Discutii diverse despre Honda Civic 2011 modelul USDM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Am citit azi un articol despre bmw, care este printre ultimii constructori care pastreaza in gama motorizari pe benzina aspirate destul de puternice. Motorul de 3l aspirat, 6 cilindri si 245cp a fost inlocuit de un 2.0 twin-turbo, in 4 cilindri cu aceeasi putere. Este evident ca ar mai fi tras de motorul asta daca se putea, dar taxele actuale pentru motoarele de genul asta sunt imense.

    Asta a fost, epoca motoarelor aspirate e pe terminate. Raman cele mai placute motoare in utilizare si cele mai rafinate, dar noile tehnologii turbo au progresat mult si se vor apropia ca si calitati.

    Mi-ar placea sa vad 2 motoare twin-turbo(o singura turbina, care funtioneaza in 2 moduri si care diminueaza mult turbo-lag-ul) de la honda, un 1.6 de 160-200cp si un 2.0 de 240-280cp. Sunt sigur ca se poate si honda are puterea sa le faca in asa fel incat sa fie cele mai bune. Ramane doar sa vedem daca vor si ei sa pastreze latura de sportivitate a marcii.
    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

    Comment


    • #77
      Sistemul de reducere a lag`ului turbinelor exista de ceva timp dar nu pe masinile de serie, ci pe masinile de raliuri si se numeste "anti lag" , problema cu care se confrunta producatorii auto este cea a costurilor si a pastrari eficientei "pachetului" (motor).

      Comment


      • #78
        cum sa nu fie, sunt turbine cu geometrie variabila, gasesti pe masini de serie cate vrei.
        HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
        HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
        vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
        KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

        Comment


        • #79
          Originally posted by maruta View Post
          Nu inteleg insa de ce nu exista pe piata europeana unele modele care pot face vanzari mari gen City sau un Jazz mai ieftin sau chiar un Civic mai chel.

          Mai trist la ora asta, ba chiar foarte trist, e faptul ca nu exista niciun model monovolum. Fostii posesori de Shuttle (2.3L) si Stream il asteapta ca pe marea venire, iar noi potentialii clienti ai acestei clase, si mai mult.
          Perspectivele par sumbre dar ramane de discutat (si de aflat?) peste 10zile la Geneva ce si cum vor sta treburile.

          Cat despre un motor turbo, sunt convins ca nu-l vor lansa daca nu se va incadra in exigentele de fiabilitate ce au facut Honda celebra din acest punct de vedere (si mai ales ca este cel mai mare producator de motoare din lume).

          E adevarat, dar daca SA ZICEM Honda nu lucreaza la un astfel de motor inseamna ca nu-i intereseaza (si aici pot fi o sumedenie de motive pe marginea carora am putea specula la nesfarsit) fiindca DACA se lucreaza deja la unul, e cat se poate de logic ca-l vor lansa doar atunci cand e "copt".
          Ce vreau eu sa zic e ca Honda nu are un astfel de motor fiindca nu i-a interesat la un moment dat.


          Cum ar fi sa lanseze acum unul si sa faca vreun milion de chemari in service in urmatorii 2 ani? Se numeste kamikaze...

          Cred ca se exagereaza putin cu pretentia asta maxima adusa motoarelor Honda. Probleme la motor care au dus la rechemari au avut si S2000.ul si NSX.ul respectiv si alti motoristi consacrati (BMW), sa nu o luam ca pe o "ultima causa".
          Dieselul Honda a fost laudat la maxim, astazi aflam ca are si el hibele lui, iar kamikaze n-a facut nici Honda si nici vreun posesor de astfel de motoare.
          Sigur ca nu e o chestie frumoasa sa te vezi la stiri cu astfel de subiecte, te deranjeaza, te costa dar se rezolva si se merge mai departe.
          @Razvan P. :
          gandeste-te foarte serios la un Accord TYPE-R. Si ce daca are 10 ani masina! O masina ca aia, bine intretinuta de fostul proprietar dar si de tine, iti va mari gura pana la urechi zi de zi.
          Marketingul Honda nu poate misca in halul asta soarta unei firme. Sa nu uitam ca si peste ei sta acelasi consiliu director ca si peste inginerii firmei sau oricare alt angajat al firmei. Eu as zice ca marketingul se adapteaza noii linii date de cei de sus si nu invers (daca ar fi asa, ar fi prima firma din lume care ar face asa ceva), in spatele acestei decizii sta clasa politica cu ale ei vesnice pretentii.

          @dragostan:
          n-am nici cel mai mic dubiu ca Honda n.ar putea face motoare turbo cu acele date insirate de tine, experienta au destula, totul e sa se convinga ei singur ca acele configuratii au si vreun sens dar nu ca si motorizari unice (fiindca atunci ar face din Civic o masina de 30.000€ ceea ce ar fi o catastrofa) ci ca si motorizari de top a la TYPE-R (ceea ce ar fi foarte bine).
          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

          Comment


          • #80
            Originally posted by Delphi View Post
            Mie mi-a parut rau - si inca imi pare - ca au abandonat AVTEC-ul .
            Poate tocmai din cauza asa-zisei fiabilitati pe care nu o pot inca garanta.
            Adevarul e ca Honda nici nu confirma renuntarea la el dar nici nu o infirma, ceea ce lasa mult loc de speculatii.
            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

            Comment


            • #81
              pareri despre tabloul de bord

              Ca si utilizator al generatiei anterioare, mi se pare ca s-au adus unele imbunatatiri la tabloul de bord care merita remarcate/dezbatute.

              Civic (sedan) generatia a IX-a:



              Civic (sedan) generatia a VIII-a:




              Pro:
              - pozitionarea consolei centrale spre sofer, aici incluzand si butoanele pentru climatizare care mi se par mai usor accesibile;
              - display-ului cu vitezometrul mi se pare mai interesant;
              - display-ului cu turometrul este si el mai placut si mai lizibil; au disparut insa gradatiile din 100 in 100 rpm, ceea ce este un minus;
              - aparitia celui de al 3-lea display care se presupune ca va furniza mai multe informatii decat la generatia actuala;
              - pozitionare butoanelor de incalzire in scaune; la modelul actual exista posibilitatea sa versi ceva lichide pe butoanele alea si nu e prea placut (am patit-o eu );

              Contra:
              - designul volanului; este posibil sa fie mai practica utilizarea butoanelor de pe volanul cel "nou", dar designul imi place mai mult la cel vechi;
              - pozitionarea manetei pentru frana de mana, de aici si reducerea spatiului de depozitare a paharelor;
              - unghiul panoului principal care include aeratoarele soferului mi se pare ca este prea drept; asta poate reduce senzatia de "bord alungit", putand fi un avantaj pentru unii soferi;
              - datorita acestui unghi, nu-mi place cum se imbina bordul cu usa soferului, spre deosebire de imbinarea de la usa pasagerului care este foarte reusita;
              - lipsa controlului volumului la aeratoarele centrale (au pastrat acest neajuns);
              - spatiul de depozitare din fata manetei schimbatorului de viteze nu mai are capac de inchidere; acolo mai puteai "ascunde" tot felul de nimicuri.

              Sunt curios cum va arata bordul si fara navi.

              Desi nu tine de tabloul de bord, dar imbunatateste destul de mult siguranta si confortul la condus (mai ales la trecerile de pietoni), nu pot sa nu remarc micsorarea si deplasarea "stalpului" din geamul soferului. Vad ca acum este mul mai ingust si mutat spre spatele masinii.
              CR-V e:HEV
              JAZZ GD1 CVT
              Ex: CR-V RE6

              Ex: RDX TB1
              Ex: Civic FD1

              Ex - JAZZ GD1
              Ex - ACCORD Type-R
              Ex - DEL SOL EH6

              Comment


              • #82
                Cu totul deranjant imi pare, la bordul cel nou, micsorarea spatiului destinat vizibilitatii de deasupra volanului. Imi da impresia ca bordul "sta" pe sofer. Coroborat cu o pozitie joasa a scaunului, iese ceva destul de neplacut.

                Altfel, patratozitatile alea nu ma atrag deloc la noul model...

                Comment


                • #83
                  Ce as mai adauga eu:
                  - au scos tweeter-ele din planule plansei de bord si le-au orientat catre habitaclu; e ceea ce au facut unii forumisti audiofili cu difuzoare aftermarket
                  - au eliminat triunghiul din montantul din fata; e posibil ca, cu toate asteea, vizibilitatea lateral-fata sa fi crescut.

                  Una peste alta, mi se pare aceeasi Marie cu alta palarie. Daca si Honda a luat-o pe drumul VW care ne serveste drept generatii noi, modele si platforme recosmetizate, atunci eu voi zice pa(s.)-pa.
                  "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                  '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                  Comment


                  • #84
                    Oribila!

                    Comment


                    • #85
                      Alte poze:





                      YouTube - TOV Spy Video: 2012 Civic!

                      Multumim, sensei Tokyo!

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by octi_b View Post
                        Una peste alta, mi se pare aceeasi Marie cu alta palarie. Daca si Honda a luat-o pe drumul VW care ne serveste drept generatii noi, modele si platforme recosmetizate, atunci eu voi zice pa(s.)-pa.
                        Total gresit ceea ce spui, Honda intotdeauna a avut aceleasi platforme pentru modele noi. Noi astia care am cumparat modele vechi stim cel mai bine cand cumparam piese, ce se potriveste si ce nu de la un model la altul.
                        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                        Comment


                        • #87
                          Calitatea stofei din pozele de pe TOV mi se pare execrabila.
                          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                          sigpic

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by ticker View Post
                            Calitatea stofei din pozele de pe TOV mi se pare execrabila.
                            Asta a fost si parerea mea...dar parca e piele... (sunt la munca acum si monitorul e dinacela industrial si nu am claritate 100%) In rest mi se pare OK...
                            Pozitiv faptul ca au indreptat bordul spre sofer.
                            HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                            CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                            Comment


                            • #89
                              Mai sus sunt pozele cu piele desi e tare ciudat ca sunt 2 variante de modele (cusaturi).

                              Cea cu stofa e urmatoarea:
                              ticker
                              Administrator
                              Last edited by ticker; 03-03-11, 10:44.
                              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                @ticker: Nu merg pozele puse de tine..cel putin la mine
                                Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
                                In cautare de altceva

                                Comment

                                Working...
                                X