatea masinii si plangerile inregistrate pana acum le pastrez pentru thread-ul propriu.)

              Comment


              • #8
                Sigur ca are legatura motorizarea , cu cat e mai mare cu atat intra mai multe ulei.. Macar doar de al asta si e normal sa fie ceva mai scump la 1.5 fata de 1.0
                Accord 2.2cdti - 2007

                Comment


                • #9
                  Sunt apropitari de model similar care au facut revizia la Honda Nord cu in jur de 700 lei. Pe mine inca nu m-a pus masina sa iau calea service-ului asa ca n-am experimentat pe propria piele insa banui ca intr-o luna sau ceva de genul (~10.000km) o sa ma duc si eu.
                  Nu cred ca-i consuma cuiva 1l/1000km si daca da, ori e o pb cu motorul ala ori e abuzata la greu, caz in care consumul de ulei vine la pachet. Oricum, la un motor turbo nu este ceva nemaiauzit ca motorul sa consume ulei, chiar si putin in regim normal de lucru, sunt o gramada de motoare smechere la care se intampla asta.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by closchkutza View Post
                    In afara de punctul 4 (suierat compresor in anumite regimuri de sarcina insa audibil doar la viteze mici, cu muzica data incet (max 5) si doar in jurul turatiei de 2000 rpm, +/- cateva sute de rpm) si alinierea bordului cu stalpul din stanga, in zona acoperita de usa soferului (defect pe care il au toate - toate civicurile) nu am nici una din problemele de mai sus. Consumul de ulei la forja nu reprezinta un defect, nici consumul maricel in aceleasi conditii. Aceleasi disclaimer-e legate de consum si sistemele de siguranta le gasesti in manualele tuturor masinilor la acest moment. La fost masina, fabricata in 2008, aveam pe langa consumul acceptat de 1l/1000 km (desi nu a consumat niciodata gram de ulei) ~100 pagini despre cum sa nu stai in masina ca sa te loveasca airbag-urile si sa te schilodeasca (singura pozitiei acceptata era ca drept in scaun cu mainile pe langa tine, mai putin daca erai soferul, atunci ti se permitea sa tii mainile pe volan ). Si a dus mititica 200.000km fara sa cracneasca si fara sa omoare pe nimeni si mai duce inca pe atat cel putin la proprietarul curent.
                    Masina a venit din UK cu 3 saptamani mai devreme de termenul dat, 1 luna si 1 saptamana vs 2 luni. Aproape 8000km la bord la momentul actual.
                    Inca o chestie: daca ai luat Civicul pentru finisajele interioare la superlativ, nu ai facut chiar cea mai buna alegere. In opinia mea sunt decente si atat, cu un design interior fresh, masina fiind axata pe altele decat placerea cauzata pasagerilor cand pipaie plasticele.
                    Legat de calitatea materialelor... modelul anterior parea mult mai bine finisat.. e adevarat ca nu am fost foarte atent atunci cand am cumparat-o, eram "concentrat" pe altele, motor, stabilitate, etc (adica "mi-a luat ochii", in limbajul popular&#129320. Am vazut ca exista rezolvare pentru materialele textile de pe usi si cotiere - piele. Cu 450 de lei cred ca se poate rezolva .

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by P3trrru View Post
                      Salut, regret faptul ca ai atatea probleme cu masina, mai ales ca atunci cand achizitionezi o masina noua ai alte asteptari. Stiu cum e deoarece am trecut prin aceeasi experienta cu fosta masina (Golf 7), care a stat destul de mult prin service in perioada garantiei.Pentru ca masina mea are aceeasi motorizare ca a ta, chiar si aceeasi culoare, pot sa las si eu cateva impresii:
                      - confirm problema 4, se aude un anumit suierat, in special in plaja de turatie 2500-3000 cu AC On, la prima revizie o sa verific nivelul de freon
                      - confirm problema 6, ar trebui sa se rezolve pe garantie,
                      - consum Bucuresti: intre 8 si 11, in functie de trafic, extraurban am scos 5,7 pe aproape 2000 de km (Romania-Grecia), mers destul de tare, ac on, bagaje, trei persoane, pilot adaptiv on aproape peste tot
                      - plasticele din masina scartaie doar daca le apas eu, altfel nu, se mai aude cateodata cate un greieras, dar dispare f repede, nu ma deranjeaza f tare, se aud si in masini mai scumpe. Exista o problema legata de capacele stalpilor A, vibreaza si transmit un sunet enervant,este cunoscuta in service problema, au si rezolvare pt ea. Eu am avut o problema cu un sunet deranjant care era constant, insa venea din portbagaj, era un plastic care vibra, am rezolvat singur.
                      - nu am remarcat consum de ulei pana acum (11000 de km), desi ma asteptam sa fie (vin de pe golf, deci...)
                      Faptul ca are "Plastic mult și ieftin, materiale textile de slaba calitate (pe mânerele de la uși și pe cotiera au revenit la materialul oribil de la generația 2005)." cred ca e un aspect pe care trebuia sa il observi inainte de a cumpara masina, nu cred ca ti-au livrat-o tie cu alt plastic decat cele din showroom. Eu sunt deranjat de alt aspect, si e ceva ce nu puteam sti in momentul achizitiei, la stilul meu de mers se pare ca trebuie sa fac cate o revizie la fiecare 6000 de km. Inteleg ca sunt explicatii pt acest lucru, dar e ceva ce ar trebui sa stii atunci cand achizitionezi masina, e un cost destul de important, de doua ori pe an cate aprox 1000 de lei , pretul pt Bucuresti parca e mai mult.Si da, ai dreptate legat de programarile online la Asko.
                      Salut. Multumesc de sprijin si ma bucur ca nu sunt eu nebun si mi se pare . Legat de motor si schimbul la 6000. Mie mi-au spus ca e setata din fabrica pe trafic intens, cu revizii la 10000 km / 6 luni. Din cei 10000, scade (conform unui algoritm propriu pe care nu l-am inteles) km din cei 10000 la fiecare oprire-pornire, in functie de stil de mers, etc... si eu am patit treaba cu 6000 km, revizie intermediara, dar am fost sfatuit sa o resetez din CB, pentru ca la ei se face revizia la 15000 parca. In orice caz e dubioasa problema cu uleiul , pentru ca daca fac un calcul simplu de 1 litru la 1000 km (ceea ce nu e chiar adevarat), in intervalul dintre doua revizii, pun aprox 10 -12 litri de ulei (judecand ca va consuma mai putin de 1litru), la 70 de lei / litru, ar mai insemna 700 lei si oricum, voi fi inlocuit uleiul de cel putin 2 ori... ma rog...overall, e o masina draguta care intoarce capete inca. Problema e ca e doar draguta si nu "wow" pentru mine ca sofer, cum erau modelele anterioare...de care m-am indragostit 😊. Oricum, vibratiile si greierii sunt infioratori... ptr mine e un fel de picatura chinezeasca 😤.

                      Comment


                      • #12
                        Intr-adevar, textilul de pe cotiere (usi si centrala) se poate schimba cu piele, asta daca deranjeaza ochiometric atat de tare . Fie varianta de imbracat fie cumparat elementele pe original dar tapisate in piele. Eu am zis ca le tin pana se fac urate si apoi le schimb cu elementele de piele. Pana acum si tin bine, sunt in continuare negre DAR imi fac curat singur in masina la 2-3 saptamani iar punctele de contact (cotiere, scaune) sunt curatate in cel mai rau caz saptamanal (microfribra cu apa dedurizata).

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by the drunken lord View Post

                          Salut. Multumesc de sprijin si ma bucur ca nu sunt eu nebun si mi se pare . Legat de motor si schimbul la 6000. Mie mi-au spus ca e setata din fabrica pe trafic intens, cu revizii la 10000 km / 6 luni. Din cei 10000, scade (conform unui algoritm propriu pe care nu l-am inteles) km din cei 10000 la fiecare oprire-pornire, in functie de stil de mers, etc... si eu am patit treaba cu 6000 km, revizie intermediara, dar am fost sfatuit sa o resetez din CB, pentru ca la ei se face revizia la 15000 parca. In orice caz e dubioasa problema cu uleiul , pentru ca daca fac un calcul simplu de 1 litru la 1000 km (ceea ce nu e chiar adevarat), in intervalul dintre doua revizii, pun aprox 10 -12 litri de ulei (judecand ca va consuma mai putin de 1litru), la 70 de lei / litru, ar mai insemna 700 lei si oricum, voi fi inlocuit uleiul de cel putin 2 ori... ma rog...overall, e o masina draguta care intoarce capete inca. Problema e ca e doar draguta si nu "wow" pentru mine ca sofer, cum erau modelele anterioare...de care m-am indragostit 😊. Oricum, vibratiile si greierii sunt infioratori... ptr mine e un fel de picatura chinezeasca 😤.
                          Asta cu algoritmul vietii e ca faza cu "cate bordee, atatea obiceie". Treaba aia cu setatul la 10.000km este valabila doar pentru motorizarea ta sau..pentru toate Civic-urile? Intreb pentru ca unii au facut reviziile la peste 10.000 km. La aceia algoritmul a adaugat km? Cred ca nici cei din service nu stiu ce si cum exact si umbla pe ghicitelea. Cat despre "si eu am patit treaba cu 6000 km, revizie intermediara, dar am fost sfatuit sa o resetez din CB, pentru ca la ei se face revizia la 15000 parca", asta e pe barba celui care te-a sfatuit pentru ca nu are absolut nici cea mai mica treaba cu conditiile de garantie stipulate in caietul de garantie al masinii. Sper ca ai luat in scris treaba asta cu resetatul pentru ca altfel poti ramane fara garantie pe motor, in caz de probleme (ramane memorat cat ai mers peste momentul resetului), cartea spune clar, la 20.000km sau 1 an sau cand te trimite masina.
                          Sa nu mai zic ca se contrazic singuri, adica odata zic masina e setata cu revizii la 10.000 sau 6 luni dar ei decid sa-si bage cracul si sa faca revizii cu interval fix de 15.000 / 1 an in conditiile in care caietul de garantie stipuleaza altceva. Mda, profi, ce sa zic.
                          Poate d-asta iti consuma si ulei? Apropo, ca tot zici de uleiul ala, pana la urma cat consuma, ca vad ca zici de 1l/1000km?

                          Comment


                          • #14
                            Si mie mi-au zis la Asko ca fiind din Iasi, unde nu e traficul din Bucuresti, pot reseta singur revizia intermediara pentru ca nu e nevoie, insa daca doresc o pot face ( e doar schimb de ulei si filtru de ulei ).
                            Pe foaia primita de la ei, unde sunt mentionate reviziile si garantia, din ce tin minte scrie ca cea intermediara este optionala.

                            Comment


                            • #15
                              Lasa revizia. Eu zic de schimbul de ulei. Din ce stiu (si o sa verific cand ajung la masina) schimbul de ulei nu are revizii intermediare sarite. E ceva ciudat la mijloc pentru ca masina ia in calcul conditiile in care se merge cand calculeaza Oil Life. De asta pe unii i-a trimis la peste 10.000 km si pe altii la 6000. Deci nu e doar un counter trist, preprogramat sa te trimita la revizii la nr. X de km ca apoi sa zici ca 5000 km in Bucuresti ii faci in 300h pe cand aceiasi 5000 ii faci in Iasi in 200h. Unde mai pui ca poate sunt oameni din Bucuresti care baga extraurban la greu vs unul din Iasi care baga doar urban. Cum stie Asko care unde face km aia si in ce regim?

                              Comment

                              Working...
                              X