Ce imi lipseste mult la Civic (3 pareri dupa 10.000km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    sunteti rai
    poate nu s-a obisnuit omu cu masina si un semnal acustic ar fi mai potrivit decat unul vizual.

    oricum vad ca unii sunt atat de concentrati cand conduc ca dc beepaie ceva la masina, beepait pe care-l stii de ce se aude, fac infarct!
    Ce o fi asa deranjant la un semnal de avertizare cand te apropii de limita nu pot sa inteleg, dar fiecare cu sensibilitatile lui.

    Mie unu imi e util in afara orasului cand te mai prinzi la joaca cu unu altu si stai calare pe el pe depasiri si tre sa fii atent si la el si la ce vine din fata si la cei pe care ii depasesti sau prinzi cate un tir care se misca cu 40km/h pe serpetine si tre sa depasesti cu 1 sau 2 te simti mai ok sa te uiti numai pe curba sa vezi dc apare vreunu decat sa-ti mai arunci ochii prin bord ...

    My two cents
    R 42659 - Milano Red Ep3

    Comment


    • #62
      pai nu te-ai obisnuit cu sunetul motorului? eu rar ma uit si cand ma uit la turometru e cam acolo unde ma astept.
      HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
      HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
      vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
      KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

      Comment


      • #63
        eu nu pot sa zic ca am probleme la capitolul asta, mi s-a intamplat doar de 2 ori sa ajung in limitator de cand am masina si asta la inceput cand nu eram inca obisnuit cu ea. Ce ziceam eu este ca eu gasesc util si semnalul acustic in anumire momente.
        R 42659 - Milano Red Ep3

        Comment


        • #64
          Cu sunetul motorului e mai greu cand mergi cu muzica data cat de cat tare, asa cum merg eu in general. Dar totusi dupa o vreme de condus masina o inveti si o "intelegi" si cam simti cand trebuie schimbat.

          Comment


          • #65
            Eu am ajuns sa stiu ce turatie am chiar si in functie de cat de apasata e pedala de acceleratie. Consider (si subliniez ca este o parere personala) ca avertizorul sonor e util numai celor care nu au petrecut suficient timp la volanul masinii respective...
            ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
            ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

            Comment


            • #66
              Originally posted by Bodo View Post
              EConsider (si subliniez ca este o parere personala) ca avertizorul sonor e util numai celor care nu au petrecut suficient timp la volanul masinii respective...
              Timpul de petrecut nu este suficient niciodata la volanul unei honda

              Comment


              • #67
                Originally posted by Bodo View Post
                Eu am ajuns sa stiu ce turatie am chiar si in functie de cat de apasata e pedala de acceleratie. Consider (si subliniez ca este o parere personala) ca avertizorul sonor e util numai celor care nu au petrecut suficient timp la volanul masinii respective...
                m-am gandit ca daca scriu asta iar imi iau tone de "aprecieri" insa da, asa simt si eu
                HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                Comment


                • #68
                  Nu vreau sa judec pe nimeni, dar de 8 ani de cand am carnet si cu toate masinile pe care le-am condus nu mi s-a intamplat niciodata sa ajung sa am nevoie de un astfel de avertizor. Nici macar pe o Dacie care nu avea turometru. Personal mi se pare ca poti conduce mai mult decat sportiv si agresiv fara sa ajungi cu turometrul rosul. O singura data mi s-a intamplat sa ma apropii de rosu (ma rog, abia il atingeam). Ma intorceam din Grecia, eram pe la bulgari, masina era ultra mega full si ca sa depasesc un camion trebuia sa retrogradez intr-a IVa la 3mii de turatii si ajungeam la 4500 n depasire (unde incepe rosul). Si credeti-ma, eram perfect constient ca trebuie sa schimb viteza.

                  Dar, poate trecem si mai departe vis a vis de lipsurile unui Civic. Pe mine ma asteapta masina. Saptamana asta, maxim saptamana viitoare intru in posesia ei si vreau sa stiu si alte lucruri deranjante, chiar sa le simt pe propria-mi piele. MAXIM am zis!
                  http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=321

                  Comment


                  • #69
                    man, asta e, unii ne persecutam motoarele pana aproape de limitare uneori ideea e sa simti cand e cazul sa schimbi.
                    btw ltu esti cu motorina? apropo de 4500 rosu....
                    HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                    HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                    vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                    KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                    Comment


                    • #70
                      Fiesta e motorina, Civicul ce vine e benzina.
                      http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=321

                      Comment


                      • #71
                        ah, las ca atunci cand o sa "talpalesti" o honda peste 6000 rpm sa vezi stare euforica
                        HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                        HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                        vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                        KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                        Comment


                        • #72
                          abia astept... sa treaca rodaju'
                          http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=321

                          Comment


                          • #73
                            care rodaj ?
                            Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                            Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                            1000 Locuri de vizitat in Romania

                            Comment


                            • #74
                              nu se face asa ceva? 1000 de km o menajezi un pic?
                              http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=321

                              Comment


                              • #75
                                eu am mers linistit cam 3000 (sa stea neuronu' linistit..)
                                HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                                HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                                vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                                KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                                Comment

                                Working...
                                X