Ce imi lipseste mult la Civic (3 pareri dupa 10.000km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce imi lipseste mult la Civic (3 pareri dupa 10.000km)

    1) avertizor sonor cu 2-3 secunde inainte sa iti taie gazul cand depasesti limita de rev
    2) luminozitate bord ajustata automat cu senzor de lumina ambientala (ca la iPhone) fara sa fie influentata de faptul ca farurile sunt aprinse sau nu
    3) detalii electrice gen geamuri electrice care nu se inchid din cheie sau dupa ce deschizi usa, casetefonul care nu se aprinde decat cu cheia in contact, lumina din plafoniera pe care risti sa ramana aprinsa

    Voua ce detalii va lipsesc?

  • #2
    1. Inchiderea geamurilor automat si plierea oglinzilor atunci cand activez inchiderea cred ca sunt cele mai importante chestii pe care mi le-as dori.
    2. Ar mai fi un buton de pauza la playerul masinii (nu-mi vine sa cred ca nu are asa ceva)

    Restul nu imi vin acum in minte, dar pe masura ce mi le amintesc am sa editez postul
    Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
    Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
    1000 Locuri de vizitat in Romania

    Comment


    • #3
      Avertizor sonor inainte de rev limit....ur joking, right?
      Plafonierele nu prea au cum sa ramana aprinse decat daca le setezi de asa natura.

      Muzica doar cu cheie in contact ma enerveaza la culme si pe mine, inchis geamurile si pliat oglinzile automat mi se pare o chestie de comoditate (iti ia max 2 sec sa apesi butoanele), iar pauza la player e cam acelasi lucru cu oprit/pornit.
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

      Comment


      • #4
        -mergea macar un MUTE pe volan, sa nu te mai intinzi pana la cd-player sa ii dai close. Dar nu e asa de grav ca nu are.

        -blocarea automata a usilor dupa 15-20 km/h

        -oprirea automata a luminilor la scoaterea cheii din contact (asta chiar e ft utila pe timp de zi, ca noaptea le tii pe auto)

        -si geamurile spate sa fi avut functie auto (nu ca le-as deschide, dar asa..sa fie)

        Si lista mai poate continua. Dar sa fim multumiti cu ce avem totusi
        Last edited by alex2680; 21-06-10, 07:15.
        ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

        Comment


        • #5
          Originally posted by alex2680 View Post
          -
          -blocarea automata a usilor dupa 15-20 km/h
          Civicul MY (Model Year) 2006 a avut chestia asta, activabila printr-un "hack" de genul apesi nush ce buton de 2 ori, pornesti, mergi cu 15km/h, blochezi usile manual, mai apesi nush ce buton si gata.
          Ex: Civic FK2 - Champagne Silver
          Nissan Juke nismo - Pearl White

          If you need to move, you drop a cog or two, then hammer the loud pedal - instant grin factor 5

          Comment


          • #6
            Avertizare sonora la rev limit... la asta ai cele 6 leduri.
            Si plafoniera, am uitat aprinsa pe fata si a2a zi era stinsa.
            Ma oftica usile, ca nu se incuie cand pui contactul sau la +15km/h si ca nu se descuie cand iei contactul. Dar asta o sa se rezolve cu o alarma.
            La fel si modul de ridicat geamuri.
            The things you are scared of, are usually the most worth while...
            If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->

            Comment


            • #7
              Originally posted by Den1GRator View Post
              inchis geamurile si pliat oglinzile automat mi se pare o chestie de comoditate (iti ia max 2 sec sa apesi butoanele), iar pauza la player e cam acelasi lucru cu oprit/pornit.
              Plierea oglinzilor intra la comoditate, dar geamurile... Se poate intampla sa le uiti deschise si atunci ce faci? Te intorci la masina in miez de noapte sa te asiguri ca ai inchis geamurile? Macar un avertizor sonor de ar fi avut, asa cum are cu cheia daca o lasi in contact (asta intra la ce nu mi-as dori sa aiba )
              Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
              Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
              1000 Locuri de vizitat in Romania

              Comment


              • #8
                luminile de drum care raman aprinse dupa ce scoti contactul, macar daca ar ramana pe pozitii. mi-am termiat bateria de doua ori din cauza asta.
                restul.......sunteti draguti rau, unii aveti 120 kg si mancati doar la fast food? glumesc )))
                HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                Comment


                • #9
                  O sa insir niste obiectii la cererile voastre, care unele mi se par chiar deplasate. Nu vreau sa fie cu suparare, este doar parerea mea.

                  1) Avertizor de rev limit?! No offence, dar ce naiba de masina ar avea asa ceva? Si chiar daca ar avea, ar fi un mare pericol. De multe ori, te trezesti la rev limit cand faci vreo depasire, corect? Pai ce-ar fi, eu sa fiu atent la drum, la cum fac depasirea, la ce vine, etc, si sa inceapa ala sa bipaie acolo...pentru un incepator, care poate ajunge doamne fereste fara sa stie sau sa vrea in rev limit si e in situatie maxima, atat i-ar mai trebui, sa inceapa masina sa bipaie.
                  2) iarasi, acceasi discutie. M-am gandit si eu la asta, ca ar fi interesanta de implementat, dar pe de alta parte ai acelasi problema ca la punctul 1: Sa-ti varieze continuu intensitatea luminii de bord este obositor pentru sofer, si poate fi periculos, de exemplu, pe un drum unde alterneaza zone foarte luminoase, cu zone intunecate; incepe ala sa faca ca toate alea. Comparatia cu iPhone-ul nu-si are rostul, intrucat ala este un device pentru folosit intr-un mediu fix/static.
                  Inteleg ca te deranjeaza sa apesi pe un buton? Inteleg ca pentru tine masina ar trebui sa aiba un volan, 2 pedale, iar restul sa le faca singura, eventual si alea sa nu existe?
                  Exista transport in comun pentru asta, sa sti
                  3) Geamurile electrice care sa se inchida din cheie nu exista pentru ca nu exista comanda de Auto decat pe geamul de la sofer. Daca toate geamurile ar fi avut Auto, da, puteai sa numesti faptul ca nu-ti ridica geamurile din cheie minus. Dar in cazul asta minusul este Auto pe toate geamurile. Da, cu asta sunt de acord.

                  Casetofonul care nu se aprinde decat cu cheia in contact, s-a discutat si rasdicutat. Eu sunt de acord sa nu mearga cu cheia in contact, si pace buna. Faptul ca merge fara cheie in contact, inseamna multe elemente negative (in primul rand instalatie electrica mai complexa, mai multe sigurante, etc), pentru o imbunatatire pur si simplu de fitza, ca altfel nu o pot numi. Iar din experienta, mi s-a intamplat de 2 ori intr-o saptamana, cand am lasat pe cate un prieten sa asculte la mine in masina muzica, sa-mi ceara cheia instinctiv; unul era proprietar de Renault, altul de Seat, si nici unul nu stia ca la ei in masina muzica le merge si fara cheie in contact. Ei intotdeauna puneau cheia la ACC, gen japoneze.

                  Lumina de la plafoniera fata, asa cum zice si Corbu', am impresia ca se stinge singura dupa vreo 30 de minute, sau ceva de genul.

                  [email protected]) Faptul ca il pui pe pauza => playerul sta aprins, degeaba, invarte discul de nebun, absolut inutil. Asa mai bine il opresti, si se mai raceste si el intre timp. Oricum, viteza de pornire mi se pare acceptabila, si destul de buna comparativ cu multe alte playere existene in alte masini.

                  [email protected]) Pai e la fel ca si cu playerul: la alea europene merge playerul fara cheie in contact, la japoneze merg farurile fara cheie in contact. Hmmm, deci care cum sa fie?
                  Mie unul imi convine asa (probabil si din obisnuinta, repet), si nu consider astea niste minusuri, ci mai degraba un mod de abordare tipic si specific japonez (la Mazda, Toyota, Subaru, Nissan, etc, functioneaza exact la fel). Daca nu-ti place si nu-ti convine, nu te mai uiti la jap-uri, si-ti iei Skoda, Renault, VW, Peugeot, sau ce mai vreti voi.

                  Comment


                  • #10
                    Lumina de pe plafoniera am impresia ca se stinge dupa 10 minute, cam asa. Am stat de cateva ori cu usa deschisa (putin timp) si s-a stins. Nu cred sa fi stat 30 min.
                    ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by [email protected] View Post
                      Casetofonul care nu se aprinde decat cu cheia in contact, s-a discutat si rasdicutat. Eu sunt de acord sa nu mearga cu cheia in contact, si pace buna. Faptul ca merge fara cheie in contact, inseamna multe elemente negative (in primul rand instalatie electrica mai complexa, mai multe sigurante, etc), pentru o imbunatatire pur si simplu de fitza, ca altfel nu o pot numi.
                      Stai linistit, la civicul meu din '98 merge muzica si daca scoti cheia din contact. Poate e mai fitzos civicul ala, sau are mai multe elemente negative...
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • #12
                        Ok, daca combini faptul ca playerul merge numai cu cheia in contact iar daca ti usa deschisa cu cheia in contact incepe sa bipaie nu e tocmai ok..
                        Pentru mine, de exemplu, e o placere sa imi fac singur curat in masina iar faptul ca ascult muzica si cheia piuie injumatateste aceasta placere!

                        Geamurile pe fata sunt ambele in impuls, cel putin la civic 5D, si sa va spun sincer, am acasa un modul care (teoretic) ar trebui s inchida geamurile (atentie, doar cele de pe fata) la incuierea masinii din telecomanda. Ramane sa imi recuperez Diditza si sa il testez..

                        Oglinzile se pliau automat la incuierea din telecomanda.. modul suplimentar, facut de mine si care a functionat impecabil (se pare ca doar la mine.. pe 1.8 nu mergea cum trebuie)

                        Lumina de la plafoniera, am mai zis, la mine se stinge la 5-10 secunde dupa ce am incuiat masina..

                        Mute-ul imi lipseste si mie, nu contest.. chiar era de bun simt sa puna un buton de genul asta sau sa ii adapteze functia unuia existent.

                        Incuiatul si descuiatul usilor la mine exista din fabrica (e fabricatie 2006 masinuta)

                        Luminile le-am rezolvat punand o banda izolatoare neagra pe senzor si apoi le tineam pe auto.. Se aprind cand pui contactul si se sting cand opresti motorul
                        ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                        ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by [email protected] View Post
                          3) Geamurile electrice care sa se inchida din cheie nu exista pentru ca nu exista comanda de Auto decat pe geamul de la sofer. Daca toate geamurile ar fi avut Auto, da, puteai sa numesti faptul ca nu-ti ridica geamurile din cheie minus. Dar in cazul asta minusul este Auto pe toate geamurile. Da, cu asta sunt de acord.
                          5D-ul are auto pe ambele geamuri fata.
                          Skoda Octavia, are inchidere/deschidere geamuri pe "cheie"[adica butucul usii], doar daca tii mai mult cheia in usa, in pozitia inchis/deschis.
                          La noi, faza cu geamurile se poate rezolva foarte usor, pentru cei care au alarme, un modul de ridicat geamurile care suporta 2 sau 4, depinde de preferinte. Si cu un electrician priceput, cred ca poate fi modificat modulul sa-l conectezi la inchiderea masinii, fara alarma.

                          Sa vedeti ce aiurea e la fiat punto model mai vechi, ca piuia cand depaseam 130 si se intampla fix in depasiri. Asa ca prefer sa am ledurile alea 6 acolo, decat sa-mi piuie de nebuna.

                          Bodo, buna ideea cu banda izolatoare
                          Last edited by Corbu'; 21-06-10, 09:03.
                          The things you are scared of, are usually the most worth while...
                          If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->

                          Comment


                          • #14
                            Daca blochezi ridicarea geamurilor de la buton nu mai poti deschide/inchide nici tu geamurile (logic ar fi fost ca butonul respectiv sa fie de protectie sa nu deschida kinderu' geamurile in spate).

                            De plafoniera nu mai zic, macar daca sunt cascat sa taie curentul daca se descarca bateria (de ceas). Alte masini au chestia asta.
                            ....

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Corbu' View Post
                              ...

                              Sa vedeti ce aiurea e la fiat punto model mai vechi, ca piuia cand depaseam 130 si se intampla fix in depasiri.....
                              Probabil respectiva valoare a vitezei putea fi modificata. Zic asta pentru ca la golful meu, iarna cand am cauciucuri de iarna (care au indice de viteza mai mic) imi pot seta acel bipait la ce valoare vreau!
                              Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

                              Comment

                              Working...
                              X