Am citit azi un articol despre bmw, care este printre ultimii constructori care pastreaza in gama motorizari pe benzina aspirate destul de puternice. Motorul de 3l aspirat, 6 cilindri si 245cp a fost inlocuit de un 2.0 twin-turbo, in 4 cilindri cu aceeasi putere. Este evident ca ar mai fi tras de motorul asta daca se putea, dar taxele actuale pentru motoarele de genul asta sunt imense.
Asta a fost, epoca motoarelor aspirate e pe terminate. Raman cele mai placute motoare in utilizare si cele mai rafinate, dar noile tehnologii turbo au progresat mult si se vor apropia ca si calitati.
Mi-ar placea sa vad 2 motoare twin-turbo(o singura turbina, care funtioneaza in 2 moduri si care diminueaza mult turbo-lag-ul) de la honda, un 1.6 de 160-200cp si un 2.0 de 240-280cp. Sunt sigur ca se poate si honda are puterea sa le faca in asa fel incat sa fie cele mai bune. Ramane doar sa vedem daca vor si ei sa pastreze latura de sportivitate a marcii.
Asta a fost, epoca motoarelor aspirate e pe terminate. Raman cele mai placute motoare in utilizare si cele mai rafinate, dar noile tehnologii turbo au progresat mult si se vor apropia ca si calitati.
Mi-ar placea sa vad 2 motoare twin-turbo(o singura turbina, care funtioneaza in 2 moduri si care diminueaza mult turbo-lag-ul) de la honda, un 1.6 de 160-200cp si un 2.0 de 240-280cp. Sunt sigur ca se poate si honda are puterea sa le faca in asa fel incat sa fie cele mai bune. Ramane doar sa vedem daca vor si ei sa pastreze latura de sportivitate a marcii.
Comment